Nee, dat was het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:47 schreef babette21 het volgende:
ik heb nog niet alles gelezen maar volgens mij is er iets met wind ofzo
je hebt 't over grote hoogte: wat 't een zandduin die weggeblazen is?!??
Ja!quote:
Herman Broodquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:41 schreef Zhenar het volgende:
Ik zal alles wat jullie weten even in chronologische volgorde plaatsen:
-De man kleedde zich uit
-De man had een takje
-De man viel van grote hoogte (zelfmoord)
-De man viel te pletter in de woestijn
Kom op!
Nog goed ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar, wat is er dan precies gebeurd?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:50 schreef Richard_Zutphen het volgende:
BVO... jij lijkt echt eng veel op mij.... verloren tweelingbroer?![]()
Maar dan klopt de volgorde van Zhenars lijstje niet meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:49 schreef Tania18 het volgende:
De luchtballon vloog in de fik, hij kreeg het warm en trok daarom zijn kleren uit ofzo
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:49 schreef Tania18 het volgende:
De luchtballon vloog in de fik, hij kreeg het warm en trok daarom zijn kleren uit ofzo
quote:
Hij is niet verplaatst; zijn lichaam ligt nog steeds op dezelfde plek.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:49 schreef babette21 het volgende:
is hij somehow verplaats na 't moment van overlijden
[ligt z'n lichaam dus nog op dezelfde plek?]
OK, en nu 1+1=...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:50 schreef Bupatih het volgende:
-De man kleedde zich uit
-De man had een takje
-De man viel van grote hoogte (luchtballon)
-De man viel te pletter in de woestijn![]()
Hooiquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hooi
Ik snap dit niet, waar gaat dit over? Moeten we gokken hoe Dada is overleden? (Nee das niet leuk, straks is het wel zo...) ... Explain!!!
Het is een raadsel: Er ligt een dode, naakte man in de woestijn met een takje in zijn hand. Hoe komt dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hooi
Ik snap dit niet, waar gaat dit over? Moeten we gokken hoe Dada is overleden? (Nee das niet leuk, straks is het wel zo...) ... Explain!!!
Dag schoonheidquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:53 schreef babette21 het volgende:
misschien moest de luchtballon stijgen, had ik z'n zandzakken al verloren en daarom ook z'n kleren naar beneden geflikkerd?!? ivm met de naaktheid dus....
zat ie trouwens alleen in die luchtballon??
raadsel van zhenar [uit vorig topic]quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:52 schreef Dizer het volgende:
Hooi
Ook wat beter dan gisterenquote:
Goeiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:54 schreef bar_rel het volgende:
Is dat takje toevallig het riet van de mand waar hij zich in bevond?
2 !quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, en nu 1+1=...
Nog even doorvragen over die luchtballon.
Waarom zou hij zich uitkleden?
Wat heeft dat takje te betekenen?
Heeeeel goed! Hij had inderdaad zijn kleren er daarom uitgegooid.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:53 schreef babette21 het volgende:
misschien moest de luchtballon stijgen, had ik z'n zandzakken al verloren en daarom ook z'n kleren naar beneden geflikkerd?!? ivm met de naaktheid dus....
zat ie trouwens alleen in die luchtballon??
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:54 schreef bar_rel het volgende:
Is dat takje toevallig het riet van de mand waar hij zich in bevond?
Allemaal: nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
2 !
Kreeg hij jeuk?
Werd hij geprikt?
Heeft hij expres zijn luchtballon kapot geprikt?
is die ander er ook uit gesprongen?!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:55 schreef Zhenar het volgende:
Heeeeel goed! Hij had inderdaad zijn kleren er daarom uitgegooid.
Hij zat niet alleen in de luchtballon.
dat zegt Dizer ook altijd....quote:Je bent er bijijijijijijna!
Iemand zat bij hem in de mand: Omdat alles te zwaar werd moest er iemand uit, daarom is deze man eruit gegooid, om zijn leven nog proberen te redden probeerde hijz ich vast te pakken aan het riet. Maar tevergeefs hij viel,w aardoor hij een takje meenam!!!!quote:
Er is verder niemand uitgesprongen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
is die ander er ook uit gesprongen?!
[..]
dat zegt Dizer ook altijd....![]()
Het begin klopt. Maar hij is er vrijwillig uitgesprongen, weet je nog? Niet gegooid dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iemand zat bij hem in de mand: Omdat alles te zwaar werd moest er iemand uit, daarom is deze man eruit gegooid, om zijn leven nog proberen te redden probeerde hijz ich vast te pakken aan het riet. Maar tevergeefs hij viel,w aardoor hij een takje meenam!!!!![]()
SChijt het was zelfmoordquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iemand zat bij hem in de mand: Omdat alles te zwaar werd moest er iemand uit, daarom is deze man eruit gegooid, om zijn leven nog proberen te redden probeerde hijz ich vast te pakken aan het riet. Maar tevergeefs hij viel,w aardoor hij een takje meenam!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |