Oei, hotlinking disabled!quote:
Pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:10 schreef kahaarin het volgende:
Sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte Piet.
Komt omdat 'ie op jouw pc nog in je cache zal zitten.quote:
IMG-tags weggehaald, kun je hem nu bekijken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:15 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie op jouw pc nog in je cache zal zitten.
Linkje werkt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
IMG-tags weggehaald, kun je hem nu bekijken?
Wil hem nog gaan zien denk ik, als ik durf.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Linkje werkt.
Gister in de bios gezien overigens. Niet onaardig.
't Hangt een beetje af van je filmervaring, maar ik vond 'm in elk geval geen moment eng.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wil hem nog gaan zien denk ik, als ik durf.
Die films zijn ook beter voor thuis in je eentje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vond Paranormal Activity 2 ook totaal niet eng, alleen een paar wijven gilden omdat het zo nodig moest ofzo
Ben geen puber meer dus moet lukken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Hangt een beetje af van je filmervaring, maar ik vond 'm in elk geval geen moment eng.
Al krijsten de pubers in de zaal wat af. Mietjes.
Waarvoor hulde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben geen puber meer dus moet lukken.![]()
Succes! En bevries niet.quote:Dusss, moet nu toch maar eens richting winkel.
Haha, laatst nog gekeken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Die films zijn ook beter voor thuis in je eentje.
Sfeer? Zei iemand sfeer?:
"Langs het randje, Edgar, langs het randje."quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, laatst nog gekeken.
'Als Sinterklaas teleurgesteld is, moet Sinterklaas getroost worden. En dat kan op heel veel manier, Edgar'
De kaarten zijn hier ook binnenquote:
Haha, lui zwijn.quote:
Nou, ik ben net terug en ik kan je melden: de winter heeft niet op je gewacht.quote:Zo ff boodschapjes doen en dan kan de winter losbarsten
moet kunnen ^^quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Haha, lui zwijn.
[..]
Nou, ik ben net terug en ik kan je melden: de winter heeft niet op je gewacht.
It's a valid lifestyle option.quote:
quote:nu eerst een dikke joint en zometeen die-hard zingend over straat
Thnx!quote:
Niet bevroren, wel ontdekt dat ABS werkt.quote:Succes! En bevries niet.
We aim to please. :-)quote:
Hoe Lang Het Was, En Hoe Ver!quote:Niet bevroren, wel ontdekt dat ABS werkt.
quote:
Winkelcentrum Vinkhuizen, klein stukje en we hebben er +/- 10 min over gedaan, probleem is echter dat er niet is gestrooid op de fietspaden hier, in de wijk ook al niet (de Held) duhuss waren we met de auto, bochtje om, auto slippen en allemaal lampjes aan op het dashboard, cwl!quote:Hoe Lang Het Was, En Hoe Ver!![]()
Ik was gewoon maar op de fiets gegaan - ik zou er waarschijnlijk langer over hebben gedaan om m'nn auto uit te graven.
Ja, spannend is 't wel!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Winkelcentrum Vinkhuizen, klein stukje en we hebben er +/- 10 min over gedaan, probleem is echter dat er niet is gestrooid op de fietspaden hier, in de wijk ook al niet (de Held) duhuss waren we met de auto, bochtje om, auto slippen en allemaal lampjes aan op het dashboard, cwl!
ik had eerst een oude polo zonder ABS.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:42 schreef joppie_saus het volgende:
Ik doe niet aan ABS. Daarom heb ik ook gister bijna een busje geraakt. Maar fuck it
Hmm, ben wel blij dat het werkt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:42 schreef joppie_saus het volgende:
Ik doe niet aan ABS. Daarom heb ik ook gister bijna een busje geraakt. Maar fuck it
Yup. Vroeger toen ik nog met 'n bandje aan de Oosterhamrikkade repeteerde belanden we er nog wel eens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:41 schreef welkominspace het volgende:
btw caster mss weet jij wat er gebeurd was:
Vannacht zat ik in de kroeg in toen opeens was er een ambulance en 2 politieauto's bij het huis aan de overkant.
Je weet wel waar de balk zit toch?
Nu het nog kan zonder pasje?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:54 schreef welkominspace het volgende:
moet ook nog naar de coffeeshop
Hier ook. Zo maar eens wat te eten scoren.quote:
Steengrill met cadeautjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Hier ook. Zo maar eens wat te eten scoren.
Zoiets dus:quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:49 schreef joppie_saus het volgende:
Wij doen morgen en gaan gourmetten met een woksetje ofzo
Owkeej...quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dat ja.
Nee, is niet leuk. Ik haat Sinterklaas, ik haat kerst, ik haat oud&nieuw, ik haat jarig zijn. Bah.
Jongen toch, wat heb ik je ooit misdaan dat je alle vertrouwen in mijn gezag kwijt bent geraakt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dat ja.
Nee, is niet leuk. Ik haat Sinterklaas, ik haat kerst, ik haat oud&nieuw, ik haat jarig zijn. Bah.
Ik nomineer de reeds langsgekomen Sinterklaasuitzending van Crediteuren, Debiteuren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:56 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
Jongen toch, wat heb ik je ooit misdaan dat je alle vertrouwen in mijn gezag kwijt bent geraakt?
Och, dat incident. Die vlegels hebben een heel jaar in Madrid door mogen brengen, wees niet ongerust.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik nomineer de reeds langsgekomen Sinterklaasuitzending van Crediteuren, Debiteuren.
Oh, zo erg is het nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Owkeej...
*stapje achteruit doet*
Ik snap het....
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het nietAch, ik heb het niet zo op dat soort dingen.
En balsturig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was ook niet helemaal serieus, je klonk wel een beetje recalcitrant though.
Oeh ja!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En balsturig.
(Omdat het zo'n mooi woord is.)
Weet je, als jij er heen gaat met de instelling dat je geen zin hebt wordt het ook niet leuk, ga je er naar toe met het idee van ik zie wel dan valt het allemaal wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben aan het einde van mijn puber-zijn
Nee grapje, valt reuze mee.
Lol, wel voor het eerst dat ik iemand zo zie mopperen, het is toch maar een paar keer per jaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar het is niet voor het eerst dat ik Sinterklaas vier
Ach ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wel voor het eerst dat ik iemand zo zie mopperen, het is toch maar een paar keer per jaar.![]()
Oeh, mag ik ook? Madrid lijkt me geen straf.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:58 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
Och, dat incident. Die vlegels hebben een heel jaar in Madrid door mogen brengen, wees niet ongerust.
Doen wij met kerst.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:49 schreef joppie_saus het volgende:
Wij doen morgen en gaan gourmetten met een woksetje ofzo
ja maar ik weet de motieven. Daarnaast zit ik dan bij m'n ouders. Ik zie wel. Misschien dat ik ga, maar niet op 2e kerstdag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai Jop!
En Luco, leuk toch! Gewoon gaan!
je pm
Welk ritmequote:Op zondag 5 december 2010 01:31 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hallo! Meerdere dagen achter elkaar de stad in is niet goed voor je ritme...
Ja? Daar hebben m'n zus en ik ook nog over getwijfeld, maar uiteindelijk won mijn film het.quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Telecaster het volgende:
Middag.
Sjonge, wat waren de Upsessions weer leuk gister!
Tsk. Films draaien wel vaker, maar 't Simplondebuut van de Upsessions maak je maar 1 keer mee.quote:Op zondag 5 december 2010 13:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja? Daar hebben m'n zus en ik ook nog over getwijfeld, maar uiteindelijk won mijn film het.(Die ook heel leuk was, dus hey.
)
Right back atcha!quote:En goedemiddag verder!
Beste joppie_saus,quote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef joppie_saus het volgende:
Meuh.. Ik moet nog een gedicht maken...blegh..Geen zin!
Nou we wilden naar een film in het RKZ, en die draaien maar 1x hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tsk. Films draaien wel vaker, maar 't Simplondebuut van de Upsessions maak je maar 1 keer mee.
Ik heb zelfs gedanst... kun je nagaan!
Welke film is 't geworden?
Ah ja. Mooie film.quote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou we wilden naar een film in het RKZ, en die draaien maar 1x hoor.Maar uiteindelijk konden we de bushalte niet vinden (
) en zijn we dus maar naar Images gegaan, naar Winters Bone.
Wat schuift 't?quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, als dichten zo gemakkelijk is voor jou, maak jij dan maar een gedicht voor mij
Haha, doe ik 't voor.quote:Op zondag 5 december 2010 14:02 schreef joppie_saus het volgende:
Virtueel schouderklopje? Eer, aanzien?
En PM terug.quote:
Als ik niet al Sintverplichtingen had gehad was ik er geweest.quote:
Awesomeness. Ik heb dat jubileumboek nog fier in de kast prijken, daar staan veel fraaie exemplaren in.quote:
En die motieven weerhouden je ervan te gaan, of..?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:31 schreef Luco het volgende:
[..]
ja maar ik weet de motieven. Daarnaast zit ik dan bij m'n ouders. Ik zie wel. Misschien dat ik ga, maar niet op 2e kerstdag.
Kick ass.quote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Oneself het volgende:
Plichten, plichten, plichten..
Ik ga ook maar eens dichten.
Als de artiest is geweest wel ja, als het nog moet komen krijg je te maken met boze medewerkers die je poster af gaan pakken.quote:Op zondag 5 december 2010 14:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
En die motieven weerhouden je ervan te gaan, of..?
Die Vera-posters kan je gewoon v/d muur trekken als de artiest is geweest, or am I mistaken?
Oeh, heel hard rennen dus. Ik zie kansen.quote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Als de artiest is geweest wel ja, als het nog moet komen krijg je te maken met boze medewerkers die je poster af gaan pakken.
Of laat een medeconcertganger even streaken ter afleiding.quote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oeh, heel hard rennen dus. Ik zie kansen.
Mwhaha, is dat wel eens gebeurd?quote:Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Of laat een medeconcertganger even streaken ter afleiding.
Ooooh, *snap*!quote:Op zondag 5 december 2010 15:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
En Joppie; een beetje man regelt gewoon zelfstandig een poster voor een dame.
Nee!als je wegkomt neemt de portier je wel te grazenquote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oeh, heel hard rennen dus. Ik zie kansen.
Maar ze hangen er nooit meer als ik binnen komquote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Als de artiest is geweest wel ja, als het nog moet komen krijg je te maken met boze medewerkers die je poster af gaan pakken.
Dan loop ik dat stukje langs de portier natuurlijk gewoon heel rustig alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nee!als je wegkomt neemt de portier je wel te grazen
Aach ze zijn daar heel vet, maar dan kom je thuis.. en hangt het toch niet zo mooi in je kamer. Iig bij mij.quote:Op zondag 5 december 2010 15:22 schreef joppie_saus het volgende:
Vertel mij wat, ik heb al genoeg posters verzameld...Meeste niet eens voor mezelf...Volgende moet die van Sint worden..
Oeh, ziet eruit alsof mijn -het is zondag en ik ben morgen vrij, wat te doen- probleempje is opgelost!quote:Op zondag 5 december 2010 14:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Als ik niet al Sintverplichtingen had gehad was ik er geweest.
Maar ja.
Briljante poster overigens ook:
[ afbeelding ]
Prodigyquote:Op zondag 5 december 2010 15:26 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oeh, ziet eruit alsof mijn -het is zondag en ik ben morgen vrij, wat te doen- probleempje is opgelost!
Met een horde medewerkers achter je aan die je achtervolgd?quote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan loop ik dat stukje langs de portier natuurlijk gewoon heel rustig alsof er niets aan de hand is.
Hoera! Breekt den flesch aan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef JH87 het volgende:
Ah, de boef is in de boeien geslagen, hoera!
Hmm, even m'n tactiek aanpassen dan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Met een horde medewerkers achter je aan die je achtervolgd?
Heul niet, genoeg opties. Beetje inspiratieloos, JS.quote:
Is best fijn, mits tijd voor gemaakt.quote:
In ieder geval je boxen verneukt door the Prodigy, da's zo erg nog niet..quote:Op zondag 5 december 2010 15:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb met 'Invaders Must Die' de geluidsboxen in mijn auto opgeblazen
Gelukkig maar, ik wilde net de alarmdiensten bellen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:09 schreef fioooon het volgende:
Nu is het alweer droog.
[..]
Nu is het alweer droog. Dus geen zorgen.
Nou volgens mij gaat het zo weer regenen. Dus als je even bij de telefoon wilt blijven, graag.quote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wilde net de alarmdiensten bellen.
Uitzoekenquote:Op zondag 5 december 2010 20:04 schreef joppie_saus het volgende:
Dank u Sinterklaasje!
Nu nog een Full-HD Flatscreen uitzoeken
quote:Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Is dit wat?
http://www.mediamarkt.nl/(...)display=online&pos=3
Dit is hd ready.quote:Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Is dit wat?
http://www.mediamarkt.nl/(...)display=online&pos=3
Das stimmt. Ik kom er net achter dat ik niks aan een full HD heb omdat mijn kastje voor digitale tv geen HD is.. dus HD-Ready mag ook.quote:
Tuurlijk. Mag ik al bellen?quote:Op zondag 5 december 2010 19:23 schreef fioooon het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat het zo weer regenen. Dus als je even bij de telefoon wilt blijven, graag.
Die HD-tv's hebben toch 9 vd 10 keer gewoon een ding waar je je card in kan stoppen?quote:Op zondag 5 december 2010 20:45 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Das stimmt. Ik kom er net achter dat ik niks aan een full HD heb omdat mijn kastje voor digitale tv geen HD is.. dus HD-Ready mag ook.
Ja en dan heb je wel full HD.quote:Op zondag 5 december 2010 23:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die HD-tv's hebben toch 9 vd 10 keer gewoon een ding waar je je card in kan stoppen?
Meuh, is ook nog optie inderdaad..quote:
vertel!quote:Op maandag 6 december 2010 07:57 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Meuh, is ook nog optie inderdaad..
Goedemorgen trouwens! Ik heb me ook weer dingen gedroomd vannacht
Ja die is nu alweer voorbij, ik heb om 11u college.quote:Op maandag 6 december 2010 09:38 schreef Oneself het volgende:
Fijne uitslaapochtend, Jop!
Ik heb onverwachts een ochtendje vrij
Waarschuw me even als een droom logisch is, volgens mij gebeurt dat nooit.quote:Op maandag 6 december 2010 09:39 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was aan het mountainbiken in de sneeuw en toen kwam ik iemand tegen uit Abcoude en dat lag in mijn dromen vlakbij de stad, ooh, ik weet het allemaal niet meer maar het was een onlogisch verhaal...
Ik heb over zombies gedroomd vannacht.quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef Oneself het volgende:
Vertel, vertel. Dromen zeggen veel over iemand. *insert spooky geluidje*
Vooral dat ene gedichtje zeker?quote:Op maandag 6 december 2010 10:29 schreef joppie_saus het volgende:
Het Sinterklaasfeest was hier gisteren geslaagd trouwens
Hij of zij?quote:Op maandag 6 december 2010 10:27 schreef welkominspace het volgende:
Ik droomde gister over een verloren liefde
't Is nu dan ook overdag. Komt dat even mooi uit!quote:Durf nu ook niet zo goed te gaan slapen
Jep, je gaat helaas dood. Maar toch leuk je meegemaakt te hebben op het wereldwijde web.quote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik heb over zombies gedroomd vannacht.
Is het erg, dokter?
Dan had je 't dus onbewust aan zien komen? Dat is wel interessant, net zo vaak spelen de meer realistischer' gedroomde onderwerpen al een poosje in je hoofd. Hier i.i.g.quote:Op maandag 6 december 2010 10:06 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, ik heb een keer iets gedroomd wat een dag later logisch bleek te zijn..
Kunsjt. Iedereen gaat dood. ;-)quote:
Haha, dank je. Geheel wederzijds.quote:Maar toch leuk je meegemaakt te hebben op het wereldwijde web.![]()
Ik werd deze keer belaagd (ik heb ooit ook wel eens gedroomd dat ik zelf een zombie was, maar dan zonder nog controle te hebben over m'n dode lichaam. Dat ik een onwillige passagier was. Vrij freaky.), maar ik wist wel te ontkomen.quote:Haha nee, dat hangt er vanaf: was je zelf een zombie/rende je weg voor/ging je vechten met ... etc.
Iedereen droomt, maar niet iedereen onhoudt ze.quote:Op maandag 6 december 2010 10:44 schreef JH87 het volgende:
Ik droom nooit geloof ik. Iets met coma 's nachts.
Iets met intelligentie..quote:Op maandag 6 december 2010 10:47 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Iedereen droomt, maar niet iedereen onhoudt ze.
Zeker weten dat daar een correlatie tussen bestaat..?quote:
Nee joh, natuurlijk niet. Ik loop gewoon flauw te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zeker weten dat daar een correlatie tussen bestaat..?
Juuuust checking. :-)quote:Op maandag 6 december 2010 10:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet. Ik loop gewoon flauw te doen.
hij natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2010 10:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hij of zij?
[..]
't Is nu dan ook overdag. Komt dat even mooi uit!
Haha, ik had een deel gebruikt en nog wat mikmak erbij geflanst. Maar geen negatieve respons op gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 10:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Vooral dat ene gedichtje zeker?![]()
Ja, ik denk het. Achteraf dacht ik nog hoe dat gekund had, want eigenlijk had ik het niet aan kunnen zien komen, maar dit was best freaky. Soms droom ik ook voetbaluitslagen of andere getallen, en dat blijkt dan nog te kloppen ook. Heb ook een keer een wachtwoord van iemand gedroomd die ik toen nog niet wist, maar het bleek wel zijn wachtwoord te zijnquote:Op maandag 6 december 2010 10:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan had je 't dus onbewust aan zien komen? Dat is wel interessant, net zo vaak spelen de meer realistischer' gedroomde onderwerpen al een poosje in je hoofd. Hier i.i.g.
Dat je het ook echt had opgeschreven oid?quote:Op maandag 6 december 2010 11:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, ik had een deel gebruikt en nog wat mikmak erbij geflanst. Maar geen negatieve respons op gehad.
[..]
Ja, ik denk het. Achteraf dacht ik nog hoe dat gekund had, want eigenlijk had ik het niet aan kunnen zien komen, maar dit was best freaky. Soms droom ik ook voetbaluitslagen of andere getallen, en dat blijkt dan nog te kloppen ook. Heb ook een keer een wachtwoord van iemand gedroomd die ik toen nog niet wist, maar het bleek wel zijn wachtwoord te zijn
Nou ja, misschien was 't van voor je kastuittreding.quote:
Ey. Carpe fuckin' diem, baby!quote:En wat dat slapen betreft:dat wordt het 'm niet meer
Douglas Adams zou trots op je zijn!quote:
als ik nou ook nog eens over allemaal rare dames zou gaan dromen zou ik het ook niet meer weten hoorquote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was 't van voor je kastuittreding.
Dat zou me emotioneel wel erg raar lijken, overigens.
[..]
Ey. Carpe fuckin' diem, baby!
Nou ja, wat ik eerder al zei was inderdaad niet grappig, maar een voetbaluitslag juist dromen is best grappigquote:Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef Oneself het volgende:
Oeh, lijkt mij minder. Ik had laatst iets gedroomd over afslachten van mensen. Werd niet heel fijn wakker.
Die kerels zijn al vermoeiend genoeg?quote:Op maandag 6 december 2010 11:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik nou ook nog eens over allemaal rare dames zou gaan dromen zou ik het ook niet meer weten hoor
ik blijf niet bezig
in m'n dromen wel jaquote:Op maandag 6 december 2010 11:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Die kerels zijn al vermoeiend genoeg?
Of tegen natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in m'n dromen wel ja
maar als ik wakker ben valt het gelukkig mee
Ok. Wanneer?quote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Renesite het volgende:
Ik ben moe. Ik heb een dip. Ik wil dood. Hoiie
Succesquote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Renesite het volgende:
Ik ben moe. Ik heb een dip. Ik wil dood. Hoiie
Flauwgevallen?quote:Op maandag 6 december 2010 16:59 schreef Renesite het volgende:
Bah, had een heerlijke dip op het werk, keek moe uit de ogen - opeens zei mijn hersenpannetje: poef eempies geen zin!!
naaah, liep ff naar de wc voor een plens water en een glas water. Was even nodig. Soms heb je dat eventjes.quote:
Hoef je tenminste niet te werkenquote:Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
naaah, liep ff naar de wc voor een plens water en een glas water. Was even nodig. Soms heb je dat eventjes.
Als ik maar niet ziek word
#Stopdetijd.quote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.. ik dacht al dat ik een topic in MyAt mistte.
Ik reken op minstebs 6 weken weer, zat nu net op 5 van mn vorige scheurtje...quote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Dat is echt kloten! Hoe lang gaat het duren?
Jij wil overal wonenquote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-5/omschrijving/
Daarwillikwonen
Ook net weer thuis. Goddank vanavond verder geen feestje.quote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef JH87 het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Ik ga 't feestje van vanavond maar even skippen denk ik.
Ik weet voor Rene nog wel een leuk optrekje in Hoogkerk. De omgeving is nu nog erg druk, maar vanaf half januari is het er uitgestorven en dan is er 8 volgende maanden lang weinig te doenquote:
O ach en wee, wil er best weg hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet voor Rene nog wel een leuk optrekje in Hoogkerk. De omgeving is nu nog erg druk, maar vanaf half januari is het er uitgestorven en dan is er 8 volgende maanden lang weinig te doen
Van mij mag 't morgen ook wel weer lente worden.quote:
Op dit moment ben ik blij dat ie weg is. Het vertrek van Pieter Huistra is gewoon het begin van het einde geweestquote:Op maandag 6 december 2010 23:49 schreef joppie_saus het volgende:
Ajax
Ik heb zojuist mijn afspiegelingsbeginsel afgerond
Ach, ik zit nog een staartje Chileense wijn weg te tikken bij een afleveringetje Flight of the Conchords.quote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
Ik lig in bedje te tikken aan mijn stageverslag, dan is dat met korte mouwen wel erg koudjes
Kan prima. Is wel een pokkeneind, heb je geen fiets?quote:Op maandag 6 december 2010 23:51 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de weg van het station tot het academiegebouw een beetje te voet te trotseren of ligt er nog een ijslaag?
Oei, dan loop je vast raar.quote:
Dat stuk loop ik normaal bijna elke dag, daarvoor ga ik geen fiets meenemenquote:Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Kan prima. Is wel een pokkeneind, heb je geen fiets?
Goeiequote:Op maandag 6 december 2010 23:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik blij dat ie weg is. Het vertrek van Pieter Huistra is gewoon het begin van het einde geweest
Ook al loop je het honderd keer per dag, vind ik het nog wel een pokkeneind om te moeten lopen elke dag. Ik zou een fiets roggelen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:57 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dat stuk loop ik normaal bijna elke dag, daarvoor ga ik geen fiets meenemenmaar ik vroeg me af of de weg een beetje ijsvrij is omdat ik sinds vrijdag al niet meer in Groningen ben geweest.
Pokkeneind? Dat valt best meequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ook al loop je het honderd keer per dag, vind ik het nog wel een pokkeneind om te moeten lopen elke dag. Ik zou een fiets roggelen.
En ja Joppie, verbazingwekkend he.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pokkeneind? Dat valt best meeStation > museumbrug > Pathe > Haddingestraat > Vismarkt en je bent er kats
Meh, inderdaad, voor AH Vismarkt langsquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Via de Folkingestraat lopen is handiger.
Leuk bandje. Vooral live.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef JH87 het volgende:
Nietz! Slaif! De Beans hebben een clip voor hun kerstsingle.
Het is heel glad, vooral moeilijk te zien omdat het een beetje gedooid heeft, die uitgesneeuwde mist bovenop aangevroren plassen is verraderlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:21 schreef welkominspace het volgende:
ik zie hier wel steeds mensen uitglijden dus denk het wel![]()
ik trek zo m'n werkschoenen aan,sta je tenminste beetje stevig op die ijslaag
En ik moet nog met m'n gitaarkoffer op 't fietsstuur naar 't oefenhok vanavond..!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is heel glad, vooral moeilijk te zien omdat het een beetje gedooid heeft, die uitgesneeuwde mist bovenop aangevroren plassen is verraderlijk.
Slapenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef Oneself het volgende:
Jaa, vrije avonden rocken. Ik ga pas om 2300 uur wat zinnigs doen.
Als er 1 film is die ik niet hoef te zien is dat 'm welquote:
Is daar een film van? Ik hoorde een of ander nieuw k.tnummer met hen dr in.. zoooo, hoe slecht wil je het hebben.quote:
Juist daarom wil ik hem ook zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef Renesite het volgende:
Lijkt me een redelijk lame-o film. Daarom wil ik hem best zien
Ik las het ja. Dit is de eerste keer dat ik de Sneak over sla omdat de film me zo afschuwelijk lijkt.quote:
Haha! Serieus? Als wie ga je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:36 schreef Bob. het volgende:
Ik moet dit weekend voor een verjaardag ook nog eens als New Kid verkleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |