Hoi!quote:
Heb je al wel zijwieltjes?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:31 schreef nietzman het volgende:
Jop ik heb een fiets!
Haha whiner, nu iig zonder gezeur van andere landen invullen en alles.quote:
Spotify ook online in Nederland!quote:
Zullen we een playlist maken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha whiner, nu iig zonder gezeur van andere landen invullen en alles.
Laat mij even mijn lolletje hebben!
Haha!! Wtff! Ik had betere muziek verwacht!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe deze link eens in je browser:
[ code verwijderd ]
Ik heb gewoon even gezocht op "Groningen" en twee liedjes erin gegooid om te proberenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha!! Wtff! Ik had betere muziek verwacht!
Edit: die eerste is wel fijn, maar die tweede....![]()
Hoe kan je btw een link v je eigen Spotify-lijst doen?
Hahahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, ik had dat ene lied "Ain Boer" nog niet eens gehoord. Wtf is dat?
RMB = Right Mouse Button. RMK voor Nederlandersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Dat is een 'Folksong of the Netherlands', aldus het album.![]()
Ik voeg je even toe. Het is wel even uitpluizen allemaal btw. En wat is RMB dan?
Ik heb niks doan? Wat is je username?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:42 schreef Jesse_ het volgende:
Staan er ook nummers van Schuur en Cement op Spotify?
quote:Did you mean schutz clement?
Lammetjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vanavond lammetjes bewonderen in Eelde.
Ten eerste omdat de meerderheid het waarschijnlijk niet spreekt/verstaat. Ten tweede, ze hebben zoiets in het Friesland-topic ook geprobeerd (in het Fries dus) en dat werd ook niet zo gewaardeerdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef Runselpink het volgende:
Waarom is hier de voertaal eigenlijk geen Gronings?
Probeer het eens, ik denk dat je de hele tijd Wat? als reactie krijgt...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef Runselpink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
MOIquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef Runselpink het volgende:
Ik heb Grunnegers wel in de herhaling gezien:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ten eerste omdat de meerderheid het waarschijnlijk niet spreekt/verstaat. Ten tweede, ze hebben zoiets in het Friesland-topic ook geprobeerd (in het Fries dus) en dat werd ook niet zo gewaardeerd
Dat mag heul niet!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef JH87 het volgende:
Mjo werkdag van 9 tot 21 zit erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |