Jij oek apart'n vrind, wandelt doet naar drom'nlând.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slaap lekker mooi stelletje apart'n.
Fijne.quote:
Hoe kan je en lekker en mooi en apart maar toch een stel zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slaap lekker mooi stelletje apart'n.
Da's toch altijd zo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hoe kan je en lekker en mooi en apart maar toch een stel zijn?
Leg ik je nog wel eens uit..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef Oneself het volgende:
Hoe kan je en lekker en mooi en apart maar toch een stel zijn?
Hoe dan?quote:
Dat past niet in het rijtje van 'dingen'. Duhhhh!quote:
Als je niet lekker, mooi en apart bent kan je ook geen goed stel zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:15 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hoe dan?![]()
[..]
Dat past niet in het rijtje van 'dingen'. Duhhhh!![]()
En Nellllson, jij hebt mij onderhand nog een hoop te vertellen dan!
Komt goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:15 schreef Oneself het volgende:
Dat past niet in het rijtje van 'dingen'. Duhhhh!![]()
En Nellllson, jij hebt mij onderhand nog een hoop te vertellen dan!
Half 5?! Wanneer sliep ik om half vijf?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Ga je ook weer om half vijf slapen Oneself?
Die ene keer dat het half vier was.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Half 5?! Wanneer sliep ik om half vijf?
Nou dus. Hoe staat het leven verder?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:26 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Oooooh gekkerrrrrd, die 'ene keer half vijf' kan toch niet half vier zijnnnn. Duuuuhhuuuuu.
Neuj, de fun is over.quote:
Nou neequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:29 schreef Oneself het volgende:
[..]
Neuj, de fun is over.![]()
Dingen zijn goed, ik ga wel zo slapen overigens. Ga jij hier wel tot 4.30 hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |