Moooooooh!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:22 schreef BVO het volgende:bar_rel
!
Nu kon ik m'n "Bagger, slotje." niet plaatsen..
Ik kan de laatste paar vragen niet meer quoten, maar Fok! doet het nu in ieder geval weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
Kom maar met die tip
En dan vooral eentje over die tak
Dat komt wel als je ooit SHO-mod bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:22 schreef BVO het volgende:bar_rel
!
Het loopt trouwens wel goed op Shok hequote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:22 schreef BVO het volgende:bar_rel
!
Goeie!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:23 schreef Timmai het volgende:
Heeft hij het takje in z'n hand of steekt het ergens uit?
Heb ik voorlopig geen zin an.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt wel als je ooit SHO-mod bent.
Oeh... nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is hij uit een vliegtuig gesprongen?
Achter de schermen best wel ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het loopt trouwens wel goed op Shok he![]()
Uit een heli?quote:
Is hij aangeraakt door iemand voor/tijdens/na zijn dood? --> Voor: vast wel. Verder: nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:24 schreef bar_rel het volgende:
Is hij aangeraakt door iemand voor/tijdens/na zijn dood?
Is hij bedreigd?
Ligt er veel zand?
Is hij kaal?
Goeie forumbeheerderquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Achter de schermen best wel ja..
Maar daarom vergeet ik steeds in andere fora te posten..
Allemaal: neequote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:25 schreef bar_rel het volgende:
Was hij met de auto naar de woestijn gebracht? Met een Jeep?
Was hij onder drugs of alcohol?
Had hij een ziekte?
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:25 schreef Timmai het volgende:
was het takje daar al?
Neequote:
Hij is mors en mors dood.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is hij alleen hersen dood?
Nee hoor; een enkeling heeft er al best dicht bij gezeten...quote:
Nee, maar leuk bedacht!quote:
Is hij van een grote hoogte naar beneden gevallen ?quote:
Wiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee hoor; een enkeling heeft er al best dicht bij gezeten...
Jazeker.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:29 schreef bar_rel het volgende:
Ligt er bloed op, naast, of iig vlakbij het lijk ?
Ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is hij van een grote hoogte naar beneden gevallen ?
Nee, want jij vindt dit geen nuttig tijdverdrijf.quote:
Ernstige wonden, ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heeft hij ernstige wonden?
Kleine wondjes?
Grote wonden?
quote:
Wat? Zwarte piet? Neeeee!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:31 schreef Tania18 het volgende:
Nou Zhenar, had ik het goed geraden??
Is al gevraagd: ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Was hij van heeelee grote hoogte gevallen?
Nee. Er zijn geen bomen in de buurt, weetjewel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
Is 'ie uit een boom gevallen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Hij is van hoge hoogte gevallen, er kwam bloed, hij kleedde zichzelf uit en pleegde zelfmoord.
Zelfs die prutsers van RTL 4 schrijven nog geloofwaardigere scenario's![]()
![]()
Jude Law?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
hij kleedde zichzelf uit
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Hij is van hoge hoogte gevallen, er kwam bloed, hij kleedde zichzelf uit en pleegde zelfmoord.
Zelfs die prutsers van RTL 4 schrijven nog geloofwaardigere scenario's![]()
![]()
Echt..quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt..
Niet normaal meer hoe die gast eruit ziet
Wat danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt..
Niet normaal meer hoe die gast eruit ziet
Toen deed je het raadseltje zeker met jezelf?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:38 schreef Zhenar het volgende:
Jullie zijn zo dichtbij!!!Nog even op de lijn van ElMaikel doordenken, dan de andere aanwijzingen erbij nemen en de oplossing is er!
De laatste keer dat ik dit raadsel heb gedaan hadden ze na drie minuten de oplossing al!
quote:
Wat denk je zelf...quote:
Dat valt toch ook wel weer meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je zelf...
Heb je wel eens goed naar die foto's gekeken
Jeez... Vergeleken met hem stelt elke man niks meer voor.
Iddquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je zelf...
Heb je wel eens goed naar die foto's gekeken
Jeez... Vergeleken met hem stelt elke man niks meer voor.
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:41 schreef Tania18 het volgende:
Een parachutespringer of een parasailer ofzo
Een Fierljepper (ofzoiets)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:41 schreef Zhenar het volgende:
Ik zal alles wat jullie weten even in chronologische volgorde plaatsen:
-De man kleedde zich uit
-De man had een takje
-De man viel van grote hoogte (zelfmoord)
-De man viel te pletter in de woestijn
Kom op!
De man stond ergens hoog, op een berg?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:41 schreef Zhenar het volgende:
-De man kleedde zich uit
-De man had een takje
Kom op!
Inderdaad.quote:
Hij gooide eerst het takje en sprong er zelf achteraan om te kijken of hij het in kon halen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:41 schreef Zhenar het volgende:
-De man kleedde zich uit
-De man had een takje
Kom op!
Vadsige Ier.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad.
Colin Farell is 10x lekkerder.
Nee, er is geen berg en er was geen poep.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De man stond ergens hoog, op een berg?
Hij had poep onder zijn schoen.
Pakte een takje om het weg te porren en stond daarom op één been, verloor zijn evenwicht en viel.
Hmm, ik geloof mezelf niet eens![]()
Dan kennen jullie Elvis de tweede nog nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad.
Colin Farell is 10x lekkerder.
Ik vind het maar een raar raadseltjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, er is geen berg en er was geen poep.
Hij is van grote hoogte gevallen, maar er is (nu) nergens te zien waar hij dan vandaan kwam.
Jeez... zo moeilijk is het toch niet?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Hij gooide eerst het takje en sprong er zelf achteraan om te kijken of hij het in kon halen?
Nee!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Was er een grote brug boven de woestijn ?
Vliegend object. Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:47 schreef Bupatih het volgende:
Van grote hoogte gevallen:
Berg?
Vliegend object?
Plateau?
Wolk?
Nee, dat was het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:47 schreef babette21 het volgende:
ik heb nog niet alles gelezen maar volgens mij is er iets met wind ofzo
je hebt 't over grote hoogte: wat 't een zandduin die weggeblazen is?!??
Ja!quote:
Herman Broodquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:41 schreef Zhenar het volgende:
-De man kleedde zich uit
-De man had een takje
Kom op!
Nog goed ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar, wat is er dan precies gebeurd?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Richard_Zutphen het volgende:
BVO... jij lijkt echt eng veel op mij.... verloren tweelingbroer?![]()
Maar dan klopt de volgorde van Zhenars lijstje niet meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:49 schreef Tania18 het volgende:
De luchtballon vloog in de fik, hij kreeg het warm en trok daarom zijn kleren uit ofzo
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:49 schreef Tania18 het volgende:
De luchtballon vloog in de fik, hij kreeg het warm en trok daarom zijn kleren uit ofzo
quote:
Hij is niet verplaatst; zijn lichaam ligt nog steeds op dezelfde plek.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:49 schreef babette21 het volgende:
is hij somehow verplaats na 't moment van overlijden
[ligt z'n lichaam dus nog op dezelfde plek?]
OK, en nu 1+1=...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:50 schreef Bupatih het volgende:
-De man kleedde zich uit
-De man had een takje
-De man viel van grote hoogte (luchtballon)
-De man viel te pletter in de woestijn![]()
Hooiquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hooi
Ik snap dit niet, waar gaat dit over? Moeten we gokken hoe Dada is overleden? (Nee das niet leuk, straks is het wel zo...) ... Explain!!!
Het is een raadsel: Er ligt een dode, naakte man in de woestijn met een takje in zijn hand. Hoe komt dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hooi
Ik snap dit niet, waar gaat dit over? Moeten we gokken hoe Dada is overleden? (Nee das niet leuk, straks is het wel zo...) ... Explain!!!
Dag schoonheidquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:53 schreef babette21 het volgende:
misschien moest de luchtballon stijgen, had ik z'n zandzakken al verloren en daarom ook z'n kleren naar beneden geflikkerd?!? ivm met de naaktheid dus....
zat ie trouwens alleen in die luchtballon??
raadsel van zhenar [uit vorig topic]quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:52 schreef Dizer het volgende:
Hooi
Ook wat beter dan gisterenquote:
Goeiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:54 schreef bar_rel het volgende:
Is dat takje toevallig het riet van de mand waar hij zich in bevond?
2 !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, en nu 1+1=...
Nog even doorvragen over die luchtballon.
Waarom zou hij zich uitkleden?
Wat heeft dat takje te betekenen?
Heeeeel goed! Hij had inderdaad zijn kleren er daarom uitgegooid.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:53 schreef babette21 het volgende:
misschien moest de luchtballon stijgen, had ik z'n zandzakken al verloren en daarom ook z'n kleren naar beneden geflikkerd?!? ivm met de naaktheid dus....
zat ie trouwens alleen in die luchtballon??
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:54 schreef bar_rel het volgende:
Is dat takje toevallig het riet van de mand waar hij zich in bevond?
Allemaal: nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
2 !
Kreeg hij jeuk?
Werd hij geprikt?
Heeft hij expres zijn luchtballon kapot geprikt?
is die ander er ook uit gesprongen?!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:55 schreef Zhenar het volgende:
Heeeeel goed! Hij had inderdaad zijn kleren er daarom uitgegooid.
Hij zat niet alleen in de luchtballon.
dat zegt Dizer ook altijd....quote:Je bent er bijijijijijijna!
Iemand zat bij hem in de mand: Omdat alles te zwaar werd moest er iemand uit, daarom is deze man eruit gegooid, om zijn leven nog proberen te redden probeerde hijz ich vast te pakken aan het riet. Maar tevergeefs hij viel,w aardoor hij een takje meenam!!!!quote:
Er is verder niemand uitgesprongen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
is die ander er ook uit gesprongen?!
[..]
dat zegt Dizer ook altijd....![]()
Het begin klopt. Maar hij is er vrijwillig uitgesprongen, weet je nog? Niet gegooid dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iemand zat bij hem in de mand: Omdat alles te zwaar werd moest er iemand uit, daarom is deze man eruit gegooid, om zijn leven nog proberen te redden probeerde hijz ich vast te pakken aan het riet. Maar tevergeefs hij viel,w aardoor hij een takje meenam!!!!![]()
SChijt het was zelfmoordquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iemand zat bij hem in de mand: Omdat alles te zwaar werd moest er iemand uit, daarom is deze man eruit gegooid, om zijn leven nog proberen te redden probeerde hijz ich vast te pakken aan het riet. Maar tevergeefs hij viel,w aardoor hij een takje meenam!!!!![]()
Hij en een ander persoon zaten in de luchtballon. Omdat ze moesten stijgen, deden ze hun kleren uit en gooiden ze de zandzakken naar beneden. Maar dat hielp niet, dus gingen ze takjes spel doen, wie het kortste takje trekt, moet vrijwiliig springen zodat de luchtballon verder ging stijgen. Helaas had hij verloren met het takjes trekken.quote:
Wij zijn gewoon goed.quote:
Dat is inderdaad zo!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Takje -> Luchtballon -> Te zwaar --> Kleren uit --> Springt
Alleen die dikgedrukte dingen nog begrijpen?
Is het niet zo, dat hij uit de luchtballon sprong om zo het gewicht in de luchtballon te verkleinen, waardoor de andere passagier kon blijven leven?
Oeh die klinkt nog beterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij en een ander persoon zaten in de luchtballon. Omdat ze moesten stijgen, deden ze hun kleren uit en gooiden ze de zandzakken naar beneden. Maar dat hielp niet, dus gingen ze takjes spel doen, wie het kortste takje trekt, moet vrijwiliig springen zodat de luchtballon verder ging stijgen. Helaas had hij verloren met het takjes trekken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij en een ander persoon zaten in de luchtballon. Omdat ze moesten stijgen, deden ze hun kleren uit en gooiden ze de zandzakken naar beneden. Maar dat hielp niet, dus gingen ze takjes spel doen, wie het kortste takje trekt, moet vrijwiliig springen zodat de luchtballon verder ging stijgen. Helaas had hij verloren met het takjes trekken.
kut....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:59 schreef Dizer het volgende:
GOED ZO DIZER!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
hehe eindelijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GOED ZO DIZER!!!![]()
Dat is inderdaad de complete oplossing!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GOED ZO DIZER!!!![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef bar_rel het volgende:
Dizer, bar_rel, en Bupa hadden alledrie gelijk![]()
![]()
alleen was Dizer een beetje beter
that's my guy....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
GOED ZO DIZER!!!![]()
tsssssssquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef bar_rel het volgende:
Dizer, bar_rel, en Bupa hadden alledrie gelijk![]()
![]()
alleen was Dizer een beetje beter
Nee ik kende hem nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
that's my guy....![]()
of kende je 'm al.... want dan heb je 't voorgezegd...
Wie ontdekte de luchtballon nouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
tssssssswie ontdekte er nou eigenlijk waarom ie naakt was......
![]()
Ik wist wel dat films je slimmer maken!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik kende hem niet
Maar toen er nog iemand aanwezig zou zijn en alsnog vrijwillig... dacht ik dat hij zich ging opofferen, maar wat was er dan met dat takje an de hand, toen moest ik opeens denken aan Armageddon en het einde daarvan wanneer Bruce Willis zich opofferde en zo
paar minuten < paar topics.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb er nog veel meer, maar het lijkt me beter om die voor later te bewaren, gezien de... eh... matige snelheid waarop de vorige is opgelost.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet eten![]()
![]()
En oh ja me stage Christine ( en andere geinstereerden) Ik moet morgen terugbellen die man was er niet
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie ontdekte de luchtballon nou
okeej;
Dizer, babette, bar_rel, Bupa..
allemaal met een B of een D![]()
![]()
Films zijn een hele goede informatiebron hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wist wel dat films je slimmer maken!
Doei doeiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Ik ga tv kijken...voor Dizer
dag mensen!
* trots isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
Nee ik kende hem niet
Maar toen er nog iemand aanwezig zou zijn en alsnog vrijwillig... dacht ik dat hij zich ging opofferen, maar wat was er dan met dat takje an de hand, toen moest ik opeens denken aan Armageddon en het einde daarvan wanneer Bruce Willis zich opofferde en zo
Is dat die met het broodje albatros? Die is leuk! (en bizar)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
* trots is
zijn altijd leuk, dit soort raadsel... ken er ook een boel, ook vanuit opleiding/werk
die met die schipbreukelingen in dat bootje is leuk, ken je die?!
Ken ik al.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
Nog één gewoon raadsel dan:
In een afgesloten kamer bevinden zich 3 lampen. Aan de buitenkant van deze kamer zijn drie lichtknoppen die ieder met een van deze lampen in verbinding staan. Je mag zoveel met de lichtknoppen spelen als je wilt, maar je mag maar één keer in de kamer kijken (en je kunt niet de lichtknoppen vanuit de deuropening bedienen!). Hoe vind je uit welke knop bij welke lamp hoort?
haha die ken ik..... zal dus maar m'n mond houden.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
In een afgesloten kamer bevinden zich 3 lampen. Aan de buitenkant van deze kamer zijn drie lichtknoppen die ieder met een van deze lampen in verbinding staan. Je mag zoveel met de lichtknoppen spelen als je wilt, maar je mag maar één keer in de kamer kijken (en je kunt niet de lichtknoppen vanuit de deuropening bedienen!). Hoe vind je uit welke knop bij welke lamp hoort?
Mooi, dan ga ik boodschappen doen en kun jij het zeggen als het goed is.quote:
De stroomkabels volgenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
Nee, die zijn niet volgbaar.quote:
TVP .....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weg... TVP zodat ik vanavond kan lezen hoe die gaat
Cool!quote:
Dies oud, kende ik al.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
Je haalt knop 1 over, laat het licht een half uurtje branden en doet het licht weer uit, loopt de kamer binnen en voelt aan de lamp of hij warm is, zo ja dan is dit de schakelaar, zo nee probeer je de tweede. Die haal je dus over en kijkt of het licht brandt, brandt het licht dan is het de tweede, brandt het licht niet dan weet je zeker dat het de derde is.
Je mag maar 1 x proberen hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
Je haalt knop 1 over, laat het licht een half uurtje branden en doet het licht weer uit, loopt de kamer binnen en voelt aan de lamp of hij warm is, zo ja dan is dit de schakelaar, zo nee probeer je de tweede. Die haal je dus over en kijkt of het licht brandt, brandt het licht dan is het de tweede, brandt het licht niet dan weet je zeker dat het de derde is.
nee dat zegt me dan weer niks...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef Zhenar het volgende:
Is dat die met het broodje albatros? Die is leuk! (en bizar)
Big Brother vrijwel zeker terug op de buisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Cool!
Zoals in Duitsland: BB Das Dorf?
Je mag maar één keer kijken.Bij die ene keer testen kijk je niet,maar voel je!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag maar 1 x proberen hè?
Maar hij is eigenlijk (bijna) goed.
Alleen mijn versie betreft 3 lampen en jouw antwoord maar 1 lamp.
JE HEBT HET OPGEZOCHT!!!![]()
Je hebt het opgezochtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Je kunt ook gewoon in één keer 1 schakelaar een tijd laten branden en weer uitzetten, een andere aanzetten en de derde uitlaten. Daarna ga je (een keer) de kamer in en voel je: de lamp die warm is hoort bij de eerste, de brandende lamp bij de tweede en de lamp die uit en koud is bij de derde schakelaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Je mag maar één keer kijken.Bij die ene keer testen kijk je niet,maar voel je!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht
Hier komt de oplossing:JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ik zal de complote lijst met voorwerpen ed. wel 's posten/mailen, ligt ergens op m'n werkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Nu ga ik echt boodschappen doen.
Die test is trouwens leuk, babette! Ga ik ook eens uitproberen!
Christine, jij gaat je toch wel opgeven he?!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Big Brother vrijwel zeker terug op de buis
Ik heb het opgezocht ja,zo slim ben ik ook wel!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in één keer 1 schakelaar een tijd laten branden en weer uitzetten, een andere aanzetten en de derde uitlaten. Daarna ga je (een keer) de kamer in en voel je: de lamp die warm is hoort bij de eerste, de brandende lamp bij de tweede en de lamp die uit en koud is bij de derde schakelaar.
Het is feitelijk hetzelfde als wat jij zei, maar dan alles in 1 x (en met drie lampen!)
haha ja alle fokkers 't huis in.... zal dat ff boeiende tv opleveren...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:22 schreef BVO het volgende:
Christine, jij gaat je toch wel opgeven he?!.
Ik zou best mee willen doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ja alle fokkers 't huis in.... zal dat ff boeiende tv opleveren...
Hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je een beetje verliefd op bar_rel?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je een beetje verliefd op bar_rel?
Kijk eens naar al die smileys die jullie posten?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:33 schreef BVO het volgende:
Tania! Je hebt je homo in SC!
Nou dan hebben Dizer en ik ook al een relatiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk eens naar al die smileys die jullie posten?
Oeh....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou dan hebben Dizer en ik ook al een relatie![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
Beach en Myriam7 willen jullie met elkaar trouwen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
Beach en Myriam7 willen jullie met elkaar trouwen?![]()
![]()
En jij en Tom en ik dan???quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou nou ik ben ook even weg en er ontstaat meteen een relatie!
Anders doen we toch een Siksxoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:38 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij en Tom en ik dan???
Of is dat over![]()
Daar ben je nog eens op tijd mee zegquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo. Goedenavond.
Ik vind Guus Meeuwis niet leuk..
Ik heb nooit wat met jou gehadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:38 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij en Tom en ik dan???
Of is dat over![]()
Niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:39 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat heb je toch ooit zelf gepost neem ik aan![]()
Welkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:41 schreef timbob het volgende:
m'n telefoonraadsel is nog niet opgelost!
Oh geilquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Tommie is er toch niet,hoe zit het met standje schoenendoos in de kledingkast?
Je rijdt de snelweg op,afslag Kledingkast en dan de tweede straat rechts het grote huis met nummer 2.Oh ja en kijk je uit als je binnenkomt.Niet meteen de eerste deur rechts pakken,Tom zit daar namelijk.Je moet direct door naar boven lopen en recht tegenover de trap is een deur.Binnen zie je vanzelf de kledingkast staan.quote:
Ja okeej wanneerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerst Rikmannen, daarna kom ik pas langs
Nu wel!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi, had ik al in dit topic gepost?
Nee, en doe maar niet vakerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Lijkt me sterk, dit topic is nog maar een paar minuten open en al bijna vol.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef ZOWIEE het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Je rijdt de snelweg op,afslag Kledingkast en dan de tweede straat rechts het grote huis met nummer 2.Oh ja en kijk je uit als je binnenkomt.Niet meteen de eerste deur rechts pakken,Tom zit daar namelijk.Je moet direct door naar boven lopen en recht tegenover de trap is een deur.Binnen zie je vanzelf de kledingkast staan.
Vanavondquote:
Hey mijn moppiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Eet zequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Vanavond![]()
Maar nu ga ik echt eten.
Doei Nano, Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag hoor! Wat heb je allemaal te vertellen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef hitch-hiker het volgende:
Zit ik hier goed als ik wil praten over films ook ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef hitch-hiker het volgende:
Bah bah!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef mark_03 het volgende:
En weer een nieuw topic. Heb net ff 2 hoofdstukken management control gelezen... wat een ellende
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef hitch-hiker het volgende:
Niks, je zit hier in Show, verkeerde gedeeltjequote:
Ja daarom staat er ook zo'n smiley achter hè!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef hitch-hiker het volgende:
Costa dat is voor mijn geen film hoor
Wat wel dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef hitch-hiker het volgende:
Costa dat is voor mijn geen film hoor
Als jij heel de dag in een deuk ligt komt er niks van de seks ben ik bang!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Niks, je zit hier in Show, verkeerde gedeeltjeje moet bij FIlms,series enzo zijn
Of ben je een kloon
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Als jij heel de dag in een deuk ligt komt er niks van de seks ben ik bang!
Yeahquote:
Fuck me, yeah dat is de beste film ooitquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef timbob het volgende:
laten we het weer eens hebben over Donnie Darko!
Die haal ik altijd door de war met Donnie Brasco... welke was ook weer die Sci-fi? Die vond ik rukquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef timbob het volgende:
laten we het weer eens hebben over Donnie Darko!
vrouwen die dreigen met seksonthouding zijn zwakquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Als jij heel de dag in een deuk ligt komt er niks van de seks ben ik bang!
Als je maar niet gaat zingen welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Hind. het volgende:
Zit ik hier goed om over muziek te babbelen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:55 schreef Hind. het volgende:
Zit ik hier goed om over muziek te babbelen?
Zeg, val jij even gauw dood stuk ongedierte.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:56 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat zingen wel
Dan niet!quote:
Mannen die ermee dreigen nog zwakker.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:56 schreef timbob het volgende:
[..]
vrouwen die dreigen met seksonthouding zijn zwak
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:57 schreef Hind. het volgende:
[..]
Zeg, val jij even gauw dood stuk ongedierte.!
Een lange gtst afleveringquote:
jaaaa, ze is het echtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:57 schreef Hind. het volgende:
[..]
Zeg, val jij even gauw dood stuk ongedierte.!
Bupaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:59 schreef JimCarrey het volgende:
Is is alrighty to chitchat about comedies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |