Ahquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hai hai..uhm ... i.i.g. heul veul mensen in en rond Tahrir , en staan zo beetje overal te demonstreren (i.v.m. gebrek ruimte @ plein? )
Wat een menigtequote:
alnitak250 A second demonstration of several thousand at parliament building #jan25 #egyptquote:
Ik snap 't ook niet, je zou toch zeggen dat de woestijn groot genoeg is om met z'n allen in te demonstrerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen ze niet gaan demonstreren voor een groter plein?
Ze moesten af en toe voor hun leven vechten, maar verder blijven ze geweldloos. Diep respect.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gaaf, eindelijk gaan ze meer doelgericht te werk. Ben blij dat er tot zo ver nog geen gevechten zijn geweest, je weet natuurlijk maar nooit wat er gebeurd bij nieuwe acties. Ziet er goed uit voor de demonstranten
Dankjequote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
alnitak250 A second demonstration of several thousand at parliament building #jan25 #egypt
Inderdaad, zelfs ik zou uiteindelijk graag geweld hebben gebruikt tegen de regering.. Al lijkt het er op dat dat toch al zinloos is, en waarschijnlijk alleen je eigen leven kost. Heb veel respect voor de mensen daar die zo optimistisch kunnen blijven!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze moesten af en toe voor hun leven vechten, maar verder blijven ze geweldloos. Diep respect.
is dit niet ietsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen ze niet gaan demonstreren voor een groter plein?
Het plan is nog steeds om vrijdag naar het paleis te gaan. Ik weet niet of ze daar al over gestemd hebben, dus geen idee of ze ook echt gaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dankjezijn er nog mensen naar het Paleis gegaan?
Dat zouden ze vorige week vrijdag ook hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:12 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Het plan is nog steeds om vrijdag naar het paleis te gaan. Ik weet niet of ze daar al over gestemd hebben, dus geen idee of ze ook echt gaan.
Ik denk dat men nu wel doorheeft dat treuzelen niemand zal helpenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat zouden ze vorige week vrijdag ook hoor.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat men nu wel doorheeft dat treuzelen niemand zal helpen
Ik hoop dat ze dat inzien inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat men nu wel doorheeft dat treuzelen niemand zal helpen
Dat is het paleis? Nicequote:
Ministry of Interior?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
neeuh ....zo'n ander gebouw .. kweet ff naam niet
Ehm, al twee weken wordt gespeculeerd dat het leger wel eens zou kunnen ingrijpen met geweld etc. Tot nu toe nog niet veel van gebleken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:16 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het is ook afwachten denk ik of dat het leger vandaag gaat ingrijpen op de plaatsen die ze bezet houden.. Is dat het tv-gebouw waar snipers staan?
Als die vandaag niet ingrijpen, dan misschien vrijdag ook niet.
Als zij niet gaan dan gaan we wel zelf, naar 't paleis van de koningin
Parlement?quote:
Tot nu toe hebben ze de gebouwen met snipers ook nog niet zo opgezocht als nu.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ehm, al twee weken wordt gespeculeerd dat het leger wel eens zou kunnen ingrijpen met geweld etc. Tot nu toe nog niet veel van gebleken.
Is het Parlementsgebouw.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik geloof het wel , maar pin me er niet op vast (paleis zeker niet )
Dat is dan wel weer zo. Al schijnt er verleden week al wel door snipers zijn geschoten. Daar is zelfs een journalist aan dood gegaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben ze de gebouwen met snipers ook nog niet zo opgezocht als nu.
http://maps.google.com/ma(...)=0.0133,0.01929&z=16 denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Parlement?
spuit11, ik zoek ff op google wat fotos![]()
okaj thnx.. maarre uh . als leger dan ingrijpt .. schieten op die garde of op de demonstranten ???quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Is het Parlementsgebouw.
Ook bewaakt door de Republikeinse Garde. Die zullen sowieso wel beginnen met schieten als de demonstranten het gebouw bestormen, dan moet het reguliere leger wel ingrijpen.
Kant van het leger is nog niet echt bekend he..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj thnx.. maarre uh . als leger dan ingrijpt .. schieten op die garde of op de demonstranten ???
The million dollar question.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj thnx.. maarre uh . als leger dan ingrijpt .. schieten op die garde of op de demonstranten ???
aan de titel van de filmpjes te zien , denk ik het ook ( waar staat People's Assembly eigenlijk voorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:22 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)=0.0133,0.01929&z=16 denk ik
Die snipers die geschoten hebben waren dacht ik voornamelijk op het plein zelf, niet iets wat de demonstranten zelf opgezocht hebben dus.. Verder zijn er inderdaad berichten van snipers tegen journalisten, en zag ik een filmpje met een laser bij een (wit weggetrokken) journalist in de kamer.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo. Al schijnt er verleden week al wel door snipers zijn geschoten. Daar is zelfs een journalist aan dood gegaan.
Offtopic: verander je naam, krijg er honger door. Heb sinds de kerstvakantie al geen pannenkoeken meer gegeten.
Als ze nu wat plaatstaal regelen en dat voor de hekken zetten hebben ze in elk geval een soort van bescherming.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Is het Parlementsgebouw.
Ook bewaakt door de Republikeinse Garde. Die zullen sowieso wel beginnen met schieten als de demonstranten het gebouw bestormen, dan moet het reguliere leger wel ingrijpen.
zie net de foto die je had geplaatst, die tentjesquote:
Volksparlementquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
aan de titel van de filmpjes te zien , denk ik het ook ( waar staat People's Assembly eigenlijk voor)
2e kamer denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
aan de titel van de filmpjes te zien , denk ik het ook ( waar staat People's Assembly eigenlijk voor)
Ja, die zaten daar op gebouwen. Volgens de een waren het thugs en volgens de anderen was het het leger. Maar ja, leger of niet, met snipers schieten in en menigte die met goede bedoelingen en zonder geweld daar staat is laf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Die snipers die geschoten hebben waren dacht ik voornamelijk op het plein zelf, niet iets wat de demonstranten zelf opgezocht hebben dus.. Verder zijn er inderdaad berichten van snipers tegen journalisten, en zag ik een filmpje met een laser bij een (wit weggetrokken) journalist in de kamer.
Offtopic: deze naam was de enige die ik me kon bedenken die nog vrij was. Pannenkoek was natuurlijk al bezetAls je nou heel even 't nieuws laat voor wat het is kun je boodschappen doen om pannenkoek te maken
Mwa, door die woede wordt de kans wel groter dat het leger de kant van het volk kiest. Of zullen ze zo gek zijn om al die duizenden mensen te beschieten?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Als ze nu wat plaatstaal regelen en dat voor de hekken zetten hebben ze in elk geval een soort van bescherming.
Maar als er in in dat parlementsgebouw 1 persoon schiet en iemand raakt dan zal daar een woede uit opkomen uit die mensen daar... dan valt er niets meer te organiseren.
Lastig als een demonstratie te goed gaatquote:Infaders
Het housecollectief Infaders roept mensen via zijn Facebookpagina op om zaterdagavond te komen 'raven' in de metro naar Gein. Daarmee wil de groep protesteren tegen de geplande bezuinigingen van het kabinet op het openbaar vervoer. Op Facebook hadden dinsdagmiddag circa 1700 personen aangegeven dat ze naar het feest komen. Verder hebben ongeveer 1200 mensen gezegd dat ze misschien aanwezig zijn.
Infaders roept de feestvierders op om zich te verzamelen op het Centraal Station. De bedoeling is dat ze dan om kwart over negen in de metro naar Gein stappen. Vervolgens willen ze de rest van de avond al feestend op en neer reizen.
Sympathiek
Het GVB vindt de actie 'op zich sympathiek', aldus de woordvoerster. Het gaat immers om een protest tegen de bezuinigingen op het ov. Het bedrijf zegt echter de veiligheid niet meer te kunnen waarborgen als er inderdaad zoveel mensen in de metro komen feesten. In een metrotreinstel passen namelijk maar driehonderd reizigers.
Een typisch toetsenbord activist lolquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Op Tahrir hebben ze wel pizza zag ik, en KFC.. Misschien wordt het hier eens tijd voor een lekkere Egyptische maaltijd!
Zolang niet zeker is of het leger ook heeft geschoten of niet zou ik zelf met een grote boog om mogelijk gevaarlijke gebouwen heen lopen. Ben echt niet zo'n held zoals die mensen daar, of misschien heb ik teveel gezond verstand om zoiets op te zoeken.
Dit: Gewoon de checkpoints van het leger over nemen.quote:10.35am: "There are thousands pouring into the square. In the background you can hear the chants of 'welcome'," Chris McGreal reports from Tahrir Square.
There is a man here dressed as a referee waving a red card with Mubarak's name on it. There's a lot of determination that he has to go, despite the political negotiations.
The army has a much lower profile today than in the past. It has been possible for foreign reporters to get into the square, simply because the army has withdrawn from checking the people entering the square. It is much more relaxed.
Als Westerling heb jij natuurlijk meer te verliezen dan de gemiddelde Egyptenaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Op Tahrir hebben ze wel pizza zag ik, en KFC.. Misschien wordt het hier eens tijd voor een lekkere Egyptische maaltijd!
Zolang niet zeker is of het leger ook heeft geschoten of niet zou ik zelf met een grote boog om mogelijk gevaarlijke gebouwen heen lopen. Ben echt niet zo'n held zoals die mensen daar, of misschien heb ik teveel gezond verstand om zoiets op te zoeken.
Verplichte dienstplicht dus zo'n leger kiest voor het volk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Mwa, door die woede wordt de kans wel groter dat het leger de kant van het volk kiest. Of zullen ze zo gek zijn om al die duizenden mensen te beschieten?
http://www.vn.nl/Opiniemakers/Elma-Drayer/Artikel-Elma-Drayer/Slaap-lekker-Hilversum.htmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:31 schreef Toverheks het volgende:
Het is al zo erg met de nedelandse verslaggeving, ik kijk elke dag een paar keer op de NOS site, normaal open je hem en kom je gelijk terecht bij nieuws uit Egypte, nu dus niet meer
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://www.vn.nl/Opiniemakers/Elma-Drayer/Artikel-Elma-Drayer/Slaap-lekker-Hilversum.htm
die is meer dan 2quote:
Briljant.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AJE meld er is ook een "schooltje "voor de kinderen op Tahrir !
schitterend, nog even en er komen ook marktkraamjes bij, wordt gewoon een dorp op zichquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AJE meld er is ook een "schooltje "voor de kinderen op Tahrir !
De conclusie is wel erg sterkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.vn.nl/Opiniemakers/Elma-Drayer/Artikel-Elma-Drayer/Slaap-lekker-Hilversum.htm
die staat erboven in een andere reply: Revolutie in Egypte #143: Waar er beweging in komtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is dar ook een versie van zonder die plaatjes erop geshoptmooie foto.
Ik heb schattingen gezien van een gejat vermogen van 40md tot 70md dollar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef Toverheks het volgende:
wordt er nu gezegt Mubarak is het rijkste ter wereld???
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is dar ook een versie van zonder die plaatjes erop geshoptmooie foto.
ja ze hadden het erover, sta helemaal versteld, dat die man centen had wist ik wel maar de rijkste ter wereldquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef wdn het volgende:
[..]
die staat erboven in een andere reply: Revolutie in Egypte #143: Waar er beweging in komt
[..]
Ik heb schattingen gezien van een gejat vermogen van 40md tot 70md dollar.
Die man bezit miljarden, hoe kun je dat ooit in je leven opmaken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ze hadden het erover, sta helemaal versteld, dat die man centen had wist ik wel maar de rijkste ter wereld
Nalaten aan je zoonquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Die man bezit miljarden, hoe kun je dat ooit in je leven opmaken?
Als straf terug betalen aan het Egyptische volk!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Die man bezit miljarden, hoe kun je dat ooit in je leven opmaken?
Als die na het eind van de revolutie nog leeft....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:45 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Als die na het eind van de revolutie nog leeft....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je spoiler
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Dat geld zien ze niet meer terug denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als straf terug betalen aan het Egyptische volk!
ze zeggen ook dat hij "trustfonds"ofiest had gejat (i.i.g. iets wat niet van hem is ).. die symbolische rechtzaak vrijdag waar je meerdere tweets over ziet , gaat daar ook over ( sorry kan ff niet uitgebreider vertellen , moet nu wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ze hadden het erover, sta helemaal versteld, dat die man centen had wist ik wel maar de rijkste ter wereld
http://www.nu.nl/egypte/2441396/mubarak-duitse-kliniek.htmlquote:'Mubarak naar Duitse kliniek'
quote:Is er nou ook duidelijkheid of Wael Ghonim gaat spreken op het plein.
En hoe de mensen heb dan toch zien tijdens deze opstand.
Hij wil niet de spreker zijn en leider, omdat hij zegt dat iedereen dat is, en de mensen op het plein dat eigenlijk zijn.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Michael-H het volgende:
Was dit trouwens al gemeld in het topic?
http://www.nu.nl/egypte/2441396/mubarak-duitse-kliniek.html
Ik krijg het idee dat de Egyptenaren gewoon de macht terug willen hebben over hun eigen land, in plaats van de haat tegen een bepaalde entiteit als Mubarak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Trouwens wel een opvallend verschil tussen de Tunesische en Egyptische revolutie.
Bij de eerste riep de bevolking serieus om de "dood" van Ben Ali en zijn partij. De Egyptenaren vragen alleen maar of ie aftreed.
Ik vraag me af of dat in de loop van tijd wel veranderd in Egypte.
Ja ik vraag me af wat de oorzaak is van dat verschil. Het is niet alsof Mubarak liever is geweest dan Ben Ali, integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de Egyptenaren gewoon de macht terug willen hebben over hun eigen land, in plaats van de haat tegen een bepaalde entiteit als Mubarak.
Staats-TVquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Staats-TV is nu weer aan het censureren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absurd, iemand als Bill Gates bezit ongeveer 40 Miljard.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef wdn het volgende:
Ik heb schattingen gezien van een gejat vermogen van 40md tot 70md dollar.
Is dat hoogverraad ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Inside sources: ex-interior minister Habib el Adly is being charged with Grand treason by the egyptian government. AWESOME! #jan25
Wat een volk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:58 schreef Scrummie het volgende:
Driven by love, in every aspect.
Amr Adib got into Tahrir and people booed him. Then the true nature of #jan25 surfaced & apologies were made & he was let in #jan25.
Mubarak heeft dan ook al z'n geld bijeen gejat van z'n volk - geen wonder dat er zoveel armoede is. Belastingontvanger in optima formaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef t-8one het volgende:
Absurd, iemand als Bill Gates bezit ongeveer 40 Miljard.
Demo's in Alexandria, stakers in Suez, verder weet ik het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Hehe he ik denk dat AJE de ticker even moet aanpassen in beeld, ja het zijn er nog steeds "Thousands" maar ik denk dat ze er ook wel "Hundred Thousands" van mogen maken![]()
Zijn er trouwens ook berichten over Alexandrie, Suez etc ?
Stakersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef yavanna het volgende:
[..]
Demo's in Alexandria, stakers in Suez, verder weet ik het niet.
En terecht, had het buitenland maar niet die tiran moeten accepteren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Stakers![]()
Dat gaan veel landen niet leuk vinden.
Suez Canal Company workers from the cities of Suez, Port Said, and Ismailia began an open-ended sit in today. Disruptions to shipping movements, as well as disasterous econmic losses, are expected if the strike continues. Over 6000 protesters have agreed that they will not go home today once their shift is over and will continue their in front of the company's headquarters until their demands are met. They are protesting against poor wages and deteriorating health and working conditions.
Bazen dat het zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Stakers![]()
Dat gaan veel landen niet leuk vinden.
Suez Canal Company workers from the cities of Suez, Port Said, and Ismailia began an open-ended sit in today. Disruptions to shipping movements, as well as disasterous econmic losses, are expected if the strike continues. Over 6000 protesters have agreed that they will not go home today once their shift is over and will continue their in front of the company's headquarters until their demands are met. They are protesting against poor wages and deteriorating health and working conditions.
Yep. Blijkbaar mag je sinds vandaag je bevolking niet meer terroriseren.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef yavanna het volgende:
ashrafkhalil ashraf khalil
by frankbarat22
Tahrir protesters have officially outgrown the square and seeking to expand to new ground. defining moment. What will the army do?
We horen het beter, ze zijn met meerquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:09 schreef Toverheks het volgende:
ze schreeuwen nu meer dan de laatste paar dagen
Wie/wat is HRW?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef yavanna het volgende:
DominicWaghorn Dominic Waghorn
by bencnn
HRW say a silent crackdown underway against protest movement, with some military involvement
Oja zoiets hoorde ik gisteren. Gaaf, he.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:14 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
ashrafkhalil #egypt when did tahrir security guys get laminated badges on lanyards? Just noticed that. These guys are ORGANIZED!
less than a minute ago via Twitter for iPhone
Wow! Wat een tenten al. Wanneer verschijnt de eerste 'hoogbouw'quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef yavanna het volgende:
More incredible pictures from today in Tahrir, #Egypt protesting for the 15th day: http://t.co/4kEQ0YJ (via @guardian) #jan25
Zitten hele mooie foto's bij.
[ afbeelding ]
gezichten kunnen soms handig zijn om de boel juist af te leiden van de echte operaties. Zie wikileaks waar iedereen zich richt op Assange terwijl er gewoon een gigantisch team van mensen constant bezig is, of hij nou in de bak zit of niet. Hij vang zeg maar alle klappen op waardoor de rest kan blijven werken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Wat nu wordt gezegd op AJE is wel interresant.
Dat er geen gezicht(en)/leider(s) zou zijn voor de demonstranten, maar wat ik me nu afvraag, is dat op dit moment niet in het voordeel?
Maakt het alleen maar moeilijker om er wat tegen te doen vanuit het regime.
Any thoughts?
Het kan ook een nadeel zijn, soms heb je gewoon iemand nodig die knopen doorhakt of iemand die de onderhandeling aangaat.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Dat er geen gezicht(en)/leider(s) zou zijn voor de demonstranten, maar wat ik me nu afvraag, is dat op dit moment niet in het voordeel?
Any thoughts?
ik mis de grap?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef yavanna het volgende:
Iemand deze foto van Ghonim al gepost?
http://twitpic.com/3xplq3
[ afbeelding ]
En nee er is niets mis met je beeld, het is een zwart vlak.
quote:mosaaberizing Heard someone speaking on the phone today, "State TV says we're 5000? That's just the people queueing for the bathroom, honey" #Tahrir
3 minutes ago via Mobile Web
hahhquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:22 schreef MangoTree het volgende:
[..]
omdat hij 12 dagen (?) geblinddoekt was!
Absoluut een groot voordeel ivm arrestatie's ( 9 oppositieleden van ElB vorige week bv nog na een vergadering ), ivm geen groep vorming ( moslim vs christen enz enz ).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Any thoughts?
Deze fotorepo mag ook in de OPquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:17 schreef yavanna het volgende:
More incredible pictures from today in Tahrir, #Egypt protesting for the 15th day: http://t.co/4kEQ0YJ (via @guardian) #jan25
Zitten hele mooie foto's bij.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:20 schreef shomila het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
Heard someone speaking on the phone today, "State TV says we're 5000? That's just the people queueing for the bathroom, honey" #Tahrir
1 minute ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |