Het was soort van humor, had niet het idee dat mensen er op zitten te wachten weet je wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom wil je die niet gewoon posten?
Jongen toch, hebben ze je pijn gedaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef Renesite het volgende:
Waarom moet er op het zernike overal waar ik kom mensen staan die flyeren!!!! Hou eens op met die studentenverkiezingen
"HOI HEB JIJ GESTEMD OP HSV?"quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jongen toch, hebben ze je pijn gedaan?
Inkomen! Lang niet gezien. Hoe staat het leven?quote:
Blanco, ze zijn allemaal incapabel en hebben nog nooit iets gepresteerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef Luco het volgende:
Ik moet nog stemmen, maar heb werkelijk waar geen flauw idee waarop. Sowieso geen GSb, blijven Calimero en SOG over, maar die doen zo patserig met alle dingetjes die ze bereikt hebben. Calimero heb ik verder pas 1 keer gezien, SOG staat echt elke dag bij ons op de faculteit.
Ze zeggen dat die AH-ToGo mede door hun er zit. Ze zeggen dat door hun wij straks in de kantine kunnen pinnen, en ga zo maar door.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Blanco, ze zijn allemaal incapabel en hebben nog nooit iets gepresteerd.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef Luco het volgende:
Lol, die muts van die sterrentatoeages is bij Knevel en van den Brink! Leedvermaak :'D
I rest my casequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef Jesse_ het volgende:
Pinnen in de kantine kunnen wij mede dankzij de SOG.
Maar ze zijn er voor om zich met onderwijs bezig te houden, niet met zulke randzaken.
En op onderwijs gebied hebben ze vrijwel niks klaar gespeeld.
Hoe ze het verder op de hanze doen weet ik niet, maar goed van de hanze vereniging dat ze een AH-ToGo in een gebouw van de RuG hebben weten te plaatsen
Hou je wel van sterretjes?quote:
Wheu, wtf doet zij daar alsnog met die sterretjes op d'r hoofd? Ik dacht dat dat allemaal een keiharde fake-ass actie was?quote:
Nee. Ze wilde het geloof ik zelf, maar was daarna bang dat dr pa boos zou worden. Vervolgens verzon ze dus het 'ik viel in slaap en had sterren'-verhaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wheu, wtf doet zij daar alsnog met die sterretjes op d'r hoofd? Ik dacht dat dat allemaal een keiharde fake-ass actie was?
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:43 schreef Slaif het volgende:
Wat is jop ook een stalker. Bij iedereen bovenaan.
Ik sluit niet uit dat ze is flauw gevallen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef Luco het volgende:
Gisteravond zei ze dat ze niet meer wist of ze in slaap was gevallen
Hoo!quote:
Haha, poezie van de bovenste plank toch?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:20 schreef Luco het volgende:
Wiebel met die tieten wiebel wiebel met die tieten.
Hoogstaand deel van de dag, ik merk het alweer
Voor een free account moet je een invite hebben, geloof ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef JH87 het volgende:
Cut the crap, kids.
Oneself, hoe zit dat met 't verschil tussen een free en een open account in Spotify. Twintig uur is niet genoeg voor mij.
BoemKlatsch - Spontaneous Combustion. Recensies zeggen dat het wel goede muziek is, maar om direct 18 euro neer te leggen voor een groep waar ik verder nooit van gehoord heb, nee dank je.quote:
Nog nooit van youtube gehoord?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
BoemKlatsch - Spontaneous Combustion. Recensies zeggen dat het wel goede muziek is, maar om direct 18 euro neer te leggen voor een groep waar ik verder nooit van gehoord heb, nee dank je.
Nee, vertel?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, vertel?!Je kan toch gewoon op youtube een paar nummers luisteren, als dat je wel bevalt koop je de cd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Mocht je hem nog tegenkomen, ik ben er ook al een tijdje naar opzoekquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
BoemKlatsch - Spontaneous Combustion. Recensies zeggen dat het wel goede muziek is, maar om direct 18 euro neer te leggen voor een groep waar ik verder nooit van gehoord heb, nee dank je.
Gelukkig. Ik ben momenteel uitzendkracht bij 'studentenwerk.nl' Dus ik was vandaag het warmbuffet op de kantine van de hanze aan het bijhouden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Bob. het volgende:
Sure. Ik ben ook aan het werken, terwijl ik heel veel moet studeren.
Waar werk je?
Hmmmm... dat hangt er vanaf: wil je op de korte of lange termijn geld verdienen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Fems het volgende:
Eigenlijk moet ik studeren. Maar ik kon werken. Dan is het toch logisch om voor werken te kiezen?
Inderdaad, Spotify Open is max 20 uur p/mnd en Spotify Free is onbeperkt muziek luisteren + radiofunctie. Ik had 2 codes, maar heb ze al weg gegeven.. Als je zelf geen code hebt - via iemand die Premium/Unl heeft - kan je ook een maandje Spotify Unlimited (5,-) doen en daarna terug vallen naar Spotify Free. Tenminste, als het goed is val je dan terug naar Free, check 't even.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef JH87 het volgende:
Cut the crap, kids.
Oneself, hoe zit dat met 't verschil tussen een free en een open account in Spotify. Twintig uur is niet genoeg voor mij.
Waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:22 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik zal eens zien hoe 't bevalt en een keertje vijf euro lappen kan m'n portemonnee dan wel aan. Wel tof dat er op Facebook al veel mooie playlists voorbij komen van Vera en festivals enzo.
Haha, ik irriteerde me bij mijn dappere pogingen echt het apelazarus aan FB dus niet voor mij.quote:
Als je haar maar goed zit!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:52 schreef Luco het volgende:
Gezeur van mensen op training, ging niet lekker verdedigend en dan komen 16 mensen je 1 voor 1 vertellen hoe dat wel moet. Iets wat ik even slecht trok vanavond, dus nu is m'n bui aardig verpest. Morgen nieuwe dag, dus ik ga maar slapen. Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |