Na dit gesprek? Ik gok de komende 5 jaar niet meerquote:
Het was ook een (hartstikke goedkope en falende) versiertruuk maar ik denk, ik steel even de draak met jequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat je homo bent. Ik dacht dat die bl een versiertruc was
Verdorie. Ik had de vaseline al klaar staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het was ook een (hartstikke goedkope en falende) versiertruuk maar ik denk, ik steel even de draak met je
Voor jou maak ik uiteraard een uitzondering.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Verdorie. Ik had de vaseline al klaar staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Voor jou maak ik uiteraard een uitzondering.Mijn 2e volgelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu .Cake. nog.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Chicken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Na dit gesprek? Ik gok de komende 5 jaar niet meer
Een beetje ja, maar afgezien van het feit dat ik van zo iets het alles behalve warm zou krijgen, weet ik noch je leeftijd noch je naam. Zo hard ga ik ook weer niet van stapel lopen.quote:
Genoeg vrouwen die vallen op homofiele trekjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Doen alsof je homo bent om een meisje te versieren... Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hier van moet denken.
Geleerd van de film boattripquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Doen alsof je homo bent om een meisje te versieren... Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hier van moet denken.
Kan me ook niet voorstellen dat het werkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
En ook genoeg vrouwen die er juist niet op vallen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die vallen op homofiele trekjes.
ja kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Sasuke en Naruto in een filler weer gezoend hebben (per ongeluk), the fuck?
De fillers houden zich dus ook al niet meer aan de tijdslijn...geweldig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja klopt, soort van NOD naar de eerste eps .
jawel, waren allemaal eps voordat sasuke konoha verliet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De fillers houden zich dus ook al niet meer aan de tijdslijn...geweldig.
Ik heb het op youtube gezien ja, de watervalkus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jawel, waren allemaal eps voordat sasuke konoha verliet.
maar het gebeurde dus gewoon nog een keer tijdens een missie.
ze zaten met hun handen aan elkaar vast en naja je snapt t wel
tja je moet wat doen om de 5% van het vrouwlijke publiek gelukkig te houden XDquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het op youtube gezien ja, de watervalkus.
En dan niet die gay transformatie sexy no jutsu met Sai en Sasuke van Konohamaru in de anime laten verschijnen, terwijl de lesbische variant wel werd laten zien. Ze waren beiden in de manga, tsk tssk. Dat slaat ook nergens op. En dat terwijl het zo grappig was om Sai en Sasuke samen...tja, oke het was best disturbing.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja je moet wat doen om de 5% van het vrouwlijke publiek gelukkig te houden XD
wait whut ? =|quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan niet die gay transformatie van Konohameru in de manga in de anime laten verschijnen, terwijl de lesbische variant wel werd laten zien. Tssk tssk. Dat slaat ook nergens op. En dat terwijl het zo grappig was om Sai en Sasuke samen...tja, oke het was best disturbing.Maar wel grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weet ik weer waarom er een apart naruto topic is, sorry.
[ Bericht 19% gewijzigd door -Strawberry- op 28-01-2011 01:47:51 ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.narutofob.com/naruto-manga/347/010
Pagina's 10 en 8 (sorry slechte kwaliteit).
En in de anime alleen:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weet ik weer waarom er een apart naruto topic is, sorry., en dat is best wel humor.
trouwens aangezien ik geen manga lees wie doen die jutsu's ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Naruto heeft de sexy no jutsu geleerd aan Konohamaru.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wtf, en dat is best wel humor.
trouwens aangezien ik geen manga lees wie doen die jutsu's ?
ok het is misschien het bier, maar het zijn toch 2 personen ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naruto heeft de sexy no jutsu geleerd aan Konohamaru.
En deze transformaties waren gedaan door Konohamaru.
Daar heb je shadow clones voor. Ze zijn beide een creatie van Konohamaru. Ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ok het is misschien het bier, maar het zijn toch 2 personen ?
dohhh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je shadow clones voor. Ze zijn beide een creatie van Konohamaru. Ofzo.
Het is al laat. Ik edit ook bijna elke post die ik maak vannacht.quote:
is misschien wel wijs, maar ja ik geniet nog van mijn vrije weekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is al laat. Ik edit ook bijna elke post die ik maak vannacht.![]()
Moet ik echt eens mee ophouden. Beter dat ik nu ook ga slapen dus, aju!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds wanneer is dit een SC topic geworden trouwens?
Dat mocht vroegâh nooit van die gemene mods.
sinds altijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich ga ik redelijk snel door de serie heen. Soms is dat wel jammer, maar je raakt een soort van verslaafd omdat het allemaal zo opbouwend verloopt. Alsof ze je dosis om de zoveel afleveringen verhogen om je eraan te houden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Denninho het volgende:
Ben nu bij One Piece aflevering 170.
De serie word steeds beter, Luffy is hilarisch en de battles worden steeds extremer.dat is het hem juist met one piece, maar veel mensen haken na de eerste 10 eps af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzich ga ik redelijk snel door de serie heen. Soms is dat wel jammer, maar je raakt een soort van verslaafd omdat het allemaal zo opbouwend verloopt. Alsof ze je dosis om de zoveel afleveringen verhogen om je eraan te houden.
en de eerste echte arc begint pas bij arlong en dat is ergens bij de 20 ofzo.
ruroni kenshin had het zelfde probleem.
maar de serie is steen goed
( ja ik zei dat ik niet zou reageren omdat ik geen lapo wou, maar dit moest ik gewoon kwijt)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dan ligt het er dus aan hoeveel afleveringen dat duurt... Als je na 20 afleveringen nog niks hebt met de personages dan is het gewoon een slechte serie naar mijn mening.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat je bij de meeste series wel door het begin heen moet.
Pas als je de personages leert kennen wordt het écht leuk.
Bij Naruto was dat ook wel zo.
Toen werd er volwassen en inhoudelijk gepost!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Onmogelijk, jij was hier toen ook al.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Toen werd er volwassen en inhoudelijk gepost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |