Dat geld zien ze niet meer terug denk ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als straf terug betalen aan het Egyptische volk!
ze zeggen ook dat hij "trustfonds"ofiest had gejat (i.i.g. iets wat niet van hem is ).. die symbolische rechtzaak vrijdag waar je meerdere tweets over ziet , gaat daar ook over ( sorry kan ff niet uitgebreider vertellen , moet nu wegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ze hadden het erover, sta helemaal versteld, dat die man centen had wist ik wel maar de rijkste ter wereld
http://www.nu.nl/egypte/2441396/mubarak-duitse-kliniek.htmlquote:'Mubarak naar Duitse kliniek'
quote:Is er nou ook duidelijkheid of Wael Ghonim gaat spreken op het plein.
En hoe de mensen heb dan toch zien tijdens deze opstand.
Hij wil niet de spreker zijn en leider, omdat hij zegt dat iedereen dat is, en de mensen op het plein dat eigenlijk zijn.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Michael-H het volgende:
Was dit trouwens al gemeld in het topic?
http://www.nu.nl/egypte/2441396/mubarak-duitse-kliniek.html
Ik krijg het idee dat de Egyptenaren gewoon de macht terug willen hebben over hun eigen land, in plaats van de haat tegen een bepaalde entiteit als Mubarak.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Trouwens wel een opvallend verschil tussen de Tunesische en Egyptische revolutie.
Bij de eerste riep de bevolking serieus om de "dood" van Ben Ali en zijn partij. De Egyptenaren vragen alleen maar of ie aftreed.
Ik vraag me af of dat in de loop van tijd wel veranderd in Egypte.
Ja ik vraag me af wat de oorzaak is van dat verschil. Het is niet alsof Mubarak liever is geweest dan Ben Ali, integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de Egyptenaren gewoon de macht terug willen hebben over hun eigen land, in plaats van de haat tegen een bepaalde entiteit als Mubarak.
Staats-TVquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Staats-TV is nu weer aan het censureren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absurd, iemand als Bill Gates bezit ongeveer 40 Miljard.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef wdn het volgende:
Ik heb schattingen gezien van een gejat vermogen van 40md tot 70md dollar.
Is dat hoogverraad ofzo?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
Inside sources: ex-interior minister Habib el Adly is being charged with Grand treason by the egyptian government. AWESOME! #jan25
Wat een volk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:58 schreef Scrummie het volgende:
Driven by love, in every aspect.
Amr Adib got into Tahrir and people booed him. Then the true nature of #jan25 surfaced & apologies were made & he was let in #jan25.
Mubarak heeft dan ook al z'n geld bijeen gejat van z'n volk - geen wonder dat er zoveel armoede is. Belastingontvanger in optima formaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef t-8one het volgende:
Absurd, iemand als Bill Gates bezit ongeveer 40 Miljard.
Demo's in Alexandria, stakers in Suez, verder weet ik het niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Hehe he ik denk dat AJE de ticker even moet aanpassen in beeld, ja het zijn er nog steeds "Thousands" maar ik denk dat ze er ook wel "Hundred Thousands" van mogen maken![]()
Zijn er trouwens ook berichten over Alexandrie, Suez etc ?
Stakersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:02 schreef yavanna het volgende:
[..]
Demo's in Alexandria, stakers in Suez, verder weet ik het niet.
En terecht, had het buitenland maar niet die tiran moeten accepteren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Stakers![]()
Dat gaan veel landen niet leuk vinden.
Suez Canal Company workers from the cities of Suez, Port Said, and Ismailia began an open-ended sit in today. Disruptions to shipping movements, as well as disasterous econmic losses, are expected if the strike continues. Over 6000 protesters have agreed that they will not go home today once their shift is over and will continue their in front of the company's headquarters until their demands are met. They are protesting against poor wages and deteriorating health and working conditions.
Bazen dat het zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:03 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Stakers![]()
Dat gaan veel landen niet leuk vinden.
Suez Canal Company workers from the cities of Suez, Port Said, and Ismailia began an open-ended sit in today. Disruptions to shipping movements, as well as disasterous econmic losses, are expected if the strike continues. Over 6000 protesters have agreed that they will not go home today once their shift is over and will continue their in front of the company's headquarters until their demands are met. They are protesting against poor wages and deteriorating health and working conditions.
Yep. Blijkbaar mag je sinds vandaag je bevolking niet meer terroriseren.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:06 schreef yavanna het volgende:
ashrafkhalil ashraf khalil
by frankbarat22
Tahrir protesters have officially outgrown the square and seeking to expand to new ground. defining moment. What will the army do?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |