Klopt, die voiceactor kan cool lachenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Jiraiya.Hoe komt het dat je sommige personages pas waardeert als ze dood zijn.
Hoewel de 2e helft van death note niet zo geniaal is, blijf ik wel vinden dat Lights voice actor best wel cruciaal is. Echt heel goed gedaan. Epic laugh.
Hij lacht wel erg langquote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
De laatste aflevering vind ik wel heel sterk, vooral door crazy Light.
En Matsuda heeft ook eindelijk iets nuttigs gedaan, at last.
Niet te lang dat het ongeloofwaardig wordt, vind ik persoonlijk.quote:
Ik vond dat ze het na het kat en muis spelletje toch hadden moeten afkappen, dat hij ergens een foutje had gemaakt, dat ze wat documenten van L vonden en er toch achter kwamenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet te lang dat het ongeloofwaardig wordt, vind ik persoonlijk.Ik denk alleen echt dat ze na L's dood het niveau hadden kunnen behouden als een paar dingen anders waren. Maar ja.
Hmmja, misschien zou dat beter zijn geweest idd. Dat de vader van Light hem uiteindelijk had ontmaskerd of zo. Op een soortgelijke manier als dit, maar dan zonder al die nieuwe personages. En ik vind het nogsteeds stom dat Rem helemaal niet meer genoemd wordt na haar opoffering voor Misa.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond dat ze het na het kat en muis spelletje toch hadden moeten afkappen, dat hij ergens een foutje had gemaakt, dat ze wat documenten van L vonden en er toch achter kwamenen de serie dus veel korter zou zijn geweest
Klopt, maar ik vind het altijd zo jammer wanneer een serie zijn hoge niveau niet vasthoud. En damn wat begon die sterk en goed doordachtquote:Op maandag 31 januari 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmja, misschien zou dat beter zijn geweest idd. Dat de vader van Light hem uiteindelijk had ontmaskerd of zo, dat was beter geweest. Op een soortgelijke manier als dit, maar dan zonder al die nieuwe personages. En ik vind het nogsteeds stom dat Rem helemaal niet meer genoemd wordt na haar opoffering voor Misa.
Maar ik ben wel blij dat ik de tweede helft toch heb gekeken, al was het alleen maar voor de laatste aflevering met crazy Light.
Eens.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het altijd zo jammer wanneer een serie zijn hoge niveau niet vasthoud. En damn wat begon die sterk en goed doordacht
Ik ben al laaaaang geleden gestoptquote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef Rijstkoker het volgende:
De maker van Bleach![]()
Shinigami vs Arrancar gaat dus weer verder op 266.
Hoe onduidelijk wil je het maken voor de fans door steeds van hak op de tak te springen.
Nog veel meer hoor... Check de OP.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:26 schreef Rijstkoker het volgende:
Er is ook een nieuwe anime begonnen vanaf begin januari; Infinite Stratos, best tof alleen hij is pas bij episode 4.
Niet echt moeilijk te volgen imho, fillers zijn nu eenmaal nodig bij langlopende anime die niet lang na de manga zijn verschenen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef Rijstkoker het volgende:
De maker van Bleach![]()
Shinigami vs Arrancar gaat dus weer verder op 266.
Hoe onduidelijk wil je het maken voor de fans door steeds van hak op de tak te springen.
Je kan ook seizoenen van 26 episodes doen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Niet echt moeilijk te volgen imho, fillers zijn nu eenmaal nodig bij langlopende anime die niet lang na de manga zijn verschenen.
Hoe vind je er de tijd voor. Ik kijk ook nog eens normale series, dus dan zou het erg druk worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog veel meer hoor... Check de OP.
Ik volg 16 active anime's en 22 totaal nu... FUCK!
Ik weet niet of je het al op hebt kunnen maken uit de reacties van de rest, maar daar zijn ze allang voorbijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef Rijstkoker het volgende:
Wat is het voor bullshit met Bleach eigenlijk, ik stopte toeneerst met kijken omdat ie bij aflevering 200 ofzo overnieuw begon en vandaag weer begonnen met kijken tot aan 226 nu en vanuit daar gaat ie weer ineens naar 30 fillers ofzo?
edit: Ik bedoel dus eigenlijk, wanneer gaat Ichigo verder met het gevecht tegen die Espada in die toren waar die Orihime komt redden?! Kijk net in die lijst met episodes echt 100 fillers + eerdere episodes die opnieuw worden uitgegeven ofzo?!
Ja ik had een beetje op internet gezocht en hij ging verder bij 266 heb ik ook hier gepost trouwens.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het al op hebt kunnen maken uit de reacties van de rest, maar daar zijn ze allang voorbij
Hij is ondertussen alweer naar de echte wereld gegaan en daar is ook al flink gevochten en nu is hij weer onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Rijstkoker op 31-01-2011 21:24:05 ]rice rice baby tututututedudududum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |