Ooooh can I?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
you're welcome to submit a new one
Doe maar, ik haat je toch al.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik ga hier niet mijn instinctieve reactie op geven
Sure can!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef outcast_within het volgende:
[..]
if you think you can top the previous one!
Haat-liefde is het danquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe maar, ik haat je toch al.
Hee niks ik claim de dronken SC! Lezen er modjes mee? Het was heul geen SC, bah SCquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef lelouch het volgende:
Wat is dit topic snel gegaan![]()
Wie heeft er zitten dronken slowchatten? Strawberry?
Dronken? Whut?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:41 schreef lelouch het volgende:
Wat is dit topic snel gegaan![]()
Wie heeft er zitten dronken slowchatten? Strawberry?
Bouwpub van Bouwkunde in Delft. Huisgenoot in bestuur. Van 3 tot 5 vrij hebben, per ongeluk daar eindigen voor het volgende college om 5 uur. Naar huis gaan om 9. Nee, geen goed idee maar wel leuk!quote:
Ik mag niet drinken, ben nog maar 14.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:44 schreef lelouch het volgende:
Alcohol kan elke dag. Maar Strawberry drinkt niet?
Oke, goed punt. Moet je nog niet naar bed dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik mag niet drinken, ben nog maar 14.
Er zijn geen meest geweest volgens mij, maar voor eind februari staat er eentje gepland?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:47 schreef outcast_within het volgende:
Waren er in mijn afwezigheid nog anime meets en kon je daar ook niet komen opdagen omdat je te jong was
Dat waren de tijden dat ik nog nooit met het OV was gegaan. Nu als student was dat wel anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:47 schreef outcast_within het volgende:
Waren er in mijn afwezigheid nog anime meets en kon je daar ook niet komen opdagen omdat je te jong was
Nah, ik was niet serieus. Ben 19, maar drinken doe ik niet vaak.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:47 schreef lelouch het volgende:
[..]
Oke, goed punt. Moet je nog niet naar bed dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |