quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Olga
Sj0rSz
JJdJ1984
Sally
TJDoornbos
franklop
donroyco
nyny83
Zeroku
sportfreak
Muck
Rauzer
Dr_Flash
dennistd
DerMeister
RowanF1
MPG
existenz
sbientje
Tackleberry
ChiefBigFoot
Ofyles2
methodmich
Nuongirl
ChipsZak.
JH87
Bob.
Duvel
OA
Luco
xxiessiexx
skittelman
shiznuts
Alexxxxx
James1988
BeefRWijker
ziggyziggyziggy
Feejx
greavy
Breuls
Ou-Tannu
HuHu
nietzman
Socios
Ferdo
MaxMark
Juicyhil
remlof
Magneet
vosss
De php neemt duidelijk het keldertje en KPD niet mee, daarom staan alle Groningers bovenaan.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Luco
JH87
Oneself
Slaif
Fems
MaxMark
Bob.
nietzman
ChipsZak.
Peterselieman
Q.E.D.
Jesse_
moemoe
NelsonWandelaar
remlof
Bullet-tooth
DevilsAndDust
Breathtaking
Wisheh
RedFever007
Tangarine
TARAraboemdijee
Bafrokapper
kikoooooo
bawo
Roma-Totti
motorbloempje
piepeloi55
SeLang
Marlalala
_Led_
purplerose
Renesite
maickeltje
Murmeli
laforest
Spockjuh_
Alexxxxx
mamaisboos.
tralalalars
belsen
stijn_
Huppelmuts
apenkutkop
Adolecens
tommosz
tijnbrein
2dope
Crutch
Duvel
Wel raar dan, want ik las in het topic dat het álle fora, zelfs die van de crew (achter de schermen dus) meeneemt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef Nixx- het volgende:
Bedankt![]()
[..]
De php neemt duidelijk het keldertje en KPD niet mee, daarom staan alle Groningers bovenaan.
is niet raar. Het is bewust zo ingesteldquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wel raar dan, want ik las in het topic dat het álle fora, zelfs die van de crew (achter de schermen dus) meeneemt.
Dus toch niet álle fora.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet raar. Het is bewust zo ingesteld
KPD wordt misschien wel meegenomen, maar het keldertje 100% zeker niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
is niet raar. Het is bewust zo ingesteld
Geen probleemquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nou hebben jullie ons gisteren weer eens mooi ingemaakt met basketballen
Hmmm morgen weer bij jullie hequote:
je verlangt naar nog meer billenkoek?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hmmm morgen weer bij jullie he
Niet vergeten dat Gasterra gisteren maar 6 punten voorstond hequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je verlangt naar nog meer billenkoek?
Maar, Gasterra doet het wel goed!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Gasterra gisteren maar 6 punten voorstond he
Beter dan de Giantsquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar, Gasterra doet het wel goed!(zegt de basketballiefhebber:D).
Ik hoop het, zou leuk zijn. Echter mis ik wel wat in het team. Ze hebben helaas geen goede center (hij is geblesseerd). Ik mis het soms in het spel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Beter dan de Giants![]()
Maarr... Als ze zo spelen als gisteren maken we zeker nog een kans.
Ah je bedoeld Ties Theeuwkens.. Ja dat kloptquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou leuk zijn. Echter mis ik wel wat in het team. Ze hebben helaas geen goede center (hij is geblesseerd). Ik mis het soms in het spel.
Waar speel je zelf?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ah je bedoeld Ties Theeuwkens.. Ja dat klopt
Haha nergensquote:
haha, jammer hoor! Want basketbal is ook erg erg leuk om te spelen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Haha nergens![]()
Maar ik ben wel supporter hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vrouw op de 2e plaats
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:15 schreef Fems het volgende:
[..]
haha, jammer hoor! Want basketbal is ook erg erg leuk om te spelen!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
pas thuis maar op voor de deegrollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vrouw op de 2e plaats
Altijd onderweg naar het avontuur
Yeah.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
JH87
Luco
nietzman
ChipsZak.
MaxMark
Slaif
Peterselieman
Q.E.D.
Grulez
Jesse_
NelsonWandelaar
Renesite
.txt
TARAraboemdijee
maok
Bullet-tooth
2cv
Alexxxxx
Albert86
P.F
Oneself
kikoooooo
Breathtaking
freecell
motorbloempje
RealZeus
MariaEtcetera
ColdFeet
DevilsAndDust
Viking84
moemoe
Fems
teigan
loveli
Slork
uniekhoorn
XcUZ_Me
Fappie
Chicolate
kwakz0r
Daph_
conleche
Prosac
TallMan
Labjas
AKnynke
PurePoisonPerfume
shinydiscoball
remlof
LoudGirl
Waarom wil je die niet gewoon posten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mensen die mijn lijstje willen zien moeten maar even PMen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |