Ik ken het.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Bakakame het volgende:
Goedemorgen!
Een kamer zonder gordijnen is geen succes, net wakker geworden met de zon in m'n gezicht en het halfuur daarvoor liggen dromen dat ik m'n ogen niet open kon doen want het was te fel
Ik heb afgelopen weekend eindelijk gordijnen besteld, heb ze over zon 3 wekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Of was dat een geheim?
[..]
Ik ken het.Heb een half jaar op kamers gewoond zonder gordijnen.
Right ergens anders maar opladen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom laden jouw plaatjes zich niet bij mij.
Nieuwe topique:
Het grote anime/manga topic #128: Nu met SC *O*
Ik heb ze ook besteld, maar uiteindelijk nooit opgehangen. Toen ik het van plan was, ben ik gestopt met mijn studie en kon ik daar ook niet meer blijven wonen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend eindelijk gordijnen besteld, heb ze over zon 3 weken
Maar ik woon hier al sinds april
Maar goed, dit is de eerste keer dat ik ze nodig heb, dus wat dat betreft heb ik het bíjna goed getimed
Beter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:38 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Home of the zoolander
Zal het zo proberen aan te passen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef .Cake. het volgende:
Waarom staat de Fall 2010 chart in de OP?
Ryuuji en Taigaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Teen pregnancy, even in 2d echi has consequences.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
I actually wanted to be called tank instead but ey.
Anime ending of manga ending?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef Xaryna het volgende:
Je moet ook niet de wiki gebruiken, maar de Maak Nieuw Topic In De Reeks knop![]()
Oh, en ik kijk geen Naruto/One Piece zooi omdat ze geen einde hebben, en als ze al een einde gaan hebben, zal het zijn omdat het enorm uitgemolken is en/of de auteur(s) geen inspiratie meer hebben. En Ik vind het juist fijn om een serie af te kunnen sluiten. Dat wekelijkse gewacht, al helemaal in combinatie met cliff hangers, vind ik geen zak aan.
ik zal het niet meer doenquote:
het is geen slecht iets hoorquote:
Ik citeer het nog even om het te benadrukken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef Xaryna het volgende:
Je moet ook niet de wiki gebruiken, maar de Maak Nieuw Topic In De Reeks knop![]()
Heb de knop gevonden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik citeer het nog even om het te benadrukken.
Mooi, dan kan ik ze binnenkort ook gaan kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
(Ik vond de ouwe lay-out er mooier uitzien)
Magische Meid Madoka Magica aflevering vier
Fractaal aflevering drie
GEZIEN EN GOEDGEKEURD.
dit mag niet in de zelfde zin staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef Xaryna het volgende:
Oh, en ik kijk geen Naruto/One Piece zooi omdat ze geen einde hebben, en als ze al een einde gaan hebben, zal het zijn omdat het enorm uitgemolken is en/of de auteur(s) geen inspiratie meer hebben. En Ik vind het juist fijn om een serie af te kunnen sluiten. Dat wekelijkse gewacht, al helemaal in combinatie met cliff hangers, vind ik geen zak aan.
Geen gordijnen is heerlijkLekker met de zon mee wakker worden
Ik word altijd helemaal vrolijk als de zon 's ochtends in mijn gezicht / kamer schijnt. Heb al jaren geen gordijnen, alleen luxaflex (die laten zon een beetje door).
Niet? Matig en bagger kan best in 1 zin hoor, kijk maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben het eens met DJ. Een matige shounen als Naruto in dezelfde zin noemen als een aids serie als One Piece. Dat doe je toch niet...
Bedoel je Naruto UNS 2 voor 360/PS3?quote:
dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef .Cake. het volgende:
Eindelijk, heb mijn computer kunnen fixen! En hij is zowaar sneller! Toch wel fijn, als niet-pc genie zijnde om toch, na een dag lang ploeteren alles voor elkaar te krijgen!
Om te vieren ga ik ff wat series inhalen die ik heb moeten missen! Met een whisky'tje erbij!![]()
Alleen morgen wel Last Exile opnieuw binnenhalen, maar komt goed!
Blij!
glenmorangie ben ik wel bekend mee en is ook een zeer goede whisky, singelton heb ik nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef .Cake. het volgende:
Twijfelde tussen een Glenmorangie en een Singleton, maar de keuze is gevallen op een Singleton 12 yo. Mijn huisgenoot had nog wel een vitrinekastje, en we hebben een aardige verzameling bij elkaar gespaard tot nu toeAlleen nu ik ff geen werk heb kan ik ook geen nieuwe flesjes halen, dus moet beetje zuinig aan doen. Maar nu vier ik iets, dus dan mag het he
Inderdaad. Is dat nieuw hier ofzo, dat die topics zo snel gaan omdat iedereen maar doorpostquote:
Iemand moet het toch doen? Als jij het niet doet...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad. Is dat nieuw hier ofzo, dat die topics zo snel gaan omdat iedereen maar doorpost
Ik SC in mijn eentje nog beter dan tien van jullie pussies bij elkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Iemand moet het toch doen? Als jij het niet doet...
wijst dat niet op schizofreniequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik SC in mijn eentje nog beter dan tien van jullie pussies bij elkaar
Laatste tijd niet echt anders...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik SC in mijn eentje nog beter dan tien van jullie pussies bij elkaar
Uit respect voor wdn. Die kan het allemaal niet meer bijbenenquote:
Alcoholiscme lijkt eerder het probleemquote:
ach wel nee johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef Ascendancy het volgende:
Alcoholiscme lijkt eerder het probleem
Rehab is for quitters!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach wel nee joh
alcoholisme is pas een probleem als je gaat stoppen !
Is wdn opeens je excuus-bejaarde (sorry wdn) geworden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef Ascendancy het volgende:
Uit respect voor wdn. Die kan het allemaal niet meer bijbenen
alsje, en om toch een beetje OT te blijven zijn ze aziatischquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Don't care much for cards but some breasts would be nice. Home made are a plus.
Kijkt aardbei aan.
Wat is dat voor zin dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben het eens met DJ. Een matige shounen als Naruto in dezelfde zin noemen als een aids serie als One Piece. Dat doe je toch niet...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Don't care much for cards but some breasts would be nice. Home made are a plus.
Kijkt aardbei aan.
Heu, myspace anglesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alsje, en om toch een beetje OT te blijven zijn ze aziatisch
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn wel homemade, dat wel.
I camequote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alsje, en om toch een beetje OT te blijven zijn ze aziatisch
[ afbeelding ]
Alle vrouwen hier kijken boys love, dus dan mogen wij best lekkere wijven postenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
En dan vinden jullie het nog gek dat hier nauwelijks vrouwen komen.
wij zijn niet zo eng als het lijkt hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
En dan vinden jullie het nog gek dat hier nauwelijks vrouwen komen.
dudequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef outcast_within het volgende:
In het echt zijn we veel enger.
[ afbeelding ]
Wij kijken BL, ja, maar wij posten het niet om jullie tere zieltjes te beschermenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier kijken boys love, dus dan mogen wij best lekkere wijven posten
Is wel eens gedaan hoor anders!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wij kijken BL, ja, maar wij posten het niet om jullie tere zieltjes te beschermen
Niettus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier kijken boys love, dus dan mogen wij best lekkere wijven posten
Ja, dat vond ik wel tof van je.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:15 schreef outcast_within het volgende:
En ik heb laatst nog voor de vrouwen heerlijke mannen konten en zwoele lippen gepost.
Waar komt dit van ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:58 schreef outcast_within het volgende:
In het echt zijn we veel enger.
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat je best eens gelijk kan hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik wel tof van je.
Maar stiekem deed je het voor jezelf, of niet?
hoef je toch niet dronken voor te zijn joh ..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef Ascendancy het volgende:
Jullie drijven me er bijna toe in een dronken bui jailbait te gaan posten
I am getting too old for this shit....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoef je toch niet dronken voor te zijn joh ..
[ afbeelding ]
1 en 4quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoef je toch niet dronken voor te zijn joh ..
[ afbeelding ]
6 tegelijkquote:
dat is juist goed, dan kan je dr alles wijs makenquote:
Niet allemaal?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is juist goed, dan kan je dr alles wijs maken
ze ziet er wel erg sletterig uit moet ik zeggen
Wat in je ondergoed op zo een knuffelfoto? Nee dat is niet sletterig, dat is heel erg classyquote:
nee joh, deze wel trouwens.quote:
Zo een vervelend persoon, hoe schattig ze ook is, je kan er op inschoppen zonder moe te wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]Zwaar irritant in de serie, maar kawaii.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat in je ondergoed op zo een knuffelfoto? Nee dat is niet sletterig, dat is heel erg classy
Sta jij nooit zo op de foto dan?quote:
Ik weet nie waar het vanaf komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Jij ging in je ondergoed naar het gala?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Sta jij nooit zo op de foto dan?
Ik heb alleen maar van dat soort fotos van mij, vooral van tijdens mijn gala
Ik kijk gewoon niet naar Shőnen-Ai series ook niet als de hoofdpersonen personificaties van landen zijn... Hoe tof het ook mag klinken het is homo.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als je geen inside info hebt.![]()
Dat had ik zelfs niet kunnen verzinnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon niet naar Shőnen-Ai series ook niet als de hoofdpersonen personificaties van landen zijn... Hoe tof het ook mag klinken het is homo.![]()
Was ze zo leuk? Ga ervoor dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 04:42 schreef DJ_ het volgende:
soms haar ik mijzelf, ik heb elke kans deze avond laten liggen omdat ik de meid van vorig weekend niet uit mijn hoofd krijg
zie dr volgende week pas weer helaasquote:
Ik vond de serie leuk in het begin, naar het einde toe werd ie dramatisch slechtquote:Op zondag 30 januari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Death Note was toch echt wel masterlijk. Ja, ik zei masterlijk.
Niet fucken met mijn SC wollaquote:Op zondag 30 januari 2011 10:18 schreef outcast_within het volgende:
bier is een snee bruin brood en stiekem smachten naar dat ene meisje.
Wat is dit het grote cliche en zelfhulp topic?
Ik ben gestopt met kijken nadat jeweetwel dood ging.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond de serie leuk in het begin, naar het einde toe werd ie dramatisch slechtDus nee, niet masterlijk, eerder matig
Ik ben toen ook afgehaakt en heb besloten deze serie nooit neer op te pakken. Heb eens uit tijdbesparing een samenvatting gelezen en de conclusie getrokken dat ik niets gemist hebquote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken nadat jeweetwel dood ging.
Nu ga ik alles kijken, dus misschien kom ik er nog op terug.
Edward Newgatequote:Op zondag 30 januari 2011 12:40 schreef black_phoenix89 het volgende:
One Piece 485.![]()
Sunday, Bloody Sunday.
is het ook, maar maak je handen niet vuil aan die film!quote:
Ik heb DN ook gekeken tot de dood van de man wiens naam we niet weten. Kan je vraag dus niet beantwoorden.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor wie Death Note heeft gevolgd:
Vraagt Misa zich uberhaupt af waar Rem is gebleven?
Na S2 ga ik toch de film checken...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is het ook, maar maak je handen niet vuil aan die film!
Ik heb het kaartje in de extra manga nog altijd niet open gemaaktquote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb DN ook gekeken tot de dood van de man wiens naam we niet weten. Kan je vraag dus niet beantwoorden.
Tot nu toe ben ik ook niet bepaald blij dat ik de resterende afleveringen ben gaan kijken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb DN ook gekeken tot de dood van de man wiens naam we niet weten. Kan je vraag dus niet beantwoorden.
je had beter de live-action kunnen gaan kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik ook niet bepaald blij dat ik de resterende afleveringen ben gaan kijken.
Die komt niet helemaal overeen met de manga.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je had beter de live-action kunnen gaan kijken
Tot het opeens ophoudt midden in het laatste verhaalquote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef hexje het volgende:
D.Gray man is best wel tof. Ben blij dat ik het nog een kans heb gegeven.
dat is kut inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 00:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tot het opeens ophoudt midden in het laatste verhaal
hunter X hunter is er ook zo'n een.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
D.Gray-Man is een maandelijkse serie geworden en volgens mij is de mangaka vrij snel ziek. Ik heb het een aantal keer zien voorkomen dat D.Gray-Man een tijdje geen nieuwe chapters kreeg omdat de mangaka ziek was. Dus het zal wel een behoorlijk tijdje duren voordat D.Gray-Man weer een nieuwe anime krijgt. Ik denk eigenlijk dat de manga eigenlijk al vrij dicht bij het einde moet zijn (a la Fullmetal Achemist en Inuyasha) om opnieuw een anime te krijgen die het verhaal ten einde brengt zonder een origineel einde te bedenken.
Ef a tale of memories. Zalige soundtrack.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef LastPapaRoach het volgende:
Mensen, welk anime heeft nou ECHT Epische muziek, muziek waarvan je de OST keer op keer wilt beluisteren?
Zelf kan ik niet vel opnoemen:
- Gundam Seed
- Dragonball Z (Engelse versie, wat een epic music!!)
En dat terwijl ik ruim 135 anime heb gezien:
http://www.animenewsnetwo(...)&categ=3&sort=rating
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef hexje het volgende:
Nu is het weer wachten op de Elfen Lied fans..........
dbz's cha la head cha la.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef LastPapaRoach het volgende:
Mensen, welk anime heeft nou ECHT Epische muziek, muziek waarvan je de OST keer op keer wilt beluisteren?
- Gundam Seed
Jazz!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Cowboy Bebop heeft echt een geweldige OST
Tank (Cowboy Bebop's opening theme) staat anders ook op de eerste ost. Dus in dit geval niet... Ik vind de Real Folk Blues (Cowboy Bebop's ending) zelf iets beter. En ja deze staat ook op een Cowboy Bebop ost, het mini album genaamd: Cowboy Bebop Vitaminless.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Ascendancy het volgende:
Dames, het gaat hier over ost's, niet openings. Dat is iets heel anders.
Welcome to the NHK en Ghost in the shell hebben allebei een heel goeie OST. Soul Eater ook wel aardig wat goeie. Verder kan ik niet echt memorabele ost's (dus geen OP's of ED's) noemen uit m'n hoofd.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef LastPapaRoach het volgende:
- Gundam Seed
Klopt, die voiceactor kan cool lachenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Jiraiya.Hoe komt het dat je sommige personages pas waardeert als ze dood zijn.
Hoewel de 2e helft van death note niet zo geniaal is, blijf ik wel vinden dat Lights voice actor best wel cruciaal is. Echt heel goed gedaan. Epic laugh.
Hij lacht wel erg langquote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
De laatste aflevering vind ik wel heel sterk, vooral door crazy Light.
En Matsuda heeft ook eindelijk iets nuttigs gedaan, at last.
Niet te lang dat het ongeloofwaardig wordt, vind ik persoonlijk.quote:
Ik vond dat ze het na het kat en muis spelletje toch hadden moeten afkappen, dat hij ergens een foutje had gemaakt, dat ze wat documenten van L vonden en er toch achter kwamenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet te lang dat het ongeloofwaardig wordt, vind ik persoonlijk.Ik denk alleen echt dat ze na L's dood het niveau hadden kunnen behouden als een paar dingen anders waren. Maar ja.
Hmmja, misschien zou dat beter zijn geweest idd. Dat de vader van Light hem uiteindelijk had ontmaskerd of zo. Op een soortgelijke manier als dit, maar dan zonder al die nieuwe personages. En ik vind het nogsteeds stom dat Rem helemaal niet meer genoemd wordt na haar opoffering voor Misa.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond dat ze het na het kat en muis spelletje toch hadden moeten afkappen, dat hij ergens een foutje had gemaakt, dat ze wat documenten van L vonden en er toch achter kwamenen de serie dus veel korter zou zijn geweest
Klopt, maar ik vind het altijd zo jammer wanneer een serie zijn hoge niveau niet vasthoud. En damn wat begon die sterk en goed doordachtquote:Op maandag 31 januari 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmja, misschien zou dat beter zijn geweest idd. Dat de vader van Light hem uiteindelijk had ontmaskerd of zo, dat was beter geweest. Op een soortgelijke manier als dit, maar dan zonder al die nieuwe personages. En ik vind het nogsteeds stom dat Rem helemaal niet meer genoemd wordt na haar opoffering voor Misa.
Maar ik ben wel blij dat ik de tweede helft toch heb gekeken, al was het alleen maar voor de laatste aflevering met crazy Light.
Eens.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het altijd zo jammer wanneer een serie zijn hoge niveau niet vasthoud. En damn wat begon die sterk en goed doordacht
Ik ben al laaaaang geleden gestoptquote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef Rijstkoker het volgende:
De maker van Bleach![]()
Shinigami vs Arrancar gaat dus weer verder op 266.
Hoe onduidelijk wil je het maken voor de fans door steeds van hak op de tak te springen.
Nog veel meer hoor... Check de OP.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:26 schreef Rijstkoker het volgende:
Er is ook een nieuwe anime begonnen vanaf begin januari; Infinite Stratos, best tof alleen hij is pas bij episode 4.
Niet echt moeilijk te volgen imho, fillers zijn nu eenmaal nodig bij langlopende anime die niet lang na de manga zijn verschenen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef Rijstkoker het volgende:
De maker van Bleach![]()
Shinigami vs Arrancar gaat dus weer verder op 266.
Hoe onduidelijk wil je het maken voor de fans door steeds van hak op de tak te springen.
Je kan ook seizoenen van 26 episodes doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Niet echt moeilijk te volgen imho, fillers zijn nu eenmaal nodig bij langlopende anime die niet lang na de manga zijn verschenen.
Hoe vind je er de tijd voor. Ik kijk ook nog eens normale series, dus dan zou het erg druk worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog veel meer hoor... Check de OP.
Ik volg 16 active anime's en 22 totaal nu... FUCK!
Ik weet niet of je het al op hebt kunnen maken uit de reacties van de rest, maar daar zijn ze allang voorbijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef Rijstkoker het volgende:
Wat is het voor bullshit met Bleach eigenlijk, ik stopte toeneerst met kijken omdat ie bij aflevering 200 ofzo overnieuw begon en vandaag weer begonnen met kijken tot aan 226 nu en vanuit daar gaat ie weer ineens naar 30 fillers ofzo?
edit: Ik bedoel dus eigenlijk, wanneer gaat Ichigo verder met het gevecht tegen die Espada in die toren waar die Orihime komt redden?! Kijk net in die lijst met episodes echt 100 fillers + eerdere episodes die opnieuw worden uitgegeven ofzo?!
Ja ik had een beetje op internet gezocht en hij ging verder bij 266 heb ik ook hier gepost trouwens.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al op hebt kunnen maken uit de reacties van de rest, maar daar zijn ze allang voorbij
Hij is ondertussen alweer naar de echte wereld gegaan en daar is ook al flink gevochten en nu is hij weer onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Rijstkoker op 31-01-2011 21:24:05 ]rice rice baby tututututedudududum
Niet dat ik tentamens heb, maar SOG is mij wel bekend.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Ascendancy het volgende:
Nog meer mensen met tentamens en heel erg veel last van SOG?
Ik heb gewoon een volledige leerblokkade. Het dringt niet tot me door.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet dat ik tentamens heb, maar SOG is mij wel bekend.
FOK! helpt daar ook zo lekker tegen, not.
Had precies hetzelfde de afgelopen 2 weken.. Heb uiteindelijk maar 2 tentamens gemaakt en 1 gehaald omdat het het tentamen was dat ik geoefend had en de ander misschien nét gehaald.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een volledige leerblokkade. Het dringt niet tot me door.
3 tentamens en nog niet eens op de helft. Woensdag is de 1e en donderdag de andere 2
Ik heb mijn PWS ook een paar weken na de deadline ingeleverd, maakte niet zo heel veel uitquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had vandaag voor 17:00 een PWS moeten inleveren. Ik heb van alles gedaan maar daar heb ik niet aan gewerkt. Procrastinatie voor de onvoldoende...
Vier herkansingen?! Die jongelui van tegenwoordig hebben het veel te makkelijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik mag dat alleen doen als ik er een van mijn 4 herkansingen aan besteed. Wat dus wel zal moeten.
Is dat niet overal dan? 4 PO herkansingen die je in het jaar mag gebruiken.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vier herkansingen?! Die jongelui van tegenwoordig hebben het veel te makkelijk!
Ik had dacht ik gewoon per 2 blokken 1 herkansing, PO of SETquote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat niet overal dan? 4 PO herkansingen die je in het jaar mag gebruiken.
Klinkt pretty sweet!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef Rijstkoker het volgende:
Ja 16 anime is wel heel erg veelIk volg eigenlijk vast Naruto, sinds vandaag Bleach weer een beetje en Infinite Stratos als het verder gaat. Voor de rest is mijn leven nu: eten, trainen, slapen en anime kijken totdat het reisseizoen weer begint.
Ik had 4 herkansingen mits alle taken waren gedaan (Dalton systeem)quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had dacht ik gewoon per 2 blokken 1 herkansing, PO of SET
Ik zat vandaag in de UB. Na 2 uur realiseerde ik al een half uur geen idee had wat ik eigenlijk aan het doen was. Toen heb ik maar een vriend gebeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Had precies hetzelfde de afgelopen 2 weken.. Heb uiteindelijk maar 2 tentamens gemaakt en 1 gehaald omdat het het tentamen was dat ik geoefend had en de ander misschien nét gehaald.
Drong totaal niet tot me door dat ik moest leren..
Misschien helpt in de UB gaan zitten?
Computer uit, muziek uit + samenvattingen/silverslagen scoren?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een volledige leerblokkade. Het dringt niet tot me door.
3 tentamens en nog niet eens op de helft. Woensdag is de 1e en donderdag de andere 2
Dan doe jij het nog best goed. Ik heb gisteren 3 uur kirby zitten spelen, waarna ik het tijd vond voor een boek van Stephen Kingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben ziek!
SOG ken ik ook ja. Ik ging altijd schoonmaken, onder het motto van "doe ik iig iets nuttigs". En daarna besloot ik meestal dat het al te laat was om nog te leren
Keep it upquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan doe jij het nog best goed. Ik heb gisteren 3 uur kirby zitten spelen, waarna ik het tijd vond voor een boek van Stephen King![]()
Maar nu gaat het beter. Ik zit in de UB en heb net in 15 hoorcolleges er in 50 minuten doorgeramd.
Zegt ook wel iets over wat voor stof het is.
Nog zo'n 15 voor dit vak te gaan, waarvan sommigen iets moeilijker.
Valt een liter koffie drinken en lunchen in de stad daaronder?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Valt een liter koffie drinken en lunchen in de stad daaronder?
Snel een broodje en daarna een half uurtje boek/krant lezen in een koffiebar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef .Cake. het volgende:
ligt er aan wat je onder lunchen verstaat. Ik ken mensen die doen er rustig 2,5 uur over. "ff lunchen"
tuurlijk, SOG is het onderdeel van de studie welke ik het beste beheersquote:
Heb dan een beetje meelijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef zquing het volgende:
[..]
tuurlijk, SOG is het onderdeel van de studie welke ik het beste beheers
Nou ja, ik moet het herkennen in preparaten. Het is toch wel handig als je met dieronderzoek weet hoe het beestje in mekaar zit. Hoe gingen jou tentamens eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef zquing het volgende:
Ik heb medelijden dat je stof moet stampen, dat is toch niet wat hoort te gebeuren op het wetenschappelijk onderwijs
Zoooo fijn is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Rijstkoker het volgende:
probeer www.wrts.nl daar kun je alle dingen invoeren en jezelf overhoren, heeft mij goed geholpen toen ik allemaal Spaanse woorden moest leren.
komt omdat VLC zijn eigen codecs gebruikt, en zo weinig mogelijk belasting op je systeem wil leggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef outcast_within het volgende:
Had het laatst hier gelezen, maar het viel me nu pas op.
VLC ziet er idd wat minder uit qua beeldkwaliteit vergeleken met mijn mpc.
heb je wel TVersity of een soortgelijk programma ? want de ps3 slikt namelijk geen MKV bestanden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben nu alle resterende afleveringen van Bleach vanaf 286 aan het downloaden in HD om ze via mijn ps3 af te spelen op mijn 1,09m tv
Dit, ik was meer van het dingen snappen. Integreren / differentieren, zelden een probleem. Chemische reacties? Appeltje eitje. 10 franse woordjes leren, 2 goed met mazzel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef zquing het volgende:
Ik heb medelijden dat je stof moet stampen, dat is toch niet wat hoort te gebeuren op het wetenschappelijk onderwijs
Het zijn avi bestanden ik doe het nu via een usb stick, alleen kan ze ook gewoon streamen van laptop naar de ps3.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb je wel TVersity of een soortgelijk programma ? want de ps3 slikt namelijk geen MKV bestanden.
MM welke subs gebruik je dan ? want echt 99% op het internet is MKV als het HD beeld is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Het zijn avi bestanden ik doe het nu via een usb stick, alleen kan ze ook gewoon streamen van laptop naar de ps3.
{FAST-SUB} BY MLOUKA-HDquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
MM welke subs gebruik je dan ? want echt 99% op het internet is MKV als het HD beeld is.
kijken in je windows explorer wat die aan geeft als resolutie als je een videofile aan klikt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
{FAST-SUB} BY MLOUKA-HD
edit: Nee klopt eigenlijk niet, 1 bestand is maar van Mlouka.
Bleachverse heeft ze wel in avi bestanden, geen idee of het eigenlijk HD is eigenlijk nu.
HQ = 480p = 720x480quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
{FAST-SUB} BY MLOUKA-HD
edit: Nee klopt eigenlijk niet, 1 bestand is maar van Mlouka.
Bleachverse heeft ze wel in avi bestanden het is trouwens HQ.
maar hij kwam er toch net niet helemaalquote:
Klopt. Vraag me alleen af wat er gebeurd als er eentje populairder wordt dan icefail....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hoop dat hij dit gebeuren overleeft. Goeierikken sterven niet in Bleach... toch?
ik had ingezet op minstens 5 doden aan de kant van de goeierikkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hoop dat hij dit gebeuren overleeft. Goeierikken sterven niet in Bleach... toch?
99 van de 100x is een karakter die zijn ogen constant gesloten houdt een slechterik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Blinden maken dan ook slechte goodguysquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef wdn het volgende:
[..]
99 van de 100x is een karakter die zijn ogen constant gesloten houdt een slechterik.
Hahaha....hij is leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef wdn het volgende:
[..]
99 van de 100x is een karakter die zijn ogen constant gesloten houdt een slechterik.
I call your bluff and raise you with a brock. Kom maar met de 99 evil do'ers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef wdn het volgende:
[..]
We hebben het dan over personen die altijd met gesloten ogen rondlopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I call your bluff and raise you with a brock. Kom maar met de 99 evil do'ers.
Ah en deze van kannagi
[ afbeelding ]
Permanent gesloten zoals Gin he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Zij staat niet in die lijst. En ze is niet evil.
Godver, MPC doet steeds minder bij mij. Ik ben halve middag bezig geweest, maar heb nog geen enkele aflevering met goed fatsoen kunnen kijken...
Wat flauw dat die niet sterven!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
De moeder van Ichigo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die was al dood voor het verhaal begon dus die telt niet... Net als Kaien Shiba.quote:
Om die miljoenen One Piece lijpo's te citeren waar ik eindeloos mee in discussie ben gegaan, voor niets anders dan de lulz en het genoegen gelijk te hebben: een goeie anime heeft geen doden nodig om spanning op te bouwen of het verhaal verder te slepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoef ik die anime ook niet meer te kijken.
Wat is er nou leuk aan als er nooit eens een good guy doodgaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om die miljoenen One Piece lijpo's te citeren waar ik eindeloos mee in discussie ben gegaan, voor niets anders dan de lulz en het genoegen gelijk te hebben: een goeie anime heeft geen doden nodig om spanning op te bouwen of het verhaal verder te slepen.
het is geen sleght archument vint je nie?
(een demonstratie van hoe die One Piece'erts schreven)Ik denk alleen dat die spanning bij mij dan al bij voorbaat een stuk minder is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:11 schreef outcast_within het volgende:
Een sterfgeval in de serie kan er wel voor zorgen dat je meer betrokken raakt bij de karakters en dat je meer gaat meeleven/hopen dat ze niet doodgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:24 schreef outcast_within het volgende:
Ik ga het anime landschap tijdelijk verlaten voor do rama.
Waarom?
Dat ass. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:25 schreef Bakakame het volgende:
IK KAN HET NIET meer, er is teveel gepost ik moet nu posten haalooooooo is het tijd voor euh zijn er modjes?Heeeeeeeeeeeey!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort 50 inc TVquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben nu alle resterende afleveringen van Bleach vanaf 286 aan het downloaden in HD om ze via mijn ps3 af te spelen op mijn 1,09m tv
Die laatste keer.... Dat is (echt niet lezen als je Bleach manga niet volgt)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Misschien niet Bleach maar Tengen Toppa Gurren Lagannquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wát een god!
En dat ook met zo'n handje erbij van: "SNAP!"quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:23 schreef outcast_within het volgende:
Beste is als je injezelf schreeuwt. Oh no they didn't!
Awwwwww snap!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat ook met zo'n handje erbij van: "SNAP!"
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Misschien niet Bleach maar Tengen Toppa Gurren LagannOh no they snapped him!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wát een god!
am i doing it right?
Dat ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Awwwwww snap!
Overigens H to the ALLO
You're always doing it right.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Oh no they snapped him!
am i doing it right?
Aww that's so sweetquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
You're always doing it right.
yosha!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
You're always doing it right.
Beetje nep inderdaad, veel te makkelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:33 schreef outcast_within het volgende:
Wat is dit trouwens slowchat zonder te f5'en.
Die foto is kut.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef outcast_within het volgende:
Check mijn fotoboek voor een jonge aardbei
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:34 schreef outcast_within het volgende:
Check mijn fotoboek voor een jonge aardbei
Ooooh can I?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
you're welcome to submit a new one
Doe maar, ik haat je toch al.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik ga hier niet mijn instinctieve reactie op geven
Sure can!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
if you think you can top the previous one!
Haat-liefde is het danquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe maar, ik haat je toch al.
Hee niks ik claim de dronken SC! Lezen er modjes mee? Het was heul geen SC, bah SCquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef lelouch het volgende:
Wat is dit topic snel gegaan![]()
Wie heeft er zitten dronken slowchatten? Strawberry?
Dronken? Whut?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef lelouch het volgende:
Wat is dit topic snel gegaan![]()
Wie heeft er zitten dronken slowchatten? Strawberry?
Bouwpub van Bouwkunde in Delft. Huisgenoot in bestuur. Van 3 tot 5 vrij hebben, per ongeluk daar eindigen voor het volgende college om 5 uur. Naar huis gaan om 9. Nee, geen goed idee maar wel leuk!quote:
Ik mag niet drinken, ben nog maar 14.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:44 schreef lelouch het volgende:
Alcohol kan elke dag. Maar Strawberry drinkt niet?
Oke, goed punt. Moet je nog niet naar bed dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik mag niet drinken, ben nog maar 14.
Er zijn geen meest geweest volgens mij, maar voor eind februari staat er eentje gepland?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:47 schreef outcast_within het volgende:
Waren er in mijn afwezigheid nog anime meets en kon je daar ook niet komen opdagen omdat je te jong was
Dat waren de tijden dat ik nog nooit met het OV was gegaan. Nu als student was dat wel anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:47 schreef outcast_within het volgende:
Waren er in mijn afwezigheid nog anime meets en kon je daar ook niet komen opdagen omdat je te jong was
Nah, ik was niet serieus. Ben 19, maar drinken doe ik niet vaak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:47 schreef lelouch het volgende:
[..]
Oke, goed punt. Moet je nog niet naar bed dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |