Ja ik ben er nog steeds boos overquote:Op zondag 25 april 2010 08:26 schreef Skaai het volgende:
Och tliciouz ik lees het nu pas van die eendjes, wat een hufter zeg
Nee, je moet ook mailenquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar zie er geen prijzen bij staan en ook niet hoe je moet bestellen... ben ik dan zo kippig?
Aha, vandaarquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 10:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aha, vandaarJa, dan kan ik kijken wat ik wil natuurlijk
![]()
Wat had jij ook al weer voor die vixen collectie betaald inclusief verzendkosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 10:40 schreef mirannie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matroesjka's?quote:Op zondag 25 april 2010 09:32 schreef Finland. het volgende:
Ik vertrek morgen naar Rusland, iemand nail-art ideeën? Russische vlag is saai.
Oranje kleurtje aanvraag topic #2quote:Op zondag 25 april 2010 10:52 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag lekker terrassen met een Soppie op m'n nagels![]()
En waarom hebben sommigen van jullie een oranje balkje?Ik ben ook Oranjefan!
![]()
Tjah, zondagochtend hequote:
wat tof, wat ga je daar doen? Mijn droom is om nog een keer een Rusland-rondreis te makenquote:Op zondag 25 april 2010 09:32 schreef Finland. het volgende:
Ik vertrek morgen naar Rusland, iemand nail-art ideeën? Russische vlag is saai.
Helaasch wel ja.quote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, is het bij jullie ook zo bewolkt?
ik zat lekker te lezen in de tuin, maar de zon is gewoon helemaal weg
Ja....quote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, is het bij jullie ook zo bewolkt?
ik zat lekker te lezen in de tuin, maar de zon is gewoon helemaal weg
oh, nou, tot zover lekker in de zon zitten, had me er nog zo op verheugdquote:Weersverwachting
Het is zonnig. Komende uren neemt de bewolking van het zuidwesten uit toe en in de namiddag en avond valt een enkele regenbui met een kleine kans op onweer.
leuk!quote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef princess-a het volgende:
Jeeeej de zon!![]()
Mijn notd; Catrice be my millionaire met daaroverheen Manhattan 96D. Heel leuk vind ik het want elk glittertje zelf is ook multicolor waardoor ik niet 2 keer hetzelfde zie op mijn nagels
[ afbeelding ]
Weekje Sint-Petersburg in kader van een uitwisselingquote:Op zondag 25 april 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat tof, wat ga je daar doen? Mijn droom is om nog een keer een Rusland-rondreis te maken
quote:Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Finland. het volgende:
[..]
Weekje Sint-Petersburg in kader van een uitwisseling
ja, een beetje wel jaquote:Op zondag 25 april 2010 13:59 schreef Sjeen het volgende:
kweetniet hoor, maar gaan we hier eigenlijk niet een beetje voorbij aan het concept 'show hier je nagels'?
Beetje wel he, ik vond het gewoon jammer, 30 posts waarin twee foto's staan en welgeteld een reactie op een foto. De rest allemaal over vanalles behalve nagelsquote:Op zondag 25 april 2010 14:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, een beetje wel jaen ja, ook ik maak me er soms schuldig aan
misschien moeten we weer even de slowchat tot een minimum beperken, en weer overgaan tot het praten over/showen van nagels
Ik ben nog nooit in Helsinki geweestquote:Op zondag 25 april 2010 13:25 schreef Michelangela het volgende:
Ga jij toevallig in Helsinki naar Helia?
[..]
Bij mij was het naar een paar keer oefenen heel goed te doen! ik wacht ook tot die lak doorzichtig is, maar ik vind dat nogal moeilijk te zien dus lak ik tegelijk een beetje op een zwart papiertje, als het daarop droog is dan ook op je nagelquote:Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef tass het volgende:
Ik post niet zoveel, maar ik lees nog werkelijk alles helemaal mee hoor meiden![]()
Ik heb inmiddels een acryllaagje over mijn lange nagels met een golden manicure ipv french.
Zie me straks al in de Rode Zee duiken en dat al die vissen op mijn gouden nagels afkomen! Hahaha
Maar ik heb ook een vraag naar aanleiding van en tijdje terug:
Ben inmiddels in het bezit van 8 x nagelfolie en zelfs 2x lijm, maar het werkt dus voor geen meter!![]()
Heb net mijn hele duim gedaan en der is werkelijk 1 puntje ter grootte van een rhinestone blijven zitten.
Ik wacht tot de lijm niet meer blauw is en dan de folie erover heen.
Moet ik langer wachten of moet ik het juist sneller doen???
Ik vind het zo mooi en ik baal der echt van!
Oja en ik heb een starterkit acryl besteld!![]()
Meiden ga door met jullie mooie nagels, ik doe nog wekelijk ideeën op hihi
Uh nou, ik zie toch duidelijk meer posts over nagels... Ben het met je eens dat er soms misschien wat veel slowchat is, maar ook dingen die over nagels en nagellak en alle aanverwanten gaan horen in dit topic toch? Of is het de bedoeling dat er alleen foto´s gepost worden en daarop gereageerd mag worden en verder helemaal niks??quote:Op zondag 25 april 2010 14:15 schreef Sjeen het volgende:
Beetje wel he, ik vond het gewoon jammer, 30 posts waarin twee foto's staan en welgeteld een reactie op een foto. De rest allemaal over vanalles behalve nagels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zondag 25 april 2010 17:32 schreef tliciouz het volgende:Dat had ik inderdaad laatst ook en is inderdaad niet leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |