quote:
Uiteraard !

Hoe meer topics hoe meer vreugd !
quote:
Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef Reese het volgende:Drie keer is scheepsrecht: Dengaman hoort ook op de lijst!
En Obli en Twentemeisje hebben in 2010 ook niet echt stilgezeten! Van Klusmolletje herinner ik me een mooie badkamer.
Als Dengaman zijn topics nog even update mag hij van mij best meedoen
Huis gekocht !!! Eindelijk is het zover, na 2 jaar...Huis gekocht !!! Part DEUXHoewel Obli en Twentemeisje echt niet stil hebben gezeten in 2010; denk ik dat het beter is om ze niet op te nemen in de lijst. Ze hebben namelijk vorig jaar al een prachtig canvas schilderij gewonnen in de klus van het jaar 2009 editie

- Zie hier
[WEDSTRIJD] Klus van het jaar 2009 ! - De uitslag !Klusmolletje heb ik even opgezocht en waarschijnlijk bedoel je dit topic.
KlusMolletjes paleis in EindhovenEn ik kwam onze K&W biertap bouwer ook nog tegen in -->
Project "Bouw-een-biertap"quote:
Doe dat !
quote:
Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef doehetzelfer het volgende:Mag ik ook al mee doen met het jaar 2010 of moet ik naar 2011 aangezien we nog vol op aan het afwerken zijn?
(hoe zet ik de link naar mijn klus topic?

)
Ik neig er naar om hem op te nemen in de lijst voor 2011; maar ik zal met MI-etje nog even overleggen

quote:
Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef Lottekoekkie het volgende:Mag ik ze ook allemaal nomineren
Wat voor de één maar vervangen is van een pleepotje en een paar tegeltjes is voor de ander het totaal slopen en herbouwen van een compleet huis, dus, helden, ik nomineer jullie lekker allemaal
(met dien verstande dat MMach nummer 1 staat in mijn hele genomineerde heisa, boven aan mijn lijst van gedeelde helden, dat dan weer wel natuurlijk

)
Aan mij hebbie niks
Iedere verbouwing groot of klein zijn we in K&W altijd blij mee, zolang een topic maar leuk geschreven wordt en voorzien is van veel foto's

is ieder topic een genot om te volgen !
Dan maakt het klussende object eigenlijk niet eens meer zoveel uit