Nou ja, wat ik eerder al zei was inderdaad niet grappig, maar een voetbaluitslag juist dromen is best grappigquote:Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef Oneself het volgende:
Oeh, lijkt mij minder. Ik had laatst iets gedroomd over afslachten van mensen. Werd niet heel fijn wakker.
Die kerels zijn al vermoeiend genoeg?quote:Op maandag 6 december 2010 11:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik nou ook nog eens over allemaal rare dames zou gaan dromen zou ik het ook niet meer weten hoor
ik blijf niet bezig
in m'n dromen wel jaquote:Op maandag 6 december 2010 11:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Die kerels zijn al vermoeiend genoeg?
Of tegen natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in m'n dromen wel ja
maar als ik wakker ben valt het gelukkig mee
Ok. Wanneer?quote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Renesite het volgende:
Ik ben moe. Ik heb een dip. Ik wil dood. Hoiie
Succesquote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Renesite het volgende:
Ik ben moe. Ik heb een dip. Ik wil dood. Hoiie
Flauwgevallen?quote:Op maandag 6 december 2010 16:59 schreef Renesite het volgende:
Bah, had een heerlijke dip op het werk, keek moe uit de ogen - opeens zei mijn hersenpannetje: poef eempies geen zin!!
naaah, liep ff naar de wc voor een plens water en een glas water. Was even nodig. Soms heb je dat eventjes.quote:
Hoef je tenminste niet te werkenquote:Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
naaah, liep ff naar de wc voor een plens water en een glas water. Was even nodig. Soms heb je dat eventjes.
Als ik maar niet ziek word
#Stopdetijd.quote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.. ik dacht al dat ik een topic in MyAt mistte.
Ik reken op minstebs 6 weken weer, zat nu net op 5 van mn vorige scheurtje...quote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Dat is echt kloten! Hoe lang gaat het duren?
Jij wil overal wonenquote:Op maandag 6 december 2010 20:13 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-5/omschrijving/
Daarwillikwonen
Ook net weer thuis. Goddank vanavond verder geen feestje.quote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef JH87 het volgende:
Zo, eindelijk thuis. Ik ga 't feestje van vanavond maar even skippen denk ik.
Ik weet voor Rene nog wel een leuk optrekje in Hoogkerk. De omgeving is nu nog erg druk, maar vanaf half januari is het er uitgestorven en dan is er 8 volgende maanden lang weinig te doenquote:
O ach en wee, wil er best weg hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet voor Rene nog wel een leuk optrekje in Hoogkerk. De omgeving is nu nog erg druk, maar vanaf half januari is het er uitgestorven en dan is er 8 volgende maanden lang weinig te doen
Van mij mag 't morgen ook wel weer lente worden.quote:
Op dit moment ben ik blij dat ie weg is. Het vertrek van Pieter Huistra is gewoon het begin van het einde geweestquote:Op maandag 6 december 2010 23:49 schreef joppie_saus het volgende:
Ajax
Ik heb zojuist mijn afspiegelingsbeginsel afgerond
Ach, ik zit nog een staartje Chileense wijn weg te tikken bij een afleveringetje Flight of the Conchords.quote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
Ik lig in bedje te tikken aan mijn stageverslag, dan is dat met korte mouwen wel erg koudjes
Kan prima. Is wel een pokkeneind, heb je geen fiets?quote:Op maandag 6 december 2010 23:51 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de weg van het station tot het academiegebouw een beetje te voet te trotseren of ligt er nog een ijslaag?
Oei, dan loop je vast raar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |