Jullie kunnen met jullie relatie de persoonlijke issues die jullie bij elkaar oproepen goed onder de loep nemen er daarmee aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe kunnen we hier mee omgaan? is dit uberhaupt het waardom energie in te steken?
Graag serieuze reacties. Ik ben ten einde raad want ik hou zielsveel van haar.
Ik zag haar niet elke dag maar was eigenlijk als ik haar zag wel goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef Crutch het volgende:
Hoe ging jij met haar borderline om toen jullie nog niet samenwoonden?
Serieuze reacties graag! is niet grappig...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef Cactus1 het volgende:
Haha, heb je dr op Fok! leren kennen?
OT: hoe ga je om met haar moodswings?
Milde vorm. Geldt niet voor haar trouwens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:41 schreef jogy het volgende:
In welke vorm ben je autistisch eigenlijk? Ik kan me voorstellen dat sommige vormen van autisme zelfs voordelig zijn voor iemand die borderline-trekjes heeft..
Twee hele weken ja?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Hallo,
Ik heb een dringende vraag.
Ik heb sinds kort een relatie met een hele leuke meid. Vraag niet hoe we elkaar hebben ontmoet.
Aan het begin hebben we blijkbaar allebei moeite gedaan om onze issues te onderdrukken maar nu we samenwonen uitten we dus wel al onze gevoelens.
Zij heeft zwaar borderline en ik ben autistisch.
We hebben elkaar 2 maand geleden ontmoet en wonen sinds 6 week samen ongeveer.
best snel maar alles voelde zo vertrouwd.
Hoe kunnen we hier mee omgaan? is dit uberhaupt het waardom energie in te steken?
Graag serieuze reacties. Ik ben ten einde raad want ik hou zielsveel van haar.
Dat hoeft dus niet in de weg te zitten. Als je in ieder geval niet zo snel emotioneel geraakt wordt dan kan ze ook niet al te veel tegen je aan stuiteren voor een reactie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Milde vorm. Geldt niet voor haar trouwens.
We hadden wel een weekend weg geboekt in een caravan naar Leens alleen ik weet niet of ik dat nu nog wel wilt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:44 schreef Catch22- het volgende:
o mijn god wat zou ik jullie graag samen op vakantie zien gaan
Wat deed jij op een forum voor borderline? Maar je hebt een vraag overgeslagen. Hoe ga jij als autist om met haar moodswings?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
Serieuze reacties graag! is niet grappig...
Niet via Fok!
Via een ander forum over borderline.
Is dat verboden dan? Andersom zitten er genoeg borderliners op Fok!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:48 schreef redboyke het volgende:
offtopic: wat zat je eigenlijk te doen op een borderline forum als je autistisch bent?
Zeg je nu dat FOk! een autisten forum is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:49 schreef Absurditeit het volgende:
Is dat verboden dan? Andersom zitten er genoeg borderliners op Fok!
borderline is wel interessant maar niet als vriendin.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat deed jij op een forum voor borderline? Maar je hebt een vraag overgeslagen. Hoe ga jij als autist om met haar moodswings?
Ze zeggen het iig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat FOk! een autisten forum is?
chicks scoren!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat deed jij op een forum voor borderline? Maar je hebt een vraag overgeslagen. Hoe ga jij als autist om met haar moodswings?
Nee, dat is helemaal niet normaal. Hoe kom je erbij?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We hadden wel een weekend weg geboekt in een caravan naar Leens alleen ik weet niet of ik dat nu nog wel wilt.
Na 2 weken samenwonen is redelijk normaal hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |