Aaah!quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Uiteindelijk wel, omdat het regende in Antwerpen enzo
QFTquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Wat wil je dan, een foto van mijn billen ofzo?
neuh, maar een foto waarop je gezicht duidelijker herkenbaar is en niet een Oversight gevalquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Wat wil je dan, een foto van mijn billen ofzo?
Wat wil je er eigenlijk meequote:Op woensdag 20 juli 2011 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een foto van jullie beiden in Parijs, meer niet
helemaal nietsquote:
QFTquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
helemaal niets
Het is alleen erg toevallig dat jullie beiden op dezelfde dag weer opduiken
Krijgen we nu weer foto's?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
Omdat het ook met dit kutweer (zowel in Nederland als in Sydney) toch gewoon kan.
Zomerjurkjes
Ik zag er niet zo veel van, een beetje een grijze vlek. Commentaar is wel grappig, erg Amerikaans.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef MaxMark het volgende:
Space shuttle landt over 10 minuten![]()
HD Linkje
Dat heet infraroodquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik zag er niet zo veel van, een beetje een grijze vlek. Commentaar is wel grappig, erg Amerikaans.
Commentaar valt nu wel mee, lijkt een beetje op Koninginnedag, maar ik zie nu ook alleen maar een geparkeerde shuttlequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik zag er niet zo veel van, een beetje een grijze vlek. Commentaar is wel grappig, erg Amerikaans.
Het was zulk lekker weerquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Inkomen het volgende:
Ja, ben ik eens vrij, wordt het donker.
Meh. Prima hiero.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Inkomen het volgende:
Ja, ben ik eens vrij, wordt het donker.
Ik zie net dat dit helemaal nog geen bijval heeft gehadquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
Omdat het ook met dit kutweer (zowel in Nederland als in Sydney) toch gewoon kan.
Zomerjurkjes
Bijval voor zomerjurkjes is dan ook zo volledig vanzelfsprekend dat 't eigenlijk overbodig is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zie net dat dit helemaal nog geen bijval heeft gehad.
Het kan geen kwaad het nog eens uit te spreken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Bijval voor zomerjurkjes is dan ook zo volledig vanzelfsprekend dat 't eigenlijk overbodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |