Gelukkig. Ik ben momenteel uitzendkracht bij 'studentenwerk.nl' Dus ik was vandaag het warmbuffet op de kantine van de hanze aan het bijhouden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Bob. het volgende:
Sure. Ik ben ook aan het werken, terwijl ik heel veel moet studeren.
Waar werk je?
Hmmmm... dat hangt er vanaf: wil je op de korte of lange termijn geld verdienen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Fems het volgende:
Eigenlijk moet ik studeren. Maar ik kon werken. Dan is het toch logisch om voor werken te kiezen?
Inderdaad, Spotify Open is max 20 uur p/mnd en Spotify Free is onbeperkt muziek luisteren + radiofunctie. Ik had 2 codes, maar heb ze al weg gegeven.. Als je zelf geen code hebt - via iemand die Premium/Unl heeft - kan je ook een maandje Spotify Unlimited (5,-) doen en daarna terug vallen naar Spotify Free. Tenminste, als het goed is val je dan terug naar Free, check 't even.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef JH87 het volgende:
Cut the crap, kids.
Oneself, hoe zit dat met 't verschil tussen een free en een open account in Spotify. Twintig uur is niet genoeg voor mij.
Waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:22 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik zal eens zien hoe 't bevalt en een keertje vijf euro lappen kan m'n portemonnee dan wel aan. Wel tof dat er op Facebook al veel mooie playlists voorbij komen van Vera en festivals enzo.
Haha, ik irriteerde me bij mijn dappere pogingen echt het apelazarus aan FB dus niet voor mij.quote:
Als je haar maar goed zit!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:52 schreef Luco het volgende:
Gezeur van mensen op training, ging niet lekker verdedigend en dan komen 16 mensen je 1 voor 1 vertellen hoe dat wel moet. Iets wat ik even slecht trok vanavond, dus nu is m'n bui aardig verpest. Morgen nieuwe dag, dus ik ga maar slapen. Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |