Oh geilquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Tommie is er toch niet,hoe zit het met standje schoenendoos in de kledingkast?
Je rijdt de snelweg op,afslag Kledingkast en dan de tweede straat rechts het grote huis met nummer 2.Oh ja en kijk je uit als je binnenkomt.Niet meteen de eerste deur rechts pakken,Tom zit daar namelijk.Je moet direct door naar boven lopen en recht tegenover de trap is een deur.Binnen zie je vanzelf de kledingkast staan.quote:
Ja okeej wanneerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerst Rikmannen, daarna kom ik pas langs
Nu wel!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi, had ik al in dit topic gepost?
Nee, en doe maar niet vakerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Lijkt me sterk, dit topic is nog maar een paar minuten open en al bijna vol.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef ZOWIEE het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Je rijdt de snelweg op,afslag Kledingkast en dan de tweede straat rechts het grote huis met nummer 2.Oh ja en kijk je uit als je binnenkomt.Niet meteen de eerste deur rechts pakken,Tom zit daar namelijk.Je moet direct door naar boven lopen en recht tegenover de trap is een deur.Binnen zie je vanzelf de kledingkast staan.
Vanavondquote:
Hey mijn moppiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Eet zequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Vanavond![]()
Maar nu ga ik echt eten.
Doei Nano, Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag hoor! Wat heb je allemaal te vertellen?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef hitch-hiker het volgende:
Zit ik hier goed als ik wil praten over films ook ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef hitch-hiker het volgende:
Bah bah!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef mark_03 het volgende:
En weer een nieuw topic. Heb net ff 2 hoofdstukken management control gelezen... wat een ellende
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef hitch-hiker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |