Aach ze zijn daar heel vet, maar dan kom je thuis.. en hangt het toch niet zo mooi in je kamer. Iig bij mij.quote:Op zondag 5 december 2010 15:22 schreef joppie_saus het volgende:
Vertel mij wat, ik heb al genoeg posters verzameld...Meeste niet eens voor mezelf...Volgende moet die van Sint worden..
Oeh, ziet eruit alsof mijn -het is zondag en ik ben morgen vrij, wat te doen- probleempje is opgelost!quote:Op zondag 5 december 2010 14:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Als ik niet al Sintverplichtingen had gehad was ik er geweest.
Maar ja.
Briljante poster overigens ook:
[ afbeelding ]
Prodigyquote:Op zondag 5 december 2010 15:26 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oeh, ziet eruit alsof mijn -het is zondag en ik ben morgen vrij, wat te doen- probleempje is opgelost!
Met een horde medewerkers achter je aan die je achtervolgd?quote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan loop ik dat stukje langs de portier natuurlijk gewoon heel rustig alsof er niets aan de hand is.
Hoera! Breekt den flesch aan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef JH87 het volgende:
Ah, de boef is in de boeien geslagen, hoera!
Hmm, even m'n tactiek aanpassen dan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Met een horde medewerkers achter je aan die je achtervolgd?
Heul niet, genoeg opties. Beetje inspiratieloos, JS.quote:
Is best fijn, mits tijd voor gemaakt.quote:
In ieder geval je boxen verneukt door the Prodigy, da's zo erg nog niet..quote:Op zondag 5 december 2010 15:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb met 'Invaders Must Die' de geluidsboxen in mijn auto opgeblazen
Gelukkig maar, ik wilde net de alarmdiensten bellen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:09 schreef fioooon het volgende:
Nu is het alweer droog.
[..]
Nu is het alweer droog. Dus geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |