En ik kan niet motorrijden doordat ik een auto nodig heb voor de spullen die ik ga kopenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:17 schreef PatrickM het volgende:
Tis hier trouwens ernstig mooi weer
Als het spullen voor de motor zijn die je gaat kopen is het nooit ergquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En ik kan niet motorrijden doordat ik een auto nodig heb voor de spullen die ik ga kopen
Helaasquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als het spullen voor de motor zijn die je gaat kopen is het nooit erg
Heeft Raus nou eigenlijk al een A-rbweetje?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus en ik zijn ook weer online,
Onze brommers glimmen weer als een spiegeltje, dus morgen op de meet natuurlijk even de blits maken met glimmende bike,
gaan vanavond nog even lekker toeren
hoiquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:41 schreef Paxlie het volgende:
* One_Punch_Mickey net terug van ff op en neer naar Enkhuizen (woon zelf in Monnickendam). Die hitte is echt ondraaglijk zowat. Ze hadden wel weer lekkere patat in Enkhuizen
Was weer lekker rijden verder
BMW K75Squote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoiwat voor motor rijd je?
Gozer die altijd met me meerijd post hier nooit, maar heeft ook een R1100Squote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:53 schreef PatrickM het volgende:
Joepieeeee... nog een beemer op Fok
* Paxlie rijdt BMW K1100LT & Patrick281 R1100S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |