Jouw PC is gewoon anti-lesbo's!quote:
Ow ja, dat kan ook natuurlijk.quote:
lucky mequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is Marvin, de paranoïde, depressieve robot uit The Hitchhikers Guide to the Galaxy!![]()
Komt binnenkort een film van uit.
quote:
Nog meer zon!quote:
Ik ga zo ook maar even op het dakterras zitten, of naar de Grote Markt ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Nog meer zon!
waarom zit ik hier nog
Wachtquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar even op het dakterras zitten, of naar de Grote Markt ofzo.
Kun je ergens anders studeren dan? (Okee, ben al afgestudeerd, maar you get my point)quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:11 schreef niksan het volgende:
[..]
Wacht
Waarschijnlijk is het al algemeen bekend
Maar woon jij in Groningen??
Maar ik kan toch niet ruiken dat jij in Groningen zit??quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je ergens anders studeren dan? (Okee, ben al afgestudeerd, maar you get my point)
Groningen de gekste! Er gaat niets boven Groningen!
![]()
Faculteit bedrijfskunde was ooit mijn terrein. Maar daar ben ik nu van verlost!quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet ruiken dat jij in Groningen zit??
Hanze??
Wat doe je nu??
Genieten?
preciesquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
19. ZOWIEE 105
Ik dacht serieus dat ik er maar 40 had ofzo
Ik studeer in Fryslân.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Faculteit bedrijfskunde was ooit mijn terrein. Maar daar ben ik nu van verlost!![]()
Ik ben nu over het algemeen aan het solliciteren. En natuurlijk wat feesten aan het inhalen... heb tijdens mijn afstuderen teveel gemist.
Maar jij zit toch in Fryslân? Of toch ook in Grun?
Ah... aandacht. Wel zo handig als je iets wilt leren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik studeer in Fryslân.
De school sprak me wat meer aan![]()
Believe me or not
Ik krijg aandacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |