Zoiets dus:quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:49 schreef joppie_saus het volgende:
Wij doen morgen en gaan gourmetten met een woksetje ofzo
Owkeej...quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dat ja.
Nee, is niet leuk. Ik haat Sinterklaas, ik haat kerst, ik haat oud&nieuw, ik haat jarig zijn. Bah.
Jongen toch, wat heb ik je ooit misdaan dat je alle vertrouwen in mijn gezag kwijt bent geraakt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dat ja.
Nee, is niet leuk. Ik haat Sinterklaas, ik haat kerst, ik haat oud&nieuw, ik haat jarig zijn. Bah.
Ik nomineer de reeds langsgekomen Sinterklaasuitzending van Crediteuren, Debiteuren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:56 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
Jongen toch, wat heb ik je ooit misdaan dat je alle vertrouwen in mijn gezag kwijt bent geraakt?
Och, dat incident. Die vlegels hebben een heel jaar in Madrid door mogen brengen, wees niet ongerust.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik nomineer de reeds langsgekomen Sinterklaasuitzending van Crediteuren, Debiteuren.
Oh, zo erg is het nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Owkeej...
*stapje achteruit doet*
Ik snap het....
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het nietAch, ik heb het niet zo op dat soort dingen.
En balsturig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was ook niet helemaal serieus, je klonk wel een beetje recalcitrant though.
Oeh ja!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En balsturig.
(Omdat het zo'n mooi woord is.)
Weet je, als jij er heen gaat met de instelling dat je geen zin hebt wordt het ook niet leuk, ga je er naar toe met het idee van ik zie wel dan valt het allemaal wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben aan het einde van mijn puber-zijn
Nee grapje, valt reuze mee.
Lol, wel voor het eerst dat ik iemand zo zie mopperen, het is toch maar een paar keer per jaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar het is niet voor het eerst dat ik Sinterklaas vier
Ach ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wel voor het eerst dat ik iemand zo zie mopperen, het is toch maar een paar keer per jaar.![]()
Oeh, mag ik ook? Madrid lijkt me geen straf.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:58 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
Och, dat incident. Die vlegels hebben een heel jaar in Madrid door mogen brengen, wees niet ongerust.
Hai Jop!quote:
Doen wij met kerst.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:49 schreef joppie_saus het volgende:
Wij doen morgen en gaan gourmetten met een woksetje ofzo
en uit eten de 2e kerstdagquote:
ja maar ik weet de motieven. Daarnaast zit ik dan bij m'n ouders. Ik zie wel. Misschien dat ik ga, maar niet op 2e kerstdag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai Jop!
En Luco, leuk toch! Gewoon gaan!
je pm
Welk ritmequote:Op zondag 5 december 2010 01:31 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hallo! Meerdere dagen achter elkaar de stad in is niet goed voor je ritme...
Ja? Daar hebben m'n zus en ik ook nog over getwijfeld, maar uiteindelijk won mijn film het.quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Telecaster het volgende:
Middag.
Sjonge, wat waren de Upsessions weer leuk gister!
Tsk. Films draaien wel vaker, maar 't Simplondebuut van de Upsessions maak je maar 1 keer mee.quote:Op zondag 5 december 2010 13:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja? Daar hebben m'n zus en ik ook nog over getwijfeld, maar uiteindelijk won mijn film het.(Die ook heel leuk was, dus hey.
)
Right back atcha!quote:En goedemiddag verder!
Beste joppie_saus,quote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef joppie_saus het volgende:
Meuh.. Ik moet nog een gedicht maken...blegh..Geen zin!
Nou we wilden naar een film in het RKZ, en die draaien maar 1x hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tsk. Films draaien wel vaker, maar 't Simplondebuut van de Upsessions maak je maar 1 keer mee.
Ik heb zelfs gedanst... kun je nagaan!
Welke film is 't geworden?
Ah ja. Mooie film.quote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou we wilden naar een film in het RKZ, en die draaien maar 1x hoor.Maar uiteindelijk konden we de bushalte niet vinden (
) en zijn we dus maar naar Images gegaan, naar Winters Bone.
Wat schuift 't?quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, als dichten zo gemakkelijk is voor jou, maak jij dan maar een gedicht voor mij
Haha, doe ik 't voor.quote:Op zondag 5 december 2010 14:02 schreef joppie_saus het volgende:
Virtueel schouderklopje? Eer, aanzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop