tsssssssquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef bar_rel het volgende:
Dizer, bar_rel, en Bupa hadden alledrie gelijk![]()
![]()
alleen was Dizer een beetje beter
Nee ik kende hem nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
that's my guy....![]()
of kende je 'm al.... want dan heb je 't voorgezegd...
Wie ontdekte de luchtballon nouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
tssssssswie ontdekte er nou eigenlijk waarom ie naakt was......
![]()
Ik wist wel dat films je slimmer maken!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik kende hem niet
Maar toen er nog iemand aanwezig zou zijn en alsnog vrijwillig... dacht ik dat hij zich ging opofferen, maar wat was er dan met dat takje an de hand, toen moest ik opeens denken aan Armageddon en het einde daarvan wanneer Bruce Willis zich opofferde en zo
paar minuten < paar topics.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb er nog veel meer, maar het lijkt me beter om die voor later te bewaren, gezien de... eh... matige snelheid waarop de vorige is opgelost.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet eten![]()
![]()
En oh ja me stage Christine ( en andere geinstereerden) Ik moet morgen terugbellen die man was er niet
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie ontdekte de luchtballon nou
okeej;
Dizer, babette, bar_rel, Bupa..
allemaal met een B of een D![]()
![]()
Films zijn een hele goede informatiebron hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wist wel dat films je slimmer maken!
Doei doeiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Ik ga tv kijken...voor Dizer
dag mensen!
* trots isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
Nee ik kende hem niet
Maar toen er nog iemand aanwezig zou zijn en alsnog vrijwillig... dacht ik dat hij zich ging opofferen, maar wat was er dan met dat takje an de hand, toen moest ik opeens denken aan Armageddon en het einde daarvan wanneer Bruce Willis zich opofferde en zo
Is dat die met het broodje albatros? Die is leuk! (en bizar)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
* trots is
zijn altijd leuk, dit soort raadsel... ken er ook een boel, ook vanuit opleiding/werk
die met die schipbreukelingen in dat bootje is leuk, ken je die?!
Ken ik al.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
Nog één gewoon raadsel dan:
In een afgesloten kamer bevinden zich 3 lampen. Aan de buitenkant van deze kamer zijn drie lichtknoppen die ieder met een van deze lampen in verbinding staan. Je mag zoveel met de lichtknoppen spelen als je wilt, maar je mag maar één keer in de kamer kijken (en je kunt niet de lichtknoppen vanuit de deuropening bedienen!). Hoe vind je uit welke knop bij welke lamp hoort?
haha die ken ik..... zal dus maar m'n mond houden.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
In een afgesloten kamer bevinden zich 3 lampen. Aan de buitenkant van deze kamer zijn drie lichtknoppen die ieder met een van deze lampen in verbinding staan. Je mag zoveel met de lichtknoppen spelen als je wilt, maar je mag maar één keer in de kamer kijken (en je kunt niet de lichtknoppen vanuit de deuropening bedienen!). Hoe vind je uit welke knop bij welke lamp hoort?
Mooi, dan ga ik boodschappen doen en kun jij het zeggen als het goed is.quote:
De stroomkabels volgenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
Nee, die zijn niet volgbaar.quote:
TVP .....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weg... TVP zodat ik vanavond kan lezen hoe die gaat
Cool!quote:
Dies oud, kende ik al.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
Je haalt knop 1 over, laat het licht een half uurtje branden en doet het licht weer uit, loopt de kamer binnen en voelt aan de lamp of hij warm is, zo ja dan is dit de schakelaar, zo nee probeer je de tweede. Die haal je dus over en kijkt of het licht brandt, brandt het licht dan is het de tweede, brandt het licht niet dan weet je zeker dat het de derde is.
Je mag maar 1 x proberen hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
Je haalt knop 1 over, laat het licht een half uurtje branden en doet het licht weer uit, loopt de kamer binnen en voelt aan de lamp of hij warm is, zo ja dan is dit de schakelaar, zo nee probeer je de tweede. Die haal je dus over en kijkt of het licht brandt, brandt het licht dan is het de tweede, brandt het licht niet dan weet je zeker dat het de derde is.
nee dat zegt me dan weer niks...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef Zhenar het volgende:
Is dat die met het broodje albatros? Die is leuk! (en bizar)
Big Brother vrijwel zeker terug op de buisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Cool!
Zoals in Duitsland: BB Das Dorf?
Je mag maar één keer kijken.Bij die ene keer testen kijk je niet,maar voel je!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag maar 1 x proberen hè?
Maar hij is eigenlijk (bijna) goed.
Alleen mijn versie betreft 3 lampen en jouw antwoord maar 1 lamp.
JE HEBT HET OPGEZOCHT!!!![]()
Je hebt het opgezochtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:14 schreef Nano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Je kunt ook gewoon in één keer 1 schakelaar een tijd laten branden en weer uitzetten, een andere aanzetten en de derde uitlaten. Daarna ga je (een keer) de kamer in en voel je: de lamp die warm is hoort bij de eerste, de brandende lamp bij de tweede en de lamp die uit en koud is bij de derde schakelaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Je mag maar één keer kijken.Bij die ene keer testen kijk je niet,maar voel je!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht
Hier komt de oplossing:JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ik zal de complote lijst met voorwerpen ed. wel 's posten/mailen, ligt ergens op m'n werkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Nu ga ik echt boodschappen doen.
Die test is trouwens leuk, babette! Ga ik ook eens uitproberen!
Christine, jij gaat je toch wel opgeven he?!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Big Brother vrijwel zeker terug op de buis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |