Jij bent toch geen newbie meer?quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:34 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dat überhaupt met al die semi-newbies en kloons hier? IK ben de enige echte eeuwige newbie, JA?!
![]()
Mijn nieuwe avatar is trouwens vet cool.
Volgens mij heeft slam Fm ook een forumquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:10 schreef mark_03 het volgende:
WHAHAHA, hij is weg
Volgens mij lezen ze mee
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij bent toch geen newbie meer?
hij is iig duidelijker dan de vorige.
Jij hebt het alleenrecht op alle vrouwen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al die newbies uit ONZ en zo, en dat klonen onzin
"Sommigen" van die newbies gedragen zich alsof ze de kutjeskoning zijn, maar er is er maar één kutjeskoning en dat ben IK, Dizer de Kutjesmagneet©![]()
Dat is Marvin, de paranoïde, depressieve robot uit The Hitchhikers Guide to the Galaxy!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:14 schreef timbob het volgende:
zhenar
wat is jouw avatar?
een robot met een groot hoofd?
OEH! Truitje uit - truitje uit!!quote:
Al veel over gehoordquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is Marvin, de paranoïde, depressieve robot uit The Hitchhikers Guide to the Galaxy!![]()
Komt binnenkort een film van uit.
Ik heb er hoge verwachtingen van.quote:
http://www.slamfm.nl/webcamslam.phpquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:19 schreef ZOWIEE het volgende:
Waar hebben jullie het over?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:19 schreef ZOWIEE het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |