mee eens, het enige vervelende is het 2 weken langer wachtenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit. De openingsrace waar hij hoort.
Precies ,quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dit. De openingsrace waar hij hoort.
Ah, de BARrels.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:40 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Precies ,
Daar leef je echt naar toe
Vooral vroeger, tijdens de BAR "slecht" tijd van Sjaak
Met spanning de vrije trainingen volgen op f1-live.com ( normaal deed ik dat nooit,alleen bij Melbourne )
In de hoop dat die bak eindelijk eens snel was
Ach, anders was het Abu Dhabi en om nou te zeggen dat ik daar wild van word.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef kepler het volgende:
Nadeel dan wel is dat Bahrein misschien de afsluiter wordt
Ik heb het netjes gehoude, 1 topic in POL, 2 in CUL en 1 in KLBquote:Op maandag 21 februari 2011 17:43 schreef LeXX het volgende:
* LeXX pakt nu popcorn voor de PVV tirade van Vosss![]()
ja, goed puntquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, anders was het Abu Dhabi en om nou te zeggen dat ik daar wild van word.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Het wordt dus online Alonso van de baan raggen in F1 2010, Vosss
Hmmm, daar heb je me. Waarom stellen ze hem nou uit in plaats van volledig niet door laten gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, goed puntMaar nu is de kans kleiner dat het al in Brazilie wordt beslist
quote:Barcelona to host final F1 test
The final test of the pre-season will take place at the Barcelona circuit following the cancellation of the Bahrain Grand Prix.
Bahrain was scheduled to host the test from the start of next week, but with the news that the Sakhir event has been withdrawn, teams have decided to do all their winter testing in Spain.
The Barcelona test will take place on March 8-11, some two weeks before the start of the season in Australia.
"It is obviously disappointing for everyone involved in the organisation of the event, but it is clear that to race in Bahrain at this time would be inappropriate given the current circumstances," said Williams CEO Adam Parr.
"It is always Williams' intention to contribute positively to the countries we compete in and so we fully support the Crown Prince's decision to cancel the test and forthcoming Bahrain Grand Prix. We now look forward to a season debut in Melbourne and returning to Bahrain when it is right to do so."
The decision means the teams are likely to be unable to test Pirelli's tyres in hot conditions before they travel to Melbourne.
"To be honest it's a big pity for us," said Toro Rosso driver Jaime Alguersuari. "I think it should be a big pity for everyone. It's a really good example to see how these tyres work in different temperatures, hotter, different humidity levels. It's really crucial for us if we don't do that test.
"I would rather prefer to do the test there after this test to keep our training period in Spain because at the end you always find the same kind of temperatures and humidity here. I wanted to see different situations and circumstances on the tyres."
Dat was idd "zuur"quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah, de BARrels.Beetje jammer dat ze in 2004 wel snel waren, maar dat jij er toen weinig meer aan had als fan van Jacques.
[..]
Ach, anders was het Abu Dhabi en om nou te zeggen dat ik daar wild van word.
Nog twee van die tilke baggerbanen?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef nils7 het volgende:
tot 4 december dan een F1 seizoen en het jaar erop de VS en Rusland erbij...
Dat zijn in ieder geval twee landen die wel bij een wereldkampioenschap horenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef nils7 het volgende:
tot 4 december dan een F1 seizoen en het jaar erop de VS en Rusland erbij...
Want landen in het midden-oosten horen niet bij de wereld, idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:30 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval twee landen die wel bij een wereldkampioenschap horen
Tilkequote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nog twee van die tilke baggerbanen?
Argentinië en daarna Brazilië.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nee joh, openingsrace hoort in Brazilie
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | 1. Felipe Massa Ferrari 1:22.625 2. Nico Rosberg Mercedes GP 1:23.168 3. Sebastian Vettel Red Bull 1:23.315 4. Mark Webber Red Bull 1:23.442 5. Vitaly Petrov Renault 1:23.463 6. Jaime Alguersuari Toro Rosso 1:23.519 7. Sebastien Buemi Toro Rosso 1:23.550 8. Nick Heidfeld Renault 1:23.657 9. Lewis Hamilton McLaren 1:23.858 10. Fernando Alonso Ferrari 1:23.978 11. Rubens Barrichello Williams 1:24.008 12. Pastor Maldonado Williams 1:24.057 13. Adrian Sutil Force India 1:24.177 14. Kamui Kobayashi Sauber 1:24.243 15. Sergio Perez Sauber 1:24.515 16. Jenson Button McLaren 1:24.923 17. Paul di Resta Force India 1:25.194 18. Jarno Trulli Lotus 1:25.454 19. Heikki Kovalainen Lotus 1:26.421 20. Jerome D'Ambrosio Virgin Racing 1:26.501 21. Timo Glock Virgin Racing 1:26.598 22. Tonio Liuzzi HRT 1:27.044 23. Michael Schumacher Mercedes GP 1:27.079 24. Giorgio Mondini HRT 1:28.178 25. Daniel Ricciardo Toro Rosso 1:28.329 26. Narain Karthikeyan HRT 1:28.393 27. Riccardo Teixeira Lotus 1:31.584 |
Nee godverdommequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Want landen in het midden-oosten horen niet bij de wereld, idd.
LOL maar er kunnen best wat races geschrapt worden voor een wat bredere selecte/werelddelen voor het WK...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Want landen in het midden-oosten horen niet bij de wereld, idd.
Bocht 4 een linkerdoordraaier? HUH?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull lijkt over het algemeen het snelste team te zijn. In Barcelona lag de focus vooral op lange runs. De auto rijdt als op rails, en was het snelst in bocht 4, een snelle linkerdoordraaier. Verder waren er weinig betrouwbaarheidsproblemen.
Bocht 4 op het circuit van Jerez! (Heb het in de tekst aangepast)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
Bocht 4 een linkerdoordraaier? HUH?
[ afbeelding ]
Voor bocht dertien op dat plaatje zit nu toch ook een knik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
Bocht 4 een linkerdoordraaier? HUH?
[ afbeelding ]
De RB7 zou dus weer een kwalificatiebeest zijn.quote:The Ferrari is a good car, theres no doubt about that, close to the pace of the Red Bull, but we havent really seen what the Red Bull can do fully extended on a qualifying run. It seems as though the two cars are reasonably close on race pace in long runs, but the feeling from engineers Ive spoken to is that the Red Bull is probably around 4/10ths faster than the Ferrari at this stage, which is quite a bit.
Ik verwacht van Lotus wel mee dan Virgin en HRT. Denk je dat Renault de plaats van Mercedes heeft ingenomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef sasquatsch het volgende:
Patty houdt er een iets andere volgorde op na.
• 1. Red Bull
• 2. Ferrari
• 3. McLaren
• 4. Renault
• 5. Mercedes
• 6. Williams
• 7. Sauber, Force India, STR
• 10. Lotus
• 11. Virgin
• 12. HTR
Over de top 4 is iedereen het wel eens, net zoals over de laatste 3. Het verschil zit vooral in de middenmoot, met Mercedes en STR als de grootste uitschieters.
Fijn dan weer, lekker doelloos op de zaterdag middag naar de tv staren wetende wie al de pole paktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef ElmarO het volgende:
Nog een toevoeging van de blog van James Allen:
[..]
De RB7 zou dus weer een kwalificatiebeest zijn.
quote:some reports from tests at barcelona in finnish media mtv3 and turun sanomat:
Keke Rosberg has been following all the tests from on the tracks, he said:
- Red bull is clearly ahead of others, their car is unbeliveable
-Ferrari is second fastest clearly ahead of next cars.
- toro rosso and williams have a very good cars and are the suprises so far.
- mercedes and mclaren have most to catch they are far behind red bull and ferrari.
-lotus has done a good work and is closer to midfield.
turun sanomat:
-red bull still ahead of ferrari, even if the gap has gone smaller since jerez.
-massa's 1,22,6 wasn't done with qualifying fuel load and he could have gone 0,2-0,3 seconds faster but red bull was sandbagging a lot and didn't show their true speed yet, rumours from the paddock tell they could have gone a little under 1,22 if they wanted.
-mercedes and mclaren are in trouble, their best times were done in qualifying trim.
-toro rosso and williams have done a great car and are there to fight with some big teams.
Ik in het begin ook, maar ik denk dat ik het meer ben gaan associëren met het ''och-het-is-er-weer-eentje-voor-hem'' gevoel. Het Schumacher-5-meter-hoog-hupje op het podium valt ook in die categoriequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan het vingertje wel waarderen.
ja, het circuit is nu andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Voor bocht dertien op dat plaatje zit nu toch ook een knik?
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.quote:HRT team boss Colin Kolles sees no reason why his squad cannot overhaul fellow 2010 newcomers Lotus and Virgin in the future, and believes its new F111 will bring up to date with contemporary Formula 1 design after its poor debut year.
The 2010 HRT - which was originally created by Dallara before the relationship between the Italian constructor and the team broke down - was the slowest car in the field throughout last season.
But Hispania is close to finishing an all-new 2011 car, the design of which has been led by former Williams, BAR/Honda and Red Bull man Geoff Willis.
Met een topper als Karthikeyan in je team lijkt mij dat ook de enige logische conclusie die je kan trekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.
Ik zou bijna uit de posticoon willen opmaken dat dit een sarcastische post was, maar Karthikeyan haalde natuurlijk wel een 4de plaats binnen in de uiterst competitieve race van Indianapolis 2005 in een super-inferieure Jordanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met een topper als Karthikeyan in je team lijkt mij dat ook de enige logische conclusie die je kan trekken.
Waarin hij het moest afleggen tegen teamgenoot Monteiro.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik zou bijna uit de posticoon willen opmaken dat dit een sarcastische post was, maar Karthikeyan haalde natuurlijk wel een 4de plaats binnen in de uiterst competitieve race van Indianapolis 2005 in een super-inferieure Jordan
Geoff Willis is trouwens geen slechte ontwerperquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.
Daarom dus:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.
Zo moeilijk was dat niet dacht ik. Hij heeft het over de toekomstquote:HRT team boss Colin Kolles sees no reason why his squad cannot overhaul fellow 2010 newcomers Lotus and Virgin in the future
Niet verkeerd bedoelt, want de man heeft toch bij Mclaren en Williams gewerkt en dat zijn toch niet de minste geweest in de jaren '90. Maar kun je me 1 wagen/periode noemen waarbij Willis dé doorslaggevende (of toch een van de) factor was? Bij Williams kwam die nadat Newey daar kwam, bij McLaren en Red Bull eveneens. En zijn tijd bij Honda heeft het team toch niet gebracht wat het moest zijn, en daar moest hij het toch echt op z'n eentje doen. Denk dat Willis meer het type is wat leiding moet krijgen ipv geven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Geoff Willis is trouwens geen slechte ontwerper
Mischien moet HRT eerst eens een auto bouwen voordat ze gaan praten over het verslaan van de concurrentie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom dus:
[..]
Zo moeilijk was dat niet dacht ik. Hij heeft het over de toekomst
volgens mij heeft ie de williamsen van 1998 tm 2002 en de BAR,s van 2003 tm "2006"(honda) ontworpen , bij beide team waren de wagens na het eerste jaar niet slecht / behoorlijk goed ,quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoelt, want de man heeft toch bij Mclaren en Williams gewerkt en dat zijn toch niet de minste geweest in de jaren '90. Maar kun je me 1 wagen/periode noemen waarbij Willis dé doorslaggevende (of toch een van de) factor was? Bij Williams kwam die nadat Newey daar kwam, bij McLaren en Red Bull eveneens. En zijn tijd bij Honda heeft het team toch niet gebracht wat het moest zijn, en daar moest hij het toch echt op z'n eentje doen. Denk dat Willis meer het type is wat leiding moet krijgen ipv geven.
Altijd handig je nieuwe livery in het donker presenterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef Atreidez het volgende:
Mooie wagen de WilliamsBeetje het wit blauw en minimaal rood van de jaren negentig, al lijkt dat niet zo op mijn fotootje weer.. Zit presentatie te kijken op http://www.attwilliams.com/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |