TVP .....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weg... TVP zodat ik vanavond kan lezen hoe die gaat
Cool!quote:
Dies oud, kende ik al.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
Je haalt knop 1 over, laat het licht een half uurtje branden en doet het licht weer uit, loopt de kamer binnen en voelt aan de lamp of hij warm is, zo ja dan is dit de schakelaar, zo nee probeer je de tweede. Die haal je dus over en kijkt of het licht brandt, brandt het licht dan is het de tweede, brandt het licht niet dan weet je zeker dat het de derde is.
Je mag maar 1 x proberen hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
Je haalt knop 1 over, laat het licht een half uurtje branden en doet het licht weer uit, loopt de kamer binnen en voelt aan de lamp of hij warm is, zo ja dan is dit de schakelaar, zo nee probeer je de tweede. Die haal je dus over en kijkt of het licht brandt, brandt het licht dan is het de tweede, brandt het licht niet dan weet je zeker dat het de derde is.
nee dat zegt me dan weer niks...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef Zhenar het volgende:
Is dat die met het broodje albatros? Die is leuk! (en bizar)
Big Brother vrijwel zeker terug op de buisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Cool!
Zoals in Duitsland: BB Das Dorf?
Je mag maar één keer kijken.Bij die ene keer testen kijk je niet,maar voel je!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag maar 1 x proberen hè?
Maar hij is eigenlijk (bijna) goed.
Alleen mijn versie betreft 3 lampen en jouw antwoord maar 1 lamp.
JE HEBT HET OPGEZOCHT!!!![]()
Je hebt het opgezochtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Je kunt ook gewoon in één keer 1 schakelaar een tijd laten branden en weer uitzetten, een andere aanzetten en de derde uitlaten. Daarna ga je (een keer) de kamer in en voel je: de lamp die warm is hoort bij de eerste, de brandende lamp bij de tweede en de lamp die uit en koud is bij de derde schakelaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Je mag maar één keer kijken.Bij die ene keer testen kijk je niet,maar voel je!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht
Hier komt de oplossing:JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ik zal de complote lijst met voorwerpen ed. wel 's posten/mailen, ligt ergens op m'n werkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Nu ga ik echt boodschappen doen.
Die test is trouwens leuk, babette! Ga ik ook eens uitproberen!
Christine, jij gaat je toch wel opgeven he?!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Big Brother vrijwel zeker terug op de buis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |