1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Pos Driver Team/car Time Gap Laps 1. Nico Rosberg Mercedes 1m23.168s 92 2. Vitaly Petrov Renault 1m23.463s + 0.295s 93 3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m23.858s + 0.690s 93 4. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m24.815s + 1.647s 60 5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m24.995s + 1.827s 139 6. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m25.454s + 2.286s 48 7. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m25.557s + 2.389s 115 8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m25.720s + 2.552s 102 9. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m26.155s + 2.987s 31 10. Felipe Massa Ferrari 1m26.508s + 3.340s 123 11. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m26.598s + 3.430s 97 12. Giorgio Mondini Hispania-Cosworth 1m28.178s + 5.010s 39 13. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m28.329s + 5.161s 42 14. Narain Karthikeyan Hispania-Cosworth 1m30.722s + 7.554s 32 All timing unofficial |
Prima team om mee te beginnen,quote:Op zondag 20 februari 2011 17:07 schreef zodoenwedat het volgende:
Ik snap niet waarom Di Resta bij zo'n matig team zou willen..
Je moet ergens beginnen (alonso begon b.v. bij minardi)quote:Op zondag 20 februari 2011 17:07 schreef zodoenwedat het volgende:
Ik snap niet waarom Di Resta bij zo'n matig team zou willen..
Team maakt als rookie idd weinig uit, gaat erom dat je je teammaat weet te verslaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen (alonso begon b.v. bij minardi)
quote:Both Mark and Felipe drove 59 laps (+in/out laps), so if they indeed did race simulation, here are results of it:
Mark
1st stint - 8 laps
731,031 - average 1:31.384
2nd stint - 13 laps
1181,778 - average 1:30.906
3rd stint - 20 laps
1823,642 - average 1:31.182
4th stint - 18 laps
1600,836 - average 1:28.836
5337,329 = 1:28:57.329 (59 timed laps) - average 1:30.463
Felipe
1st stint - 17 laps
1570,583 - average 1:32.387
2nd stint - 15 laps
1354,174 - average 1:30.278
3rd stint - 14 laps
1244,481 - average 1:28.892
4th stint - 13 laps
1140,589 - average 1:27.730
5309,727 = 1:28:29.727 (59 timed laps) - average 1:29.995
Di Resta is wel redelijk bekend. Toen Alonso begon had ik in ieder geval nog nooit van hem gehoord.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen (alonso begon b.v. bij minardi)
Alonso was toch ook een behoorlijk groot talent in de F3000?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef zodoenwedat het volgende:
[..]
Di Resta is wel redelijk bekend. Toen Alonso begon had ik in ieder geval nog nooit van hem gehoord.
Zou wel perfect zijn zonder testsessie voorafquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Hopen opdat de Bahrain Grand Prix nog doorgaat...
http://twitter.com/jakehumphreyf1/status/39258037009121280quote:For those asking. Just because the race goes ahead doesn't mean the BBC have to be there. We'll make a call, and I know what mine will be...
Leukquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef byah het volgende:
Vettel is tijdens de masters of F3 in Zandvoort deze zomer.
Yep, Alonso kampioen, Webber tweede en Albers 0 punten.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Alonso was toch ook een behoorlijk groot talent in de F3000?
Sowieso zo F3000![]()
Dat team, met Paul Stoddart, Webber en Albers![]()
Liever niet. Laat ze in Bahrein maar vechten voor hun vrijheid / democratie. Dat heb ik liever dan dat er een (saaie) F1 race gehouden gaat wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef LeaderRoel het volgende:
Hopen opdat de Bahrain Grand Prix nog doorgaat...
Dat kan Jake wel zo stelling zeggen, maar als zijn baas zegt het is veilig genoeg en je gaat dan moet ie gaan lijkt me.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef roelofjan het volgende:
De BBC gaat iig niet naar Bahrein...
[..]
http://twitter.com/jakehumphreyf1/status/39258037009121280
En dat. Dat ze dan maar daar voor in de plaats ergens in Europa een race rijden, maar ik gok zomaar dat als de GP in Bahrein niet doorgaat dat we gewoon 2 weken later pas starten.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Liever niet. Laat ze in Bahrein maar vechten voor hun vrijheid / democratie. Dat heb ik liever dan dat er een (saaie) F1 race gehouden gaat worden
Kans is groot dat de race rescheduled wordt naar een andere datum.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat. Dat ze dan maar daar voor in de plaats ergens in Europa een race rijden, maar ik gok zomaar dat als de GP in Bahrein niet doorgaat dat we gewoon 2 weken later pas starten.
Op die korte termijn kan je nooit een andere Grand Prix organiseren. De seizoensopener in Australië is wel topquote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat. Dat ze dan maar daar voor in de plaats ergens in Europa een race rijden, maar ik gok zomaar dat als de GP in Bahrein niet doorgaat dat we gewoon 2 weken later pas starten.
Gelukkig, ik ben niet de enige !! Ik zou het zelf echt oer en oerstom vinden als ze het veiligheidsniveau op "veilig genoeg" gaan schatten, terwijl de dreiging zo groot is.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Liever niet. Laat ze in Bahrein maar vechten voor hun vrijheid / democratie. Dat heb ik liever dan dat er een (saaie) F1 race gehouden gaat worden
Ik vind het al vreemd dat ze zolang met de beslissing wachten en hiermee onnodig extra druk op de regering leggen er snel een einde aan te maken met een hogere kans op meer bloedvergietenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige !! Ik zou het zelf echt oer en oerstom vinden als ze het veiligheidsniveau op "veilig genoeg" gaan schatten, terwijl de dreiging zo groot is.
Waarom zóóóóveel levens en risico's op het spel zetten voor een race-je ? Laten we daar ajb niet meer heen gaan zolang het nog onrustig is.
En bovendien: Als we net als de Dakar verhuizen van zandbak naar Zuid Amerika, zou ik de GP van Argentinië wel weer terug willen zien... *wishfull thinking*
Had je dat ook gezegd als het om bijvoorbeeld Monza zou gaan?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Liever niet. Laat ze in Bahrein maar vechten voor hun vrijheid / democratie. Dat heb ik liever dan dat er een (saaie) F1 race gehouden gaat worden
Als het om politieke onrust in het land / regio gaat ??quote:Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als het om bijvoorbeeld Monza zou gaan?
Ja! Dat saai was alleen maar om aan te geven dat er twee redenen zijn om Bahrein te skippen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als het om bijvoorbeeld Monza zou gaan?
Zuid-Afrika wil wel!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige !! Ik zou het zelf echt oer en oerstom vinden als ze het veiligheidsniveau op "veilig genoeg" gaan schatten, terwijl de dreiging zo groot is.
Waarom zóóóóveel levens en risico's op het spel zetten voor een race-je ? Laten we daar ajb niet meer heen gaan zolang het nog onrustig is.
En bovendien: Als we net als de Dakar verhuizen van zandbak naar Zuid Amerika, zou ik de GP van Argentinië wel weer terug willen zien... *wishfull thinking*
- Martin Brundle op Twitterquote:Drivers will bitch like crazy bt I'm really liking what I'm seeing out on track. They are really having to drive the cars, loads of mistakes
ik kan niets vinden behalve live timing; http://f1tests.mine.nu/2011_1.phpquote:Op maandag 21 februari 2011 15:31 schreef Stiggie het volgende:
Is er ergens een streampje van vandaag?
http://twitter.com/MBrundleF1quote:Mercedes has poor traction, McLaren looks shocking as if on cold tyres, Red Bull+Ferrari+Renault Lotus Lada+Williams all pounding round
Fota meeting is om 5 uur, na het eind van de testsessie. Mogelijke vervangers van de test zijn Abu Dhabi en Jerez.quote:adamcooperf1 #F1 Upcoming FOTA meeting probably not so much about whether to cancel Bahrain test, but how to announce it
quote:Mercedes currently outside top ten - Haug
Despite Nico Rosberg setting the fastest time of the Barcelona test on Sunday afternoon, Mercedes boss Norbert Haug does not believe the car would finish in the top ten if a race was held today.
Both Rosberg and team-mate Michael Schumacher have played down the pace of the new W02 in recent weeks and the team has struggled with a few reliability issues. But Haug has admitted that the car would not even feature in the points if it went up against the competition in its current specification.
"We know that at the moment our car is not good enough for the top ten, but we had been hampered by having to cut holes because of temperature problems, and also Nico had been without KERS," he told Auto Motor und Sport. "Our plan is that with our new aerodynamics package we close much of the gap and have the car good enough for the podium."
The W02's upgrades are scheduled for the final test, and with those improvements in mind, Schumacher is still targeting a return to the winners' circle.
"Our goal is the same as it was a few weeks ago," he told Speed Week. "With this car we want to be on the podium and, if things go well, maybe win a race."
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | P Coureur Team Tijd Ronden 1 Massa Ferrari 1:22.625 106 2 Webber Red Bull 1:23.442 59 3 Buemi Toro Rosso 1:23.550 82 4 Heidfeld Lotus Renault 1:23.657 86 5 Hamilton McLaren 1:24.003 97 6 Maldonado Williams 1:24.057 113 7 Sutil Force India 1:24.177 50 8 Perez Sauber 1:24.515 5 9 D'Ambrosio Virgin F1 1:26.501 39 10 Schumacher Mercedes GP 1:27.079 106 11 Trulli Team Lotus 1:29.992 18 |
http://adamcooperf1.com/2(...)s-says-crown-prince/quote:The Bahrain International Circuit (BIC) today announced that the Kingdom of Bahrain would withdraw from hosting this years F1 Grand Prix race so that the country can focus on its process of national dialogue.
Last Friday, Bahrains Crown Prince HRH Prince Salman bin Hamad Al-Khalifa initiated a new national dialogue involving all sections of Bahraini society in order to resolve the current political situation in the Kingdom. The Crown Prince informed Formula Ones Bernie Ecclestone of the BICs decision by telephone earlier today.
HRH Prince Salman said:
At the present time the countrys entire attention is focused on building a new national dialogue for Bahrain.
Although Bernie Ecclestone had graciously made clear that a decision on the race was entirely Bahrains to make and was not yet required, we felt it was important for the country to focus on immediate issues of national interest and leave the hosting of Bahrains Formula 1 race to a later date.
I would like to extend my personal gratitude to Bernie Ecclestone for his support and understanding.
After the events of the past week, our nations priority is on overcoming tragedy, healing divisions and rediscovering the fabric that draws this country together; reminding the world of the very best that Bahrain is capable of as a nation once again united.
Chairman of the Bahrain International Circuit, Zayed R. Alzayani said:
Bahrains Grand Prix is a time of celebration and hosting the race is a source of great pride for Bahrain and Bahrainis. It is a showcase to the world and we look forward to welcoming the teams and drivers and everyone involved in Formula One back to Bahrain in the very near future.
I hope that F1 and our friends around the world will understand our decision at this difficult time.
Following the Crown Princes decision, Bernie Ecclestone commented:
It is sad that Bahrain has had to withdraw from the race, we wish the whole nation well as they begin to heal their country.
The hospitality and warmth of the people of Bahrain is a hallmark of the race there, as anyone who has been at a Bahrain Grand Prix will testify. We look forward to being back in Bahrain soon.
No decision has been made on a new date for the rescheduling of the race, which was due to take place from March 11th to 13th.
Moeten wij maar de F1 online rijdenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het wordt dus online Alonso van de baan raggen in F1 2010, Vos
mee eens, het enige vervelende is het 2 weken langer wachtenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit. De openingsrace waar hij hoort.
Precies ,quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit. De openingsrace waar hij hoort.
Ah, de BARrels.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Precies ,
Daar leef je echt naar toe
Vooral vroeger, tijdens de BAR "slecht" tijd van Sjaak
Met spanning de vrije trainingen volgen op f1-live.com ( normaal deed ik dat nooit,alleen bij Melbourne )
In de hoop dat die bak eindelijk eens snel was
Ach, anders was het Abu Dhabi en om nou te zeggen dat ik daar wild van word.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef kepler het volgende:
Nadeel dan wel is dat Bahrein misschien de afsluiter wordt
Ik heb het netjes gehoude, 1 topic in POL, 2 in CUL en 1 in KLBquote:Op maandag 21 februari 2011 17:43 schreef LeXX het volgende:
* LeXX pakt nu popcorn voor de PVV tirade van Vosss![]()
ja, goed puntquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, anders was het Abu Dhabi en om nou te zeggen dat ik daar wild van word.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het wordt dus online Alonso van de baan raggen in F1 2010, Vosss
Hmmm, daar heb je me. Waarom stellen ze hem nou uit in plaats van volledig niet door laten gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, goed puntMaar nu is de kans kleiner dat het al in Brazilie wordt beslist
quote:Barcelona to host final F1 test
The final test of the pre-season will take place at the Barcelona circuit following the cancellation of the Bahrain Grand Prix.
Bahrain was scheduled to host the test from the start of next week, but with the news that the Sakhir event has been withdrawn, teams have decided to do all their winter testing in Spain.
The Barcelona test will take place on March 8-11, some two weeks before the start of the season in Australia.
"It is obviously disappointing for everyone involved in the organisation of the event, but it is clear that to race in Bahrain at this time would be inappropriate given the current circumstances," said Williams CEO Adam Parr.
"It is always Williams' intention to contribute positively to the countries we compete in and so we fully support the Crown Prince's decision to cancel the test and forthcoming Bahrain Grand Prix. We now look forward to a season debut in Melbourne and returning to Bahrain when it is right to do so."
The decision means the teams are likely to be unable to test Pirelli's tyres in hot conditions before they travel to Melbourne.
"To be honest it's a big pity for us," said Toro Rosso driver Jaime Alguersuari. "I think it should be a big pity for everyone. It's a really good example to see how these tyres work in different temperatures, hotter, different humidity levels. It's really crucial for us if we don't do that test.
"I would rather prefer to do the test there after this test to keep our training period in Spain because at the end you always find the same kind of temperatures and humidity here. I wanted to see different situations and circumstances on the tyres."
Dat was idd "zuur"quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah, de BARrels.Beetje jammer dat ze in 2004 wel snel waren, maar dat jij er toen weinig meer aan had als fan van Jacques.
[..]
Ach, anders was het Abu Dhabi en om nou te zeggen dat ik daar wild van word.
Nog twee van die tilke baggerbanen?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef nils7 het volgende:
tot 4 december dan een F1 seizoen en het jaar erop de VS en Rusland erbij...
Dat zijn in ieder geval twee landen die wel bij een wereldkampioenschap horenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef nils7 het volgende:
tot 4 december dan een F1 seizoen en het jaar erop de VS en Rusland erbij...
Want landen in het midden-oosten horen niet bij de wereld, idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval twee landen die wel bij een wereldkampioenschap horen
Tilkequote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nog twee van die tilke baggerbanen?
Argentinië en daarna Brazilië.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee joh, openingsrace hoort in Brazilie
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | 1. Felipe Massa Ferrari 1:22.625 2. Nico Rosberg Mercedes GP 1:23.168 3. Sebastian Vettel Red Bull 1:23.315 4. Mark Webber Red Bull 1:23.442 5. Vitaly Petrov Renault 1:23.463 6. Jaime Alguersuari Toro Rosso 1:23.519 7. Sebastien Buemi Toro Rosso 1:23.550 8. Nick Heidfeld Renault 1:23.657 9. Lewis Hamilton McLaren 1:23.858 10. Fernando Alonso Ferrari 1:23.978 11. Rubens Barrichello Williams 1:24.008 12. Pastor Maldonado Williams 1:24.057 13. Adrian Sutil Force India 1:24.177 14. Kamui Kobayashi Sauber 1:24.243 15. Sergio Perez Sauber 1:24.515 16. Jenson Button McLaren 1:24.923 17. Paul di Resta Force India 1:25.194 18. Jarno Trulli Lotus 1:25.454 19. Heikki Kovalainen Lotus 1:26.421 20. Jerome D'Ambrosio Virgin Racing 1:26.501 21. Timo Glock Virgin Racing 1:26.598 22. Tonio Liuzzi HRT 1:27.044 23. Michael Schumacher Mercedes GP 1:27.079 24. Giorgio Mondini HRT 1:28.178 25. Daniel Ricciardo Toro Rosso 1:28.329 26. Narain Karthikeyan HRT 1:28.393 27. Riccardo Teixeira Lotus 1:31.584 |
Nee godverdommequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Want landen in het midden-oosten horen niet bij de wereld, idd.
LOL maar er kunnen best wat races geschrapt worden voor een wat bredere selecte/werelddelen voor het WK...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Want landen in het midden-oosten horen niet bij de wereld, idd.
Bocht 4 een linkerdoordraaier? HUH?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull lijkt over het algemeen het snelste team te zijn. In Barcelona lag de focus vooral op lange runs. De auto rijdt als op rails, en was het snelst in bocht 4, een snelle linkerdoordraaier. Verder waren er weinig betrouwbaarheidsproblemen.
Bocht 4 op het circuit van Jerez! (Heb het in de tekst aangepast)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
Bocht 4 een linkerdoordraaier? HUH?
[ afbeelding ]
Voor bocht dertien op dat plaatje zit nu toch ook een knik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
Bocht 4 een linkerdoordraaier? HUH?
[ afbeelding ]
De RB7 zou dus weer een kwalificatiebeest zijn.quote:The Ferrari is a good car, theres no doubt about that, close to the pace of the Red Bull, but we havent really seen what the Red Bull can do fully extended on a qualifying run. It seems as though the two cars are reasonably close on race pace in long runs, but the feeling from engineers Ive spoken to is that the Red Bull is probably around 4/10ths faster than the Ferrari at this stage, which is quite a bit.
Ik verwacht van Lotus wel mee dan Virgin en HRT. Denk je dat Renault de plaats van Mercedes heeft ingenomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef sasquatsch het volgende:
Patty houdt er een iets andere volgorde op na.
• 1. Red Bull
• 2. Ferrari
• 3. McLaren
• 4. Renault
• 5. Mercedes
• 6. Williams
• 7. Sauber, Force India, STR
• 10. Lotus
• 11. Virgin
• 12. HTR
Over de top 4 is iedereen het wel eens, net zoals over de laatste 3. Het verschil zit vooral in de middenmoot, met Mercedes en STR als de grootste uitschieters.
Fijn dan weer, lekker doelloos op de zaterdag middag naar de tv staren wetende wie al de pole paktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef ElmarO het volgende:
Nog een toevoeging van de blog van James Allen:
[..]
De RB7 zou dus weer een kwalificatiebeest zijn.
quote:some reports from tests at barcelona in finnish media mtv3 and turun sanomat:
Keke Rosberg has been following all the tests from on the tracks, he said:
- Red bull is clearly ahead of others, their car is unbeliveable
-Ferrari is second fastest clearly ahead of next cars.
- toro rosso and williams have a very good cars and are the suprises so far.
- mercedes and mclaren have most to catch they are far behind red bull and ferrari.
-lotus has done a good work and is closer to midfield.
turun sanomat:
-red bull still ahead of ferrari, even if the gap has gone smaller since jerez.
-massa's 1,22,6 wasn't done with qualifying fuel load and he could have gone 0,2-0,3 seconds faster but red bull was sandbagging a lot and didn't show their true speed yet, rumours from the paddock tell they could have gone a little under 1,22 if they wanted.
-mercedes and mclaren are in trouble, their best times were done in qualifying trim.
-toro rosso and williams have done a great car and are there to fight with some big teams.
Ik in het begin ook, maar ik denk dat ik het meer ben gaan associëren met het ''och-het-is-er-weer-eentje-voor-hem'' gevoel. Het Schumacher-5-meter-hoog-hupje op het podium valt ook in die categoriequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan het vingertje wel waarderen.
ja, het circuit is nu andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Voor bocht dertien op dat plaatje zit nu toch ook een knik?
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.quote:HRT team boss Colin Kolles sees no reason why his squad cannot overhaul fellow 2010 newcomers Lotus and Virgin in the future, and believes its new F111 will bring up to date with contemporary Formula 1 design after its poor debut year.
The 2010 HRT - which was originally created by Dallara before the relationship between the Italian constructor and the team broke down - was the slowest car in the field throughout last season.
But Hispania is close to finishing an all-new 2011 car, the design of which has been led by former Williams, BAR/Honda and Red Bull man Geoff Willis.
Met een topper als Karthikeyan in je team lijkt mij dat ook de enige logische conclusie die je kan trekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.
Ik zou bijna uit de posticoon willen opmaken dat dit een sarcastische post was, maar Karthikeyan haalde natuurlijk wel een 4de plaats binnen in de uiterst competitieve race van Indianapolis 2005 in een super-inferieure Jordanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met een topper als Karthikeyan in je team lijkt mij dat ook de enige logische conclusie die je kan trekken.
Waarin hij het moest afleggen tegen teamgenoot Monteiro.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik zou bijna uit de posticoon willen opmaken dat dit een sarcastische post was, maar Karthikeyan haalde natuurlijk wel een 4de plaats binnen in de uiterst competitieve race van Indianapolis 2005 in een super-inferieure Jordan
Geoff Willis is trouwens geen slechte ontwerperquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.
Daarom dus:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.
Zo moeilijk was dat niet dacht ik. Hij heeft het over de toekomstquote:HRT team boss Colin Kolles sees no reason why his squad cannot overhaul fellow 2010 newcomers Lotus and Virgin in the future
Niet verkeerd bedoelt, want de man heeft toch bij Mclaren en Williams gewerkt en dat zijn toch niet de minste geweest in de jaren '90. Maar kun je me 1 wagen/periode noemen waarbij Willis dé doorslaggevende (of toch een van de) factor was? Bij Williams kwam die nadat Newey daar kwam, bij McLaren en Red Bull eveneens. En zijn tijd bij Honda heeft het team toch niet gebracht wat het moest zijn, en daar moest hij het toch echt op z'n eentje doen. Denk dat Willis meer het type is wat leiding moet krijgen ipv geven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Geoff Willis is trouwens geen slechte ontwerper
Mischien moet HRT eerst eens een auto bouwen voordat ze gaan praten over het verslaan van de concurrentie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom dus:
[..]
Zo moeilijk was dat niet dacht ik. Hij heeft het over de toekomst
volgens mij heeft ie de williamsen van 1998 tm 2002 en de BAR,s van 2003 tm "2006"(honda) ontworpen , bij beide team waren de wagens na het eerste jaar niet slecht / behoorlijk goed ,quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoelt, want de man heeft toch bij Mclaren en Williams gewerkt en dat zijn toch niet de minste geweest in de jaren '90. Maar kun je me 1 wagen/periode noemen waarbij Willis dé doorslaggevende (of toch een van de) factor was? Bij Williams kwam die nadat Newey daar kwam, bij McLaren en Red Bull eveneens. En zijn tijd bij Honda heeft het team toch niet gebracht wat het moest zijn, en daar moest hij het toch echt op z'n eentje doen. Denk dat Willis meer het type is wat leiding moet krijgen ipv geven.
Altijd handig je nieuwe livery in het donker presenterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef Atreidez het volgende:
Mooie wagen de WilliamsBeetje het wit blauw en minimaal rood van de jaren negentig, al lijkt dat niet zo op mijn fotootje weer.. Zit presentatie te kijken op http://www.attwilliams.com/
[ afbeelding ]
Ik heb wel een paar met een hogere resolutie jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt goede foto's?Ik wacht wel tot ze de auto een keer naar buiten rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |