Yeah right! En dan noemen ze mij "varken".quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Nou vond het anders behoorlijkquote:[b]dat zoenen was toch niet zo ranzig?
ik vond het verleiden in de Dok onsmakelijker eigenlijk
ik vind niet dat Renee erop vooruit is gegaan,quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeah right! En dan noemen ze mij "varken".![]()
Nou ik vind dat ze daar bij ONM vooral schuldig aan zijn....quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind niet dat Renee erop vooruit is gegaan,
ik vind haar sinds dit seizoen ineens nogal vadsig
maar ik weet eigenlijk niet of dat daarvoor misschien ook al zo was.....
Renee en goede verhaallijntjes is toch wel heel erg lang geleden:(quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:36 schreef MirSus het volgende:
Nou ik vind dat ze daar bij ONM vooral schuldig aan zijn....
Met kleding, make-up čn goeie verhaal lijntjes kom je toch een heel eind hoor
Bettina?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:21 schreef MirSus het volgende:
Haha![]()
Leuk Bettina als waarzegster. Heeft ze ook eens wat te doen!
Wel heeel erg lang geleden iddquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Renee en goede verhaallijntjes is toch wel heel erg lang geleden:(
maar het valt me nu pas op terwijl het ongetwijfeld een charmant bijeffectje van haar zwangerschap is...
het viel me eerder gewoon nooit zo op...
Oops, foutje: RENEE!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bettina?
Ja idd, en zo zijn er vččl meer...quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:44 schreef dunn0w het volgende:
Wat heeft Lizzie eigenlijk een kul-lijntje... bah
Das waar... maar lizzie echt in het bijzonder...quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:46 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ja idd, en zo zijn er vččl meer...
heeft Lizzy een lijntje?? vertel...quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:44 schreef dunn0w het volgende:
Wat heeft Lizzie eigenlijk een kul-lijntje... bah
Haha, ja idd en je vergeet: Zich met joost bemoeien en op krukken lopen!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Das waar... maar lizzie echt in het bijzonder...
het is enige wat ze doet is:
- zich met joost bemoeien
- op krukken lopen
Verder bemoedert ze Joost en loopt ze kruk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:49 schreef MirSus het volgende:
Haha, ja idd en je vergeet: Zich met joost bemoeien en op krukken lopen!![]()
tja omdat ONM vol dieptepunten zit, maar ook z'n goeie dagen heeft...quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babetje: waarom kijk nog naar ONM? 't Is toch ruk!?
ahh, onze fantastquote:Je kunt beter 's morgens naar Nickelodeon kijken, waar het eerste seizoen van ONM wordt herhaald.
Vanaf 18 oktober a.s. Dat komt door de samenwerking met Endemol.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:09 schreef babette21 het volgende:
ahh, onze fantast![]()
Yeah sure!!!!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vanaf 18 oktober a.s. Dat komt door de samenwerking met Endemol.
Wait and see.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:44 schreef soapie het volgende:
Yeah sure!!!!!
Nee, een push up.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:16 schreef Svensational het volgende:Wup, heb je Claire maar even meteen een boobjob gegeven?
Zeker weten!!!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:59 schreef Noa-lynn het volgende:
Geweldige OP weer hoor!
Kunnen we weer ontopic gaan nu jullie de reet van Wup twee keer zo groot hebben gemaakt door er in te kruipen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:41 schreef soapie het volgende:
Zeker weten!!!!
Jaloers omdat we nooit zo enthousiast zijn over jou OP?????quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kunnen we weer ontopic gaan nu jullie de reet van Wup twee keer zo groot hebben gemaakt door er in te kruipen?
Ik heb geen reden om jaloers te zijn. Ik heb nou geen pijn aan mijn reet.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:01 schreef soapie het volgende:
Jaloers omdat we nooit zo enthousiast zijn over jou OP?????![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om jaloers te zijn. Ik heb nou geen pijn aan mijn reet.
Nee, ook niet in mijn kop.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:09 schreef soapie het volgende:
![]()
Ook geen last van je nek?quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb geen reden om jaloers te zijn. Ik heb nou geen pijn aan mijn reet.
BRON: www.soapmail.nlquote:MA. 20-09-2004
Claire en Niels zijn weer een gelukkig stel samen. Met over een tijdje een kleine erbij.
Fred heeft een aanklacht ingediend tegen Iris. Hij eist geld en dat Iris ontslagen wordt. Joyce gaat met hem onderhandelen, maar het wil niet echt lukken. Fred wil 100.000 euro en Iris moet ontslagen worden, anders gaat hij naar de politie en de krant. Bettina wil in ieder geval niet dat er ook maar iets naar buiten wordt gebracht...
Joost en Tara krijgen een mailtje van hun vader. Het gaat goed met hem en ze hoeven hem niet te gaan zoeken. Hugo krijgt niets. Tara is kwaad op Hugo om alles wat hij hun vader heeft aangedaan. Ze wil hem nooit meer zien.
DI. 21-09-2004
Joost kiest geen partij tussen Tara en Hugo en daardoor hoeft Tara hem ook even niet meer te zien. Tonnie is Tara´s luisterend oor. Tara hoort dat Tonnie ook in de gevangenis heeft gezeten. Ze glimlacht erom.
Claire gaat bij Niels wonen. Die dag gaat ze ook even langs Marnix. Ze wil dat de afdeling SCH veiliger wordt, door middel van camera´s en detectiepoortjes. Marnix voelt hier helemaal niets voor.
Sanne biedt zich vrijwillig aan om een operatie te verrichten. Chris assisteert en knijpt haar soms in haar zij als ze dreigt flauw te vallen. Uiteindelijk is de operatie gelukt. Sanne is erg blij en Marnix en Chris zijn trots op haar. Chris brengt haar die avond naar huis. Gaan ze voor de tweede keer zoenen..?
WO. 22-09-2004
Sanne en Chris zoenen heftig, maar dan krijgt Sanne te horen van Kyra dat ze uit de buurt van Chris moet blijven. Ze houdt meteen afstand van hem zonder dat Chris weet waarom.
Lizzy zoekt voor Joost uit waar het mailtje van zijn vader vandaan komt. Het mailtje komt uit Argentinie. Joost vertelt het tegen Tara. Die wil er meteen heen, maar Joost zegt dat hun vader niet gevonden wil worden, dus dat ze het zo moet laten.
Kyra, Serena en Bram gaan samen lunchen. Kyra en Bram zitten zo te flirten dat Serena weer aan het werk gaat. Kyra gaat met Bram mee naar huis. Ze beginnen heftig te zoenen.
Ellen roept Tonnie bij haar in het kantoor. Ze is er achter gekomen dat Tonnie in de gevangenis heeft gezeten. Tonnie flipt meteen en gaat weg, zonder dat Ellen haar verhaal heeft kunnen afmaken. Ilyas doet een goed woordje voor Tonnie, dan vertelt Ellen hem dat ze helemaal niet van plan was om Tonnie te ontslaan. Ondertussen is Tonnie over zijn toeren en pakt naar de pillen in het ziekenhuis...
DO. 23-09-2004
Ilyas kan Tonnie nergens vinden in het ziekenhuis. Ondertussen verkoopt Tonnie de pillen die hij heeft gejat aan een drugsverslaafde. Hij koopt van het geld een nieuwe fiets. Ilyas vertelt hem die avond dat hij niet ontslagen wordt. En vraagt zich af waar die nieuwe fiets vandaan komt. Tonnie vertelt hem een warrig, raar verhaal.
Tussen Joyce en Marnix klikt het steeds beter. Ze hebben dezelfde interesses. Ook tussen Chris en Sanne gaat het goed, ondanks dat ze weet dat hij tegen Kyra niet aardig is geweest. Ze gaan die avond stappen in de Galexy. Na het stappen lopen ze zoenend de kamer van Chris in en gaan op bed liggen...
Iris moet van Bettina haar excuses aanbieden aan Fred. Ze heeft er erg veel moeite mee. Fred gaat vrolijk verder met zijn vieze opmerkingen. Die nacht belt Hillard (de kamergenoot van Fred) Iris op. Hij wil haar helpen zodat ze niet ontslagen wordt. Hij wil getuige en zeggen dat Fred haar vaker lastig valt.
VR. 24-09-2004
Chris en Sanne hebben samen de nacht doorgebracht. Toch wil Sanne weten wat er nu precies is gebeurd die dag toen zijn moeder zelfmoord heeft gepleegd. Chris vertelt haar het hele verhaal.
Kyra vertelt Shirina dat ze de dag na de lunch met Bram naar bed is geweest. Vervolgens doet Shirina die dag erg onvriendelijk tegen haar. Kyra vraagt wat er aan de hand is. Shirina vindt dat Kyra geen respect heeft voor Bram en dat ze misbruik van hem maakt. Ellen hoort alles en stapt meteen naar Bram. Ze vraagt of het waar is van hem en Kyra. Hij geeft toe. Ellen zegt dat ze het niet erg vindt. Ze zijn ten slotte uit elkaar.
Ondanks dat Hillard niets heeft gezien gaat hij toch getuigen voor Iris. Joyce, Bettina, Iris, Hillard en Fred zitten samen om de tafel. Hillard beweert dat Fred Iris heeft aangerand, vieze gedachtes en verhalen over haar had en haar tasje heeft gestolen. Fred flipt en slaat Hillard neer. Ook Joyce krijgt een klap. Fred wordt naar een ander ziekenhuis overgeplaats en gaat akkoord met een schadevergoeding van 10.000 euro. Wel wil hij nog 1 keer met Iris praten. Iris gaat die dag langs hem. Fred biedt zijn excuses aan en zweert dat hij niet haar tasje heeft gestolen. Ondertussen zit Hillard op een andere kamer met de foto van Iris, uit haar tasje, in zijn hand.
Hij heeft wel iets weg van die andere gluiperd... Pim Reitsema #2.quote:Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef pberends het volgende:
uberLOL @ HornyHillard
Claire is in het echt 25 jaar, waarom speelt ze dan een vrouw van 32?quote:Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef pberends het volgende:
Sanne is in het echt 28 jaar, waarom speelt ze dan een kind van 20.
Nee, ik zo lang nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Lid sinds 27-08-2001.
quote:Op zondag 26 september 2004 01:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Claire is in het echt 25 jaar, waarom speelt ze dan een vrouw van 32?
Hugo is in het echt 28 jaar, waarom speelt hij dan een man van 35?
Joost is in het echt 27 jaar, waarom speelt hij dan een man van 20?
Lizzy is in het echt 18 jaar, waarom speelt ze dan een vrouw van 20?
Mooie coullagequote:Op zondag 26 september 2004 13:52 schreef Wup het volgende:
Martin Mens als Fred Spijkerman,
ONM 7 t/m 24 september 2004
[afbeelding]
neehoor, is denk ik iets nieuwsquote:Op zondag 26 september 2004 16:57 schreef soapie het volgende:
Wat heeft Marnix nou weer uitgevreten??? Heb ik iets gemist????
je bent helaas net te laat want hij was geweldigquote:Op zondag 26 september 2004 17:02 schreef haarb0l het volgende:
Sorry, ik kijk nooit ONM, maar Martin Mens ken ik dus ik ben wel benieuwd: zit ie nog in ONM en was het een beetje okee?
De leukste karakters moeten eruit gegeschreven worden... anders wordt ONM te populair en past het niet meer bij de rest van de Yorin-programmering.quote:Op zondag 26 september 2004 17:04 schreef haarb0l het volgende:
Lekker dan![]()
maandag as om 17:00 uur kan je zijn aftocht nog zien.....quote:Op zondag 26 september 2004 17:21 schreef haarb0l het volgende:
Geen herhalingen zeker binnenkort![]()
nope, dat was een eerdere scene, nog voordat Iris haar tas gejat was;quote:Op zondag 26 september 2004 18:03 schreef pberends het volgende:
Die foto van Iris, die handen zijn dan toch niet van Fred, maar van Horny Hillard?
Uhm, afgezien van dat het idd een erg mooie collage is.. Waarom zit die hand van HILLARD met de foto van Iris in een FRED-collage?quote:Op zondag 26 september 2004 13:52 schreef Wup het volgende:
Martin Mens als Fred Spijkerman,
ONM 7 t/m 24 september 2004
[afbeelding]
Ben nou toch wel heel erg benieuwd... heb samen met 'm gespeeld in musicals (!) en daar speelt hij altijd heel theatraal - ben heel benieuwd hoe hij het op tv doet - ff kijken of er heel toevallig afleveringen rondzwerven op het internet... zal wel nietquote:Op zondag 26 september 2004 18:04 schreef pberends het volgende:
Wel goede acteur die Martin Mens, bijna net zo goed als Hidde Maas.
Aha vandaar, maar wie heeft die tas nou gejat? Fredje toch wel of was het Hillard?quote:Op zondag 26 september 2004 18:18 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, dat was een eerdere scene, nog voordat Iris haar tas gejat was;
Iris liet haar foto's aan Lisette zien en Fredje stond achter haar rug mee te gluren
hand is dus van Iris zelf:)
[ toen deden ze nog veel aan splitscreens]
ONM 14 september 2004
[afbeelding]
Hillieboyquote:Op zondag 26 september 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Aha vandaar, maar wie heeft die tas nou gejat? Fredje toch wel of was het Hillard?
Ze speelde al eerder in ONM dus, of was dat zeker al bekend hier?quote:Simone Cobben .... Anna Vonk (2004)/Tara van Walsum (#2) (2004-?)
Een van die twee gasten bedoel je? Zeker weten van nietquote:Op zondag 26 september 2004 23:35 schreef pberends het volgende:
Martin Mens (Fred Spijker) speelt volgens mij ook in een Pearl reclame, die met 2 blonde langharige gasten, met 2 bestelbusjes met grote cijfers erop.
Die linkse toch.quote:Op zondag 26 september 2004 23:54 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Een van die twee gasten bedoel je? Zeker weten van niet
quote:Op zondag 26 september 2004 23:38 schreef pberends het volgende:
Ze speelde al eerder in ONM dus, of was dat zeker al bekend hier?
Ik dacht in het begin ook dat ie misschien de broer van André Arend van Noord was!quote:Op zondag 26 september 2004 00:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij heeft wel iets weg van die andere gluiperd... Pim Reitsema #2.![]()
Nee, Huug moet (na de begravenis van LaClaire) wat met diens zusje Daphne krijgen, die (alleen) is teruggekeerd, en inmiddels weer even manisch is als in de eerste paar seizoenen...quote:Op maandag 27 september 2004 14:12 schreef pberends het volgende:
Wanneer krijgt Bettina weer een relatie? Iets met Hugo zou leuk zijn.
LaClaire gaat dood?quote:Op maandag 27 september 2004 14:41 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Nee, Huug moet (na de begravenis van LaClaire) wat met diens zusje Daphne krijgen, die (alleen) is teruggekeerd, en inmiddels weer even manisch is als in de eerste paar seizoenen...
Het was wishfull thinking.. Maar ja, LaClaire gaat iig uit de serie (in ieder geval haar vertolkster) en er stond in een interview met Erik/Tonnie in Veronica Magazine dat iemand op gruwelijke wijze om het leven gaat komen.quote:Op maandag 27 september 2004 14:44 schreef pberends het volgende:
[..]
LaClaire gaat dood?
Ik hoop Bram, en dat ie dan door een stel kinderen vermoord wordt op zijn afdeling.quote:Op maandag 27 september 2004 14:49 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Het was wishfull thinking.. Maar ja, LaClaire gaat iig uit de serie (in ieder geval haar vertolkster) en er stond in een interview met Erik/Tonnie in Veronica Magazine dat iemand op gruwelijke wijze om het leven gaat komen.
Naar alle waarschijnlijkheid is dat dus LaClaire (of Ellen, of Bram), aangezien die de serie verlaat.
Maar t kan natuurlijk ook nog zijn dat de schrijvers ons verrassen met nóg een vertrek...
nou dat zal dan wel niet zoveel om 't lijf hebben...quote:Op maandag 27 september 2004 16:39 schreef Svensational het volgende:
Nikkie komt in de FHM![]()
Hooguit wat roza ondergoedquote:Op maandag 27 september 2004 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dat zal dan wel niet zoveel om 't lijf hebben...![]()
![]()
Hopelijk niet neequote:Op maandag 27 september 2004 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou dat zal dan wel niet zoveel om 't lijf hebben...![]()
![]()
Reneequote:Op maandag 27 september 2004 19:58 schreef bar_rel het volgende:
Shirina pot?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 september 2004 19:56 schreef pberends het volgende:
LOL![]()
![]()
@ allochtonen/turken discussie ONM
quote:Op maandag 27 september 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
[..]
ReneeShirina.
Supernep gewoon.quote:Op maandag 27 september 2004 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]dat was idd erg leuk
Ze's in het echt toch geen pot (Renee)?quote:Op maandag 27 september 2004 20:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar Renee gaat al met Bowien Galema...,Tanja Jess
![]()
Maar ondertussenquote:Op maandag 27 september 2004 20:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Supernep gewoon.
Ilias: "Zeker omdat ik een Turk ben?!?"
Niels zo heel nep: "Maar neeeeeeeeeeeeeeeeee!"
quote:Op maandag 27 september 2004 20:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Supernep gewoon.
Ilias: "Zeker omdat ik een Turk ben?!?"
Niels zo heel nep: "Maar neeeeeeeeeeeeeeeeee!"
Weet niet, denk het niet eigenlijkquote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's in het echt toch geen pot (Renee)?
Met z'n Vlaamse accentquote:Op maandag 27 september 2004 20:06 schreef Svensational het volgende:
[..]Dat van Niels hoorde ik niet eens door mijn lach
Nee nee, Shirina probeert ons potjes aan te smeren. Potjes Oil Of Olaz.quote:Op maandag 27 september 2004 19:58 schreef bar_rel het volgende:
Shirina pot?![]()
![]()
![]()
Nee, ze is gehuwd (met een man) en heeft twee kinderen met hem.quote:Op maandag 27 september 2004 20:05 schreef pberends het volgende:
Ze's in het echt toch geen pot (Renee)?
quote:Op maandag 27 september 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee nee, Shirina probeert ons potjes aan te smeren. Potjes Oil Of Olaz.
Kunnen we het misschien over ONM hebben??? Barend & van Dorp is een ander topic voorquote:Op maandag 27 september 2004 22:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij Barend & van Dorp komt er straks iemand prevelen over de soapwereld.
Het onderwerp gaat over de SOAPwereld. Misschien zegt de schrijfster van het boek ook iets over ONM?quote:Op maandag 27 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
Kunnen we het misschien over ONM hebben??? Barend & van Dorp is een ander topic voor.
De schrijfster waar het hier over gaat is Manon Spierenburg, die geschreven heeft voor Scriptstudio, dat verantwoordelijk is voor de scripts van alle Nederlandse soaps.quote:Op maandag 27 september 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het onderwerp gaat over de SOAPwereld. Misschien zegt de schrijfster van het boek ook iets over ONM?
Ik testte alleen maar even of jij nog wakker bent.quote:Op maandag 27 september 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ja, idd. In VM stond duidelijk dat het over GTST ging. Dat je nog niet ontslagen bent w_i_v
quote:Op maandag 27 september 2004 23:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat? Nog maar 1 seizoen voor ONM en dan wordt de serie opnieuw geëvalueerd? Wat is er hier gaande?
Moet je een teiltje?quote:Op maandag 27 september 2004 23:43 schreef pberends het volgende:![]()
Wie?quote:Op dinsdag 28 september 2004 03:38 schreef Wup het volgende:
en Angelie ook nog steeds niet
die rare trol bij Bettina op kantoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 03:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie?
Ah, Shirley, heet ze volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2004 03:59 schreef Wup het volgende:
die rare trol bij Bettina op kantoor
ow... hoe dat zo?quote:Op dinsdag 28 september 2004 04:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ah, Shirley, heet ze volgens mij.
de verhaaltjes zoekenquote:Btw.: wat doe jij nog zo laat uit de veren?
Niels moest ik behoorlijk om lachen, bij anderen is me niks bijzonders opgevallenquote:Op maandag 27 september 2004 21:28 schreef babette21 het volgende:
het was wel bad-hair-day vandaag, daar bij ONM
Die muts heet Shirley in ONM.......quote:Op dinsdag 28 september 2004 04:18 schreef Wup het volgende:
ow... hoe dat zo?
maar, hoe kom je daarbijquote:Op dinsdag 28 september 2004 04:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die muts heet Shirley in ONM.......
ik vind ONM ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 27 september 2004 21:28 schreef babette21 het volgende:
het was wel bad-hair-day vandaag, daar bij ONM
JP en Tara waren wel funny, de rest vond ik maar matig. En waar the f*ck is Lisette?!
Volgens mij willen ze alleen maar de indruk wekken dat Shirina pot is (zie verhaaltjes a.s. vrijdag).
Daarentegen zie ik haar nog steeds als 'n ware psycho
quote:MA. 04-10-2004
Door haar zwangerschap is Claire extra gevoelig voor emotionele zaken en dit vertroebelt haar besluitvaardigheid. Tonnie springt samen met Joost in het diepe: ze beginnen een taxibedrijf.
DI. 05-10-2004
Joost denkt dat het een goed idee is om een film te maken over zijn vaders ontsnapping uit de gevangenis. Chris is huiverig voor een etentje bij zijn aanstaande schoonvader.
WO. 06-10-2004
Joost krijgt contact met een informant die meer weet over de ontsnapping van Arthur. Tonnie ziet gevaar voor Joost en probeert hem te laten afzien van zijn filmplannen.
DO. 07-10-2004
Chris wordt kwaad, als Ilyas hem aftroeft. Wanneer Marnix echter de verantwoordelijkheid voor de SEH aan Chris overdraagt, voelt hij zich een machtig man.
VR. 08-10-2004
Marnix spreekt Chris aan op de manier waarop hij omspringt met zijn verantwoordelijkheden: als hij een goede arts wil worden, zal het roer 180 graden om moeten.
Ik vind het jammer dat Renee pot isquote:Op dinsdag 28 september 2004 03:51 schreef Wup het volgende:
en Renee zag er weer een beetje behoorlijk uit
Hebben ze geleerd op de toneelschool, hoe zeg je met je lichaam "Ik weet het nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 05:07 schreef Wup het volgende:
ONM 27 september 2004:
zoekt vervanger
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niels was er één van, Claire en Sanne hadden er ook 'n potje van gemaakt...quote:Op dinsdag 28 september 2004 04:28 schreef Wup het volgende:
Niels moest ik behoorlijk om lachen, bij anderen is me niks bijzonders opgevallen
Dan moet je de volgende keer toch eens wat beter luisteren.quote:Op dinsdag 28 september 2004 05:08 schreef Wup het volgende:
maar, hoe kom je daarbij
een tijdje terug noemde Bettina haar Angelie .....
Maar hij heeft nou wel een "zwangere" pens.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:16 schreef babette21 het volgende:
en JP is weer kuifloos...![]()
Uit de kist, bedoel je! Zal moeilijk gaan, want op Ellens boot was ze al half gecremeerd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef babette21 het volgende:
Het wordt tijd om Lara uit de kast te halen:
haha, oke , daar heb ik idd. nogal problemen mee:(quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet je de volgende keer toch eens wat beter luisteren.
ik vind het per definitie waardeloos als ze aan Claire dr haar prutsen en bij Sanne had ik het te druk me te irriteren om erop te letten...quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:16 schreef babette21 het volgende:
Niels was er één van, Claire en Sanne hadden er ook 'n potje van gemaakt...
en JP is weer kuifloos...![]()
btw, zijn die middle-of-the-night-sessies nou echt goed voor je geestelijk welzijn?!![]()
Dan geldt voor jou in het vervolg: Yorin txt pagina 222.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:38 schreef Wup het volgende:
haha, oke , daar heb ik idd. nogal problemen mee![]()
In time. Ik heb er nu geen tijd voor.quote:wil jij je tape nog eens terugspoelen ?
het was vrijdag 17 september, scene Bettina-Iris over schorsing Iris, direct na reclameblok
Ellen moet idd. snel iets goeds krijgen nu en Claire moet rap weg bij de SEHquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:19 schreef babette21 het volgende:
Het wordt tijd om Lara uit de kast te halen:
Ellen heeft nog maar 'n maandje te gaan, we moeten Clarabellawel even de kans geven om zuslief te brainwashen zodat ook zij zich bij de maffia gaat aansluiten...
![]()
Ik heb zo het idee dat dat allemaal niet zo lang gaat duren!!! Als ze er eenmaal achter is hoe Frommel in het 'echt' is dumpt ze hem wel!!!!!!! Althans dat hoop ik.....quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:41 schreef Wup het volgende:
erg vervelend al die mini scenes Chris-Sanne overal tussendoor
Renee is niet erg polulair bij de decorbouwers:)quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:44 schreef babette21 het volgende:
een appartement met prachtig uitzicht...
Goh, da's weer 's wat anders dan de kelder van 't Bea...![]()
Dat huis van Renee was alleen een droom geloof ik!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:54 schreef Wup het volgende:
Renee is niet erg polulair bij de decorbouwers:)
en waar wonen Niels & Claire nou, dat werd me niet helemaal duidelijk....
Chris is ook niet de bron van ergernis maar Sanne met dr gezeikquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:16 schreef Svensational het volgende:
Dat Sanne en Chris verhaaltje is leukChris was gisteren ook wel grappig in het café tegen Claire
Ik begin het trouwens ook steeds minder erg te vinden dat Ellen en Claire weggaan. heo sneller hoe beter
Marnix of Chris?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:28 schreef pberends het volgende:
Wie is/wordt nou de boeman van ONM, Fredje en Arthur zijn nu beide weg
Ik denk dat het Marnix had moeten wordenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:28 schreef pberends het volgende:
of helemaal niemand?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:33 schreef Wup het volgende:
eerst even Hillard
daarna ...uhm... volgende gastrol misschien? het zal me niks verbazen
Niels?quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:36 schreef Wup het volgende:
of Niels na de dramatische moord op Claire plus baby
dat zou wel leuk zijn
HIllardquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:28 schreef pberends het volgende:
ik ben sloom......quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
HIllard![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:58 schreef dunn0w het volgende:
Hillard flikkert er binnekort weer uit verwacht ik...
sorry ik ben nog niet bijgelezen.... * valt door de mandquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
hij koopt een villa aanstaande maandag tog
dus als die eruit zo gaan binnekort dan heeft het tog geen nut om dit te vermelden
En hij moet nog gepakt worden
![]()
Misschien worden Claire en baby wel door Niels vermoord!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niels?
nee joh daar is hij veels te lief voor.
ik ben wel steeds nieuwsgieriger naar de afloop van Claire
??????????????quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:27 schreef pberends het volgende:
Ik stel yvonne van dit forum voor.
ik vind nog steeds dat Arthur of een kloon of inhuursel van hemquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:37 schreef soapie het volgende:
Misschien worden Claire en baby wel door Niels vermoord!!!!![]()
Ken je dus niet, een bitchy Forum Administrator op Fokquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:44 schreef soapie het volgende:
[..]
??????????????
Hij is er creepy genoeg voor ja.....quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:44 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat Arthur of een kloon of inhuursel van hem
[ misschien toch lunatic Hillie op een of andere manier?] ermee te maken moet gaan krijgen
Die ogen lijken wel sprekend...quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:51 schreef pberends het volgende:
Hillard blijkt een verborgen zoon van Arthur te zijn
arg.... maar dan eisen we Sidjequote:Op dinsdag 28 september 2004 17:51 schreef pberends het volgende:
Hillard blijkt een verborgen zoon van Arthur te zijn
Nee joh, Het is eerder de broer van die enge Frank/Pim....quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Die ogen lijken wel sprekend...
ken ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:31 schreef babette21 het volgende:
Hillard lijkt op Frim, maar is als Kennard... let maar op!
nou da's mooi.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:31 schreef babette21 het volgende:
Hillard lijkt op Frim, maar is als Kennard... let maar op!
Hillard is de zoon van Serge en Carina van Mieghem.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:01 schreef soapie het volgende:
Nee joh, Het is eerder de broer van die enge Frank/Pim....
Ooh Wup, ik hoorde toen Bettina zeggen: Ach, Julie (sjulie) wil jij mevr. overbeek naar buitenquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:38 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, oke , daar heb ik idd. nogal problemen mee:(
wil jij je tape nog eens terugspoelen ?
het was vrijdag 17 september, scene Bettina-Iris over schorsing Iris, direct na reclameblok
Dus Serge heeft met z'n pleegmoeder lopen bonken?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hillard is de zoon van Serge en Carina van Mieghem.
Ik dacht ook zoiets gehoord te hebben....quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:00 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ooh Wup, ik hoorde toen Bettina zeggen: Ach, Julie (sjulie) wil jij mevr. overbeek naar buiten
begeleiden?!
Maar troost je.... ik verstond er ook geen moer van![]()
we kunnen er wel een prijsvraag van maken:)quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:00 schreef MirSus het volgende:
Ooh Wup, ik hoorde toen Bettina zeggen: Ach, Julie (sjulie) wil jij mevr. overbeek naar buiten
begeleiden?!
Nee op de lijst af te voeren personages!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:19 schreef babette21 het volgende:
* Babetje dacht ook dat 't Julie was... Staat dat mokkel niet gewoon op de aftiteling dan?!
nope ze mag steeds maar niet op de aftitelingquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:19 schreef babette21 het volgende:
* Babetje dacht ook dat 't Julie was... Staat dat mokkel niet gewoon op de aftiteling dan?!
Onze Lisette is nog steeds op zoek naar het Beatrix??quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:21 schreef Wup het volgende:
[..]
nope ze mag steeds maar niet op de aftiteling
en idd. Liesje blijft schitteren door afwezigheid;(
volgens mij heeft ze in het nieuwe decor ook geen printer meer....
Ze zei: "Ach Shirley, wil jij mevrouw Overbeek naar buiten begeleiden!?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:00 schreef MirSus het volgende:
begeleiden?!
Ja, een ex schoolvriendinnetje van 'm zei ooit dat hij en Carina geen normale relatie hadden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:04 schreef Svensational het volgende:
Dus Serge heeft met z'n pleegmoeder lopen bonken?![]()
Nou dan kwam dat er wel heel erg belabberd uitquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze zei: "Ach Shirley, wil jij mevrouw Overbeek naar buiten begeleiden!?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:41 schreef Wup het volgende:
JP zn kuif!!
Met overtuiging hoor ,Met overtuigingquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:45 schreef Svensational het volgende:Wat een bitch die Iris, die weet hoe ze iemand hard kan aanpakken
"Als je niks zegt ga ik ophangen hoir"
Jij bent gewoon verliefd op Iris, maar durft het niet toe te geven.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:45 schreef Svensational het volgende:Wat een bitch die Iris, die weet hoe ze iemand hard kan aanpakken
Viel me ook al opquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:45 schreef Svensational het volgende:Wat een bitch die Iris, die weet hoe ze iemand hard kan aanpakken
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:51 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
GMTAquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:55 schreef Wup het volgende:
haha, wat een triest gedoe dat van Walsum fimpje.....
Wie?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
nee, Shirina is geen pot. Renee krijgt wat met Marjolein Curie
Wie is dat nou weer.....??quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
nee, Shirina is geen pot. Renee krijgt wat met Marjolein Curie
maar daar heeft Shirina tog niks mee te makenquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:01 schreef Svensational het volgende:
Marjolein = Tanja Jess
Ik heb ook nooit beweerd dat Shirina daarom geen pot kan zijn, zeg alleen dat Shirina geen pot is. Die is stapelgek op Bramquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
maar daar heeft Shirina tog niks mee te makenze kan dan tog nog steeds pot zijn ..met weet ik veel Kyra ofzoiets
![]()
Tot Renée in de gaten krijgt dat die Curie plastic tieten heeft. Dan dumpt ze haar en gaat ze alsnog voor Shirina.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
Renee krijgt wat met Marjolein Curie
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:01 schreef Svensational het volgende:
Marjolein = Tanja Jess
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat Shirina daarom geen pot kan zijn, zeg alleen dat Shirina geen pot is. Die is stapelgek op Bram
en ut was niet eens Pim Vosmaer;)quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Spannende cliff!![]()
Het is door die cafémuts dat de van Walsums niks meer zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
Joost zei iets wijs vandaag: zonder Arthur zijn de van Walsums niks meer........
Wat een wijsheidquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
en mischien is iris wel pot omdat ze denkt dat shirina pot is en omdat potten elkaar mischein aanvoelen.![]()
Nee, idd, het waren Güran Kücüksenturk en Eric Bouwman.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
en ut was niet eens Pim Vosmaer![]()
Ja, dat doen ze zeker.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:05 schreef bar_rel het volgende:
en mischien is iris wel pot omdat ze denkt dat shirina pot is en omdat potten elkaar mischein aan elkaar voelen.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, idd, het waren Güran Kücüksenturk en Eric Bouwman.
Er bestaan geen cliffs meer, met een begin en een einde, dat is in GTST nu ook zo.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Spannende cliff!![]()
Idd, er zijn er heel weinig dit seizoen, ze moeten zo niet doorgaan anders is het eind ditquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Er bestaan geen cliffs meer, met een begin en een einde, dat is in GTST nu ook zo.
Ja of het zijn er heel weinig, maar bijna geen echte. Zelfs de weekendeinde en begin van maandag zijn meestal geen cliffs.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:20 schreef MirSus het volgende:
[..]
Idd, er zijn er heel weinig dit seizoen, ze moeten zo niet doorgaan anders is het eind dit
seizoen echt over![]()
Moest wel ff lachen net bij GTST![]()
![]()
(Rosa)
Gürkan Kücüksentürkquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, idd, het waren Güran Kücüksenturk en Eric Bouwman.
sorry, ik weet niet precies welke je bedoelt...dus ut is een gokjequote:Op dinsdag 28 september 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
LOL @ hoe Hillard in de ingang van het café stond![]()
![]()
Iemand caps?
LOLquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
[..]
sorry, ik weet niet precies welke je bedoelt...dus ut is een gokje
[afbeelding]
Dan zie je ook hoe welkom hij is....quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Gürkan Kücüksentürk![]()
Zo'n curacao haakje moet nog in die cquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gürkan Kücüksentürk![]()
Lizzy zag er vandaag weer toppie uit! Jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat maar aan een man over.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:26 schreef soapie het volgende:
Was de ONM-kapper op vakantie ofzo????? Wat zagen sommigen eruit zeg!!!! Lizzy bijv. om maar ff iemand te noemen....
Een ç ?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:31 schreef pberends het volgende:
Zo'n curacao haakje moet nog in die c
Ja dat hebben veel Turken toch ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een ç ?
Ik ook als ik op de plee zit.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
Ja dat hebben veel Turken toch ook
kapper was dronken, ik moest nogal lachen om Bram en Hugoquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:26 schreef soapie het volgende:
Was de ONM-kapper op vakantie ofzo????? Wat zagen sommigen eruit zeg!!!! Lizzy bijv. om maar ff iemand te noemen....
Hoe komt het dat je die moeilijke naam wel goed spelt?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
Hillard Krron wordt gespeeld door Christiaan Montanus
Ik denk het niet, als blijkt dat hij bij die ene muts een kind heeft verwekt. Dan haakt Joyce af.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:38 schreef soapie het volgende:
Vond het ook wel een leuke aflevering vandaag....
morgen wordt denk ik ook wel wat met Marnix en Joyce.
Ik bedoelde meer dat de scenes wel leuk worden, dan dat er iets van een relatie gaat komen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, als blijkt dat hij bij die ene muts een kind heeft verwekt. Dan haakt Joyce af.
Zo slecht is het voer in de DOK!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:44 schreef soapie het volgende:
Was dat een wc-scene die ik ff heb gemist???![]()
Die zal je wel weggejaagd hebben he!!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom is Joyce_en_Roxyknuffeltje niet meer op ons geliefde forum?
Hahaquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
ONM # 66 - Tot Ziens Aafke!
--------------------------------------------------------------------------------
IN MEMORIAM: 'ONDERWEG NAAR MORGEN' (1994-2004)
--------------------------------------------------------------------------------
ONM # 67. Ik vind het Marnix!
Nee, want op Messenger spreek ik haar regelmatig.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:48 schreef soapie het volgende:
Die zal je wel weggejaagd hebben he!!!!!![]()
die is van Iwan hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:49 schreef Svensational het volgende:
Haha
Oh, ik zag het nu pas staanquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:50 schreef Wup het volgende:
[..]
die is van Iwan hoor
Deze is zonder 'ç'... zal wel een nep-Turk zijn dan.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
Ja dat hebben veel Turken toch ook
Wat is er zo haha aan mij Aafketribute?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:49 schreef Svensational het volgende:
Haha![]()
Dat was toch een kut-topicquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is er zo haha aan mij Aafketribute?
ja Iwan had het geintroduceerd, maar hij heeft het zelf weer uit zn topiclijstje verwijderd...quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:51 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik zag het nu pas staan
Ik was al weer vergeten dat ik dat bedacht had.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
ja Iwan had het geintroduceerd, maar hij heeft het zelf weer uit zn topiclijstje verwijderd...
Zo'n kut was Aafke toch niet!?quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:54 schreef Svensational het volgende:
Dat was toch een kut-topic![]()
moet morgen biatlon organiseren... kan 17:00 dus niet reddenquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:24 schreef Svensational het volgende:
Het was vandaag wel een leuke aflevering dus dat wordt tapen dunn0w
Dat heb ik wel op tapequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:32 schreef Svensational het volgende:
GTST was nog leuker vandaag
Hoezo niet? Je timer schakelt de recorder toch pas even voor 17.00 uur in?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:25 schreef dunn0w het volgende:
moet morgen biatlon organiseren... kan 17:00 dus niet redden
tapen kan ook niet... want dan kunnen me ouders tot 17 niets anders kijke :S
Ja.. maar dan moet tie wel op 7 (Yorin) blijven staan....quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je timer schakelt de recorder toch pas even voor 17.00 uur in?
Hoezo? Hebben je ouders dan de video nodig om tv te kijken? Die twee apparaten werken apart van elkaar.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:53 schreef dunn0w het volgende:
Ja.. maar dan moet tie wel op 7 (Yorin) blijven staan....
en als me ouders iets kijken (meestal nieuws op rtl5 ofzo) vergeten ze het terug te zetten op 7...
bij ons niet.... video en schotel zitten op zelfde...quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben je ouders dan de video nodig om tv te kijken? Die twee apparaten werken apart van elkaar.
't Is zeker een Sony die rechtstreeks van de tv opneemt?quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:54 schreef Svensational het volgende:
Dan hebben jullie een hele vreemde videorecorder
ik vrees een heel oud ding.. nog voor de Sony-tijdquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
't Is zeker een Sony die rechtstreeks van de tv opneemt?
Dan koop je gewoon een scartsplitter. Kun je schakelen tussen de video en de receiver.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:56 schreef dunn0w het volgende:
bij ons niet.... video en schotel zitten op zelfde...![]()
* noteerdquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon een scartsplitter. Kun je schakelen tussen de video en de receiver.
Kostte destijds 50 gulden, zo'n splitter.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:01 schreef dunn0w het volgende:
* noteerT
thnx voor de tip .. kzal eens kijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |