Ik heb DN ook gekeken tot de dood van de man wiens naam we niet weten. Kan je vraag dus niet beantwoorden.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor wie Death Note heeft gevolgd:
Vraagt Misa zich uberhaupt af waar Rem is gebleven?
Na S2 ga ik toch de film checken...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is het ook, maar maak je handen niet vuil aan die film!
Ik heb het kaartje in de extra manga nog altijd niet open gemaaktquote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb DN ook gekeken tot de dood van de man wiens naam we niet weten. Kan je vraag dus niet beantwoorden.
Tot nu toe ben ik ook niet bepaald blij dat ik de resterende afleveringen ben gaan kijken.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb DN ook gekeken tot de dood van de man wiens naam we niet weten. Kan je vraag dus niet beantwoorden.
je had beter de live-action kunnen gaan kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik ook niet bepaald blij dat ik de resterende afleveringen ben gaan kijken.
Die komt niet helemaal overeen met de manga.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je had beter de live-action kunnen gaan kijken
Tot het opeens ophoudt midden in het laatste verhaalquote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef hexje het volgende:
D.Gray man is best wel tof. Ben blij dat ik het nog een kans heb gegeven.
dat is kut inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 00:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tot het opeens ophoudt midden in het laatste verhaal
hunter X hunter is er ook zo'n een.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
D.Gray-Man is een maandelijkse serie geworden en volgens mij is de mangaka vrij snel ziek. Ik heb het een aantal keer zien voorkomen dat D.Gray-Man een tijdje geen nieuwe chapters kreeg omdat de mangaka ziek was. Dus het zal wel een behoorlijk tijdje duren voordat D.Gray-Man weer een nieuwe anime krijgt. Ik denk eigenlijk dat de manga eigenlijk al vrij dicht bij het einde moet zijn (a la Fullmetal Achemist en Inuyasha) om opnieuw een anime te krijgen die het verhaal ten einde brengt zonder een origineel einde te bedenken.
Ef a tale of memories. Zalige soundtrack.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef LastPapaRoach het volgende:
Mensen, welk anime heeft nou ECHT Epische muziek, muziek waarvan je de OST keer op keer wilt beluisteren?
Zelf kan ik niet vel opnoemen:
- Gundam Seed
- Dragonball Z (Engelse versie, wat een epic music!!)
En dat terwijl ik ruim 135 anime heb gezien:
http://www.animenewsnetwo(...)&categ=3&sort=rating
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:32 schreef hexje het volgende:
Nu is het weer wachten op de Elfen Lied fans..........
dbz's cha la head cha la.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef LastPapaRoach het volgende:
Mensen, welk anime heeft nou ECHT Epische muziek, muziek waarvan je de OST keer op keer wilt beluisteren?
- Gundam Seed
Jazz!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Cowboy Bebop heeft echt een geweldige OST
Tank (Cowboy Bebop's opening theme) staat anders ook op de eerste ost. Dus in dit geval niet... Ik vind de Real Folk Blues (Cowboy Bebop's ending) zelf iets beter. En ja deze staat ook op een Cowboy Bebop ost, het mini album genaamd: Cowboy Bebop Vitaminless.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:20 schreef Ascendancy het volgende:
Dames, het gaat hier over ost's, niet openings. Dat is iets heel anders.
Welcome to the NHK en Ghost in the shell hebben allebei een heel goeie OST. Soul Eater ook wel aardig wat goeie. Verder kan ik niet echt memorabele ost's (dus geen OP's of ED's) noemen uit m'n hoofd.quote:Op maandag 31 januari 2011 02:36 schreef LastPapaRoach het volgende:
- Gundam Seed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |