Op dit moment ben ik blij dat ie weg is. Het vertrek van Pieter Huistra is gewoon het begin van het einde geweestquote:Op maandag 6 december 2010 23:49 schreef joppie_saus het volgende:
Ajax
Ik heb zojuist mijn afspiegelingsbeginsel afgerond
Ach, ik zit nog een staartje Chileense wijn weg te tikken bij een afleveringetje Flight of the Conchords.quote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
Ik lig in bedje te tikken aan mijn stageverslag, dan is dat met korte mouwen wel erg koudjes
Kan prima. Is wel een pokkeneind, heb je geen fiets?quote:Op maandag 6 december 2010 23:51 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de weg van het station tot het academiegebouw een beetje te voet te trotseren of ligt er nog een ijslaag?
Oei, dan loop je vast raar.quote:
Dat stuk loop ik normaal bijna elke dag, daarvoor ga ik geen fiets meenemenquote:Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Kan prima. Is wel een pokkeneind, heb je geen fiets?
Goeiequote:Op maandag 6 december 2010 23:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik blij dat ie weg is. Het vertrek van Pieter Huistra is gewoon het begin van het einde geweest
Ook al loop je het honderd keer per dag, vind ik het nog wel een pokkeneind om te moeten lopen elke dag. Ik zou een fiets roggelen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:57 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dat stuk loop ik normaal bijna elke dag, daarvoor ga ik geen fiets meenemenmaar ik vroeg me af of de weg een beetje ijsvrij is omdat ik sinds vrijdag al niet meer in Groningen ben geweest.
Pokkeneind? Dat valt best meequote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ook al loop je het honderd keer per dag, vind ik het nog wel een pokkeneind om te moeten lopen elke dag. Ik zou een fiets roggelen.
En ja Joppie, verbazingwekkend he.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pokkeneind? Dat valt best meeStation > museumbrug > Pathe > Haddingestraat > Vismarkt en je bent er kats
Meh, inderdaad, voor AH Vismarkt langsquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Via de Folkingestraat lopen is handiger.
Leuk bandje. Vooral live.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:37 schreef JH87 het volgende:
Nietz! Slaif! De Beans hebben een clip voor hun kerstsingle.
Het is heel glad, vooral moeilijk te zien omdat het een beetje gedooid heeft, die uitgesneeuwde mist bovenop aangevroren plassen is verraderlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:21 schreef welkominspace het volgende:
ik zie hier wel steeds mensen uitglijden dus denk het wel![]()
ik trek zo m'n werkschoenen aan,sta je tenminste beetje stevig op die ijslaag
En ik moet nog met m'n gitaarkoffer op 't fietsstuur naar 't oefenhok vanavond..!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is heel glad, vooral moeilijk te zien omdat het een beetje gedooid heeft, die uitgesneeuwde mist bovenop aangevroren plassen is verraderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |