abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:54:20 #251
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_97971532
quote:
Hamilton's reaction was like Senna, says Barrichello

Rubens Barrichello has compared Lewis Hamilton’s post-Monaco Grand Prix outburst to Ayrton Senna, with the McLaren driver having made a number of comments regarding stewards’ decisions as well as the driving styles of Felipe Massa and Pastor Maldonado. Barrichello, however, is sure that the Englishman’s temperament will calm as years pass.

In a race which saw team-mate Jenson Button challenge for the lead, Hamilton was handed a drive-through penalty plus a further 20-second post-race punishment. During the 78-lap event, the 2008 Champion collided with both Massa and Maldonado before coming under intense media fire for his racism-related comments, which referring to his relationship with the stewards.

“Lewis is a racer, a big one,” Barrichello told Reuters. “In ten years’ time, Lewis will look back and say, 'I shouldn't have tried that' or, ‘Yes, I should have kept doing that'. I don't think, right now, you can get the most experienced driver to grab him and say, 'Lewis, you shouldn't have done this' - because it won't work.

“He's doing very well, so you've got to just let life teach him what's right and what’s not. The most important thing is that he's phenomenal, he's quick and he's a showman because he does some good overtaking - and sometimes it works, sometimes it doesn't.

“In the past, Ayrton Senna was criticised for having been very dangerous on the track, and you could see he calmed down as the years progressed; the same thing will happen to Lewis.”
quote:
Todt blames Bernie over Bahrain

The president of motor racing's governing body FIA, Jean Todt, has overtly criticised Bernie Ecclestone after the Bahrain Grand Prix was officially cancelled.

The Bahrain International Circuit chairman Zayed R Alzayani said: "Whilst Bahrain would have been delighted to see the grand prix progress on 30 October in line with the World Motor Sport Council's decision, it has been made clear that this fixture cannot progress and we fully respect that decision."

Ecclestone, the sport's commercial rights holder, wanted the race rescheduled despite the ongoing political unrest in the country that forced the grand prix's initial cancellation.

The race was postponed from its original date of 13 March, and was due to be held at the end of October.

However, the planned rescheduling met objections from a number of teams on the grounds of safety.

In a letter to Fota, the teams' association, published on the FIA website, Todt seemed to blame Ecclestone for the whole debacle.

"The responsibility to set the calendar and submit it to the FIA for approval rests solely with the commercial rights holder (art 10 and Schedule 9 of the Concorde Agreement)," he said.

"Consequently, it is the responsibility of the commercial rights holder to perform all necessary prior due diligence to secure his calendar proposal to the World Motor Sport Council."

[ Bericht 30% gewijzigd door Googolplexian op 10-06-2011 10:51:23 ]
Calm down, please!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 07:46:16 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98146302
FIRST PICTURES: Kubica up and about

The first images of Robert Kubica outside of the confines of hospital have been published, with the images showing the steadily-recovering 27-year-old is now up and about after suffering horrific injuries in a rally accident in February.

The Renault driver suffered multiple fractures on the right-hand side of his body – particularly to his leg, arm and elbow – as well as a partial amputation of his right hand when he crashed into an Armco barrier while competing in a minor rally event during the Formula 1 pre-season.

After spending ten weeks recovering in hospital, the Pole was recently discharged and now lives in the Italian town of Pietrasanta.

Understandably reclusive, reports in the Polish press claims he only travels to and from a rehabilitation centre in the nearby town of Viareggio, where he undergoes rigorous outpatient treatment under the supervision of Renault’s head medical supervisor, Dr Riccardo Ceccarelli.

The photos a frail-looking Kubica is able to walk with the assistance of a crutch under the supervision of his girlfriend, Edyta Witas. He is shown walking slowly and deliberately with a pronounced limp.

voor meer foto's zie

http://richardsf1.com/201(...)kubica-up-and-about/
pi_98150645
Joo wat heeft die gast een jaap in z'n arm... Maar als ik deze foto zo zie schrik ik toch wel een beetje, hij is er zo te zien nog lang niet.. Benieuwd of hij ooit nog F1 zal rijden
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_98151843
Ach kom op, hij is alweer bijna helemaal zijn Oost-Europese zelf, trainingspak, ongeschoren, uitstekend geklede en zeer verzorgde dame naast zich, zo zie je dat overal in het oostblok. Dan denk je ook vaak dat het ongure types met verslavingsproblematiek zijn, maar zo zien gewone oostblokker er uit. Alleen heeft hij dan een kruk en een litteken, het valt me nog mee dat hij niet vieze sportsokken in slippers loopt. Kubica is nooit een coureur geweest met de mondaine chic uitstraling die vaak met de F1 geassocieerd wordt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:33:45 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98152281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ach kom op, hij is alweer bijna helemaal zijn Oost-Europese zelf, trainingspak, ongeschoren, uitstekend geklede en zeer verzorgde dame naast zich, zo zie je dat overal in het oostblok. Dan denk je ook vaak dat het ongure types met verslavingsproblematiek zijn, maar zo zien gewone oostblokker er uit. Alleen heeft hij dan een kruk en een litteken, het valt me nog mee dat hij niet vieze sportsokken in slippers loopt. Kubica is nooit een coureur geweest met de mondaine chic uitstraling die vaak met de F1 geassocieerd wordt.
:{ :N
pi_98153298
quote:
Waar slaat dit op?
<>
pi_98154120
quote:
Als je niets beters te melden hebt, rot dan op. Je kan een coureur niet mogen om wat voor reden dan ook, maar na een ongeluk kun je iemand alleen maar het beste wensen. Wat je hier neer zet zeg je niet als normaal mens :N
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_98155171
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:30 schreef Nelis89 het volgende:

[..]

Als je niets beters te melden hebt, rot dan op. Je kan een coureur niet mogen om wat voor reden dan ook, maar na een ongeluk kun je iemand alleen maar het beste wensen. Wat je hier neer zet zeg je niet als normaal mens :N
Ik mag hem wel en wens hem het beste. Ik maak me alleen totaal niet ongerust omdat hij er niet uitziet, de verklaring daarvan zoek ik niet in zijn toestand maar in het feit dat hij een typische Oost-Europeaan is gebleven.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:33:43 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98156224
Kubica is inderdaad wel datgene wat je van een stereotype Pool verwacht. :@
Wat trouwens niks afdoet aan het feit dat hij behoorlijk hard kan rijden.
pi_98167012
Ik zie niks vreemds aan die foto, kan net zo goed in Amerika zijn. In any case, beetje trieste reactie die niks toevoegd. En ik ben nog steeds bang dat we m niet meer terug gaan zien in de F1, zeker nu ik zie hoe ze arm er nu uitziet ;(
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:03:01 #261
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_98167082
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie niks vreemds aan die foto, kan net zo goed in Amerika zijn. In any case, beetje trieste reactie die niks toevoegd. En ik ben nog steeds bang dat we m niet meer terug gaan zien in de F1, zeker nu ik zie hoe ze arm er nu uitziet ;(
Ach ... Massa is ook terug

Ze kunnen heel veel tegenwoordig :Y ^O^
Calm down, please!
pi_98167247
Kubica! _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_98167661
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
Ach ... Massa is ook terug

Ze kunnen heel veel tegenwoordig :Y ^O^
Ik heb hoop, maar als je al hoort dat mensen amper een muisknop in kunnen drukken met een wijsvinger na een dikke snee, vraag ik me echt af hoe dat moet gaan met alle functies van ze arm nadat die er half af heeft gelegen. Maja, ik heb geen idee hoeveel krachten er tegenwoordig door een F1 stuur gaan tijdens t racen.
pi_98167771
Mja die heeft wel een autofabrikant met geld achter zich, daarvoor doen ze wel vast meer dan als jij in het ziekenhuis ligt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_98169972
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik heb hoop, maar als je al hoort dat mensen amper een muisknop in kunnen drukken met een wijsvinger na een dikke snee, vraag ik me echt af hoe dat moet gaan met alle functies van ze arm nadat die er half af heeft gelegen. Maja, ik heb geen idee hoeveel krachten er tegenwoordig door een F1 stuur gaan tijdens t racen.
Krachten op het stuur zijn minimaal, maar krachten op het lichaam wel. En dat is maar de vraag of en wanneer Kubica dat weer aan zul kunnen.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:00:29 #266
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98170279
quote:
Die arm ben ik nog niet zo bang voor, maar kijk z'n hand :{ Die blijft in een onnatuurlijke positie staan, vooral de middelvinger. Lijkt erop alsof die pees nooit meer helemaal in orde komt , en laat je die nu net nodig hebben om de flappy-peddles te bedienen.
Dit is trouwens niet te vergelijken met Massa. Die had namelijk een cosmetische ingreep nodig om een gedeelte van z'n oogkas/schedel te herstellen, totaal iets anders als spieren.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:05:13 #267
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98170559
Hij zegt zelf dat hij misschien dit jaar zelfs nog gaat racen :o Maar misschien alleen maar om zijn kansen voor volgend jaar te verhogen?

Ik hoop in ieder geval dat hij snel terug komt (maar niet te snel :P)
The line is a dot to you!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:12:11 #268
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_98170919
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Maja, ik heb geen idee hoeveel krachten er tegenwoordig door een F1 stuur gaan tijdens t racen.
Of hoeveel extra budget de doctor / chirurg van een F1-piloot krijgt. ;)

Elke verwonding waarvan een F1 coureur herstelt zou voor de gewone man met een aanvullende verzekering minstens 10 keer zo lang duren om van te herstellen.

Mark met z'n metalen platen in z'n been in de winter en gewoon rijden in de lente? No problem.

edit : en door stuurbekrachtiging lijkt het me dat de krachten wel meevallen. Hij zal een aangepast stuur krijgen om de knoppen wat toegangkelijker te maken maar that's it, imo.
Calm down, please!
pi_98171797
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Of hoeveel extra budget de doctor / chirurg van een F1-piloot krijgt. ;)

Elke verwonding waarvan een F1 coureur herstelt zou voor de gewone man met een aanvullende verzekering minstens 10 keer zo lang duren om van te herstellen.

Mark met z'n metalen platen in z'n been in de winter en gewoon rijden in de lente? No problem.

edit : en door stuurbekrachtiging lijkt het me dat de krachten wel meevallen. Hij zal een aangepast stuur krijgen om de knoppen wat toegangkelijker te maken maar that's it, imo.
Ook het mentale en een sterke "wil" kan veel doen..

Ik vind Zanardi ook een ijzersterk voorbeeld
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:32:51 #270
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_98172075
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Ook het mentale en een sterke "wil" kan veel doen..

Ik vind Zanardi ook een ijzersterk voorbeeld
Wat te denken van Niki Lauda

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 14-06-2011 20:38:02 ]
Calm down, please!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:14:32 #271
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_98174879
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hij zal een aangepast stuur krijgen om de knoppen wat toegangkelijker te maken maar that's it, imo.
Dat zal toch echt afhankelijk zijn in hoeverre hij weer functionaliteit over zijn hand zal krijgen.
Daar blijft zijn manager nog behoorlijk stil over...
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:26:28 #272
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_98175622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Je loopt nu wel erg vooruit op de situatie van Kubica, op dit moment weet niemand hier precies wat de situatie van zijn hand is en in hoeverre hij weer de volledige functionaliteit erover zal krijgen.
En ik denk dat niemand hier precies kan zeggen hoeveel procent functionaliteit je nog over je hand moet hebben om een formule 1 auto (competitief) te besturen.
Ik ga er gewoon van uit dat dat wat de doktoren en Kubica zelf zeggen gewoon de waarheid is en dat Kubica volgend jaar in ieder geval gewoon weer racet.

"Weet niemand hier precies" is wel waar maar wat is de reden om uitspraken van insiders te betwijfelen? Kun jij aan een litteken en de positie van een hand op een foto beter iemand's sportieve toekomst bepalen dan dat je de geruchten-molen (in dit geval met bronnen) vertrouwd?

Kennelijk hebben ze 'm al ver voor het einde van het seizoen in de simulator, dus gegeven de tijd tussen nu en laatste race is qua Kubica's revalidatie nog van alles mogelijk.

Ik denk dat 't 'm gaat lukken ... gewoon om de sponsors en de publiciteit.
Of 'ie pijn gaat hebben tijdens die race? Ja.
Of 't 'm kan schelen? Ik denk dat het stemmetje van z'n begeleidend doktor continu in z'n hoofd galmt "No worries, Robert. If we can fix your hand to the level it's been fixed now we can definitely fix it during the winter break, no matter what you do to it this race. Just keep me informed."

Ik denk persoonlijk dat Kubica er wel voor gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 14-06-2011 21:32:20 ]
Calm down, please!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:28:47 #273
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_98175755
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Dat zal toch echt afhankelijk zijn in hoeverre hij weer functionaliteit over zijn hand zal krijgen.
Daar blijft zijn manager nog behoorlijk stil over...
Ah ... edit :)

Nou ... er van uitgaande dat nog niet zo lang geleden de eerste dubbele handtransplantatie succesvol is uitgevoerd (met gedeeltelijk gevoel) lijkt mij dat Kubica er ook wel bovenop komt :)
Calm down, please!
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:57:15 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98191647
quote:
Misschien heb ik me niet duidelijk uitgedrukt, maar ik kom wel eens in Oost-Europa en telkens valt het me weer op hoe onverzorgd de mannen er daar erbij lopen, trainingspakken, slippers, bleek, ongeschoren. Ze zijn niet erg metro zeg maar, het zal wel een soort machocultuur zijn om je vooral niet in te spannen om er maar enigzins aantrekkelijk voor vrouwen uit te zien, terwijl de vrouwen daar zich nogal uitsloven voor hun uiterlijk. Je ziet daar aldoor van dat soort stelletjes, vandaar dat ik totaal niet schrik van hoe slecht hij er uit ziet. Als Rosberg of een Italiaan er na een ongeluk zo bijloopt is het een ander verhaal.
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:00:57 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98191982
Ferrari extend controversial PMI agreement
WEDNESDAY, 15 JUNE 2011 08:45
quote:
The Ferrari Formula One team have extended their 'collaboration' with the Philip Morris International tobacco company through to the end of the 2015 championship season, the Italian team confirmed in a brief statement on Tuesday.
The low-key confirmation of the deal reflected the somewhat contentious background of the partnership, with Ferrari still ostensibly carrying title sponsorship from a tobacco company.
The sport eradicated tobacco sponsorship throughout the middle of the last decade, reflecting the dwindling number of markets where tobacco logos were still allowed to be legally advertised.

But Ferrari were the one team to persist with their tobacco backing, even after it became impossible for them to actively display the brand on their cars.

The announcement means that the arrangement between the two companies will continue until at least the end of 2015, despite the fact that Ferrari have not been allowed to carry the brand name on their cars since 2007.

The confirmation on Ferrari's official website stated simply: "Scuderia Ferrari Marlboro announces that it has extended its collaboration agreement with Philip Morris International to the end of 2015."

No further details of the new deal were forthcoming, however the current deal, signed back in 2005, was reported to be worth as much as $1 billion for Ferrari in terms of revenue from PMI.

The agreement between the companies hit the headlines last year, when Ferrari were accused of carrying 'subliminal advertising' on their cars in the form of the 'barcode' design used in lieu of Marlboro writing.

The team denied that this was the case, but nevertheless dropped the barcodes from their car design shortly afterwards.

Individual national laws around the world do still allow for Ferrari's F1 team to be used to advertise Marlboro, most notably at this season's Monaco Grand Prix, when Marlboro posters carrying photos of Ferrari cars were displayed near the Portier corner.

Ferrari has carried Marlboro backing on their Formula One cars for every season since 1984.

The Italian team will continue to be officially entered for Formula One world championships as 'Scuderia Ferrari Marlboro' on the FIA's entry list.
http://www.patronisef1.co(...)ersial-pmi-agreement
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:09:11 #277
131800 Tarado
capô de fusca
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:19:46 #278
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_98194211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Misschien heb ik me niet duidelijk uitgedrukt, maar ik kom wel eens in Oost-Europa en telkens valt het me weer op hoe onverzorgd de mannen er daar erbij lopen, trainingspakken, slippers, bleek, ongeschoren. Ze zijn niet erg metro zeg maar, het zal wel een soort machocultuur zijn om je vooral niet in te spannen om er maar enigzins aantrekkelijk voor vrouwen uit te zien, terwijl de vrouwen daar zich nogal uitsloven voor hun uiterlijk. Je ziet daar aldoor van dat soort stelletjes, vandaar dat ik totaal niet schrik van hoe slecht hij er uit ziet. Als Rosberg of een Italiaan er na een ongeluk zo bijloopt is het een ander verhaal.
Dit is gewoon zo. Tegenovergestelde van Italianen.
Calm down, please!
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:57:25 #279
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98213831
Die gaat, dit jaar geen F1 meer rijden.
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:04:00 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98214170
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:57 schreef THEFXR het volgende:
Daar twijfel ik ook ten zeerste aan maar het is goed dat hij er zelf (nog) in gelooft.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:17:50 #281
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_98217925
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:57 schreef THEFXR het volgende:
Ehmmm ... 5 (gok) miljoen sponsor-geld zegt van wel.

Als Kubica de laatste race van het jaar rijdt is dat een promotionele voltreffer.
Calm down, please!
pi_98218448
Ik zou hem niet laten racen totdat het gewoon verantwoord is. Laat hem dit jaar lekker een paar vrijdagen rijden om wat vertrouwen en ritme op te doen. Volgend jaar is ie waarschijnlijk weer 100% en dan pas heb je het meeste aan hem.
pi_98241644
En dus toch geen Bahrein meer dit jaar Volgens jaar zijn ze de eerste.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:51:34 #285
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98257721
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ehmmm ... 5 (gok) miljoen sponsor-geld zegt van wel.

Als Kubica de laatste race van het jaar rijdt is dat een promotionele voltreffer.
Die komt nooit meer terug in de F1, voordat hij hersteld is, zal iedereen hem vergeten zijn.
en neemt Koba zijn plaats in.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:09:40 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98258503
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

voordat hij hersteld is, zal iedereen hem vergeten zijn.

Dat lijkt me ook weer een beetje overdreven
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:23:04 #287
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_98259048
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook weer een beetje overdreven
F1 omvat niet alleen snelle auto's, het is in zijn geheel een snelle wereld.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:26:05 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98259173
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor maar het blijft in dit geval nog overdreven
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:32:27 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98262054
FIA finalises British GP diffuser ban

By Jonathan Noble Thursday, June 16th 2011, 17:00 GMT

quote:
Formula 1's ban on the off-throttle use of blown diffusers will definitely come into force at the British Grand Prix, AUTOSPORT can reveal, after the details were finalised by technical chiefs and the FIA on Thursday.

Just days after FIA technical delegate Charlie Whiting wrote to the teams to make it clear that he was determined to push through the ban, the matter was discussed in detail by F1 thinktank - the Technical Working Group

Although no official statement has been made about the outcome of the meeting, sources have revealed to AUTOSPORT that the FIA saw no reason to postpone its intended ban any further than Silverstone, having delayed its original start date of the Spanish Grand Prix because of what it feared would be 'unintended consequences' for teams.

This will effectively limit teams to using just 10% of engine over-run when the driver is off the accelerator - which will prevent the clever mapping systems that have pumped almost full throttle exhaust flow through engines when the driver was not on the power.

As well as the change for this year's regulations, the teams and the FIA agreed a bigger revision to the 2012 rules that will make it impossible for teams to run any form of blown diffuser.

Rather than limiting the location of exhausts to a box near the centreline of the cars, as originally suggested in Whiting's latter last weekend, the TWG agreed that the rules should instead force teams to run top-exit exhausts - which were common in F1 several years ago.

This change was made because some teams believed that even having exhausts exiting at the rear of the car above the diffuser meant there was still a chance of them being able to influence the car's aerodynamics.

The changes for the British GP are expected to affect almost every team on the grid - although how much it has an impact on the competitive order is unclear.

Ferrari team principal Stefano Domenicali suggested in Canada last weekend that the revisions could lead to a completely different picture for the second half of the championship.

"We need to see in Silverstone, what is the real effect of this change in the regulations with regard to the effect of the exhaust," he explained.

"Then, we will see really where is the second championship in terms of the level of performance above all in higher downforce tracks."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/92374
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:44:43 #290
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98265650
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ach genoeg coureurs die na 2/3 jaar nog een comeback maken :D
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:45:07 #291
34586 kepler
No bounce, no play
pi_98265667
Ow, en de wielophanging van Hamilton was inderdaad kaduuk:

http://i.imgur.com/W2oyg.jpg
pi_98266241
Rechtsachter :?
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:39:23 #293
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_98268811
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:55 schreef Atreidez het volgende:
Rechtsachter :?
Ja indd :P En zijn wiel kwam linksachter los :D
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_98271256
Is niet echt een nieuwtje, maar hierbij een kort(e) verslag/impressie van mijn bezoek aan de GP van Canada:

Ik zat op tribune 12 bij de Virage Senna. Hierbij had ik een goed zicht op de baan en een gedeelte van de skyline van Montreal.

Afijn, de dag van de eerste twee vrije trainingen begon zonnig en warm. Iets wat later in het weekend enigszins zou veranderen. :P Hieronder een korte impressie.

Vlaggen van wat fans.

Liuzzi maait het gras.

Een echte Lotus op de baan.

Op de dag van de kwalificatie was het al een stuk bewolkter, maar de temperatuur was nog steeds aangenaam.

Eindelijk de racedag. Op zaterdagavond had het al aardig geregend, dus de baan was nog redelijk nat. We begonnen de dag op het circuit met de race van de Ferrari Challenge. Was een zeer onderhoudende race. Tot groot genoegen van de Canadezen lag er lange tijd een Canadees aan de leiding die na een lang gevecht met de nummer 2 uiteindelijk in, ik dacht de enalaatste ronde, verderop op het circuit spinde en zo uiteindelijk tweede werd.

Walter en Vosss? :+

De lucht begon al wat donkerder te worden en de dreiging van regen diende zich aan.

De 'start' van de race.

Gelukkig werden de coureurs later alsnog losgelaten.

Hamilton na zijn aanvaring met Button.

En het begon te regenen. De gebouwen verdwenen af en toe gedeeltelijk in de wolken. Uiteindelijk was er zelfs een moment dat je de gehele skyline van Montreal niet meer kon zien.

Het opruimen van het overtollige water.

Rosberg rijdt zijn voorvleugel stuk.

Maldonado vliegt na zijn bandenwissel meteen van de baan af. :')

Schumacher op de 2e positie.

De winnaar van de race Jenson Button.

Over het circuit richting metrostation Jean Drapeau.

Toen we bijna bij het metrostation waren begon het weer ontzettend te hozen. Gelukkig was er een man met een grote paraplu waar we onder konden schuilen.

Overigens was er het gehele weekend ook nog een festival in Crescent Street. Was ook zeer de moeite waard. Alleen was het op vrijdagavond wel wat druk. :P

Al met al een zeer leuk GP-weekend en wat mij betreft een absolute aanrader.
pi_98271837
Montreal is ook zonder GP een aanrader ;) Leuke foto's!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 juni 2011 @ 22:34:55 #296
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_98271949
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:22 schreef ElmarO het volgende:

-knip-

Cool. :D
Leuke impressie. :Y
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 juni 2011 @ 22:35:58 #297
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98272009
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

dat dus :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98272167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:32 schreef Atreidez het volgende:
Montreal is ook zonder GP een aanrader ;) Leuke foto's!
Zeker, is een leuke stad. Het oude gedeelte van de stad ziet er ook zeer leuk uit. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat dus :)
Dank. :)
pi_98273195
Leuk die foto's, tof dat je daar hebt gezeten!

Thx.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_98276368
Leuke reportage!

Ben.je alleen voor de gp daar naartoe gegaan?

Olav Mol had te melden dat va GP engeland de blown diffuser verboden is.

Kalff tweette nog dat Massa zn contact had verlengd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')