Nee. Ze wilde het geloof ik zelf, maar was daarna bang dat dr pa boos zou worden. Vervolgens verzon ze dus het 'ik viel in slaap en had sterren'-verhaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wheu, wtf doet zij daar alsnog met die sterretjes op d'r hoofd? Ik dacht dat dat allemaal een keiharde fake-ass actie was?
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:43 schreef Slaif het volgende:
Wat is jop ook een stalker. Bij iedereen bovenaan.
Ik sluit niet uit dat ze is flauw gevallen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef Luco het volgende:
Gisteravond zei ze dat ze niet meer wist of ze in slaap was gevallen
Hoo!quote:
Haha, poezie van de bovenste plank toch?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:20 schreef Luco het volgende:
Wiebel met die tieten wiebel wiebel met die tieten.
Hoogstaand deel van de dag, ik merk het alweer
Voor een free account moet je een invite hebben, geloof ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef JH87 het volgende:
Cut the crap, kids.
Oneself, hoe zit dat met 't verschil tussen een free en een open account in Spotify. Twintig uur is niet genoeg voor mij.
BoemKlatsch - Spontaneous Combustion. Recensies zeggen dat het wel goede muziek is, maar om direct 18 euro neer te leggen voor een groep waar ik verder nooit van gehoord heb, nee dank je.quote:
Nog nooit van youtube gehoord?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
BoemKlatsch - Spontaneous Combustion. Recensies zeggen dat het wel goede muziek is, maar om direct 18 euro neer te leggen voor een groep waar ik verder nooit van gehoord heb, nee dank je.
Nee, vertel?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, vertel?!Je kan toch gewoon op youtube een paar nummers luisteren, als dat je wel bevalt koop je de cd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Mocht je hem nog tegenkomen, ik ben er ook al een tijdje naar opzoekquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
BoemKlatsch - Spontaneous Combustion. Recensies zeggen dat het wel goede muziek is, maar om direct 18 euro neer te leggen voor een groep waar ik verder nooit van gehoord heb, nee dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |