LOL maar er kunnen best wat races geschrapt worden voor een wat bredere selecte/werelddelen voor het WK...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Want landen in het midden-oosten horen niet bij de wereld, idd.
Bocht 4 een linkerdoordraaier? HUH?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull lijkt over het algemeen het snelste team te zijn. In Barcelona lag de focus vooral op lange runs. De auto rijdt als op rails, en was het snelst in bocht 4, een snelle linkerdoordraaier. Verder waren er weinig betrouwbaarheidsproblemen.
Bocht 4 op het circuit van Jerez! (Heb het in de tekst aangepast)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
Bocht 4 een linkerdoordraaier? HUH?
[ afbeelding ]
Voor bocht dertien op dat plaatje zit nu toch ook een knik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Party_P het volgende:
[..]
Bocht 4 een linkerdoordraaier? HUH?
[ afbeelding ]
De RB7 zou dus weer een kwalificatiebeest zijn.quote:The Ferrari is a good car, theres no doubt about that, close to the pace of the Red Bull, but we havent really seen what the Red Bull can do fully extended on a qualifying run. It seems as though the two cars are reasonably close on race pace in long runs, but the feeling from engineers Ive spoken to is that the Red Bull is probably around 4/10ths faster than the Ferrari at this stage, which is quite a bit.
Ik verwacht van Lotus wel mee dan Virgin en HRT. Denk je dat Renault de plaats van Mercedes heeft ingenomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:32 schreef sasquatsch het volgende:
Patty houdt er een iets andere volgorde op na.
• 1. Red Bull
• 2. Ferrari
• 3. McLaren
• 4. Renault
• 5. Mercedes
• 6. Williams
• 7. Sauber, Force India, STR
• 10. Lotus
• 11. Virgin
• 12. HTR
Over de top 4 is iedereen het wel eens, net zoals over de laatste 3. Het verschil zit vooral in de middenmoot, met Mercedes en STR als de grootste uitschieters.
Fijn dan weer, lekker doelloos op de zaterdag middag naar de tv staren wetende wie al de pole paktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:57 schreef ElmarO het volgende:
Nog een toevoeging van de blog van James Allen:
[..]
De RB7 zou dus weer een kwalificatiebeest zijn.
quote:some reports from tests at barcelona in finnish media mtv3 and turun sanomat:
Keke Rosberg has been following all the tests from on the tracks, he said:
- Red bull is clearly ahead of others, their car is unbeliveable
-Ferrari is second fastest clearly ahead of next cars.
- toro rosso and williams have a very good cars and are the suprises so far.
- mercedes and mclaren have most to catch they are far behind red bull and ferrari.
-lotus has done a good work and is closer to midfield.
turun sanomat:
-red bull still ahead of ferrari, even if the gap has gone smaller since jerez.
-massa's 1,22,6 wasn't done with qualifying fuel load and he could have gone 0,2-0,3 seconds faster but red bull was sandbagging a lot and didn't show their true speed yet, rumours from the paddock tell they could have gone a little under 1,22 if they wanted.
-mercedes and mclaren are in trouble, their best times were done in qualifying trim.
-toro rosso and williams have done a great car and are there to fight with some big teams.
Ik in het begin ook, maar ik denk dat ik het meer ben gaan associëren met het ''och-het-is-er-weer-eentje-voor-hem'' gevoel. Het Schumacher-5-meter-hoog-hupje op het podium valt ook in die categoriequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan het vingertje wel waarderen.
ja, het circuit is nu andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:00 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Voor bocht dertien op dat plaatje zit nu toch ook een knik?
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.quote:HRT team boss Colin Kolles sees no reason why his squad cannot overhaul fellow 2010 newcomers Lotus and Virgin in the future, and believes its new F111 will bring up to date with contemporary Formula 1 design after its poor debut year.
The 2010 HRT - which was originally created by Dallara before the relationship between the Italian constructor and the team broke down - was the slowest car in the field throughout last season.
But Hispania is close to finishing an all-new 2011 car, the design of which has been led by former Williams, BAR/Honda and Red Bull man Geoff Willis.
Met een topper als Karthikeyan in je team lijkt mij dat ook de enige logische conclusie die je kan trekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.
Ik zou bijna uit de posticoon willen opmaken dat dit een sarcastische post was, maar Karthikeyan haalde natuurlijk wel een 4de plaats binnen in de uiterst competitieve race van Indianapolis 2005 in een super-inferieure Jordanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Met een topper als Karthikeyan in je team lijkt mij dat ook de enige logische conclusie die je kan trekken.
Waarin hij het moest afleggen tegen teamgenoot Monteiro.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik zou bijna uit de posticoon willen opmaken dat dit een sarcastische post was, maar Karthikeyan haalde natuurlijk wel een 4de plaats binnen in de uiterst competitieve race van Indianapolis 2005 in een super-inferieure Jordan
Geoff Willis is trouwens geen slechte ontwerperquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.
Daarom dus:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen meter gereden, sterker nog, de nieuwe auto is nog geeneens af, maar toch ziet 'ie geen enkele reden waarom ze Lotus en Virgin niet voorbij kunnen streven.
Zo moeilijk was dat niet dacht ik. Hij heeft het over de toekomstquote:HRT team boss Colin Kolles sees no reason why his squad cannot overhaul fellow 2010 newcomers Lotus and Virgin in the future
Niet verkeerd bedoelt, want de man heeft toch bij Mclaren en Williams gewerkt en dat zijn toch niet de minste geweest in de jaren '90. Maar kun je me 1 wagen/periode noemen waarbij Willis dé doorslaggevende (of toch een van de) factor was? Bij Williams kwam die nadat Newey daar kwam, bij McLaren en Red Bull eveneens. En zijn tijd bij Honda heeft het team toch niet gebracht wat het moest zijn, en daar moest hij het toch echt op z'n eentje doen. Denk dat Willis meer het type is wat leiding moet krijgen ipv geven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:37 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Geoff Willis is trouwens geen slechte ontwerper
Mischien moet HRT eerst eens een auto bouwen voordat ze gaan praten over het verslaan van de concurrentie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom dus:
[..]
Zo moeilijk was dat niet dacht ik. Hij heeft het over de toekomst
volgens mij heeft ie de williamsen van 1998 tm 2002 en de BAR,s van 2003 tm "2006"(honda) ontworpen , bij beide team waren de wagens na het eerste jaar niet slecht / behoorlijk goed ,quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoelt, want de man heeft toch bij Mclaren en Williams gewerkt en dat zijn toch niet de minste geweest in de jaren '90. Maar kun je me 1 wagen/periode noemen waarbij Willis dé doorslaggevende (of toch een van de) factor was? Bij Williams kwam die nadat Newey daar kwam, bij McLaren en Red Bull eveneens. En zijn tijd bij Honda heeft het team toch niet gebracht wat het moest zijn, en daar moest hij het toch echt op z'n eentje doen. Denk dat Willis meer het type is wat leiding moet krijgen ipv geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |