Ik kijk gewoon niet naar Shơnen-Ai series ook niet als de hoofdpersonen personificaties van landen zijn... Hoe tof het ook mag klinken het is homo.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als je geen inside info hebt.![]()
Dat had ik zelfs niet kunnen verzinnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon niet naar Shơnen-Ai series ook niet als de hoofdpersonen personificaties van landen zijn... Hoe tof het ook mag klinken het is homo.![]()
Was ze zo leuk? Ga ervoor dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 04:42 schreef DJ_ het volgende:
soms haar ik mijzelf, ik heb elke kans deze avond laten liggen omdat ik de meid van vorig weekend niet uit mijn hoofd krijg
zie dr volgende week pas weer helaasquote:
Ik vond de serie leuk in het begin, naar het einde toe werd ie dramatisch slechtquote:Op zondag 30 januari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Death Note was toch echt wel masterlijk. Ja, ik zei masterlijk.
Niet fucken met mijn SC wollaquote:Op zondag 30 januari 2011 10:18 schreef outcast_within het volgende:
bier is een snee bruin brood en stiekem smachten naar dat ene meisje.
Wat is dit het grote cliche en zelfhulp topic?
Ik ben gestopt met kijken nadat jeweetwel dood ging.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vond de serie leuk in het begin, naar het einde toe werd ie dramatisch slechtDus nee, niet masterlijk, eerder matig
Ik ben toen ook afgehaakt en heb besloten deze serie nooit neer op te pakken. Heb eens uit tijdbesparing een samenvatting gelezen en de conclusie getrokken dat ik niets gemist hebquote:Op zondag 30 januari 2011 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken nadat jeweetwel dood ging.
Nu ga ik alles kijken, dus misschien kom ik er nog op terug.
Edward Newgatequote:Op zondag 30 januari 2011 12:40 schreef black_phoenix89 het volgende:
One Piece 485.![]()
Sunday, Bloody Sunday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |