abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2011 @ 07:55:37 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98281952
110110_49243_FOK!_F1-Nieuwtjesbanner2011.png

Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 |
85[F1] F1 nieuwtjes topic deel 88: Waar nieuwe regelgeving gaat gelden.
Openingsposts van de Grands Prix van seizoen 2011:
1. Bahrein (13 maart)
2. Australië (27 maart)
3. Maleisië (10 april)
4. China (17 april)
5. Turkije (8 mei)
6. Spanje (22 mei)
7. Monaco (29 mei)
8. Canada (12 juni)
9. Europa (Valencia, Spanje) (26 juni)
10. Groot-Brittannië (10 juli)
11. Duitsland (24 juli)
12. Hongarije (31 juli)
13. België (28 augustus)
14. Italië (11 september)
15. Singapore (25 september)
16. Japan (9 oktober)
17. Zuid-Korea (24 oktober)
18. India (30 oktober)
19. Abu Dhabi (13 november)
20. Brazilië (27 november)

Openingsposts van de Grands Prix van afgelopen seizoen 2010:
1. Bahrein 2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
2. Australië 2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1
3. Maleisië 2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1
4. China 2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1
5. Spanje 2010 Formula 1 Gran Premio de España Telefónica #1
6. Monaco Formula 1 Grand Prix de Monaco 2010 #1
7. Turkije 2010 Formula 1 Turkish Grand Prix #1
8. Canada Formula 1 Grand Prix du Canada 2010
9. Europa (Valencia, Spanje) 2010 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe #1
10. Groot-Brittannië 2010 Formula 1 Santander British Grand Prix #1
11. Duitsland Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland 2010 #1
12. Hongarije 2010 Formula 1 Hungarian Grand Prix #1
13. België 2010 Formula 1 Belgian Grand Prix #1
14. Italië Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2010 #1
15. Singapore 2010 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix #1
16. Japan 2010 Formula 1 Japanese Grand Prix #1
17. Zuid-Korea Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1
18. Brazilië Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1
19. Abu Dhabi 2010 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix #1

Eindstanden 2010
Uitslag GP van Abu Dhabi 2010 met eindstanden Coureurs en Constructeurs

Teams:

- Ferrari
- Force India
- Hispania Racing Team
- Lotus Renault GP
- McLaren
- Mercedes GP
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Team Lotus
- Virgin Racing
- Williams

Wie staan er in 2011 aan de start:

Red Bull Racing WCC 2010
01. Sebastian Vettel WDC 2010
02. Mark Webber

McLaren
03. Jenson Button WDC 2009
04. Lewis Hamilton WDC 2008

Ferrari
05. Fernando Alonso WDC 2005/06
06. Felipe Massa

Mercedes GP
07. Michael Schumacher WDC 94/95/00/01/02/03/04
08. Nico Rosberg

Lotus Renault GP
09. Nick Heidfeld (vervanger Robert Kubica)
10. Vitaly Petrov

Williams
11. Rubens Barrichello
12. Pastor Maldonado

Force India
14. Adrian Sutil
15. Paul Di Resta

Sauber
16. Kamui Kobayashi
17. Sergio Perez

Scuderia Toro Rosso
18. Sébastien Buemi
19. Jaime Alguersuari

Team Lotus Naam kan eventueel nog veranderen
20. Jarno Trulli
21. Heikki Kovalainen

HRT F1 Team
22. Narain Karthikeyan
23. Vitantonio Liuzzi

Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Jerome D'Ambrosio

Voor meer info zie het [F1] Silly season 2011-topic en de voorlopige entry list 2011 van de FIA (2-12-2010).

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- Autosport.com

Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief):
- Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2)
- Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series)
- Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009))
Zie verder het topic over Nederlandse Talenten

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting Regulations
Sporting Regulations 2011

Technical Regulations
Technical Regulations 2011

Gerelateerde reguleringen
O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA

Testschema 2011


De kalender voor 2011 met 20 races


Uitzendingen van BBC
Tv-gids voor BBC One.
Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.
Denk aan het uur verschil met Engeland!

4.gif *onder voorbehoud van wijzigingen

FOK!sport F1-gedeelte

FOK! Formule 1-manager 2011

De OP is hier te vinden


DeOP is hier te vinden!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 08:37:13 #2
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98282516
Schumi voted German's best sporting figure

quote:
Germans have rated seven-time F1 Champion Michael Schumacher their greatest sporting figure of all time, despite his so-far lackluster comeback.

The Bild daily said Thursday it gave readers a choice of 50 candidates after Dirk Nowitzki last weekend became the first German to win the NBA basketball title.

It says more than 56,000 readers responded, and more than 28 percent of them chose Schumacher. In second place was football great Franz Beckenbauer, with just under 13 percent - followed by Nowitzki, with 12.4 percent.

Formula One's reigning German Champion, Sebastian Vettel, was 10th with 1.8 percent of the votes.
pi_98283106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:02 schreef JohnB52 het volgende:
Leuke reportage!

Ben.je alleen voor de gp daar naartoe gegaan?

Olav Mol had te melden dat va GP engeland de blown diffuser verboden is.

Kalff tweette nog dat Massa zn contact had verlengd
Massa heeft al sinds vorig jaar een contract tot en met 2012. Dus geen verlenging. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:33:17 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98283486
Renault in 'red zone' over 2013 engines

By Jonathan Noble Thursday, June 16th 2011, 10:57 GMT

quote:
Renault will not back down in its desire to ensure that new engine rules go ahead in 2013, with the French car manufacturer admitting that its Formula 1 future is in the 'red zone' because of uncertainty over the issue.

The Formula 1 Commission is due to meet next week to discuss the plans for 2013, with the FIA stating that it is open to a move to delay the change to 1.6-litre turbo engines if it is decided that the sport's main stakeholders want that to happen.

Although a postponement would likely need unanimous approval of teams and engine makers, Renault insists that the FIA's offer is of no interest.

Renault Sport managing director Jean-Francois Caubet said he respected the concerns that Ferrari, Mercedes-Benz and Cosworth have over the 2013 switch, but says that Renault has no desire to see a delay.

"Today we have not changed our mind," Caubet told AUTOSPORT about the latest situation regarding the 2013 engine discussions. "We have told Jean Todt and Bernie [Ecclestone] that we are pushing for the new engine because when we decided not to stop in F1, the three conditions were very clear for the Board.

"The first one was to change the technology of the engine to make it more relevant, to find a link between Formula 1 and the product. Secondly to reduce the costs, and thirdly to perform.

"We have halved the costs, we have performed with Red Bull Racing and with Renault, but the problem of the road relevance is a key point for us. We know the story about Ferrari, Mercedes-Benz and Cosworth and we have a lot of meetings with the car makers, but for Renault today we not want to change our position.

"I told Bernie and Jean Todt that today we are in the 'red zone' because we have no idea what will be the future for Renault."

Caubet claims that as well as the road car relevance issue with the move to four-cylinder 1.6-litre engines, any alteration to the rule change plans will lead to credibility issues for Renault's senior management.

"We don't want to lose the capability to manage F1, but if we do not stick with the new regulations or if the regulations change, we are losing control of the situation - and then it becomes a problem with the board. Things are more difficult.

"We want to understand who is managing the sport. The cost of Renault in F1 is around 100 million Euros and you cannot change direction just like that. We told Nissan what the future of F1 is like and we opened the door for Nissan and Infiniti to be in F1.

"[For them] it is a long term strategy it is not only branding for this year, but long term strategy. They were following Renault for the new engine and today we don't know where we are.

"We don't want to have an open conflict. We don't want to use the media to open the conflict, but today we are in the red zone."

While Ferrari is wholly opposed to the concept of a 1.6-litre turbo engine, both Mercedes-Benz and Cosworth are open to the idea of the new power units but are worried about the cost implications and making it commercially viable.

When asked if Renault would pull out of F1 as an engine manufacturer if the 2013 rules are delayed, Caubet said: "The problem to delay is that in Renault if you say, okay, the new engine will arrive in 2015, then the credibility will be zero. That is a key point.

"When you are changing like that each day, you can explain to the board that in December the new engine will be like that, and the following November it is 2015. The key point is credibility - and, as I said, we are in the red zone.

"We have spent $10 million on the new engine, we have 20 people working in Renault - and can you imagine sending them back?"
Caubet claims that as well as the road car relevance issue with the move to four-cylinder 1.6-litre engines, any alteration to the rule change plans will lead to credibility issues for Renault's senior management.

Alsof mensen een Renault gaan kopen omdat "dezelfde" 1,6liter in hun auto ligt, als er 1 merk is wat in F1 zit zonder dat je er als consument iets van merkt is het Renault wel (smaak en kleurloos)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 17 juni 2011 @ 09:39:15 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98283627
Renault zoekt al jaren naar een goed excuus om uit de F1 te stappen en nu proberen ze die breuk te forceren.
Ik hoop dat men er niet in trapt en Renault de deksel op hun neus gaan krijgen.
En hard ook.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_98284971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef ElmarO het volgende:
Is niet echt een nieuwtje, maar hierbij een kort(e) verslag/impressie van mijn bezoek aan de GP van Canada:

Ik zat op tribune 12 bij de Virage Senna. Hierbij had ik een goed zicht op de baan en een gedeelte van de skyline van Montreal.

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Afijn, de dag van de eerste twee vrije trainingen begon zonnig en warm. Iets wat later in het weekend enigszins zou veranderen. :P Hieronder een korte impressie.

[ link | afbeelding ]

[ [url=http://thumbnails45.imagebam.com/13687/5d4701136868442.jpg]afbeelding
][/URL]

[ link | afbeelding ]
Vlaggen van wat fans.

[ link | afbeelding ]
Liuzzi maait het gras.

[ link | afbeelding ]
Een echte Lotus op de baan.

[ link | afbeelding ]

Op de dag van de kwalificatie was het al een stuk bewolkter, maar de temperatuur was nog steeds aangenaam.

[ link | afbeelding ]

Eindelijk de racedag. Op zaterdagavond had het al aardig geregend, dus de baan was nog redelijk nat. We begonnen de dag op het circuit met de race van de Ferrari Challenge. Was een zeer onderhoudende race. Tot groot genoegen van de Canadezen lag er lange tijd een Canadees aan de leiding die na een lang gevecht met de nummer 2 uiteindelijk in, ik dacht de enalaatste ronde, verderop op het circuit spinde en zo uiteindelijk tweede werd.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Walter en Vosss? :+

De lucht begon al wat donkerder te worden en de dreiging van regen diende zich aan.

[ link | afbeelding ]

De 'start' van de race.

[ link | afbeelding ]

Gelukkig werden de coureurs later alsnog losgelaten.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Hamilton na zijn aanvaring met Button.

En het begon te regenen. De gebouwen verdwenen af en toe gedeeltelijk in de wolken. Uiteindelijk was er zelfs een moment dat je de gehele skyline van Montreal niet meer kon zien.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Het opruimen van het overtollige water.

[ link | afbeelding ]
Rosberg rijdt zijn voorvleugel stuk.

Maldonado vliegt na zijn bandenwissel meteen van de baan af. :')

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Schumacher op de 2e positie.

[ link | afbeelding ] [ [url=http://thumbnails41.imagebam.com/13687/ef4550136869179.jpg]afbeelding ][/URL]
De winnaar van de race Jenson Button.

[ link | afbeelding ] [ [url=http://thumbnails22.imagebam.com/13687/c8338b136869215.jpg]afbeelding ][/URL]
Over het circuit richting metrostation Jean Drapeau.

Toen we bijna bij het metrostation waren begon het weer ontzettend te hozen. Gelukkig was er een man met een grote paraplu waar we onder konden schuilen.

Overigens was er het gehele weekend ook nog een festival in Crescent Street. Was ook zeer de moeite waard. Alleen was het op vrijdagavond wel wat druk. :P

[ link | afbeelding ]

Al met al een zeer leuk GP-weekend en wat mij betreft een absolute aanrader.
mooie foto's ^O^
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_98286454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:33 schreef Tarado het volgende:

Alsof mensen een Renault gaan kopen omdat "dezelfde" 1,6liter in hun auto ligt, als er 1 merk is wat in F1 zit zonder dat je er als consument iets van merkt is het Renault wel (smaak en kleurloos)
Je hebt natuurlijk wel spinoffs. De vraag naar zuiniger motoren zal leiden tot kleinere geblazen motoren. Door de competitieve omgeving van de F1 zal de kennis daarover zich dramatisch sneller ontwikkelen, en uit die kennis zal weer geput worden door de ontwikkelaars van de consumentenrenaults. Daarnaast heeft het marketingwaarde, zeker voor Renault met zijn turbogeschiedenis. En bij de F1 kun je je afvragen of het een sport is die gesponsord is, of dat het een sponsorevenement is dat tot sport is verworden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_98287977
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:02 schreef JohnB52 het volgende:
Leuke reportage!

Ben.je alleen voor de gp daar naartoe gegaan?
Ja, al heb ik nog wel wat rondgekeken in Montreal zelf.
pi_98288946
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:02 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ja, al heb ik nog wel wat rondgekeken in Montreal zelf.
Tof! Helemaal op eigen initiatief? Of met een operator zoals ticket travel?
<>
pi_98289088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:27 schreef Swindler het volgende:

[..]

Tof! Helemaal op eigen initiatief? Of met een operator zoals ticket travel?
Heb de kaartjes via Ticket+Travel bestelt. Qua prijs kwamen die overeen met het circuit zelf. De vlucht en het hotel hebben we (mijn vader en ik) zelf geboekt. De vlucht die T+T aanbood ging met Swiss Air via Zurich, wij zijn met Air France via Parijs naar Montreal gevlogen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 17:48:26 #11
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98301276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb de kaartjes via Ticket+Travel bestelt. Qua prijs kwamen die overeen met het circuit zelf. De vlucht en het hotel hebben we (mijn vader en ik) zelf geboekt. De vlucht die T+T aanbood ging met Swiss Air via Zurich, wij zijn met Air France via Parijs naar Montreal gevlogen.
Wat waren ongeveer de kosten voor 2 voor het volledige weekend als ik dat zo onbeschoft mag vragen :@ Want vind 't allemaal zeer interessant :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_98307224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Wat waren ongeveer de kosten voor 2 voor het volledige weekend als ik dat zo onbeschoft mag vragen :@ Want vind 't allemaal zeer interessant :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal de bedragen even moeten opzoeken, maar ik zal proberen het in de komende week te PM'en. Het was in ieder geval niet goedkoop. :P
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:45:20 #13
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_98346236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk wel spinoffs. De vraag naar zuiniger motoren zal leiden tot kleinere geblazen motoren. Door de competitieve omgeving van de F1 zal de kennis daarover zich dramatisch sneller ontwikkelen, en uit die kennis zal weer geput worden door de ontwikkelaars van de consumentenrenaults. Daarnaast heeft het marketingwaarde, zeker voor Renault met zijn turbogeschiedenis. En bij de F1 kun je je afvragen of het een sport is die gesponsord is, of dat het een sponsorevenement is dat tot sport is verworden.
Cilinders en inhoud moeten ze vrij geven, het vermogen vast zetten op max Xpk, nu is het rond de 750pk, zal wel iets minder worden i.v.m. de veiligheid. Hoewel ze ook al van v10 naar v8 gegaan zijn voor de veiligheid alleen bleek in de praktijk dat de teams de kleinere motor net zo krachtig hadden gekregen als de grote motor...

[ Bericht 0% gewijzigd door ramon83 op 18-06-2011 20:58:18 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:01:27 #14
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_98346853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 20:45 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Cilinders en inhoud moeten ze vrij geven, het vermogen vast zetten op max Xpk, nu is het rond de 750pk, zal wel iets minder worden i.v.m. de veiligheid. Hoewel ze ook al van v10 naar v8 gegaan zijn voor de veiligheid alleen bleek in de praktijk dat de teams de kleinere motor net zo krachtig hadden gekregen als de grote motor...
Dat kan je natuurlijk niet vast zetten. Zelfs tussen motoren van hetzelfde merk zit vermogensverschil.
Lijkt mij handiger om de hoeveelheid brandstof te reguleren, en dat de motorbouwers zelf maar uitzoeken wat voor motor ze gaan bouwen die met die hoeveelheid brandstof een race kan winnen. De brandstof beperken geeft ook nog de suggestie van milieubewustheid. Altijd handig :)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:21:53 #15
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98347655
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:01 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat kan je natuurlijk niet vast zetten. Zelfs tussen motoren van hetzelfde merk zit vermogensverschil.
Lijkt mij handiger om de hoeveelheid brandstof te reguleren, en dat de motorbouwers zelf maar uitzoeken wat voor motor ze gaan bouwen die met die hoeveelheid brandstof een race kan winnen. De brandstof beperken geeft ook nog de suggestie van milieubewustheid. Altijd handig :)
Nee, dat is het slechtste wat je kunt doen. Kijk maar naar de MotoGP, dat heeft zwaar te lijden onder die regel. Innovatie op motorengebied is er bijna niet en het is vrijwel onmogelijk om tijdens het seizoen een stap vooruit te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:47:35 #16
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_98348757
Ik kijk geen MotoGP... Ik kijk alleen F1, de 24h van Le Mans en het WRC :@
Maar brandstof beperken werkt dus ook niet? hmmm,
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:59:10 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98349281
Nee, en het maakt het racen ook nog eens een stuk saaier. Inhalen is al lastig en als je het doet moet je motor later weer iets minder rijk gaan lopen omdat je anders misschien de finish niet haalt. Ik zeg het niet gauw maar zo'n regel zou de dood kunnen betekenen van F1.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 19 juni 2011 @ 01:29:52 #18
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_98358817
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:59 schreef Fir3fly het volgende:
Nee, en het maakt het racen ook nog eens een stuk saaier. Inhalen is al lastig en als je het doet moet je motor later weer iets minder rijk gaan lopen omdat je anders misschien de finish niet haalt. Ik zeg het niet gauw maar zo'n regel zou de dood kunnen betekenen van F1.
Nu misschien wel maar ooit gaf het juist een mooie competitie om de snelste motor te bouwen.

Het tanken weer vrij geven is ook nog een optie...
  zondag 19 juni 2011 @ 10:04:52 #19
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98363003
BBC dumpt waarschijnlijk F1 vanwege bezuinigingen:

http://twitpic.com/5ditbp
The line is a dot to you!
  zondag 19 juni 2011 @ 10:07:26 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98363028
quote:
13s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:04 schreef kepler het volgende:
BBC dumpt waarschijnlijk F1 vanwege bezuinigingen:

http://twitpic.com/5ditbp
:( waardeloos
  zondag 19 juni 2011 @ 10:13:45 #21
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_98363088
quote:
13s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

:( waardeloos
Inderdaad, BBC doet de uitzendingen super!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 19 juni 2011 @ 10:36:55 #22
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98363351
Ze hebben sowieso nog tot en met 2013 begrijp ik. Dus hopen dat de bezuinigingen afgeschaft zijn tegen die tijd :P
The line is a dot to you!
pi_98364158
quote:
13s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:04 schreef kepler het volgende:
BBC dumpt waarschijnlijk F1 vanwege bezuinigingen:

http://twitpic.com/5ditbp
:{ f*cking hell ... en nu , terug naar de Duitse RTL ;( ?
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zondag 19 juni 2011 @ 12:42:43 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98366443
BBC to drop F1?
June 19, 2011 by joesaward
quote:
The Sunday Times in England is claiming that the BBC has decided to drop its Formula 1 coverage after the 2013 season. The story quotes an unidentified source saying that the corporation will not bid to extend the current deal as it aims to trim its budgets.

The BBC took over F1 from ITV in 2009 and its F1coverage is beamed all over the world and has around 50 million viewers, globally. However there is no question that the annual cost of the deal with Formula One Management is expensive for the public service broadcaster and current domestic viewing figures have been disappointing. The recent Monaco Grand Prix attracted a maximum of only 6.1 viewers in the UK.

It should perhaps be noted that The Sunday Times is a newspaper owned by News Corporation, which is bidding to buy the global commercial rights of F1 from CVC Capital Partners. Clearly the loss of the BBC will impact on the price of such a deal.
http://joesaward.wordpress.com/2011/06/19/bbc-to-drop-f1/
  zondag 19 juni 2011 @ 12:55:52 #25
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98366838
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:42 schreef Tarado het volgende:
BBC to drop F1?
June 19, 2011 by joesaward

[..]

http://joesaward.wordpress.com/2011/06/19/bbc-to-drop-f1/
Dat zeg ik :P
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')