Hoi!quote:
Heb je al wel zijwieltjes?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:31 schreef nietzman het volgende:
Jop ik heb een fiets!
Haha whiner, nu iig zonder gezeur van andere landen invullen en alles.quote:
Spotify ook online in Nederland!quote:
Zullen we een playlist maken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha whiner, nu iig zonder gezeur van andere landen invullen en alles.
Laat mij even mijn lolletje hebben!
Haha!! Wtff! Ik had betere muziek verwacht!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe deze link eens in je browser:
[ code verwijderd ]
Ik heb gewoon even gezocht op "Groningen" en twee liedjes erin gegooid om te proberenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha!! Wtff! Ik had betere muziek verwacht!
Edit: die eerste is wel fijn, maar die tweede....![]()
Hoe kan je btw een link v je eigen Spotify-lijst doen?
Hahahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, ik had dat ene lied "Ain Boer" nog niet eens gehoord. Wtf is dat?
RMB = Right Mouse Button. RMK voor Nederlandersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Dat is een 'Folksong of the Netherlands', aldus het album.![]()
Ik voeg je even toe. Het is wel even uitpluizen allemaal btw. En wat is RMB dan?
Ik heb niks doan? Wat is je username?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:42 schreef Jesse_ het volgende:
Staan er ook nummers van Schuur en Cement op Spotify?
quote:Did you mean schutz clement?
Lammetjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vanavond lammetjes bewonderen in Eelde.
Ten eerste omdat de meerderheid het waarschijnlijk niet spreekt/verstaat. Ten tweede, ze hebben zoiets in het Friesland-topic ook geprobeerd (in het Fries dus) en dat werd ook niet zo gewaardeerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef Runselpink het volgende:
Waarom is hier de voertaal eigenlijk geen Gronings?
Probeer het eens, ik denk dat je de hele tijd Wat? als reactie krijgt...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef Runselpink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
MOIquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef Runselpink het volgende:
Ik heb Grunnegers wel in de herhaling gezien:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ten eerste omdat de meerderheid het waarschijnlijk niet spreekt/verstaat. Ten tweede, ze hebben zoiets in het Friesland-topic ook geprobeerd (in het Fries dus) en dat werd ook niet zo gewaardeerd
Dat mag heul niet!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef JH87 het volgende:
Mjo werkdag van 9 tot 21 zit erop.
Jij oek apart'n vrind, wandelt doet naar drom'nlând.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slaap lekker mooi stelletje apart'n.
Fijne.quote:
Hoe kan je en lekker en mooi en apart maar toch een stel zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slaap lekker mooi stelletje apart'n.
Da's toch altijd zo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hoe kan je en lekker en mooi en apart maar toch een stel zijn?
Leg ik je nog wel eens uit..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef Oneself het volgende:
Hoe kan je en lekker en mooi en apart maar toch een stel zijn?
Hoe dan?quote:
Dat past niet in het rijtje van 'dingen'. Duhhhh!quote:
Als je niet lekker, mooi en apart bent kan je ook geen goed stel zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:15 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
[..]
Dat past niet in het rijtje van 'dingen'. Duhhhh!![]()
En Nellllson, jij hebt mij onderhand nog een hoop te vertellen dan!
Komt goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:15 schreef Oneself het volgende:
Dat past niet in het rijtje van 'dingen'. Duhhhh!![]()
En Nellllson, jij hebt mij onderhand nog een hoop te vertellen dan!
Half 5?! Wanneer sliep ik om half vijf?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Ga je ook weer om half vijf slapen Oneself?
Die ene keer dat het half vier was.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Half 5?! Wanneer sliep ik om half vijf?
Nou dus. Hoe staat het leven verder?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:26 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Oooooh gekkerrrrrd, die 'ene keer half vijf' kan toch niet half vier zijnnnn. Duuuuhhuuuuu.
Neuj, de fun is over.quote:
Nou neequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:29 schreef Oneself het volgende:
[..]
Neuj, de fun is over.![]()
Dingen zijn goed, ik ga wel zo slapen overigens. Ga jij hier wel tot 4.30 hangen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:59 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen.
Jopquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
JH87
Bob.
Luco
nietzman
ChipsZak.
Slaif
Peterselieman
Q.E.D.
Grulez
Jesse_
Harajuku.
Bullet-tooth
Cat22
Renesite
2cv
Meddo
Albert86
automatic_
TARAraboemdijee
CasB
maok
Bart
NelsonWandelaar
1UP
kikoooooo
Alexxxxx
.txt
Rekkie
freecell
Oneself
Slork
Peekies
RealZeus
Crientj
Piles
trainfreak
moemoe
Cosmo.
JDx
Breathtaking
Puala
Lienzz
pekel
lorteti
Dropdown
Crazy-M
teigan
DevilsAndDust
Reflectionne
Semmm
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Luco
JH87
Bob.
ChipsZak.
nietzman
MaxMark
Notorious_Roy
Peterselieman
Slaif
Q.E.D.
Renesite
Bullet-tooth
Grulez
kikoooooo
2cv
TARAraboemdijee
freecell
.txt
Strolie75
Alexxxxx
maok
xxiessiexx
NelsonWandelaar
Mr.Noodle
speknek
__Saviour__
Fappie
Chocobo
Albert86
RaymanNL
Fems
Netsplitter
Breathtaking
Oneself
Marble
moemoe
IQM
Deoxyribonucleic
Aether
RealZeus
Prosac
remlof
PiRANiA
nomar83
PaRoDiUzZ
seventhseagulll
gamefreek
Etcetera
_Flea_
Slein83
Mwhehe nu krijgen we hier allemaal lijstjes.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Luco
Q.E.D.
Bob.
MaxMark
nietzman
JH87
Renesite
NelsonWandelaar
Slaif
Fems
Peterselieman
Nixx-
Federer-fan
Fortitude
ChipsZak.
MaskOfSanity
Jesse_
kikoooooo
PeterLudolf
Breathtaking
vosss
RickoKun
Bullet-tooth
remlof
Lespaulspelert
opastokvis
stijn_
Nembrionic
Penisbaard
Pharkus
moemoe
RedFever007
Crutch
ToT
kwiwi
snakelady
TheSwooshdockSaints
Annnet
Garisson72
Lienekien
boem-dikkie
ikhouvangroenesokken
Lindgren.
Rekkie
Inverted_World
Kikopuz
tliciouz
wesp40
Gillette_M5
matthijs..
Uiteraard is het lijstjes dumpen nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JH87
Luco
Bob.
nietzman
Greys
MaxMark
Slaif
Harajuku.
Peterselieman
Qwea
Ingetje79
Grulez
Breathtaking
Jesse_
Q.E.D.
maok
.txt
Alexxxxx
alors
freecell
TARAraboemdijee
Cat22
Renesite
Pisces29
2cv
RealZeus
P.F
Isegrim
raaavi
Albert86
Fems
Robijn1961
MissBliss
teigan
Bullet-tooth
kikoooooo
Mirjam
NelsonWandelaar
bloempje-moi
Dark_Killah
Loveless85
JJH
ElisaB
oh-oh
Enfermera
Anonymousz
nokwanda
Tamashii
Miam
Fappie
Between now and half an hour!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Between now and half an hour!
[...]hoogstens een naam die ik wel eens gezien heb. Bijv. Luco ofzo.![]()
![]()
Hoe komen ze uberhaupt bij die volgorde?
Haha geintje toch.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef Luco het volgende:
[..]?
Die wordt bepaald aan de hand van mensen die vlak na je posten. IN dit geval krijg ik weer +1 op jouw lijstje, zo moet je dat opvatten.
Post je nog meer achter de schermen dan ervoor, ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
zo mijn lijstje maar eens uitzoeken. Zal wel omgeven zijn door crewleden
ongeveer twee keer zoveel achter de schermen als er voor jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Post je nog meer achter de schermen dan ervoor, ofzo?
Olga
Sj0rSz
JJdJ1984
Sally
TJDoornbos
franklop
donroyco
nyny83
Zeroku
sportfreak
Muck
Rauzer
Dr_Flash
dennistd
DerMeister
RowanF1
MPG
existenz
sbientje
Tackleberry
ChiefBigFoot
Ofyles2
methodmich
Nuongirl
ChipsZak.
JH87
Bob.
Duvel
OA
Luco
xxiessiexx
skittelman
shiznuts
Alexxxxx
James1988
BeefRWijker
ziggyziggyziggy
Feejx
greavy
Breuls
Ou-Tannu
HuHu
nietzman
Socios
Ferdo
MaxMark
Juicyhil
remlof
Magneet
vosss
De php neemt duidelijk het keldertje en KPD niet mee, daarom staan alle Groningers bovenaan.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Luco
JH87
Oneself
Slaif
Fems
MaxMark
Bob.
nietzman
ChipsZak.
Peterselieman
Q.E.D.
Jesse_
moemoe
NelsonWandelaar
remlof
Bullet-tooth
DevilsAndDust
Breathtaking
Wisheh
RedFever007
Tangarine
TARAraboemdijee
Bafrokapper
kikoooooo
bawo
Roma-Totti
motorbloempje
piepeloi55
SeLang
Marlalala
_Led_
purplerose
Renesite
maickeltje
Murmeli
laforest
Spockjuh_
Alexxxxx
mamaisboos.
tralalalars
belsen
stijn_
Huppelmuts
apenkutkop
Adolecens
tommosz
tijnbrein
2dope
Crutch
Duvel
Wel raar dan, want ik las in het topic dat het álle fora, zelfs die van de crew (achter de schermen dus) meeneemt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef Nixx- het volgende:
Bedankt![]()
[..]
De php neemt duidelijk het keldertje en KPD niet mee, daarom staan alle Groningers bovenaan.
is niet raar. Het is bewust zo ingesteldquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wel raar dan, want ik las in het topic dat het álle fora, zelfs die van de crew (achter de schermen dus) meeneemt.
Dus toch niet álle fora.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet raar. Het is bewust zo ingesteld
KPD wordt misschien wel meegenomen, maar het keldertje 100% zeker niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
is niet raar. Het is bewust zo ingesteld
Geen probleemquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nou hebben jullie ons gisteren weer eens mooi ingemaakt met basketballen
Hmmm morgen weer bij jullie hequote:
je verlangt naar nog meer billenkoek?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hmmm morgen weer bij jullie he
Niet vergeten dat Gasterra gisteren maar 6 punten voorstond hequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je verlangt naar nog meer billenkoek?
Maar, Gasterra doet het wel goed!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Gasterra gisteren maar 6 punten voorstond he
Beter dan de Giantsquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar, Gasterra doet het wel goed!(zegt de basketballiefhebber:D).
Ik hoop het, zou leuk zijn. Echter mis ik wel wat in het team. Ze hebben helaas geen goede center (hij is geblesseerd). Ik mis het soms in het spel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Beter dan de Giants![]()
Maarr... Als ze zo spelen als gisteren maken we zeker nog een kans.
Ah je bedoeld Ties Theeuwkens.. Ja dat kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou leuk zijn. Echter mis ik wel wat in het team. Ze hebben helaas geen goede center (hij is geblesseerd). Ik mis het soms in het spel.
Waar speel je zelf?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ah je bedoeld Ties Theeuwkens.. Ja dat klopt
Haha nergensquote:
haha, jammer hoor! Want basketbal is ook erg erg leuk om te spelen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Haha nergens![]()
Maar ik ben wel supporter hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vrouw op de 2e plaats
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Fems het volgende:
[..]
haha, jammer hoor! Want basketbal is ook erg erg leuk om te spelen!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
pas thuis maar op voor de deegrollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vrouw op de 2e plaats
Altijd onderweg naar het avontuur
Yeah.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
JH87
Luco
nietzman
ChipsZak.
MaxMark
Slaif
Peterselieman
Q.E.D.
Grulez
Jesse_
NelsonWandelaar
Renesite
.txt
TARAraboemdijee
maok
Bullet-tooth
2cv
Alexxxxx
Albert86
P.F
Oneself
kikoooooo
Breathtaking
freecell
motorbloempje
RealZeus
MariaEtcetera
ColdFeet
DevilsAndDust
Viking84
moemoe
Fems
teigan
loveli
Slork
uniekhoorn
XcUZ_Me
Fappie
Chicolate
kwakz0r
Daph_
conleche
Prosac
TallMan
Labjas
AKnynke
PurePoisonPerfume
shinydiscoball
remlof
LoudGirl
Waarom wil je die niet gewoon posten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mensen die mijn lijstje willen zien moeten maar even PMen
nietzman
Luco
Bob.
ChipsZak.
Slaif
MaxMark
Grulez
Peterselieman
Q.E.D.
Jesse_
NelsonWandelaar
Renesite
2cv
Bullet-tooth
TARAraboemdijee
Breathtaking
Albert86
Alexxxxx
maok
.txt
kikoooooo
freecell
DeVinger
Fems
Slork
Fappie
Prosac
Yozzz
teigan
RealZeus
Stanley_Climbfall
moemoe
Oneself
Nixx-
Positive_Thinking
RickoKun
Puala
Elvislives
vitessezuid113
Marco001
Adelante
Labjas
Dubnobasswithmyheadman
remlof
LoudGirl
DevilsAndDust
boem-dikkie
pessie
Soulshaker
ralfseltje
Haha, ik loop dus ook al 4 afleveringen achter. Tis wat moeilijker me er tegen te zetten, omdat deze serie lang zo leuk niet is als verwacht/gehoopt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:22 schreef JH87 het volgende:
Dinsdag moet ik vier Pacific afleveringen inhalen. Maar ik weet waar je op doelt. Kun je woensdag?
¤¤¤quote:
Remlofquote:
Waar is Breathtaking eigenlijk?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Luco
Roel_Jewel
JH87
Slaif
Bob.
golfer
morpheus_at_work
tong80
nietzman
remlof
ChipsZak.
Renesite
MaxMark
TNA
DrDentz
Iblis
Qunix
Breathtaking
Peterselieman
Horloge
Maraca
venomsnake
Klopkoek
xxiessiexx
Doler12
capricia
qonmann
Tamashii
FunkyHomosapien
Pixie.
pberends
porsche1
donthate
-Hans-
Arcee
Adelante
ScottTracy
Stali
NelsonWandelaar
sinterklaaskapoentje
Jesse_
marcodej
Ringo
Stephan1237
Marijkezwolle
Edwinuss
Jac0bus
Tazar_Yoot
maartena
Oneself
Wat is er daarmee?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:25 schreef Q.E.D. het volgende:
Lagerhuis lagerhuis lagerhuis lagerhuis la...
Het was soort van humor, had niet het idee dat mensen er op zitten te wachten weet je wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom wil je die niet gewoon posten?
Jongen toch, hebben ze je pijn gedaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef Renesite het volgende:
Waarom moet er op het zernike overal waar ik kom mensen staan die flyeren!!!! Hou eens op met die studentenverkiezingen
"HOI HEB JIJ GESTEMD OP HSV?"quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jongen toch, hebben ze je pijn gedaan?
Inkomen! Lang niet gezien. Hoe staat het leven?quote:
Blanco, ze zijn allemaal incapabel en hebben nog nooit iets gepresteerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Luco het volgende:
Ik moet nog stemmen, maar heb werkelijk waar geen flauw idee waarop. Sowieso geen GSb, blijven Calimero en SOG over, maar die doen zo patserig met alle dingetjes die ze bereikt hebben. Calimero heb ik verder pas 1 keer gezien, SOG staat echt elke dag bij ons op de faculteit.
Ze zeggen dat die AH-ToGo mede door hun er zit. Ze zeggen dat door hun wij straks in de kantine kunnen pinnen, en ga zo maar door.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Blanco, ze zijn allemaal incapabel en hebben nog nooit iets gepresteerd.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef Luco het volgende:
Lol, die muts van die sterrentatoeages is bij Knevel en van den Brink! Leedvermaak :'D
I rest my casequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef Jesse_ het volgende:
Pinnen in de kantine kunnen wij mede dankzij de SOG.
Maar ze zijn er voor om zich met onderwijs bezig te houden, niet met zulke randzaken.
En op onderwijs gebied hebben ze vrijwel niks klaar gespeeld.
Hoe ze het verder op de hanze doen weet ik niet, maar goed van de hanze vereniging dat ze een AH-ToGo in een gebouw van de RuG hebben weten te plaatsen
Hou je wel van sterretjes?quote:
Wheu, wtf doet zij daar alsnog met die sterretjes op d'r hoofd? Ik dacht dat dat allemaal een keiharde fake-ass actie was?quote:
Nee. Ze wilde het geloof ik zelf, maar was daarna bang dat dr pa boos zou worden. Vervolgens verzon ze dus het 'ik viel in slaap en had sterren'-verhaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wheu, wtf doet zij daar alsnog met die sterretjes op d'r hoofd? Ik dacht dat dat allemaal een keiharde fake-ass actie was?
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:43 schreef Slaif het volgende:
Wat is jop ook een stalker. Bij iedereen bovenaan.
Ik sluit niet uit dat ze is flauw gevallen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef Luco het volgende:
Gisteravond zei ze dat ze niet meer wist of ze in slaap was gevallen
Hoo!quote:
Haha, poezie van de bovenste plank toch?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:20 schreef Luco het volgende:
Wiebel met die tieten wiebel wiebel met die tieten.
Hoogstaand deel van de dag, ik merk het alweer
Voor een free account moet je een invite hebben, geloof ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef JH87 het volgende:
Cut the crap, kids.
Oneself, hoe zit dat met 't verschil tussen een free en een open account in Spotify. Twintig uur is niet genoeg voor mij.
BoemKlatsch - Spontaneous Combustion. Recensies zeggen dat het wel goede muziek is, maar om direct 18 euro neer te leggen voor een groep waar ik verder nooit van gehoord heb, nee dank je.quote:
Nog nooit van youtube gehoord?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
BoemKlatsch - Spontaneous Combustion. Recensies zeggen dat het wel goede muziek is, maar om direct 18 euro neer te leggen voor een groep waar ik verder nooit van gehoord heb, nee dank je.
Nee, vertel?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, vertel?!Je kan toch gewoon op youtube een paar nummers luisteren, als dat je wel bevalt koop je de cd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Mocht je hem nog tegenkomen, ik ben er ook al een tijdje naar opzoekquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
BoemKlatsch - Spontaneous Combustion. Recensies zeggen dat het wel goede muziek is, maar om direct 18 euro neer te leggen voor een groep waar ik verder nooit van gehoord heb, nee dank je.
Gelukkig. Ik ben momenteel uitzendkracht bij 'studentenwerk.nl' Dus ik was vandaag het warmbuffet op de kantine van de hanze aan het bijhouden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Bob. het volgende:
Sure. Ik ben ook aan het werken, terwijl ik heel veel moet studeren.
Waar werk je?
Hmmmm... dat hangt er vanaf: wil je op de korte of lange termijn geld verdienen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Fems het volgende:
Eigenlijk moet ik studeren. Maar ik kon werken. Dan is het toch logisch om voor werken te kiezen?
Inderdaad, Spotify Open is max 20 uur p/mnd en Spotify Free is onbeperkt muziek luisteren + radiofunctie. Ik had 2 codes, maar heb ze al weg gegeven.. Als je zelf geen code hebt - via iemand die Premium/Unl heeft - kan je ook een maandje Spotify Unlimited (5,-) doen en daarna terug vallen naar Spotify Free. Tenminste, als het goed is val je dan terug naar Free, check 't even.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef JH87 het volgende:
Cut the crap, kids.
Oneself, hoe zit dat met 't verschil tussen een free en een open account in Spotify. Twintig uur is niet genoeg voor mij.
Waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:22 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik zal eens zien hoe 't bevalt en een keertje vijf euro lappen kan m'n portemonnee dan wel aan. Wel tof dat er op Facebook al veel mooie playlists voorbij komen van Vera en festivals enzo.
Haha, ik irriteerde me bij mijn dappere pogingen echt het apelazarus aan FB dus niet voor mij.quote:
Als je haar maar goed zit!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:52 schreef Luco het volgende:
Gezeur van mensen op training, ging niet lekker verdedigend en dan komen 16 mensen je 1 voor 1 vertellen hoe dat wel moet. Iets wat ik even slecht trok vanavond, dus nu is m'n bui aardig verpest. Morgen nieuwe dag, dus ik ga maar slapen. Truste
Schattig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 03:36 schreef JH87 het volgende:
Jaaaaa potenteelthesdingrd.
Ik zou gelijk geld storten. Maarten is wel te vertrouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:20 schreef nietzman het volgende:
Wat krijg ik rare mailtjes van jou Tara!.
Hallo,
Het spijt me voor dit vreemde verzoek, omdat het zou kunnen krijgen om ook u dringend, maar is het vanwege de situatie van de dingen nu.
Ik zit in Londen, Engeland met mijn familie op dit moment, we kwamen hier beneden voor een korte vakantie toen was ik beroofd, slechter van is dat zakken, contant geld en kaarten en mijn mobiele telefoon werd gestolen een geweer op zich, het is een dergelijke gekke ervaring voor ons, hebben we hulp nodig vliegen terug naar huis, zijn de autoriteiten niet 100% ondersteunen, maar het goede is dat we nog steeds onze paspoorten en tickets terug, maar op dit moment problemen met de aflossing van de hotelrekeningen en ook het krijgen van een taxi om ons naar de luchthaven.
Ik heb je nodig om leningen me wat $ $ en ik beloof om terug te betalen deze morgen .. Je hebt mijn woord!
Dank U
Maarten
mja, na dit mailtje wat minder. Wat een fouten staan er in zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou gelijk geld storten. Maarten is wel te vertrouwen
Die heb ik ook,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:20 schreef nietzman het volgende:
Wat krijg ik rare mailtjes van jou Tara!.
Hallo,
Het spijt me voor dit vreemde verzoek, omdat het zou kunnen krijgen om ook u dringend, maar is het vanwege de situatie van de dingen nu.
Ik zit in Londen, Engeland met mijn familie op dit moment, we kwamen hier beneden voor een korte vakantie toen was ik beroofd, slechter van is dat zakken, contant geld en kaarten en mijn mobiele telefoon werd gestolen een geweer op zich, het is een dergelijke gekke ervaring voor ons, hebben we hulp nodig vliegen terug naar huis, zijn de autoriteiten niet 100% ondersteunen, maar het goede is dat we nog steeds onze paspoorten en tickets terug, maar op dit moment problemen met de aflossing van de hotelrekeningen en ook het krijgen van een taxi om ons naar de luchthaven.
Ik heb je nodig om leningen me wat $ $ en ik beloof om terug te betalen deze morgen .. Je hebt mijn woord!
Dank U
Maarten
Dat lijkt me niet meer dan terechtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:11 schreef MaxMark het volgende:
Wat vaag, ik zie dat ik gister een spammail dat zich voordeed als zijnde van Facebook. Sindsdien gooit hij ook alle échte emails van Facebook in mn spamfolder
Ik ben selectief hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Blabla, ik ben overal tegen, blabla. Dat kennen we nu wel.
*kopt makkelijke je moeder-grap steenhard in*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef nietzman het volgende:
Do me! Do me!
Ik vind Jesse_ best wel vriendelijk de laatste tijd anders!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Blabla, ik ben overal tegen, blabla. Dat kennen we nu wel.
Wanneer krijgen we de Bob. Awards?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind Jesse_ best wel vriendelijk de laatste tijd anders!
De vraag stellen is m beantwoorden. Nope. Kwam alleen dit tegenquote:
Jammer dat Imca nooit de stap naar de catwalk heeft willen/kunnen zettenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vraag stellen is m beantwoorden. Nope. Kwam alleen dit tegen
[ afbeelding ]
Een toevoeging:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef Misstique het volgende:
Groningers gezocht voor recordpoging
Van vrijdag 4 juni 12.00 uur tot zaterdag 12.00 uur zal Romano Sandee een wereldrecordpoging gaan ondernemen, zijnde '24 uur achter elkaar stoelmassages geven'. Hij heeft elk uur 5 minuten pauze. De recordpoging is officieel aangemeld bij Guinness World Records.
Bij stoelmassage zit men in een speciaal ontworpen massagestoel, in deze stoel zit je een beetje naar voren. Vervolgens wordt er over de kleding heen gemasseerd en wordt er vooral aandacht besteed aan de rug, schouders en nek.
De recordpoging zal gedaan worden in de MustSee bioscoop te Groningen (in de Euroborg). Op dit moment zijn er nog héél veel mensen nodig die graag een stoelmassage willen hebben, voornamelijk op de zaterdag tussen 0.00 uur en 8.00 uur. Ook op de vrijdagmiddag tussen 12.00 uur en 15.00 uur is momenteel nog onderbezetting.
Er zijn ook diverse bekende personen uitgenodigd, voornamelijk uit de regio Groningen, maar ook mensen met een landelijke bekendheid.
Aanmelden kan via dit aanmeldingsformulier!
Een van de redenen waarom je niet beroemd wilt zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef Luco het volgende:
Zag haar vorig jaar lopen in Helpman, begonnen direct zooi mensen te roepen: Hee Kim! Kim! Kim! Dat is Kim, zie je dat?hee Kim!
Was best zielig eigenlijk... En zo knap vond ik haar nou ook weer niet
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef Luco het volgende:
Zag haar vorig jaar lopen in Helpman, begonnen direct zooi mensen te roepen: Hee Kim! Kim! Kim! Dat is Kim, zie je dat?hee Kim!
Was best zielig eigenlijk... En zo knap vond ik haar nou ook weer niet
En, werkte het?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Slaif het volgende:
Ik heb wel eens "heeeee jou ken ik" tegen dr gedronkaard...
Ik las laatst een interview in of ander blad met haar en Sylvia (die Rotterdamse wijntjes-drinker uit HNTM) en ik vond Kim minder dom klinken dan ik d'r had ingeschat.quote:
Mooie lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
hermandeperman
Sjoewe
Anne
BoJo
lipje
Hugster
BaraCuda
ook_gek
Paladijn
PeuRac
ChipsZak.
M5
DevilsAndDust
Peterselieman
Fugie
Klonk
ThaFreak
vlad
Alfisti
Tommy_Kuklinski
Mukie
2cv
BazzoS
Renesite
maok
Googolplexian
DevilsWhore
Tjabbo
Sebasser
Xtreem
Bob.
remlof
Fwnk
Sjoem
Dr_Flash
Grulez
Dribbel_
MaxMark
JH87
freecell
Jaguarized
teigan
nietzman
justmattie
Youp
Ou-Tannu
BazzieK
skiczukie
Opa_vertelt
Snakey
- Wat'n boudelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iemand mij helpen aan wat groningse uitspraken zoals: ik hou van je, goeiemorgen en dat soort dingen?
http://www.mijnwoordenboek.nl/gezegden/groningsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iemand mij helpen aan wat groningse uitspraken zoals: ik hou van je, goeiemorgen en dat soort dingen?
Bienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zie dat ik hier vriendjes heb
[..]
Mooie lijst
Jaa! Goed dat je 't zegt, ik moet nog even een hostel boeken. Thanks voor de tip nog, maar Milaan is 'n tikkeltje te ver weg als slaapplek.quote:
Ga je nog op stap?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:29 schreef JH87 het volgende:
Weekend.
60-62 voor Giantsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:59 schreef Fems het volgende:
Is het daar ook zulk lekker weer?
En chewbacca_maatschappij! ik duim dat giants winnen! Ik hoop het!(dan wint donar thuis en dan is het feest in grunn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |