Hij en een ander persoon zaten in de luchtballon. Omdat ze moesten stijgen, deden ze hun kleren uit en gooiden ze de zandzakken naar beneden. Maar dat hielp niet, dus gingen ze takjes spel doen, wie het kortste takje trekt, moet vrijwiliig springen zodat de luchtballon verder ging stijgen. Helaas had hij verloren met het takjes trekken.quote:
Wij zijn gewoon goed.quote:
Dat is inderdaad zo!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
Takje -> Luchtballon -> Te zwaar --> Kleren uit --> Springt
Alleen die dikgedrukte dingen nog begrijpen?
Is het niet zo, dat hij uit de luchtballon sprong om zo het gewicht in de luchtballon te verkleinen, waardoor de andere passagier kon blijven leven?
Oeh die klinkt nog beterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij en een ander persoon zaten in de luchtballon. Omdat ze moesten stijgen, deden ze hun kleren uit en gooiden ze de zandzakken naar beneden. Maar dat hielp niet, dus gingen ze takjes spel doen, wie het kortste takje trekt, moet vrijwiliig springen zodat de luchtballon verder ging stijgen. Helaas had hij verloren met het takjes trekken.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij en een ander persoon zaten in de luchtballon. Omdat ze moesten stijgen, deden ze hun kleren uit en gooiden ze de zandzakken naar beneden. Maar dat hielp niet, dus gingen ze takjes spel doen, wie het kortste takje trekt, moet vrijwiliig springen zodat de luchtballon verder ging stijgen. Helaas had hij verloren met het takjes trekken.
kut....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:59 schreef Dizer het volgende:
GOED ZO DIZER!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
hehe eindelijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GOED ZO DIZER!!!![]()
Dat is inderdaad de complete oplossing!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GOED ZO DIZER!!!![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef bar_rel het volgende:
Dizer, bar_rel, en Bupa hadden alledrie gelijk![]()
![]()
alleen was Dizer een beetje beter
that's my guy....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef Zhenar het volgende:
GOED ZO DIZER!!!![]()
tsssssssquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:00 schreef bar_rel het volgende:
Dizer, bar_rel, en Bupa hadden alledrie gelijk![]()
![]()
alleen was Dizer een beetje beter
Nee ik kende hem nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
that's my guy....![]()
of kende je 'm al.... want dan heb je 't voorgezegd...
Wie ontdekte de luchtballon nouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
tssssssswie ontdekte er nou eigenlijk waarom ie naakt was......
![]()
Ik wist wel dat films je slimmer maken!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik kende hem niet
Maar toen er nog iemand aanwezig zou zijn en alsnog vrijwillig... dacht ik dat hij zich ging opofferen, maar wat was er dan met dat takje an de hand, toen moest ik opeens denken aan Armageddon en het einde daarvan wanneer Bruce Willis zich opofferde en zo
paar minuten < paar topics.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb er nog veel meer, maar het lijkt me beter om die voor later te bewaren, gezien de... eh... matige snelheid waarop de vorige is opgelost.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet eten![]()
![]()
En oh ja me stage Christine ( en andere geinstereerden) Ik moet morgen terugbellen die man was er niet
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie ontdekte de luchtballon nou
okeej;
Dizer, babette, bar_rel, Bupa..
allemaal met een B of een D![]()
![]()
Films zijn een hele goede informatiebron hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wist wel dat films je slimmer maken!
Doei doeiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Ik ga tv kijken...voor Dizer
dag mensen!
* trots isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:02 schreef Dizer het volgende:
Nee ik kende hem niet
Maar toen er nog iemand aanwezig zou zijn en alsnog vrijwillig... dacht ik dat hij zich ging opofferen, maar wat was er dan met dat takje an de hand, toen moest ik opeens denken aan Armageddon en het einde daarvan wanneer Bruce Willis zich opofferde en zo
Is dat die met het broodje albatros? Die is leuk! (en bizar)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
* trots is
zijn altijd leuk, dit soort raadsel... ken er ook een boel, ook vanuit opleiding/werk
die met die schipbreukelingen in dat bootje is leuk, ken je die?!
Ken ik al.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
Nog één gewoon raadsel dan:
In een afgesloten kamer bevinden zich 3 lampen. Aan de buitenkant van deze kamer zijn drie lichtknoppen die ieder met een van deze lampen in verbinding staan. Je mag zoveel met de lichtknoppen spelen als je wilt, maar je mag maar één keer in de kamer kijken (en je kunt niet de lichtknoppen vanuit de deuropening bedienen!). Hoe vind je uit welke knop bij welke lamp hoort?
haha die ken ik..... zal dus maar m'n mond houden.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
In een afgesloten kamer bevinden zich 3 lampen. Aan de buitenkant van deze kamer zijn drie lichtknoppen die ieder met een van deze lampen in verbinding staan. Je mag zoveel met de lichtknoppen spelen als je wilt, maar je mag maar één keer in de kamer kijken (en je kunt niet de lichtknoppen vanuit de deuropening bedienen!). Hoe vind je uit welke knop bij welke lamp hoort?
Mooi, dan ga ik boodschappen doen en kun jij het zeggen als het goed is.quote:
De stroomkabels volgenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:07 schreef Zhenar het volgende:
Nee, die zijn niet volgbaar.quote:
TVP .....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weg... TVP zodat ik vanavond kan lezen hoe die gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |