schoen is een jaar oud?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:40 schreef bbbb het volgende:
Weet iemand of de Nike Air Flytop Rustic in maat 44 nog ergens te krijgen is? Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:57 schreef vault_tec het volgende:
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=20763
deze in een maat 40 en 38, als je die ziet... pm svp![]()
Ik weet het, maar ga toch even langs een shop in nlquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Mita Sneaker will have them in stock from September 2010."
Maar als ik ze dan zie, PMfapfap
Ik moet even andere manieren opzoeken om te rijgenquote:
2 veters in 1 schoenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik moet even andere manieren opzoeken om te rijgen(Als je dat bedoelt..)
Maar zat er gewoon bij hoor
Leuk, weet je ook wie Dennis Busenitz is?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:35 schreef LennyCole het volgende:
Zo, 3 paar nieuwe schoenen, 1 paar Kswiss, 1 paar le coq sportif (kostten samen 50 euro)
En gisteren op ebay een paar busenitz voor 63 euro gekocht(helaas wel nog 15 euro verzendkosten)
Hehehehe.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:56 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Leuk, weet je ook wie Dennis Busenitz is?
Jullie worden weer bedankt met dat Busenitz gehype hier...
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:56 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Het wordt, als ik het doe, mijn 8ste paar adidas, waarvan er nog 2 paar leven, mag het dan wel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:56 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Ik erger me nog steeds dat 5 jaar gelden iedereen skaters raar en vies vond en skateshops niet indurfde of enkel een vieze blik gunde en nu ineens allemaal skateschoenen aan het halen zijn. Gastjes die met Supreme caps en Vans lopen maar shit praten over skaters, mensen met Nike SB's of adiSkate die klagen over skaters die over stoepen of door winkelstraten rollen etc.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het wordt, als ik het doe, mijn 8ste paar adidas, waarvan er nog 2 paar leven, mag het dan wel?
Alsof DC als enige skateschoenen maakt... Overigens was DC laatst ook een flinke hit onder de dames.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:39 schreef One_conundrum het volgende:
Deze schoenen lijken ook niet echt op die lelijke DC's toch? En vans zijn al langer in bredere kringen geaccepteerd
Om even in de discussie te mengen: zelfde geld toch ook voor Supra?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:07 schreef Meneer_Agent het volgende:
Ontken ik ook niet, maar in dit geval gaat het om een pro model, een schoen die ontwikkeld is in samenwerking met een pro skater, met als voornaamste doel skaten, niet trendy zijn. De naam van de beste man staat er op dus dat draag je toch uit.
Dc heeft overigens bijna al hun credibility in de skatescene verloren door hun meeloopgedrag.
Ik wil ze fucking graag, iemand tips hoe je makkelijkst op ebay shit kan kopen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:04 schreef HAL9000S het volgende:
Bedoel je die lost dingen? Die staan voor 60 dollar op ebay.
Ging even rond neuzen, usa only... Had gelezen dat bieden alsnog zin heeft dus die gast maar een bericht gestuurd.quote:
gewoon een berichtje sturen Idd.. meestal doen ze het wel...quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ging even rond neuzen, usa only... Had gelezen dat bieden alsnog zin heeft dus die gast maar een bericht gestuurd.
Zo zo Drive-r! Ben ik niet gewend van jequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:15 schreef Drive-r het volgende:
Eindelijk weer een paar nieuwe sneakers. Ik heb meestal Adidas Superstar / Court Star in de kast staan en Nike Air, eigenlijk al jaren een stuke of 5-6 paar dat rustig doorwisselt. Nu paar Nike Air West Athletic erbij, vond ze erg relaxed en iets smaller dan de meeste Nike's die ik heb.
[ afbeelding ]
Ik kleed me prive natuurlijk anders dan op werkquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo zo Drive-r! Ben ik niet gewend van je
Dat snap ik. Maar zag je nooit aan voor Air Maxquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:44 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik kleed me prive natuurlijk anders dan op werk
Ben je gek! Zonder Air Max kan ik niet. Na een moeilijke periode (waarin ze zeldzamer werden) is het nu weer een parade van Air Max modellen. Jammer dat het nu natuurlijk wel zo populair is, maar daardoor wel weer wat keuze. Het zijn gewoon relaxte sneakers, alleen 's zomers vind ik ze net iets te "dik".quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar zag je nooit aan voor Air Max
Kan ik alleen maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ben je gek! Zonder Air Max kan ik niet. Na een moeilijke periode (waarin ze zeldzamer werden) is het nu weer een parade van Air Max modellen. Jammer dat het nu natuurlijk wel zo populair is, maar daardoor wel weer wat keuze. Het zijn gewoon relaxte sneakers, alleen 's zomers vind ik ze net iets te "dik".
JD Sportsquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kan ik alleen maarop zeggen. Alleen jammer dat je bij JD Sports altijd van die net iets TE gekleurde modellen hebt.
Begrijp me niet verkeerd ik kom juist NOOIT bij JD.. Mooiboy winkel pur sang daar in the UK.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef Drive-r het volgende:
[..]
JD Sports![]()
Probeer volgende keer gewoon Size?, Offspring, BAPE of een van de grotere merken-zaken (Nike Town, Adidas, etc...). Of natuurlijk vintage gaan!
Ah, ik begreep je wel verkeerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik kom juist NOOIT bij JD.. Mooiboy winkel pur sang daar in the UK.
Dat is ook het artikel dat ik ook bij de Sports Direct heb gehaald toen. Wat een rommelige kut winkel is dat. Aktie Sport maar dan pauperiger.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:50 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ah, ik begreep je wel verkeerd![]()
Een nog pauperige zaak is Sports Direct, dat is letterlijk een jungle. Ongelovelijk warm altijd en enkel oude rotzooi. Maar goed, een paar voetbal-schoentjes voor weinig is nooit verkeerd, dus zodoende kom ik er nog wel eens.
Jaa!! En alles wat je voorin de winkel ziet....... Hangt uiteindelijk ook achterin.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:01 schreef Drive-r het volgende:
Lillywhites![]()
Ook zo'n topzaak inderdaad, die is dus eigendom van Sports Direct. Ook top voor tassen voor de verhuizing, van die 90 liter weekend tassen voor 2 pond...
Die dingen zitten natuurlijk vrij verspreid, maar rond Covent Garden / Soho vind je de beste concentraties. Ik vind zelf Size? altijd erg goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jaa!! En alles wat je voorin de winkel ziet....... Hangt uiteindelijk ook achterin.(winkelvulling). Ik zit te denken waar de toffe sneakershops zaten toen ik er zat, maar dat weet ik zo niet meer.
Leuke winkel met veel exclusives.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Die dingen zitten natuurlijk vrij verspreid, maar rond Covent Garden / Soho vind je de beste concentraties. Ik vind zelf Size? altijd erg goed.
He, die is nog niet eens zo lelijk als de meeste. Zoiets lijkt me dus wel wat... maar eens googlen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:13 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Lunar Rejuven8. Zeer comfortabele en lichte schoen. Loop bijna als een sok, maar dan met goeie schokdemping fapfap
Ahh dank je wel, heb inderdaad ook niets met skaten, maar wel met voetbal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Meneer_Agent het volgende:
Het is een skateschoen geinspireerd op een (zaal)voetbalschoen (Copa Mundial)
Zool zou ik niet echt lomp noemen (itt die van de Copa Mundial), veters zijn vrij normaal. Neus is hetzelfde als op een (zaal)voetbalschoen. Maar als je toch niets met skaten hebt zou ik vooral geen skateschoenen kopen.
Heb je er zelf al een dag op gestaan Sinji? Hoorde van mensen dat ze een dag lang werken in een winkel op die dingen nogal slecht trokken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:13 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Lunar Rejuven8. Zeer comfortabele en lichte schoen. Loop bijna als een sok, maar dan met goeie schokdemping fapfap
Ik weet helaas niet welke schoenen adidas allemaal in blauw/wit uitbrengt... Ga eens langs de adidas Originals winkel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ahh dank je wel, heb inderdaad ook niets met skaten, maar wel met voetbal.Ik voetbal al jaren op de Copa Mundial, misschien dat ik me daarom aangetrokken voel tot deze schoenen.
Maar heb je enig idee welke schoenen van Adidas dan misschien beter bij mij zouden passen? De kleurencombinatie van blauw/wit bevalt me trouwens ook wel.
Ik zou ook iets van de Lunar serie nemen als ik jou was Drive-r. Die Meneer_Agent heeft gepost wil ik zelf ook nog graag hebben als extra trainingsschoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:07 schreef Drive-r het volgende:
Vraagje voor de alles-kenners. Ik koop normaal gewoon sneakers die ik relaxed vind en dat zijn meestal de iets "dikkere" modellen, zal wel komen omdat ik zelf lomp gebouwd ben. Maar goed, in een beetje warme zomer merk je dat wel, zeker als je richting Afrika ofzo gaat. Eigenlijk zou ik wel een paar sneakertjes willen hebben die extreem luchtig en licht zijn. Ik heb wel eens met die Nike Lunarlight in mijn handen gestaan, is dat nu het lichtste wat ik zal vinden? De modellen zijn mij iets te "modern", maar zoiets loopt waarschijnlijk wel lekker. Iemand nog andere goeie modellen met vooral veel gaas en weinig grammetjes?
Ik ga nog wel eens kijken. Het is niet echt mijn soort model, maar er zitten dingen tussen, bedankt!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou ook iets van de Lunar serie nemen als ik jou was Drive-r. Die Meneer_Agent heeft gepost wil ik zelf ook nog graag hebben als extra trainingsschoen.
Ik heb hiermee vanuit Leeuwarden naar Giekerk heen en weer gelopen om wat foto's te maken. Dat is samen plus minus 13 km. (En Kho heeft gewoon rare beentjes)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Heb je er zelf al een dag op gestaan Sinji? Hoorde van mensen dat ze een dag lang werken in een winkel op die dingen nogal slecht trokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |