En ik kan niet motorrijden doordat ik een auto nodig heb voor de spullen die ik ga kopenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:17 schreef PatrickM het volgende:
Tis hier trouwens ernstig mooi weer
Als het spullen voor de motor zijn die je gaat kopen is het nooit ergquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En ik kan niet motorrijden doordat ik een auto nodig heb voor de spullen die ik ga kopen
Helaasquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als het spullen voor de motor zijn die je gaat kopen is het nooit erg
Heeft Raus nou eigenlijk al een A-rbweetje?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus en ik zijn ook weer online,
Onze brommers glimmen weer als een spiegeltje, dus morgen op de meet natuurlijk even de blits maken met glimmende bike,
gaan vanavond nog even lekker toeren
hoiquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:41 schreef Paxlie het volgende:
* One_Punch_Mickey net terug van ff op en neer naar Enkhuizen (woon zelf in Monnickendam). Die hitte is echt ondraaglijk zowat. Ze hadden wel weer lekkere patat in Enkhuizen
Was weer lekker rijden verder
BMW K75Squote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoiwat voor motor rijd je?
Gozer die altijd met me meerijd post hier nooit, maar heeft ook een R1100Squote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:53 schreef PatrickM het volgende:
Joepieeeee... nog een beemer op Fok
* Paxlie rijdt BMW K1100LT & Patrick281 R1100S
nicequote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
BMW K75S
http://www.paxlie.nl/motor
klikken voor fotootjes
das natquote:
Goede vraag, moet zowieso ff wat meer opletten in PTAquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice(ben niet echt een bmw fan, maar goed
)
wanneer rijden jullie eens mee?
* PatrickM voelt vibraties dat BMW langzaam aan de motorwereld overneemtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gozer die altijd met me meerijd post hier nooit, maar heeft ook een R1100S
Ik wil stiekem een ander merkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* Paxlie voelt vibraties dat BMW langzaam aan de motorwereld overneemt![]()
![]()
Ff doorsparen voor een K1200Squote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik wil stiekem een ander merk
Deze gaat me niet hard genoeg
En ik krijg hem niet plat genoeg. Zijkant van me laars is al flink aangetast
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:08 schreef Paxlie het volgende:
Ik wil stiekem een ander merk
Ik ben nogal een hardrijder. Heb al menig sportrijder hier op mijn dijk zoek gereden. Gelukkig pas 1x onderuit toen ik net me rijbewijs had en door gebrek aan ervaring in het gras belandde wat echt een zachte val was maar toch.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ff doorsparen voor een K1200S
Overigens is de K1100RS al een flink stuk sneller, en de K1200RS nog sneller
Maar als je echt een sportmachine zoekt houdt het bij BMW eigenlijk met de R1100S en dan dalijk de K1200S wel een beetje op
Wacht maar als ik dalijk de jackpot win en dan een BMW K1200S aanschafquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]thats the spirit
Je hebt hardrijden en hardrijden... als je echt van hardrijden houdt en daarbij nog enigzins je rijbewijs wilt sparen moet je voor een Ducati SS800 of SS1000 gaan (en bij wat minder budget een SS750 of SS900)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben nogal een hardrijder. Heb al menig sportrijder hier op mijn dijk zoek gereden. Gelukkig pas 1x onderuit toen ik net me rijbewijs had en door gebrek aan ervaring in het gras belandde wat echt een zachte val was maar toch.
Collega van me heeft zo'n Buell Racer. Ook een keer op gereden, dat koppel is echt eng
in your dreams, pedroquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wacht maar als ik dalijk de jackpot win en dan een BMW K1200S aanschaf![]()
![]()
Ach... kost maar 17.390 euro ex afleveringskosten :')quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in your dreams, pedro![]()
pfoei...daar koop ik een hele mooie SS voorquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach... kost maar 17.390 euro ex afleveringskosten
Tenzij je zoiets als een Ducati 999 of MV Agusta F1000 koopt oid... dan mag je er nog een zakcentje bijleggenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pfoei...daar koop ik een hele mooie SS voorplus div mods en accs
Mooi man !!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:19 schreef PatrickM het volgende:
Ik hou van holland: KNMI waarschuwt voor zwaar onweer
ZXR400quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:05 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hoi,
Even vraagje tussendoor ipv een nieuw topic te openen. Is er eigelijk een site zoals bv. Autotrader, maar dan voor motoren? Zit een beetje rond te kijken voor een kawa zxr 400, (liefst 25 kw). Niet dat ik er gelijk eentje wil kopen maar gewoon alvast eens beetje rond kijken voor over een klein jaartje.
Haha, jah wat ik er van heb gehoord, moet trouwens zeggen dat de jouwe een prachtige is. Omdat ik op het moment 18 ben, (als ik van plan mn licht rijbewijs te halen 19), zoek ik een 25 kw fiets, kwa looks enzo steekt die kawa er met kop en schouders boven uit. Dat importeren uit Duitsland heb ik meer overgelezen, en tis kwa financien best wel goed te doen dacht ik?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ZXR400![]()
Heerlijke fietsen
op marktplaats staan er genoeg, als je wilt importeren uit duitsland (omdat je er toch geen haast mee hebt hoef je er ook niet op te wachten) kun je het beste kijken op mobile.de.
Goed blijven sparen dat je je A zo snel mogelijk kan halenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ga komende woensdag voor mn autorijbewijs, Nu heb ik redelijk wat geld "over". (vakantie werk, sparen enz.). Omdat ik over een maand op kamers ga doe ik nu even rustig aan en wil ik in het voorjaar beginnen met lessen en het liefst dan in de zomervakantie een motor hebben staan. Dus er kan nog veel veranderen maar als ik meestal ergens mijn zinnen op heb gezet...
stick to the planquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ga komende woensdag voor mn autorijbewijs, Nu heb ik redelijk wat geld "over". (vakantie werk, sparen enz.). Omdat ik over een maand op kamers ga doe ik nu even rustig aan en wil ik in het voorjaar beginnen met lessen en het liefst dan in de zomervakantie een motor hebben staan. Dus er kan nog veel veranderen maar als ik meestal ergens mijn zinnen op heb gezet...
600 cc met 98 pk is nog aardig gevaarlijk om mee te leren rijden.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:07 schreef PatrickM het volgende:
Ik zie het nut overigens niet zo heel erg in van 25 kw.... een cilinderinhoud beperking lijkt mij beter. Dus bijwijze van spreken 600cc met eventueel een 98 pk limiet ofzo. Dat is tenminste reeel voor een motor, 25 kw niet
Tuurlijk blijft ook 98 pk veel, maar het is wel een reeelere grens imoquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
600 cc met 98 pk is nog aardig gevaarlijk om mee te leren rijden.
Even iets te vroeg het gas erop na een rotonde en daar lig je.
Zo maakte ik een keer tijdens een meet een rolling burnout toen ik een zekere 25 kw beginner bij wilde houden die er ineens erg hard vandoor ging de rotonde uit.![]()
De Bimota had maar iets meer dan 100 pk .. en 8 jaar oude banden .. dat wel.![]()
Latersquote:Ik ga even opruimen, en zo maffen.Laterss.. 9 uurtjes ..
ook goedquote:Op zondag 18 juli 2004 01:56 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Houdt het dan op 65 pk![]()
![]()
tnxquote:Op zondag 18 juli 2004 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hier nog een leuk filmpje met flinke motorcrashes: http://users.pandora.be/supra/files/whackpak2.wmv
quote:Op zondag 18 juli 2004 07:27 schreef PatrickM het volgende:
Wel mooi hoe hard die AC Farias en Rossie wannabee's keihard op hun bek gaan
Alleen jammer dat er eentje bij die laatste voorval in dat filmpje het overige verkeer in zijn eigen ellende meeneemt
Als hij nu 25 kw was dan wil het nog wel redelijk, maar een gn250 is maar 16kw en helemaal niet vooruit te branden. Mn lesmotor was een Kawa EL250 die had 22 kw, die wou nog wel 140 halen en kon ook nog wel een auto eruit trekken, dan hoef ik hier niet mee te proberen, heb ik nl al eens geprobeerd en ik stond toch behoorlijk voor lul (kon een 205xs niet voorblijven). Hoe eerder het 22 april 2005 is hoe beter, dan ben ik van dat verrekte 25kw af.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:07 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil best af en toe met een voetje je bij duwen hoor
PatrickM ziet het nut overigens niet zo heel erg in van 25 kw.... een cilinderinhoud beperking lijkt mij beter. Dus bijwijze van spreken 600cc met eventueel een 98 pk limiet ofzo. Dat is tenminste reeel voor een motor, 25 kw niet
Mietjequote:Op zondag 18 juli 2004 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
Tot laters weer .. ik ga naar die verjaardag .. 15 kilometer verderop .. maar wel met een geleende auto..
Kun je nagaan wat voor stortbui het is geweestquote:Op zondag 18 juli 2004 18:26 schreef RB het volgende:
En dat met zo`n grote kuip![]()
Nee Raus heeft helaas nog geen bewijsje... Ik kan voorlopig alleen mijn motor dagelijks poetsenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:36 schreef PatrickM het volgende:
Heeft Raus nou eigenlijk al een A-rbweetje?
Ach ja, nog even en je kan de rest van je leven motorrijdenquote:Op zondag 18 juli 2004 19:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee Raus heeft helaas nog geen bewijsje... Ik kan voorlopig alleen mijn motor dagelijks poetsen
echt balen, wil gewoon rijden
duurt allemaal zo lang![]()
Ik ben redelijk hoopvol dat ze zonder lakstift al aardig weg willenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:49 schreef RB het volgende:
Ik hoop voor je dat ze er uit willen Pat![]()
Zal nu eerst eens al dat dooie spul van mijn motor en helm halen.![]()
Hey dat wil ik best vaker doen even een tijdje bochtjes oefenen,quote:Op zondag 18 juli 2004 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice pics PatMwaar is Mercy
op de terug deden we nog ff 1 rondje klaverblad Apeldoorn
dat gaat steeds beter
die heerlijke bochten met 60 mph nemen
Dat kleine beetje dooie spul wat er bij mij opzat is met die stortbui er weer afgespoeldquote:Op zondag 18 juli 2004 18:49 schreef RB het volgende:
Zal nu eerst eens al dat dooie spul van mijn motor en helm halen.![]()
best wel langzaam ging je jaquote:Op zondag 18 juli 2004 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey dat wil ik best vaker doen even een tijdje bochtjes oefenen,
ging best goed alleen langzaam heel langzaam dus wanneer weer ?
Helaas zaterdag gaat niet lukken maar wil wel zo snel mogelijk hoor,quote:Op zondag 18 juli 2004 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best wel langzaam ging je jaik zag je helemaal niet meer in mijn spiegels dus ik ging maar wachten onder de viaduct...zo hard ging ik toch ook weer niet? zullen we volgende week zaterdag ff een paar rondjes doen?
Kijk trouwens bij Hoevelaken (ik neem aan dat je daar hebt gereden) wel uit, ze hebben de klaverbladen daar 50 km p/h gemaakt. Misschien is het voor jullie eens een idee om eens te kijken of er vlak over de grens mooie bochten te vinden zijn. Moet wel lukken volgens mijquote:Op zondag 18 juli 2004 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey dat wil ik best vaker doen even een tijdje bochtjes oefenen,
ging best goed alleen langzaam heel langzaam dus wanneer weer ?
jammerquote:Op zondag 18 juli 2004 19:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Helaas zaterdag gaat niet lukken
quote:maar wil wel zo snel mogelijk hoor,![]()
Wackpack 1 was meer een verzamling crashes, dit is gewoon de trailer van Judgement day 2. Heb hem trouwens geheel, echt een aanradertje. Al gaat het na een tijdje beetje vervelen zit er erg veel goeie stunts tussen, ook goeie kwaliteit + soundsquote:Op zondag 18 juli 2004 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hier nog een leuk filmpje met flinke motorcrashes: http://users.pandora.be/supra/files/whackpak2.wmv
yepquote:Op zondag 18 juli 2004 19:33 schreef Rausdouwer het volgende:
gaaf!! Het gaat dus steeds beter in het bochtenwerk?
kloptquote:Op zondag 18 juli 2004 19:29 schreef PatrickM het volgende:
Kijk trouwens bij Hoevelaken (ik neem aan dat je daar hebt gereden) wel uit, ze hebben de klaverbladen daar 50 km p/h gemaakt.
dat is wel een goed ideequote:Misschien is het voor jullie eens een idee om eens te kijken of er vlak over de grens mooie bochten te vinden zijn. Moet wel lukken volgens mij
laten we toen net verkeerd zijn geredenquote:Op zondag 18 juli 2004 20:39 schreef ondeugend het volgende:
Dit vind ik een mooi voorbeeld van een leuke chaos
[afbeelding]
nee dit was gepland overleg hoorquote:Op zondag 18 juli 2004 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laten we toen net verkeerd zijn gereden![]()
Nee hoor dit was gericht overleg hoe wij het gingen doen,quote:Op zondag 18 juli 2004 20:56 schreef ondeugend het volgende:
Alle neuzen wijnzen een andere kant op
Plan mislukt
iddquote:Op zondag 18 juli 2004 21:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nee hoor dit was gericht overleg hoe wij het gingen doen,
was even levelen,![]()
Wel een mooie foto geworden zo .. schilderachtig ..quote:Op zondag 18 juli 2004 20:39 schreef ondeugend het volgende:
Leuke foto's Pat !
We kunnen straks ook wel een wedstrijd uitschrijven; Welke Mac is dit ??
Dit vind ik een mooi voorbeeld van een leuke chaos
[afbeelding]
Ik heb het toestel nog niet terugquote:Op zondag 18 juli 2004 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddzie ook op 1 van de pics van RB
hihihiquote:Op zondag 18 juli 2004 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel een mooie foto geworden zo .. schilderachtig ..
Misschien kunnen we idd gesponsord worden door onze aardige clown met de vette hap.![]()
![]()
En het was maar de enigste keer op de hele route dat we stilvielen.
Op de hoge nood van Mercy na dan.
Hey gaan we morgen pas meetenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
Index printje
Alleen de datum klopt niet.
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Hey gaan we morgen pas meeten![]()
tis vandaag de 18e hoor.....![]()
kewl ik zal er zijn waar ???quote:Op zondag 18 juli 2004 21:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgen een supâh klaverblad meeting.
![]()
![]()
![]()
Die ene zonder politie en droog wegdek..quote:Op zondag 18 juli 2004 22:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..] kewl ik zal er zijn waar ???
ik denk (hoop) eerlijk gezegd dat het niet aan plakbandjes ligt,quote:Op zondag 18 juli 2004 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ene zonder politie en droog wegdek..![]()
![]()
En gooi eerst eens een paar echte plakbandjes onder die machine.
Je kan er zeker nog een stuk harder mee ..maar plakbandjes zijn het niet wat er bij jou onder ligt.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..] ik denk (hoop) eerlijk gezegd dat het niet aan plakbandjes ligt,
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:57 schreef Patrick281 het volgende:Morgen een supâh klaverblad meeting.
![]()
![]()
![]()
Ja ik zal mij nu even ziek melden.quote:Op maandag 19 juli 2004 07:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
komen jullie naar Apeldoorn
?
Dat is een hele goede band .. kende hem niet moet ik wel zeggen. misschien iets ouder model?quote:Op zondag 18 juli 2004 22:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb Bridgestone bt56 achter eronder liggen weet ik nog omdat patrick dat uitgezocht voor me,
ik zal het morgen even controleren, ga nu DVD kijken
quote:Compound
A high-grip DAC compound offers high-level grip performance in dry weather, good initial grip and respectable grip at low temperatures.Optimum balance
The construction, shape and compound of the front and rear tyres have been balanced in an optimum way to allow delicate and exact handling of the bike on a circuit, such as leans at extreme angles, quick turns, easy-line tracing, and smooth shifts from rise to turn-backs.
quote:Op maandag 19 juli 2004 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Ja ik zal mij nu even ziek melden.![]()
veiliger missch wel maar bij klaverblad Apeldoorn ben ik zoquote:Maar is het niet veiliger om snel een circuit dagje te boeken o.i.d.
Ik moet inloggen op die site?quote:Op maandag 19 juli 2004 08:22 schreef Patrick281 het volgende:
Via de tyre selector op bridgestone.com kom ik voor de VFR(nu 800) ook op de volgende banden:
Toer: BT-20, sport: BT-14, supersport BT-12.
[afbeelding]
valt mee hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 08:26 schreef Paxlie het volgende:
* One_Punch_Mickey voelt zich trouwens vrij jong hier met zijn 23
* hollander172 is met zijn 24 jaartjes natuurlijk al een ouwe lul.quote:Op maandag 19 juli 2004 08:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moet inloggen op die site?
Vage zooi
Goedemorgen trouwens
* hollander172 voelt zich trouwens vrij jong hier met zijn 23
quote:Results
Country:
Netherlands
Brand:
BMW
Model:
K75 S / K 75 RT
Type:
Tour/Sport
Tyres :
Front IPC : 76222
Front dimensions : 100/90 - 18 56V TL
Front Profile : BT-45 F
Front Pressure : 2.5
Rear IPC : 76215
Rear Dimensions : 130/90 - 17 68V TL
Rear Profile : BT-45 R
Rear Pressure : 2.8
Jij wel.quote:Op maandag 19 juli 2004 08:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik moet inloggen op die site?
quote:Op maandag 19 juli 2004 08:26 schreef Paxlie het volgende:
Vage zooi
Goedemorgen trouwens
* Patrick281 voelt zich trouwens vrij jong hier met zijn 23![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 08:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als ik voor de mijne kijk komt ie op BT-090wat ik al van plan was om aan te schaffen als deze rijp zijn voor een burn-out
Nu duidelijk niet meer.quote:Introducing the new BT090 for middle-size bikes. Refined by using the latest technologies from Bridgestone, the BT-090 is perfect for aggressive riding on both circuits and streets. The rigidity of the tyre induces better contact feel in corners, especially for slide control during races. The new compound and pattern offer improved grip and handling in both wet and dry conditions, with better high-speed stability and anti-shimmy performance ensuring a smooth ride.
quote:Op maandag 19 juli 2004 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Net op de radio: motorrijder gistermorgen aangehouden op de N-nogwat met een gemiddelde snelheid van 247 km/h (als ik het goed hoorde, kan ook 260 zijn…) de motorrijder stond bij een tankstation wat te drinken toen de agenten hem aanhielden, nadat zij 13 km achter hem aan hadden gereden.
De agenten zeiden dat ze zijn rbw moesten innemen maar omdat het zondagochtend was en zo rustig op de weg matsten ze hem en gaven ze hem een boete van 30 km/h te hard.
de juiste code gevondenquote:Op maandag 19 juli 2004 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Vroeger was de BT-90 een toerband.
![]()
[..]
Nu duidelijk niet meer.Wel erg commerciele overdreven tekst ..slide control ..
Ik zie het al voor me op het klaverblad.
iddquote:Op maandag 19 juli 2004 08:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik het zelf was dan vond ik het wel eerlijk..
![]()
ALs je dit hoort klinkt het niet erg fair -wet is wet. Als een idioot zo hard rijden.quote:Op maandag 19 juli 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]idd260 rijden waar je 80 mag is niet normaal meer natuurlijk...210 rijden waar je 120 mag
moet wel kunnen vind ik
quote:Op maandag 19 juli 2004 08:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]de juiste code gevonden? tja, lijkt mij een goede band waarmee je meer dan genoeg grip hebt en toch niet te hard slijt. zo extreem zal ik toch niet gaan rijden dat ik nog zachtere banden nodig heb.
quote:Hoi,
Ik zag op internet dat je geinteresseerd bent in een aprilia RS 125. Die van mij staat vanaf vandaag te koop.
Bouwjaar 1995, KM stand 14600.
Als je snel reageert mag je hem voor 1900 euro meenemen.
Met vriendelijke groet,
M[..]
het is gewoon stom om zo hard te rijden in Nederland, als je pech hebt kost het je rbw en je motor…quote:Op maandag 19 juli 2004 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
ALs je dit hoort klinkt het niet erg fair -wet is wet. Als een idioot zo hard rijden.
Maar als je het zelf doet ben je er ook zelf bij ..dus kan je de situatie beter beoordelen.![]()
..niet dat je dan zelf wel de wet mag overtreden.![]()
![]()
![]()
wanneer is de klaverblad meetingquote:Ben benieuwd hoe het nu zou gaan op klaverbladje.Circuit gaat ook trekken .. alles gaat zo makkelijk met dat ding. Rijd constant met 2 vingers in de neus, heb zoveel over.
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het is gewoon stom om zo hard te rijden in Nederland, als je pech hebt kost het je rbw en je motor…
Bij Amsterdam ligt nog een mooi klaverblad volgens mij. Misschien een combo met de Gerako meet doen.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer is de klaverblad meeting![]()
![]()
![]()
![]()
??
(ik vind btw Apeldoorn beter dan Gorinchem, daar ligt bij het einde van een paar bochten los grind en hier en daar gaten in het wegdek)
Goed planquote:Op maandag 19 juli 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
Bij Amsterdam ligt nog een mooi klaverblad volgens mij. Misschien een combo met de Gerako meet doen.
ik moet zeggen dat het mij erg meeviel hoe de automobilisten reageerden gisteren toen ik uitkwam vanuit de bocht. Ik hing scheef toen er een aantal wilden uitvoegen maar ze wachtten allemaal netjes (toekijkend) zodat ik mijn bocht goed kon afmaken, klassequote:Jammer dat er gisteren op de terugweg bij het opdraaien van de snelweg zoveel auto's zaten. Ik werd ook nog lekker gesneden door iemand van links. Auto had mij over het hoofd gezien.
Mooi!quote:Op maandag 19 juli 2004 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik moet zeggen dat het mij erg meeviel hoe de automobilisten reageerden gisteren toen ik uitkwam vanuit de bocht. Ik hing scheef toen er een aantal wilden uitvoegen maar ze wachtten allemaal netjes (toekijkend) zodat ik mijn bocht goed kon afmaken, klassewas dat!
quote:Op maandag 19 juli 2004 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
Deze kon niet attent reageren want hij zag mij niet eens- te laat. Ik had zo in zijn rechterdeur kunnen zitten.
Zie nog dat hoofd naar rechts bewegen .. en star voor zich uitkijken daarna.
ik dacht wat bewondering af te lezen in een glimp…dat is wel mooi om te zien; bewondering en dan ruimte laten zodat ik niet hoefde te corrigerenquote:Ik ben trouwens benieuwd wat die automobilisten van jou dachten al wachtende.
Heb je dan niet de neiging om een buitenspiegel eraf te trappen ? ze missen hem toch nietquote:Op maandag 19 juli 2004 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooi!
Deze kon niet attent reageren want hij zag mij niet eens- te laat. Ik had zo in zijn rechterdeur kunnen zitten.
Zie nog dat hoofd naar rechts bewegen .. en star voor zich uitkijken daarna.
Ik ben trouwens benieuwd wat die automobilisten van jou dachten al wachtende.
dat had ik vorige week wel…in de spits naar huis rijdend werd afgesneden door een inhalende auto. verderop stond het vast dus langzaam rijdende auto’s voor ons. Kom ik diezelfde auto weer tegen en wat doetquote:Op maandag 19 juli 2004 10:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb je dan niet de neiging om een buitenspiegel eraf te trappen ? ze missen hem toch niet
ik ken het gevoel,quote:Op maandag 19 juli 2004 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat had ik vorige week wel…in de spits naar huis rijdend werd afgesneden door een inhalende auto. verderop stond het vast dus langzaam rijdende auto’s voor ons. Kom ik diezelfde auto weer tegen en wat doetL*L: de ruimte waar ik tussendoor reed nog kleiner maken zodat ik er niet langs kon
toch maar niet gedaan, naar de neiging had ik wel erg sterk...
tja, als ze je niet hebben gezien (omdat ze niet kijken, ok) dan snap ik het wel dat ze voor zich uit staren maar de ruimte tussen auto’s kleiner maken zodat ik er niet tussendoor kan verdient wel een lamme spiegel vind ik…quote:Op maandag 19 juli 2004 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ken het gevoel,
heel irritant is het dat die koekblikrijders je snijden of van de weg drukken en dan niet eens laten blijken dat ze een fout hebben gemaakt, nee ze gaan gewoon voor zich uit zitten staren,
het is toch helemaal niet verkeerd om toe te geven dat je een inschattings fout heb gemaakt ?
Apeldoorn ben je zo hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
Jammer dat ik hier geen klaverblad in de buurt heb mannen.
en soms pak je wat extra metertjes, wat een verschil opleverde van 3 km op het totaal afgelegde traject gisterenquote:Mercy .. klinkt misschien raar dit, maar ik heb veel geleerd van het karten qua bochtentechniek en de juiste lijnen herkennen. Op een meet kan je dat alleen amper benutten, maar soms pak je wat handige metertjes .. vooral uit rotonde.
quote:En een circuitdagje met de motor zullen we allemaal nog heel veel van leren.
Dat is inderdaad een goed idee om snel eens te doen, Zolder o.i.d.![]()
![]()
Collega kwam net naar mij toe .. dus ik vertel dat hij zijn rijbewijs niet kwijt was.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier staat dat bericht wat ik hoorde op de radio vanochtend.
Minder idd .. en mijn teller wijkt gewoon ook nog eens minder af.quote:Op maandag 19 juli 2004 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en soms pak je wat extra metertjes, wat een verschil opleverde van 3 km op het totaal afgelegde traject gisterenmet RB
Wat denk je van morgen middag ?? zou mij het beste uitkomen,quote:Op maandag 19 juli 2004 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, als ze je niet hebben gezien (omdat ze niet kijken, ok) dan snap ik het wel dat ze voor zich uit staren maar de ruimte tussen auto’s kleiner maken zodat ik er niet tussendoor kan verdient wel een lamme spiegel vind ik…
mercy, kun je doordeweeks niet een keer in de middag een paar rondjes klaverblad Apeldoorn doen?
12 uur is goedquote:Op maandag 19 juli 2004 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh een uur of 12 of zo ? kan ook eerder als je wil
zou ergquote:ik zal rausdouwer vragen of zij voor de foto's wil zorgen,
ik laat dat nog wel even weten of ze mee wil en toekijken,
Ik had idd ff het idee om hem ff te sandwichen en spiegelloos te makenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Heb je dan niet de neiging om een buitenspiegel eraf te trappen ? ze missen hem toch niet
Wat is er mis mee dat Raus foto's gaat maken van ons ?quote:Op maandag 19 juli 2004 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
is een strak plan,quote:Op maandag 19 juli 2004 15:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik had idd ff het idee om hem ff te sandwichen en spiegelloos te maken![]()
Maar helaas hebben we geen communicatiesetjes (misschien een ideetje voor in de toekomst, iedereen een PMR setje, kunnen we lullen onder het rijden
)
Gevaarlijk zo'n (lief?) meisje in de berm. Ik vind het geen punt plek om langs de kant te staan. (geen plek dus .. niet geen punt ..quote:Op maandag 19 juli 2004 15:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat is er mis mee dat Raus foto's gaat maken van ons ?![]()
of wilde je misschien mee maar zijn je snipperdagen op ?
Trouwens wel handig (om te weten), de helpscherm is praktisch hetzelfde als het handboek qua informatiequote:Op maandag 19 juli 2004 15:48 schreef ondeugend het volgende:
Zoooo. mijn eerste werkdag van de week zit er al weer op
PatM... bedankt voor de CD ! Ik ben er helemaal blij mee
Nu eerst even foto's van de camera halen en hier wat neerzetten.
Ben ik helemaal mee eens dus daarom moet ze ook achter de vangrail blijven en ik weet dat ie er is daar,quote:Op maandag 19 juli 2004 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gevaarlijk zo'n (lief?) meisje in de berm. Ik vind het geen punt plek om langs de kant te staan. (geen plek dus .. niet geen punt ..)
Ik weet dat het wel vaker gebeurt, maar straks schrikt er een koekblik van .. of iemand anders.
Ik weet hoe leuk het kan zijn .. maar ben wel een beetje bezorgd dus.
Ik moet er ook echt wel even voor gaan zitten wil ik er een beetje aardig mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Trouwens wel handig (om te weten), de helpscherm is praktisch hetzelfde als het handboek qua informatie(+ dat zelfs ik het wel een pre vind dat het een geheel nederlandstalig programma is
)
Ik denk niet zo zeer dat het gevaarlijk is zolang je een verantwoorde plek uitzoekt en afstand houdt. Gewoon bij ingang bocht staan en dan op een behoorlijke afstand (liefst een meter of 50 zodat er nog reactietijd overblijft om bij een eventueel ongeval jezelf in veiligheid te brengen).quote:Op maandag 19 juli 2004 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gevaarlijk zo'n (lief?) meisje in de berm. Ik vind het geen punt plek om langs de kant te staan. (geen plek dus .. niet geen punt ..)
Ik weet dat het wel vaker gebeurt, maar straks schrikt er een koekblik van .. of iemand anders.
Dat moet jouw Mercy zijn Raus....quote:Op maandag 19 juli 2004 16:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Wie is die ene met die koortslip ?![]()
ik ben voorstander van gezond verstand,quote:Op maandag 19 juli 2004 16:06 schreef PatrickM het volgende:
Heel verhaal
is benieuwd naar jullie reacties
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat moet jouw Mercy zijn Raus....
Maar die kijkt weer net achterom dus daar zie je weer niks van![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Wie is die ene met die koortslip ?![]()
hehehe wees maar niet bang hoor ik denk dat ze mij bedoeldequote:Op maandag 19 juli 2004 16:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Graag ik zal msn even aanzetten,quote:Op maandag 19 juli 2004 16:36 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil ze wel zippen en via MSN overschieten.... Alleen heb ik je niet op MSN
Via de mail moet het weer in meerdere keren.. das ook niet handig
Jammer is wel dat er een vlek op de lens zat.... de meeste foto's hebben zéééér plaatselijke mistbanken
Ja als ik even kan ben ik erbij.... al zullen de vrije zondagen wat spaarzamer zijn dan gedacht een paar weken geleden.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:32 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgende keer ben jij er ook bij Ondeugend?
Pep heeft er ook een dus ?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hehehe wees maar niet bang hoor ik denk dat ze mij bedoelde
omdat ik als enige op de foto mijn helm dicht heb
"Lekker" ergens langs de snelweg gaan staan.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Morgen ga ik wel mee
Geen klaverblad rijden, maar vast kijken hoe het (niet) moet.
(beste stuurlui staan aan wal he?)
Hoeveel MB is het? Tot 10 MB kan ik straks met een uurtje hosten, bijna klaar hier. En anders PatrickM denk ik.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:36 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil ze wel zippen en via MSN overschieten.... Alleen heb ik je niet op MSN
Via de mail moet het weer in meerdere keren.. das ook niet handig
Jammer is wel dat er een vlek op de lens zat.... de meeste foto's hebben zéééér plaatselijke mistbanken
o ja, lekker uitwaaienquote:Op maandag 19 juli 2004 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
"Lekker" ergens langs de snelweg gaan staan.
8 mb kan ik nog wel kwijt op m'n kabelsloom account (homepage @ kabelfoon)quote:Op maandag 19 juli 2004 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
"Lekker" ergens langs de snelweg gaan staan.
[..]
Hoeveel MB is het? Tot 10 MB kan ik straks met een uurtje hosten, bijna klaar hier. En anders PatrickM denk ik.![]()
waar is die link nou danquote:Op maandag 19 juli 2004 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ze al....
@home![]()
Krijg het nog niet voor elkaar om te hosten,quote:Op maandag 19 juli 2004 16:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
waar is die link nou dan![]()
Pleur anders maar mijn kant opquote:Op maandag 19 juli 2004 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Krijg het nog niet voor om te hosten,
Home werkt nie echt mee
zolang het op een veilige afstand gebeurd is het niet gevaarlijk hoor, gewoon goed inzoomen met die cameraquote:Op maandag 19 juli 2004 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was maar geintje .. ik dacht idd dat je de geposte foto bedoelde. Mercy zag ik er nog niet op staan.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Och Patrickje 281
Voel je je aangesproken??? Rustig maar, het was Mercy.
Stoere helm heb je. Is nieuw of niet?
Veel woorden weinig wol noemen ze dat in de politiek.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:06 schreef PatrickM het volgende:
PatM is benieuwd naar jullie reacties
Okee, ik geef toe, ik ben een vriend van Koos Spee, rij altijd keurig niet harder dan het limiet op de teller, haal nooit rechts in, neem nooit onnodig vaak rotonde's etc. etc.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Veel woorden weinig wol noemen ze dat in de politiek.
Nee je bent nu iets doorgeschoten in het afvlakken van je mening.![]()
Ik ben beter gewend.
Inderdaad .. ik zei iets doorgeschoten.. nu alweer. GIve it to me.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:34 schreef PatrickM het volgende:
[..] Okee, ik geef toe, ik ben een vriend van Koos Spee, rij altijd keurig niet harder dan het limiet op de teller, haal nooit rechts in, neem nooit onnodig vaak rotonde's etc. etc.
quote:Op maandag 19 juli 2004 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad .. ik zei iets doorgeschoten.. nu alweer. GIve it to me.![]()
Beterquote:Op maandag 19 juli 2004 18:59 schreef RB het volgende:
Woensdag gaat motor naar de dealer voor nieuwe ketting en tandwielen![]()
Valt onder garantie zeiden ze![]()
En who the fuck is Koos?! En wil ik dat weten ..quote:Op maandag 19 juli 2004 18:57 schreef PatrickM het volgende:
[..]![]()
Langsgeweest of alleen maar gebeld. Weinig zaken zijn toch op maandag open?quote:Op maandag 19 juli 2004 18:59 schreef RB het volgende:
Woensdag gaat motor naar de dealer voor nieuwe ketting en tandwielen![]()
Valt onder garantie zeiden ze![]()
Ken je ome Koos niet? Houden zoquote:Op maandag 19 juli 2004 19:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En who the fuck is Koos?! En wil ik dat weten ..![]()
![]()
Vooral lachen dat ie met dik 130 km p/h langs wegwerkzaamheden ging (70 km p/h)quote:Op maandag 19 juli 2004 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
Te laat .. en alleen die foto al..![]()
Ik moest een paar jaar geleden wel lachen met die woordvoerder van 3VO die door Peter R de vries gevolgd was.Ons heilig boontje reed overal te hard, zelfs bij wegwerkzaamheden. En dan nog die smoezen achteraf.
ps:
Dit is ook een raar verhaal.
Kan ik me ook wel enigzins voorstellen, dat verbod blijft vreemd en rammelt aan alle kanten.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]lijkt of ie er een persoonlijke zaak van maakt...
op zich prima maar ik heb geen idee waar dat ligt,quote:Op maandag 19 juli 2004 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy, morgen kom ik uit Zutphen dus zulllen we gewoon op het blad afspreken?
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:31 schreef PatrickM het volgende:
Iemand al die test gedowned en gelezen van die PMR-units?
het is idd hetzelfde klaverblad als zondag, dus dan moet je gewoon richting apeldoorn. volgens mij is dat vanaf de A15 naar de A50 ri. Apeldoorn.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
op zich prima maar ik heb geen idee waar dat ligt,
of is het dezelfde waar wij zondag op gereden hebben ?
Not by far.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
Nou sta ik niet model voor de gemiddelde nederlander..
De verkoper van de motorzaak waar ik de Beemer vandaan heb rijd een R1 en heeft hem netjes onder de koplamp gebouwd. Ding werkt perfect. Ik heb een raar gevoel bij radardetectoren. Onder voorbedachte rade te hard rijden. Het gebeurt gewoon..quote:Op maandag 19 juli 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
ik ga zeker zo'n ding op de motor sleutelen, met een afstandsbedieninkje erbij om hem aan en uit te zetten.
quote:Beste bezoeker,
Het bod dat u heeft uitgebracht op een advertentie in groep Aprilia en rubriek Motoren/scooters/brommers/accessoires is verwijderd door de adverteerder.
Bekijk de advertentie door op de onderstaande link te klikken:
http://www.marktplaats.nl(...)&u=aprillia&ID=25772
Loopt de link niet geheel door? Kopieer dan de twee delen naar de adresbalk in uw browser.
Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team
op de terugweg op de A1 gingen wij op een gegeven moment zakken naar 120 km/h toen jullie doorreden. ik dacht, ik heb jullie erover verteld dus jullie snappen de clou wel…quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog geen bekeuring gehad dit jaar, wel te hopen dat wij die controle waar Mercy en OPM het over hadden niet voorbij gereden zijn zondag.![]()
je had toch een akkoord gekregen op een bod wat je had uitgebracht? ben je er al achter welke rs dat wasquote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:17 schreef Patrick281 het volgende:![]()
[..]
Ik dacht dat jullie ons niet bij konden houden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]op de terugweg op de A1 gingen wij op een gegeven moment zakken naar 120 km/h toen jullie doorreden. ik dacht, ik heb jullie erover verteld dus jullie snappen de clou wel.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb het nog even gevraagd aan een collega hier en tussen de afslag deventer en twello (precies waar wij 120 gingen rijden) staat achter 1 vd schermen een flitser…maar hij doet het niet altijd…
Nog niet gekeken .. en deze wilde ik wel spontaan hebben, maar de dame deed een tegenbod van 100 euro meer waar ik ..eh.. toen over na moest denken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
je had toch een akkoord gekregen op een bod wat je had uitgebracht? ben je er al achter welke rs dat was?
en ik had al wel verwacht dat je hier langs zou gaan binnenkort.
Ik moet er eerst weer eentje aanschaffen (neem aan dat ze sinds het verbod niet al te duur meer zijn tweedehands.) en dan gaat ie waarschijnlijk ook onder de koplamp, zat ruimte in de voorkuip.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
De verkoper van de motorzaak waar ik de Beemer vandaan heb rijd een R1 en heeft hem netjes onder de koplamp gebouwd. Ding werkt perfect. Ik heb een raar gevoel bij radardetectoren. Onder voorbedachte rade te hard rijden. Het gebeurt gewoon..![]()
![]()
Ik heb nog geen bekeuring gehad dit jaar, wel te hopen dat wij die controle waar Mercy en OPM het over hadden niet voorbij gereden zijn zondag.![]()
Is ook voorspeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Het regent hier![]()
![]()
zullen jullie wel niet geflitst zijn dan…quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:Geen flits gezien..
quote:Nog niet gekeken .. en deze wilde ik wel spontaan hebben, maar de dame deed een tegenbod van 100 euro meer waar ik ..eh.. toen over na moest denken.![]()
Ik had haar vorige week gemeld dat mijn bod mocht blijven staan en dat ik over haar tegenbod moest nadenken. Daarna niet meer gesproken.
Maar mijn hoofd staat nu ineens meer naar een auto Pontiac erbij.
Zeker toen mijn moeder na de verjaardag zondag zei dat haar auto eind Augustus terug moet na 8 maanden.
(Mijn vader is in Januari aan zijn heup geopereerd en gaat na de vakantie weer werken.
Zij rijd liever in mijn vaders auto maar die heeft hem straks weer zelf nodig.)
En de luxe went wel van een auto voor de deur.Ben een beetje verpest.
![]()
Keuze's ..
damnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
en niet zo'n beetje ook als dit niet gauw ophoud heb ik er niet veel zin in om naar apeldoorn te komen,
is toch ruim een uur rijden,
Wat doe je ..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
RS125 RS125 RS125 RS125
![]()
om je weer ri. motor te wijzen
Zullen we het nog even aankijken ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damnhier regent het ook
in de middag zou het opklaren…
nietsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat doe je ..![]()
quote:.. als ik die advertentie van de RS weer zie ook .. [afbeelding]
ja is goed, anders spreken we wat later af als het wat langer duurtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we het nog even aankijken ?
ik hoorde ook net op de radio dat het vanmiddag weer mooi werd,
dus maar even afwachten wanneer het opklaard dan spring ik op mijn brommer,
Hehe dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja is goed, anders spreken we wat later af als het wat langer duurt![]()
ik juist wel vandaag maar toevallig dat ik dus eerder wegga (zou het een wat met het ander te maken hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
Damn wat ben ik totaal niet vooruit te branden vandaag, en de orders stromen binnen .. allemaal speciaaltjes, uitzoekwerk enz. En dan eigenlijk eerst nog de offertes van vorige week afwerken.![]()
Is het al 17:00?![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die RS is wel heel erg mooi he,
als ik geld had zou ik hem kopen...
drie van die dingen in de schuur
ieuw een koekblik met traanplaat achterin en een halfords tankdop sticker,quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ieuw een koekblik met traanplaat achterin en een halfords tankdop sticker,![]()
Moet nog iets simpelers hebben dan alleen de Beemer voor woon-werk en bij regen/hagel/pekel. Auto is in de winter wel handig en als ik ga sporten s'avonds. (geen helm op met bezweet hoofd e.d.)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
make up your mind, ik zie van alles voorbij komen wat je wil kopen [..]
Scheelt weer een Airbag voor de bijrijders plaatsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker ranzig auto'tje..maar ik zie een klassieke Amerikaan in wording.. Ik val ook op dit moppie
![]()
Die hoort op de bijrijdersstoel.![]()
![]()
Op de Beemer passen zelfs 3 mensen achter elkaar op het zadel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Best een lekker ding hoor, zou dat achterop de motor passen? twee van die flinke bollen tegen je rug aan,
Moet je niet zo lang op een terasje zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:05 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb 5 muggebulten
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Neehee niet DAT !![]()
wat?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:12 schreef ondeugend het volgende:
Ja :')
En nu in het Nederlands.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh jij bent een minne Peppie !
Daar missen we ook niets aan met deze post.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
probeer al uren te posten:
Pepijn, hij is echt lelijk![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Daar missen we ook niets aan met deze post.![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand een BMW kopen? Been there, done that .. nu kan hij weer weg..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zolang je weer met je neus ri. motor staat heeft het alle nut gehad
![]()
![]()
Buitenluchtquote:Wat ? :')
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands.![]()
Haltertje weer aan gehad .. en nu lek geprikt?
Wil hem wel inruilen op een supermegaultramooie BX er hoeft niet veel geld bij hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iemand een BMW kopen? Been there, done that .. nu kan hij weer weg..![]()
Ja die ken ik nog toen ik op de kleuterschool zat.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:27 schreef ondeugend het volgende:
..... en Peppie is die van Kokkie
Doing doing toet toet...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
Enne .. volgens mij zijn we de enige die dit duo kennen.![]()
![]()
Or am I wrong guys..
* even haar ogen sluit en het mpeg-je draaien gaatquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja die ken ik nog toen ik op de kleuterschool zat.![]()
Al 300 meter voor de kleuterschool werd ik gesignaleerd op straat en begonnen de jongetjes al te zingen.![]()
Ik lig er nog wakker van.![]()
Enne .. volgens mij zijn we de enige die dit duo kennen.![]()
![]()
Or am I wrong guys..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |