Schattig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 03:36 schreef JH87 het volgende:
Jaaaaa potenteelthesdingrd.
Ik zou gelijk geld storten. Maarten is wel te vertrouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:20 schreef nietzman het volgende:
Wat krijg ik rare mailtjes van jou Tara!.
Hallo,
Het spijt me voor dit vreemde verzoek, omdat het zou kunnen krijgen om ook u dringend, maar is het vanwege de situatie van de dingen nu.
Ik zit in Londen, Engeland met mijn familie op dit moment, we kwamen hier beneden voor een korte vakantie toen was ik beroofd, slechter van is dat zakken, contant geld en kaarten en mijn mobiele telefoon werd gestolen een geweer op zich, het is een dergelijke gekke ervaring voor ons, hebben we hulp nodig vliegen terug naar huis, zijn de autoriteiten niet 100% ondersteunen, maar het goede is dat we nog steeds onze paspoorten en tickets terug, maar op dit moment problemen met de aflossing van de hotelrekeningen en ook het krijgen van een taxi om ons naar de luchthaven.
Ik heb je nodig om leningen me wat $ $ en ik beloof om terug te betalen deze morgen .. Je hebt mijn woord!
Dank U
Maarten
mja, na dit mailtje wat minder. Wat een fouten staan er in zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou gelijk geld storten. Maarten is wel te vertrouwen
Die heb ik ook,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:20 schreef nietzman het volgende:
Wat krijg ik rare mailtjes van jou Tara!.
Hallo,
Het spijt me voor dit vreemde verzoek, omdat het zou kunnen krijgen om ook u dringend, maar is het vanwege de situatie van de dingen nu.
Ik zit in Londen, Engeland met mijn familie op dit moment, we kwamen hier beneden voor een korte vakantie toen was ik beroofd, slechter van is dat zakken, contant geld en kaarten en mijn mobiele telefoon werd gestolen een geweer op zich, het is een dergelijke gekke ervaring voor ons, hebben we hulp nodig vliegen terug naar huis, zijn de autoriteiten niet 100% ondersteunen, maar het goede is dat we nog steeds onze paspoorten en tickets terug, maar op dit moment problemen met de aflossing van de hotelrekeningen en ook het krijgen van een taxi om ons naar de luchthaven.
Ik heb je nodig om leningen me wat $ $ en ik beloof om terug te betalen deze morgen .. Je hebt mijn woord!
Dank U
Maarten
Dat lijkt me niet meer dan terechtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:11 schreef MaxMark het volgende:
Wat vaag, ik zie dat ik gister een spammail dat zich voordeed als zijnde van Facebook. Sindsdien gooit hij ook alle échte emails van Facebook in mn spamfolder
Ik ben selectief hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Blabla, ik ben overal tegen, blabla. Dat kennen we nu wel.
*kopt makkelijke je moeder-grap steenhard in*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef nietzman het volgende:
Do me! Do me!
Ik vind Jesse_ best wel vriendelijk de laatste tijd anders!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Blabla, ik ben overal tegen, blabla. Dat kennen we nu wel.
Wanneer krijgen we de Bob. Awards?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind Jesse_ best wel vriendelijk de laatste tijd anders!
De vraag stellen is m beantwoorden. Nope. Kwam alleen dit tegenquote:
Jammer dat Imca nooit de stap naar de catwalk heeft willen/kunnen zettenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vraag stellen is m beantwoorden. Nope. Kwam alleen dit tegen
[ afbeelding ]
Een toevoeging:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:53 schreef Misstique het volgende:
Groningers gezocht voor recordpoging
Van vrijdag 4 juni 12.00 uur tot zaterdag 12.00 uur zal Romano Sandee een wereldrecordpoging gaan ondernemen, zijnde '24 uur achter elkaar stoelmassages geven'. Hij heeft elk uur 5 minuten pauze. De recordpoging is officieel aangemeld bij Guinness World Records.
Bij stoelmassage zit men in een speciaal ontworpen massagestoel, in deze stoel zit je een beetje naar voren. Vervolgens wordt er over de kleding heen gemasseerd en wordt er vooral aandacht besteed aan de rug, schouders en nek.
De recordpoging zal gedaan worden in de MustSee bioscoop te Groningen (in de Euroborg). Op dit moment zijn er nog héél veel mensen nodig die graag een stoelmassage willen hebben, voornamelijk op de zaterdag tussen 0.00 uur en 8.00 uur. Ook op de vrijdagmiddag tussen 12.00 uur en 15.00 uur is momenteel nog onderbezetting.
Er zijn ook diverse bekende personen uitgenodigd, voornamelijk uit de regio Groningen, maar ook mensen met een landelijke bekendheid.
Aanmelden kan via dit aanmeldingsformulier!
Een van de redenen waarom je niet beroemd wilt zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef Luco het volgende:
Zag haar vorig jaar lopen in Helpman, begonnen direct zooi mensen te roepen: Hee Kim! Kim! Kim! Dat is Kim, zie je dat?hee Kim!
Was best zielig eigenlijk... En zo knap vond ik haar nou ook weer niet
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef Luco het volgende:
Zag haar vorig jaar lopen in Helpman, begonnen direct zooi mensen te roepen: Hee Kim! Kim! Kim! Dat is Kim, zie je dat?hee Kim!
Was best zielig eigenlijk... En zo knap vond ik haar nou ook weer niet
En, werkte het?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Slaif het volgende:
Ik heb wel eens "heeeee jou ken ik" tegen dr gedronkaard...
Ik las laatst een interview in of ander blad met haar en Sylvia (die Rotterdamse wijntjes-drinker uit HNTM) en ik vond Kim minder dom klinken dan ik d'r had ingeschat.quote:
Mooie lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
hermandeperman
Sjoewe
Anne
BoJo
lipje
Hugster
BaraCuda
ook_gek
Paladijn
PeuRac
ChipsZak.
M5
DevilsAndDust
Peterselieman
Fugie
Klonk
ThaFreak
vlad
Alfisti
Tommy_Kuklinski
Mukie
2cv
BazzoS
Renesite
maok
Googolplexian
DevilsWhore
Tjabbo
Sebasser
Xtreem
Bob.
remlof
Fwnk
Sjoem
Dr_Flash
Grulez
Dribbel_
MaxMark
JH87
freecell
Jaguarized
teigan
nietzman
justmattie
Youp
Ou-Tannu
BazzieK
skiczukie
Opa_vertelt
Snakey
- Wat'n boudelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iemand mij helpen aan wat groningse uitspraken zoals: ik hou van je, goeiemorgen en dat soort dingen?
http://www.mijnwoordenboek.nl/gezegden/groningsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kan iemand mij helpen aan wat groningse uitspraken zoals: ik hou van je, goeiemorgen en dat soort dingen?
Bienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zie dat ik hier vriendjes heb
[..]
Mooie lijst
Jaa! Goed dat je 't zegt, ik moet nog even een hostel boeken. Thanks voor de tip nog, maar Milaan is 'n tikkeltje te ver weg als slaapplek.quote:
Ga je nog op stap?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:29 schreef JH87 het volgende:
Weekend.
60-62 voor Giantsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:59 schreef Fems het volgende:
Is het daar ook zulk lekker weer?
En chewbacca_maatschappij! ik duim dat giants winnen! Ik hoop het!(dan wint donar thuis en dan is het feest in grunn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |