het is geen slecht iets hoorquote:
Ik citeer het nog even om het te benadrukken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef Xaryna het volgende:
Je moet ook niet de wiki gebruiken, maar de Maak Nieuw Topic In De Reeks knop![]()
Heb de knop gevonden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik citeer het nog even om het te benadrukken.
Mooi, dan kan ik ze binnenkort ook gaan kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
(Ik vond de ouwe lay-out er mooier uitzien)
Magische Meid Madoka Magica aflevering vier
Fractaal aflevering drie
GEZIEN EN GOEDGEKEURD.
dit mag niet in de zelfde zin staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef Xaryna het volgende:
Je moet ook niet de wiki gebruiken, maar de Maak Nieuw Topic In De Reeks knop![]()
Oh, en ik kijk geen Naruto/One Piece zooi omdat ze geen einde hebben, en als ze al een einde gaan hebben, zal het zijn omdat het enorm uitgemolken is en/of de auteur(s) geen inspiratie meer hebben. En Ik vind het juist fijn om een serie af te kunnen sluiten. Dat wekelijkse gewacht, al helemaal in combinatie met cliff hangers, vind ik geen zak aan.
Geen gordijnen is heerlijkLekker met de zon mee wakker worden
Ik word altijd helemaal vrolijk als de zon 's ochtends in mijn gezicht / kamer schijnt. Heb al jaren geen gordijnen, alleen luxaflex (die laten zon een beetje door).
Niet? Matig en bagger kan best in 1 zin hoor, kijk maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben het eens met DJ. Een matige shounen als Naruto in dezelfde zin noemen als een aids serie als One Piece. Dat doe je toch niet...
Bedoel je Naruto UNS 2 voor 360/PS3?quote:
dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:28 schreef .Cake. het volgende:
Eindelijk, heb mijn computer kunnen fixen! En hij is zowaar sneller! Toch wel fijn, als niet-pc genie zijnde om toch, na een dag lang ploeteren alles voor elkaar te krijgen!
Om te vieren ga ik ff wat series inhalen die ik heb moeten missen! Met een whisky'tje erbij!![]()
Alleen morgen wel Last Exile opnieuw binnenhalen, maar komt goed!
Blij!
glenmorangie ben ik wel bekend mee en is ook een zeer goede whisky, singelton heb ik nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef .Cake. het volgende:
Twijfelde tussen een Glenmorangie en een Singleton, maar de keuze is gevallen op een Singleton 12 yo. Mijn huisgenoot had nog wel een vitrinekastje, en we hebben een aardige verzameling bij elkaar gespaard tot nu toeAlleen nu ik ff geen werk heb kan ik ook geen nieuwe flesjes halen, dus moet beetje zuinig aan doen. Maar nu vier ik iets, dus dan mag het he
Inderdaad. Is dat nieuw hier ofzo, dat die topics zo snel gaan omdat iedereen maar doorpostquote:
Iemand moet het toch doen? Als jij het niet doet...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad. Is dat nieuw hier ofzo, dat die topics zo snel gaan omdat iedereen maar doorpost
Ik SC in mijn eentje nog beter dan tien van jullie pussies bij elkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Iemand moet het toch doen? Als jij het niet doet...
wijst dat niet op schizofreniequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik SC in mijn eentje nog beter dan tien van jullie pussies bij elkaar
Laatste tijd niet echt anders...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik SC in mijn eentje nog beter dan tien van jullie pussies bij elkaar
Uit respect voor wdn. Die kan het allemaal niet meer bijbenenquote:
Alcoholiscme lijkt eerder het probleemquote:
ach wel nee johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef Ascendancy het volgende:
Alcoholiscme lijkt eerder het probleem
Rehab is for quitters!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach wel nee joh
alcoholisme is pas een probleem als je gaat stoppen !
Is wdn opeens je excuus-bejaarde (sorry wdn) geworden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef Ascendancy het volgende:
Uit respect voor wdn. Die kan het allemaal niet meer bijbenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |