Het was soort van humor, had niet het idee dat mensen er op zitten te wachten weet je wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom wil je die niet gewoon posten?
Jongen toch, hebben ze je pijn gedaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef Renesite het volgende:
Waarom moet er op het zernike overal waar ik kom mensen staan die flyeren!!!! Hou eens op met die studentenverkiezingen
"HOI HEB JIJ GESTEMD OP HSV?"quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jongen toch, hebben ze je pijn gedaan?
Inkomen! Lang niet gezien. Hoe staat het leven?quote:
Blanco, ze zijn allemaal incapabel en hebben nog nooit iets gepresteerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Luco het volgende:
Ik moet nog stemmen, maar heb werkelijk waar geen flauw idee waarop. Sowieso geen GSb, blijven Calimero en SOG over, maar die doen zo patserig met alle dingetjes die ze bereikt hebben. Calimero heb ik verder pas 1 keer gezien, SOG staat echt elke dag bij ons op de faculteit.
Ze zeggen dat die AH-ToGo mede door hun er zit. Ze zeggen dat door hun wij straks in de kantine kunnen pinnen, en ga zo maar door.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Blanco, ze zijn allemaal incapabel en hebben nog nooit iets gepresteerd.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef Luco het volgende:
Lol, die muts van die sterrentatoeages is bij Knevel en van den Brink! Leedvermaak :'D
I rest my casequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef Jesse_ het volgende:
Pinnen in de kantine kunnen wij mede dankzij de SOG.
Maar ze zijn er voor om zich met onderwijs bezig te houden, niet met zulke randzaken.
En op onderwijs gebied hebben ze vrijwel niks klaar gespeeld.
Hoe ze het verder op de hanze doen weet ik niet, maar goed van de hanze vereniging dat ze een AH-ToGo in een gebouw van de RuG hebben weten te plaatsen
Hou je wel van sterretjes?quote:
Wheu, wtf doet zij daar alsnog met die sterretjes op d'r hoofd? Ik dacht dat dat allemaal een keiharde fake-ass actie was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |