Aaah!quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Uiteindelijk wel, omdat het regende in Antwerpen enzo
QFTquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Wat wil je dan, een foto van mijn billen ofzo?
neuh, maar een foto waarop je gezicht duidelijker herkenbaar is en niet een Oversight gevalquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Wat wil je dan, een foto van mijn billen ofzo?
Wat wil je er eigenlijk meequote:Op woensdag 20 juli 2011 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een foto van jullie beiden in Parijs, meer niet
helemaal nietsquote:
QFTquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
helemaal niets
Het is alleen erg toevallig dat jullie beiden op dezelfde dag weer opduiken
Krijgen we nu weer foto's?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
Omdat het ook met dit kutweer (zowel in Nederland als in Sydney) toch gewoon kan.
Zomerjurkjes
Ik zag er niet zo veel van, een beetje een grijze vlek. Commentaar is wel grappig, erg Amerikaans.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef MaxMark het volgende:
Space shuttle landt over 10 minuten![]()
HD Linkje
Dat heet infraroodquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik zag er niet zo veel van, een beetje een grijze vlek. Commentaar is wel grappig, erg Amerikaans.
Commentaar valt nu wel mee, lijkt een beetje op Koninginnedag, maar ik zie nu ook alleen maar een geparkeerde shuttlequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik zag er niet zo veel van, een beetje een grijze vlek. Commentaar is wel grappig, erg Amerikaans.
Het was zulk lekker weerquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Inkomen het volgende:
Ja, ben ik eens vrij, wordt het donker.
Meh. Prima hiero.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Inkomen het volgende:
Ja, ben ik eens vrij, wordt het donker.
Ik zie net dat dit helemaal nog geen bijval heeft gehadquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
Omdat het ook met dit kutweer (zowel in Nederland als in Sydney) toch gewoon kan.
Zomerjurkjes
Bijval voor zomerjurkjes is dan ook zo volledig vanzelfsprekend dat 't eigenlijk overbodig is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zie net dat dit helemaal nog geen bijval heeft gehad.
Het kan geen kwaad het nog eens uit te spreken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Bijval voor zomerjurkjes is dan ook zo volledig vanzelfsprekend dat 't eigenlijk overbodig is.
Wat nou als er een dikke motte mee wil op dat feest? Of moet die zich inbinden als een rollade?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb vanavond een borrel in de stad met het letterthema S! Super slim en sexy
Ik was ook in de stad. Eventjes langs Faculteit Rechtsgeleerdheid, vervolgens vismarkt over gestruind naar schoenen, Herestraat door en toen via zuiderdiep weer terug naar het stationquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef RickoKun het volgende:
HEY MSNEE IK WAS IND E STAD HEBBE JULLIE MIJ GEZIEN NOU OK GR GR XXX RICKO
Was jij die gast die keihard op zn bek pleurde bij de grote markt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef RickoKun het volgende:
HEY MSNEE IK WAS IND E STAD HEBBE JULLIE MIJ GEZIEN NOU OK GR GR XXX RICKO
Nee man, ik was die ultiem lekkere boy die met slippers aan en een verbandje rond zijn enkel kreupel rond liep met de braddah'squote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was jij die gast die keihard op zn bek pleurde bij de grote markt?
Ohh, dus jij was die gast die eergisteren was gevallen op de vismarktquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man, ik was die ultiem lekkere boy die met slippers aan en een verbandje rond zijn enkel kreupel rond liep met de braddah's![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, dus jij was die gast die eergisteren was gevallen op de vismarkt
Aaaaw, verbandje eromheenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee afgelopen zaterdag van mijn fiets voor de duizendste keer
Doe mij ook een verbandje dan, dan gaan we samen zwaar cool staan en komen er nog meer chickies op ons af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb er ook een verbandje om heen, maar meer omdat dat zwaar cool staat en alle chickies op mij af komen met een goede openingszin zodat ik geen moeite meer hoef te doen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe mij ook een verbandje dan, dan gaan we samen zwaar cool staan en komen er nog meer chickies op ons af.
Is goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]Moet je wel je rechter doen dan zijn we gespiegelde bois! En dan gaan we uiteraard een halve meter van de uitgang van de Mcdonalds staan en chickies spotten! Bohhh bohhhh, zie ons dan zwaar de casanova's zijn!
TR gemacht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey halloZullen wij eens uit eten gaan?
![]()
Ik ben best verlegen hoor
En hij heeft een verbandje dus kan je hem troostenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey halloZullen wij eens uit eten gaan?
![]()
Ik ben best verlegen hoor
Drommelsquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En hij heeft een verbandje dus kan je hem troosten
Het kan dus ook als sugar lee hooper, of schoonmaakster of weet ik het.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat nou als er een dikke motte mee wil op dat feest? Of moet die zich inbinden als een rollade?
quote:
* Renesite geeft Ricko een ferme handdruk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ze wil me niet ze keek wel in mijn fobo maar ik ben afgewezen.... shit nigga... mijn hart, doorboort door het scharlaken zwaard der liefde
Vandaag al tweemaal gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:52 schreef Inkomen het volgende:
Zo, eindelijk de auto voor mijn deur. Lekker crossen over de diepenring.
Heerlijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Eén keer, maar het stuk Schuitendiep-Turfsingel aan UMCG-kant was wel weer chaotisch genoeg.
Sjonge. Ik ben al wakker sinds 6 uur (ondanks vakantie).quote:
"Wie is er niet groot mee geworden!"quote:
Ook.quote:
Sure thing... die vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb ook pas net mijn ontbijt op
Mjah. Mejuffrouw Telecaster heeft een klein kind, dan krijg je dat af en toe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb ook pas net mijn ontbijt op
Je bent pappa? Of je aanhang heeft een kind die niet van jou isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mjah. Mejuffrouw Telecaster heeft een klein kind, dan krijg je dat af en toe.
Optie 2 - aanhang had dat kind al vantevoren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent pappa? Of je aanhang heeft een kind die niet van jou is
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Optie 2 - aanhang had dat kind al vantevoren.
Best handig - wel de lusten (af en toe met zo'n kind ouwehoeren is op z'n tijd best grappig), niet de lasten ('t is niet mijn verantwoordelijkheid verder, hah).
Ach, 't is best een leuk kind.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Meestal is dat toch best wel een struikelblok - een kind van iemand anders - als ik de verhalen mag geloven.
Ghe. Truste, ik ga 's 't centrum van dichtbij bekijken.quote:Nou, liters koffie of niet, ik ga weer slapen.
Ach, werken weer vandaag.quote:
Me too!quote:
Morgen vroeg op staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, werken weer vandaag.
Voor de rest, allemaal luilakken in dit topic. Beetje uitslapen en zo..
Hoho.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hoho ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, werken weer vandaag.
x2quote:
"Heel Gallië? Neen, ..."quote:
Doe je goed, in 1 dag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:18 schreef loecje het volgende:
laatste dagje school..
nog ff een afstudeer opdracht regelen voor 1 september.
Dat gaat allemaal automatisch johquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef Renesite het volgende:
Moet je die OV Studentenpas verlengen? Ik ga van het HBO naar WO en wil mijn passie wel houden
Wat zeggen sommige mensen dan in vredesnaamquote:
Even bellen danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zeggen sommige mensen dan in vredesnaam!!
"Je moet wel je OV-kaart verlengen!!!"
Ik zit gedesoriënteerd op die website te kijken
Na 2 weken samenwonenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:59 schreef Catch22- het volgende:
Borderline icm Autisme
een Groningen aan het trollen.
In een groepje 'afstuderen' afstuderen noemenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Afstuderen in een groepje kut vinden
Noem het meer een stageverslagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In een groepje 'afstuderen' afstuderen noemen
Ik ga wel zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef Saisai het volgende:
zo ben weer vrij hoor, wat een kutdag zeg. Is elke student op vakantie ofzo?
Nee, vrijdag pasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef Saisai het volgende:
zo ben weer vrij hoor, wat een kutdag zeg. Is elke student op vakantie ofzo?
Eh...quote:
Eh..quote:
Riskquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:01 schreef Bobs. het volgende:
Vriendinnetje op zoeken, we gaan gewoon een beetje luieren, Risk spelen en biertjes drinken.![]()
En jij, Assen zaten je ouders, of niet?
Land in Azië bij Risk. Duh.quote:
"Wat" regen?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:45 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Je laat je toch niet tegenhouden door wat regen?
Waar ik ben is alleen maar motregen? Geen harde buien.quote:
Nou, hier wel. En die motregen is goedbeschouwd nog erger - dat sijpelt zelfs door je regenpak heen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Waar ik ben is alleen maar motregen? Geen harde buien.
Dat roept om een fotoquote:Op zondag 24 juli 2011 14:27 schreef loecje het volgende:
genoeg regen gevallen. het hele grasveld staat onder water.. en dan niet een beetje maar zo'n +10cm water.
Kan mij een zomer herinneren ( een jaar of 15 geleden ) dat dat werkelijkheid werd hahaha.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:34 schreef joppie_saus het volgende:
Als het wat warmer was, was dat helemaal niet erg! Zwembroek aan, volleybal erbij en voetballen. Heerlijk dat.
Vreten zal 'iequote:Op zondag 24 juli 2011 16:44 schreef loecje het volgende:
foto's heb ik gemaakt.. maar kabeltje is foetsie en de laptop weigert kaartjes te slikken.
Ik deed het vorig jaar ook nog op de camping. Foto's kan ik nergens meer vinden, maar het was hilarisch hoe je meters doorgleed na een slidingquote:Op zondag 24 juli 2011 16:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Kan mij een zomer herinneren ( een jaar of 15 geleden ) dat dat werkelijkheid werd hahaha.
Yuck.quote:Op maandag 25 juli 2011 08:11 schreef joppie_saus het volgende:
Tokkies op het station die om 8u 's ochtends saucijzenbroodjes weg staan te kauwen
Enne, hoe weet jij dat..?quote:
In Utrecht was het mooi weer vanochtend. In Groningen vanavond niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:24 schreef Catch22- het volgende:
Ja hallo het weer staat me tegen
heel veel groetjes
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ohh even een vraagje tussendoor, zitten er naast Christine Le Duc nog meer winkels in Groningen met leuke kostuums?
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Erotiekwinkels dus?
Erochique hebben we. En aan het begin/eind (ligt eraan van welke kant je komt) van de Folkingestraat zit ook zo'n erotiekwinkeltje. Geen idee of ze daar (adult)kostuums hebben tho. Vast wel.
Hoezo?quote:
O maar wij hebben wel een wasmachine aansluiting hoor. De containers aan het Damsterdiep daarin tegen niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef Catch22- het volgende:
ik sprak een vriendin die ook in zo'n container woont en die heeft dus geen wasmachineaansluiting, niemand in dat complex. Vind het een beetje raar.
Wel idioot goedkoop zeg, schrok er bijna van!
Woord van de dag:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Maar ik heb geen wasmachine omdat ik dan 200% zeker weet dat ik een heleboel moet gaan bijbetalen aan het eind van het jaar, en daar heb ik niet zo'n zin in.
Waarom betalen als mijn ouders het met alle plezier voor me doen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Woord van de dag:
was·se·ret·te de; v -s (merknaam) bedrijf, ruimte waar men met behulp van wasmachines tegen betaling zijn was kan doen
Omdat je dan niet verplicht naar je ouders moet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Waarom betalen als mijn ouders het met alle plezier voor me doen?
Mja, ik moet wel verplicht vanwege m'n werk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Omdat je dan niet verplicht naar je ouders moet.
Of, zoals bij mij destijds het geval, dat de gedachte dat m'n moeder m'n knisperende beddegoed in handen had me al met afschuw vervulde.
Huh? Je werkt bij je ouders..?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:05 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mja, ik moet wel verplicht vanwege m'n werk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:37 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik moet toch elk weekend naar mijn ouders omdat daar 1 van mijn baantjes zit, waar ik elke vrijdag en zaterdag werk.
Uh-oh. Wil je ons iets vertellen, jongen..?quote:
Ik versta ook altijd wat mijn kat denktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:44 schreef MaxMark het volgende:
Waarom verstaat iedereen altijd wat die kat denkt?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik kan er slecht tegen als mensen langzaam antwoorden, dat het meer dan een uur duurt voor je antwoord krijgt XD
Meer dan een uur, stond er ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja dat was langer dan een uur vrind
Je hebt geen geduld.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Duurde ook allemaal weer te lang natuurijkMaar de zon schijnt en het ruikt lekker warm buiten dus alles is goed!
Klopt.quote:
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:19 schreef RickoKun het volgende:
Die zon houdt ook over een uurtje op hoor
Goed van je.quote:
Het is dat er nog geen 'hoor' achter stond bij mij.quote:
Anders was het nóg denigrerenderder?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:32 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Het is dat er nog geen 'hoor' achter stond bij mij.
Goed bezig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef MaxMark het volgende:
Zometeen weer hardlopen. "Vroegah" hield ik dat een half jaar vol, nu ben ik pas weer met de tweede week bezig
Mogen we je daar aan houden?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:00 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Goed bezig.Ik neem mezelf al een paar weken voor dat ik die avond écht weer ga beginnen.
Maar vanavond is het echtecht zo. Heus.
Graag! Om 5h moet ik.quote:
Ik ben begonnen met 2 om 2 minuten, en dat vier keer. Valt me nog mee, dacht ik. Had op het moment ook niet zo'n last.. maar die dag erna hèquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:26 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Graag! Om 5h moet ik.
Maar misschien moet je dan iets rustiger aan beginnen, als je zo'n spierpijn krijgt?
Zoiets doe ik inderdaad ook in het begin, korte stukjes rennen, veel lopen. Maar ik heb eigenlijk nooit spierpijn, misschien omdat ik sowieso elke dag al veel wandel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 2 om 2 minuten, en dat vier keer. Valt me nog mee, dacht ik. Had op het moment ook niet zo'n last.. maar die dag erna hè
Moet je ergens gaan lopen waar bijna geen mens komtquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:39 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Zoiets doe ik inderdaad ook in het begin, korte stukjes rennen, veel lopen. Maar ik heb eigenlijk nooit spierpijn, misschien omdat ik sowieso elke dag al veel wandel.
Bij mij is beginnen vooral het probleem, dan kom ik nauwelijks vooruit en word ik knal rood en nja 't is gewoon gênant.Dus dan wil ik al niet meer.
Dat zou al wel schelen ja, maar ik wil gewoon direct vanuit m'n huis gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je ergens gaan lopen waar bijna geen mens komt
Ik ga onder de ring door bij de McD aan het hoendiep, dan loop ik op dat industrieterrein daar m'n rondje. Heb het even op Google Earth 'gemeten' en dan kom ik op een beetje meer dan 4KM in totaal uit, van en naar mijn huis.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:44 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Dat zou al wel schelen ja, maar ik wil gewoon direct vanuit m'n huis gaan.Waar loop jij ergens?
Outbound hè?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:45 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wil niemand van jullie bij mij werken? We zoeken mensen en ik wil wel graag een bonus
Haha ja. Dat schrikt weer af zekerquote:
Ik heb principesquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha ja. Dat schrikt weer af zeker
We zoeken mensen voor HI ppm en ppm hot. Prepaid klanten naar een abonnement.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef MaxMark het volgende:
Zometeen weer hardlopen. "Vroegah" hield ik dat een half jaar vol, nu ben ik pas weer met de tweede week bezig
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:31 schreef MaxMark het volgende:
En nee, geen half jaar aan één stuk door hardlopen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Kunnen jullie ook zo genieten van mooie muziek?
Nee, ik vind mooie muziek altijd heel vervelend.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
ik blijf lekker bij mijn huidige werk. Vind t wel goed, dan maar minder puquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha ja. Dat schrikt weer af zeker
We zoeken mensen voor HI ppm en ppm hot. Prepaid klanten naar een abonnement.
Neequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, geen trekhaak en geen aanhanger op m'n autoquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo
Ik zoek iemand met een aanhanger die een ritje zuid-Drenthe --> Groningen wil opofferen.
Zie dit topic voor wie wat waar en waarom-->[Gevraagd] Hulp met verhuizen evt. inrichting.
Jammerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sorry, geen trekhaak en geen aanhanger op m'n auto
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
NeeMooie muziek is stom!
![]()
Van teringherrie daarentegen geniet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, kijk..sommige mensen vinden muziek gewoon mooi, dat ze het als achtergrond muziek bijvoorbeeld gebruiken.. Ik word er altijd in ieder geval heel blij van als ik goede muziek hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:35 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Nee, ik vind mooie muziek altijd heel vervelend.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
studentquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef Robertable het volgende:
Ook maar eens hier kijken... Woon sinds een week ook in Groningen
Alleen als supervisorquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:45 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wil niemand van jullie bij mij werken? We zoeken mensen en ik wil wel graag een bonus
Als student op kamers?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef Robertable het volgende:
Ook maar eens hier kijken... Woon sinds een week ook in Groningen
14.gif voor je opmerking.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:35 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Nee, ik vind mooie muziek altijd heel vervelend.
Ik vond het al een MM opmerking toen ik hem maakte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
14.gif voor je opmerking.
Maar ehm... en?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:22 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik vond het al een MM opmerking toen ik hem maakte.
Ga je het nu ook volhouden dan?quote:En ik heb hard gelopen, ha! Dat ik daar nou al maanden smoesjes voor verzon.
Ieuw. Zien?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef MaxMark het volgende:
En ik heb nu dus letterlijk, ik bedoel létterlijk een beestje achter het glas van mijn scherm zitten. En nee, het is geen gifje, deze zit bóven mijn muis
Dat had ik ook eens, zo'n vliegje bedoel je toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef MaxMark het volgende:
En ik heb nu dus letterlijk, ik bedoel létterlijk een beestje achter het glas van mijn scherm zitten. En nee, het is geen gifje, deze zit bóven mijn muis
Dat kan niet. Dan hou je niet van mooie muziek, dan hou je van muzikaal behang dat vooral niet mag storen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nee, kijk..sommige mensen vinden muziek gewoon mooi, dat ze het als achtergrond muziek bijvoorbeeld gebruiken..
Vanaf nu om de dag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Ga je het nu ook volhouden dan?
Succes met slopen van de monitorquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:51 schreef MaxMark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |