quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Valt een liter koffie drinken en lunchen in de stad daaronder?
Snel een broodje en daarna een half uurtje boek/krant lezen in een koffiebar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef .Cake. het volgende:
ligt er aan wat je onder lunchen verstaat. Ik ken mensen die doen er rustig 2,5 uur over. "ff lunchen"
tuurlijk, SOG is het onderdeel van de studie welke ik het beste beheersquote:
Heb dan een beetje meelijdenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:33 schreef zquing het volgende:
[..]
tuurlijk, SOG is het onderdeel van de studie welke ik het beste beheers
Nou ja, ik moet het herkennen in preparaten. Het is toch wel handig als je met dieronderzoek weet hoe het beestje in mekaar zit. Hoe gingen jou tentamens eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef zquing het volgende:
Ik heb medelijden dat je stof moet stampen, dat is toch niet wat hoort te gebeuren op het wetenschappelijk onderwijs
Zoooo fijn is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Rijstkoker het volgende:
probeer www.wrts.nl daar kun je alle dingen invoeren en jezelf overhoren, heeft mij goed geholpen toen ik allemaal Spaanse woorden moest leren.
komt omdat VLC zijn eigen codecs gebruikt, en zo weinig mogelijk belasting op je systeem wil leggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef outcast_within het volgende:
Had het laatst hier gelezen, maar het viel me nu pas op.
VLC ziet er idd wat minder uit qua beeldkwaliteit vergeleken met mijn mpc.
heb je wel TVersity of een soortgelijk programma ? want de ps3 slikt namelijk geen MKV bestanden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben nu alle resterende afleveringen van Bleach vanaf 286 aan het downloaden in HD om ze via mijn ps3 af te spelen op mijn 1,09m tv
Dit, ik was meer van het dingen snappen. Integreren / differentieren, zelden een probleem. Chemische reacties? Appeltje eitje. 10 franse woordjes leren, 2 goed met mazzel...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef zquing het volgende:
Ik heb medelijden dat je stof moet stampen, dat is toch niet wat hoort te gebeuren op het wetenschappelijk onderwijs
Het zijn avi bestanden ik doe het nu via een usb stick, alleen kan ze ook gewoon streamen van laptop naar de ps3.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb je wel TVersity of een soortgelijk programma ? want de ps3 slikt namelijk geen MKV bestanden.
MM welke subs gebruik je dan ? want echt 99% op het internet is MKV als het HD beeld is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:53 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Het zijn avi bestanden ik doe het nu via een usb stick, alleen kan ze ook gewoon streamen van laptop naar de ps3.
{FAST-SUB} BY MLOUKA-HDquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
MM welke subs gebruik je dan ? want echt 99% op het internet is MKV als het HD beeld is.
kijken in je windows explorer wat die aan geeft als resolutie als je een videofile aan klikt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
{FAST-SUB} BY MLOUKA-HD
edit: Nee klopt eigenlijk niet, 1 bestand is maar van Mlouka.
Bleachverse heeft ze wel in avi bestanden, geen idee of het eigenlijk HD is eigenlijk nu.
HQ = 480p = 720x480quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
{FAST-SUB} BY MLOUKA-HD
edit: Nee klopt eigenlijk niet, 1 bestand is maar van Mlouka.
Bleachverse heeft ze wel in avi bestanden het is trouwens HQ.
maar hij kwam er toch net niet helemaalquote:
Klopt. Vraag me alleen af wat er gebeurd als er eentje populairder wordt dan icefail....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hoop dat hij dit gebeuren overleeft. Goeierikken sterven niet in Bleach... toch?
ik had ingezet op minstens 5 doden aan de kant van de goeierikkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hoop dat hij dit gebeuren overleeft. Goeierikken sterven niet in Bleach... toch?
99 van de 100x is een karakter die zijn ogen constant gesloten houdt een slechterik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Blinden maken dan ook slechte goodguysquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef wdn het volgende:
[..]
99 van de 100x is een karakter die zijn ogen constant gesloten houdt een slechterik.
Hahaha....hij is leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef wdn het volgende:
[..]
99 van de 100x is een karakter die zijn ogen constant gesloten houdt een slechterik.
I call your bluff and raise you with a brock. Kom maar met de 99 evil do'ers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef wdn het volgende:
[..]
We hebben het dan over personen die altijd met gesloten ogen rondlopen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I call your bluff and raise you with a brock. Kom maar met de 99 evil do'ers.
Ah en deze van kannagi
[ afbeelding ]
Permanent gesloten zoals Gin he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:17 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Zij staat niet in die lijst. En ze is niet evil.
Godver, MPC doet steeds minder bij mij. Ik ben halve middag bezig geweest, maar heb nog geen enkele aflevering met goed fatsoen kunnen kijken...
Wat flauw dat die niet sterven!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
De moeder van Ichigo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die was al dood voor het verhaal begon dus die telt niet... Net als Kaien Shiba.quote:
Om die miljoenen One Piece lijpo's te citeren waar ik eindeloos mee in discussie ben gegaan, voor niets anders dan de lulz en het genoegen gelijk te hebben: een goeie anime heeft geen doden nodig om spanning op te bouwen of het verhaal verder te slepen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoef ik die anime ook niet meer te kijken.
Wat is er nou leuk aan als er nooit eens een good guy doodgaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Om die miljoenen One Piece lijpo's te citeren waar ik eindeloos mee in discussie ben gegaan, voor niets anders dan de lulz en het genoegen gelijk te hebben: een goeie anime heeft geen doden nodig om spanning op te bouwen of het verhaal verder te slepen.
het is geen sleght archument vint je nie?
(een demonstratie van hoe die One Piece'erts schreven)Ik denk alleen dat die spanning bij mij dan al bij voorbaat een stuk minder is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:11 schreef outcast_within het volgende:
Een sterfgeval in de serie kan er wel voor zorgen dat je meer betrokken raakt bij de karakters en dat je meer gaat meeleven/hopen dat ze niet doodgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |