Aaah!quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Uiteindelijk wel, omdat het regende in Antwerpen enzo
QFTquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Wat wil je dan, een foto van mijn billen ofzo?
neuh, maar een foto waarop je gezicht duidelijker herkenbaar is en niet een Oversight gevalquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef joppie_saus het volgende:
Wat wil je dan, een foto van mijn billen ofzo?
Wat wil je er eigenlijk meequote:Op woensdag 20 juli 2011 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een foto van jullie beiden in Parijs, meer niet
helemaal nietsquote:
QFTquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
helemaal niets
Het is alleen erg toevallig dat jullie beiden op dezelfde dag weer opduiken
Krijgen we nu weer foto's?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
Omdat het ook met dit kutweer (zowel in Nederland als in Sydney) toch gewoon kan.
Zomerjurkjes
Ik zag er niet zo veel van, een beetje een grijze vlek. Commentaar is wel grappig, erg Amerikaans.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef MaxMark het volgende:
Space shuttle landt over 10 minuten![]()
HD Linkje
Dat heet infraroodquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik zag er niet zo veel van, een beetje een grijze vlek. Commentaar is wel grappig, erg Amerikaans.
Commentaar valt nu wel mee, lijkt een beetje op Koninginnedag, maar ik zie nu ook alleen maar een geparkeerde shuttlequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik zag er niet zo veel van, een beetje een grijze vlek. Commentaar is wel grappig, erg Amerikaans.
Het was zulk lekker weerquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Inkomen het volgende:
Ja, ben ik eens vrij, wordt het donker.
Meh. Prima hiero.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:25 schreef Inkomen het volgende:
Ja, ben ik eens vrij, wordt het donker.
Ik zie net dat dit helemaal nog geen bijval heeft gehadquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
Omdat het ook met dit kutweer (zowel in Nederland als in Sydney) toch gewoon kan.
Zomerjurkjes
Bijval voor zomerjurkjes is dan ook zo volledig vanzelfsprekend dat 't eigenlijk overbodig is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik zie net dat dit helemaal nog geen bijval heeft gehad.
Het kan geen kwaad het nog eens uit te spreken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Bijval voor zomerjurkjes is dan ook zo volledig vanzelfsprekend dat 't eigenlijk overbodig is.
Wat nou als er een dikke motte mee wil op dat feest? Of moet die zich inbinden als een rollade?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb vanavond een borrel in de stad met het letterthema S! Super slim en sexy
Ik was ook in de stad. Eventjes langs Faculteit Rechtsgeleerdheid, vervolgens vismarkt over gestruind naar schoenen, Herestraat door en toen via zuiderdiep weer terug naar het stationquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef RickoKun het volgende:
HEY MSNEE IK WAS IND E STAD HEBBE JULLIE MIJ GEZIEN NOU OK GR GR XXX RICKO
Was jij die gast die keihard op zn bek pleurde bij de grote markt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:56 schreef RickoKun het volgende:
HEY MSNEE IK WAS IND E STAD HEBBE JULLIE MIJ GEZIEN NOU OK GR GR XXX RICKO
Nee man, ik was die ultiem lekkere boy die met slippers aan en een verbandje rond zijn enkel kreupel rond liep met de braddah'squote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was jij die gast die keihard op zn bek pleurde bij de grote markt?
Ohh, dus jij was die gast die eergisteren was gevallen op de vismarktquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee man, ik was die ultiem lekkere boy die met slippers aan en een verbandje rond zijn enkel kreupel rond liep met de braddah's![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, dus jij was die gast die eergisteren was gevallen op de vismarkt
Aaaaw, verbandje eromheenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee afgelopen zaterdag van mijn fiets voor de duizendste keer
Doe mij ook een verbandje dan, dan gaan we samen zwaar cool staan en komen er nog meer chickies op ons af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:27 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb er ook een verbandje om heen, maar meer omdat dat zwaar cool staat en alle chickies op mij af komen met een goede openingszin zodat ik geen moeite meer hoef te doen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe mij ook een verbandje dan, dan gaan we samen zwaar cool staan en komen er nog meer chickies op ons af.
Is goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]Moet je wel je rechter doen dan zijn we gespiegelde bois! En dan gaan we uiteraard een halve meter van de uitgang van de Mcdonalds staan en chickies spotten! Bohhh bohhhh, zie ons dan zwaar de casanova's zijn!
TR gemacht.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey halloZullen wij eens uit eten gaan?
![]()
Ik ben best verlegen hoor
En hij heeft een verbandje dus kan je hem troostenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey halloZullen wij eens uit eten gaan?
![]()
Ik ben best verlegen hoor
Drommelsquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En hij heeft een verbandje dus kan je hem troosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |