Niet dat ik tentamens heb, maar SOG is mij wel bekend.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Ascendancy het volgende:
Nog meer mensen met tentamens en heel erg veel last van SOG?
Ik heb gewoon een volledige leerblokkade. Het dringt niet tot me door.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet dat ik tentamens heb, maar SOG is mij wel bekend.
FOK! helpt daar ook zo lekker tegen, not.
Had precies hetzelfde de afgelopen 2 weken.. Heb uiteindelijk maar 2 tentamens gemaakt en 1 gehaald omdat het het tentamen was dat ik geoefend had en de ander misschien nét gehaald.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een volledige leerblokkade. Het dringt niet tot me door.
3 tentamens en nog niet eens op de helft. Woensdag is de 1e en donderdag de andere 2
Ik heb mijn PWS ook een paar weken na de deadline ingeleverd, maakte niet zo heel veel uitquote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had vandaag voor 17:00 een PWS moeten inleveren. Ik heb van alles gedaan maar daar heb ik niet aan gewerkt. Procrastinatie voor de onvoldoende...
Vier herkansingen?! Die jongelui van tegenwoordig hebben het veel te makkelijk!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik mag dat alleen doen als ik er een van mijn 4 herkansingen aan besteed. Wat dus wel zal moeten.
Is dat niet overal dan? 4 PO herkansingen die je in het jaar mag gebruiken.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vier herkansingen?! Die jongelui van tegenwoordig hebben het veel te makkelijk!
Ik had dacht ik gewoon per 2 blokken 1 herkansing, PO of SETquote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat niet overal dan? 4 PO herkansingen die je in het jaar mag gebruiken.
Klinkt pretty sweet!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef Rijstkoker het volgende:
Ja 16 anime is wel heel erg veelIk volg eigenlijk vast Naruto, sinds vandaag Bleach weer een beetje en Infinite Stratos als het verder gaat. Voor de rest is mijn leven nu: eten, trainen, slapen en anime kijken totdat het reisseizoen weer begint.
Ik had 4 herkansingen mits alle taken waren gedaan (Dalton systeem)quote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had dacht ik gewoon per 2 blokken 1 herkansing, PO of SET
Ik zat vandaag in de UB. Na 2 uur realiseerde ik al een half uur geen idee had wat ik eigenlijk aan het doen was. Toen heb ik maar een vriend gebeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Had precies hetzelfde de afgelopen 2 weken.. Heb uiteindelijk maar 2 tentamens gemaakt en 1 gehaald omdat het het tentamen was dat ik geoefend had en de ander misschien nét gehaald.
Drong totaal niet tot me door dat ik moest leren..
Misschien helpt in de UB gaan zitten?
Computer uit, muziek uit + samenvattingen/silverslagen scoren?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een volledige leerblokkade. Het dringt niet tot me door.
3 tentamens en nog niet eens op de helft. Woensdag is de 1e en donderdag de andere 2
Dan doe jij het nog best goed. Ik heb gisteren 3 uur kirby zitten spelen, waarna ik het tijd vond voor een boek van Stephen Kingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben ziek!
SOG ken ik ook ja. Ik ging altijd schoonmaken, onder het motto van "doe ik iig iets nuttigs". En daarna besloot ik meestal dat het al te laat was om nog te leren
Keep it upquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan doe jij het nog best goed. Ik heb gisteren 3 uur kirby zitten spelen, waarna ik het tijd vond voor een boek van Stephen King![]()
Maar nu gaat het beter. Ik zit in de UB en heb net in 15 hoorcolleges er in 50 minuten doorgeramd.
Zegt ook wel iets over wat voor stof het is.
Nog zo'n 15 voor dit vak te gaan, waarvan sommigen iets moeilijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |