Ja ik ben er nog steeds boos overquote:Op zondag 25 april 2010 08:26 schreef Skaai het volgende:
Och tliciouz ik lees het nu pas van die eendjes, wat een hufter zeg
Nee, je moet ook mailenquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar zie er geen prijzen bij staan en ook niet hoe je moet bestellen... ben ik dan zo kippig?
Aha, vandaarquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 10:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aha, vandaarJa, dan kan ik kijken wat ik wil natuurlijk
![]()
Wat had jij ook al weer voor die vixen collectie betaald inclusief verzendkosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 10:40 schreef mirannie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matroesjka's?quote:Op zondag 25 april 2010 09:32 schreef Finland. het volgende:
Ik vertrek morgen naar Rusland, iemand nail-art ideeën? Russische vlag is saai.
Oranje kleurtje aanvraag topic #2quote:Op zondag 25 april 2010 10:52 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag lekker terrassen met een Soppie op m'n nagels![]()
En waarom hebben sommigen van jullie een oranje balkje?Ik ben ook Oranjefan!
![]()
Tjah, zondagochtend hequote:
wat tof, wat ga je daar doen? Mijn droom is om nog een keer een Rusland-rondreis te makenquote:Op zondag 25 april 2010 09:32 schreef Finland. het volgende:
Ik vertrek morgen naar Rusland, iemand nail-art ideeën? Russische vlag is saai.
Helaasch wel ja.quote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, is het bij jullie ook zo bewolkt?
ik zat lekker te lezen in de tuin, maar de zon is gewoon helemaal weg
Ja....quote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg, is het bij jullie ook zo bewolkt?
ik zat lekker te lezen in de tuin, maar de zon is gewoon helemaal weg
oh, nou, tot zover lekker in de zon zitten, had me er nog zo op verheugdquote:Weersverwachting
Het is zonnig. Komende uren neemt de bewolking van het zuidwesten uit toe en in de namiddag en avond valt een enkele regenbui met een kleine kans op onweer.
leuk!quote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef princess-a het volgende:
Jeeeej de zon!![]()
Mijn notd; Catrice be my millionaire met daaroverheen Manhattan 96D. Heel leuk vind ik het want elk glittertje zelf is ook multicolor waardoor ik niet 2 keer hetzelfde zie op mijn nagels
[ afbeelding ]
Weekje Sint-Petersburg in kader van een uitwisselingquote:Op zondag 25 april 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat tof, wat ga je daar doen? Mijn droom is om nog een keer een Rusland-rondreis te maken
quote:Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Finland. het volgende:
[..]
Weekje Sint-Petersburg in kader van een uitwisseling
ja, een beetje wel jaquote:Op zondag 25 april 2010 13:59 schreef Sjeen het volgende:
kweetniet hoor, maar gaan we hier eigenlijk niet een beetje voorbij aan het concept 'show hier je nagels'?
Beetje wel he, ik vond het gewoon jammer, 30 posts waarin twee foto's staan en welgeteld een reactie op een foto. De rest allemaal over vanalles behalve nagelsquote:Op zondag 25 april 2010 14:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, een beetje wel jaen ja, ook ik maak me er soms schuldig aan
misschien moeten we weer even de slowchat tot een minimum beperken, en weer overgaan tot het praten over/showen van nagels
Ik ben nog nooit in Helsinki geweestquote:Op zondag 25 april 2010 13:25 schreef Michelangela het volgende:
Ga jij toevallig in Helsinki naar Helia?
[..]
Bij mij was het naar een paar keer oefenen heel goed te doen! ik wacht ook tot die lak doorzichtig is, maar ik vind dat nogal moeilijk te zien dus lak ik tegelijk een beetje op een zwart papiertje, als het daarop droog is dan ook op je nagelquote:Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef tass het volgende:
Ik post niet zoveel, maar ik lees nog werkelijk alles helemaal mee hoor meiden![]()
Ik heb inmiddels een acryllaagje over mijn lange nagels met een golden manicure ipv french.
Zie me straks al in de Rode Zee duiken en dat al die vissen op mijn gouden nagels afkomen! Hahaha
Maar ik heb ook een vraag naar aanleiding van en tijdje terug:
Ben inmiddels in het bezit van 8 x nagelfolie en zelfs 2x lijm, maar het werkt dus voor geen meter!![]()
Heb net mijn hele duim gedaan en der is werkelijk 1 puntje ter grootte van een rhinestone blijven zitten.
Ik wacht tot de lijm niet meer blauw is en dan de folie erover heen.
Moet ik langer wachten of moet ik het juist sneller doen???
Ik vind het zo mooi en ik baal der echt van!
Oja en ik heb een starterkit acryl besteld!![]()
Meiden ga door met jullie mooie nagels, ik doe nog wekelijk ideeën op hihi
Uh nou, ik zie toch duidelijk meer posts over nagels... Ben het met je eens dat er soms misschien wat veel slowchat is, maar ook dingen die over nagels en nagellak en alle aanverwanten gaan horen in dit topic toch? Of is het de bedoeling dat er alleen foto´s gepost worden en daarop gereageerd mag worden en verder helemaal niks??quote:Op zondag 25 april 2010 14:15 schreef Sjeen het volgende:
Beetje wel he, ik vond het gewoon jammer, 30 posts waarin twee foto's staan en welgeteld een reactie op een foto. De rest allemaal over vanalles behalve nagels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zondag 25 april 2010 17:32 schreef tliciouz het volgende:Dat had ik inderdaad laatst ook en is inderdaad niet leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is deze te vergelijken met gosh wild lilac of?quote:Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben aan het paars![]()
OPI Done Out in Deco
[ afbeelding ]
En nu ga ik de auto wassen
relax... de helft van de posts hadden niks met nagels te doen. SC is prima, maar als er niet eens meer op foto's gereageerd wordt, waarom zouden we het dan nog 'show je nagels' noemenquote:Op zondag 25 april 2010 17:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh nou, ik zie toch duidelijk meer posts over nagels... Ben het met je eens dat er soms misschien wat veel slowchat is, maar ook dingen die over nagels en nagellak en alle aanverwanten gaan horen in dit topic toch? Of is het de bedoeling dat er alleen foto´s gepost worden en daarop gereageerd mag worden en verder helemaal niks??
Die is leuk ja! Ik had hem van de week ook op.quote:Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef Sjeen het volgende:
OPI Done Out in Deco
[ afbeelding ]
Mooi! Leuke glittertjesquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef princess-a het volgende:
Jeeeej de zon!![]()
Mijn notd; Catrice be my millionaire met daaroverheen Manhattan 96D. Heel leuk vind ik het want elk glittertje zelf is ook multicolor waardoor ik niet 2 keer hetzelfde zie op mijn nagels
[ afbeelding ]
quote:
Helsinkiquote:Op zondag 25 april 2010 16:39 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Helsinki geweest![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 17:32 schreef tliciouz het volgende:
Eens hiermee, al kan ik me voorstellen dat het wat veel is om overal commentaar op te geven als je minder vaak online zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naais!quote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef princess-a het volgende:
Jeeeej de zon!![]()
[ afbeelding ]Mooi kleurtje! *Houdt van paars*quote:Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef Sjeen het volgende:
OPI Done Out in Deco
[ afbeelding ]
En nu ga ik de auto wassenIk vind 'm leuk.quote:Op zondag 25 april 2010 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm...Nouja, we doen het er maar mee vanmiddag...
En nu mag Sexy Siren er weer af. Ik was vergeten dat ik morgen een beetje neutraal moet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Glittersquote:Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu zit er Color Club Sexy Siren overheen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
What's with thequote:Op zondag 25 april 2010 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er mee zitten stoeien vrijdagavond, maar no successquote:Op zondag 25 april 2010 17:37 schreef RenRen- het volgende:
MirjaaamHeb je die Magnet-nagellak al opgehad?
Ik heb het gister gedaan, de helft was mooi, en de helft wou het niet zo lekker.
leuk! lijkt wel een beetje absolutely alice zoquote:Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..], Matte Is Murder, om precies te zijn. Tof lakje.
[ afbeelding ]
[..]
Helsinki![]()
[..]
Eens hiermee, al kan ik me voorstellen dat het wat veel is om overal commentaar op te geven als je minder vaak online zit.
[..]
Naais!
[..]
Mooi kleurtje! *Houdt van paars*
[..]
Ik vind 'm leuk.
En nu mag Sexy Siren er weer af. Ik was vergeten dat ik morgen een beetje neutraal moet.
ja, ik prakte steeds de natte lak tegen de magneet aan, dat schiet niet echt opquote:Op zondag 25 april 2010 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
misschien kwam het door die magneet dan, want die andere ging wel perfect
Wild Lilac, die heb ik zelf ookquote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef Juud- het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst, ook vorige week, Lost in mud - lila nogwat - sweeter than sweet. Kleinemeisjeskleur, die laatste.. niet echt geschikt op lange nagels.
Mat!quote:
Mooi! Zit het er nog op na het auto wassen?quote:Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef Sjeen het volgende:
OPI Done Out in Deco
[ afbeelding ]
Bescheiden kleurtje, maar ik vind het leuk hoor!quote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef princess-a het volgende:
Jeeeej de zon!![]()
[ afbeelding ]
Juist leuk toch? Lekker kleurtje en leuke sterretjes...quote:Op zondag 25 april 2010 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Glitterrrquote:Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Netjes gezet hoor, je nagels... En I Scream Peach is een lekker kleurtjequote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef Juud- het volgende:
[..]
What's with the? Ik vind het mooi!
En princess-a: Die Manhattanlakjes.. waar verkopen ze die? Hier bij de Kruidvat heb ik ze nog nooit gezien geloof ik. Ziet er sjiek uit wat je op hebt,
ff fotospam van mijn kant:
[ afbeelding ]
Catrice - i scream peach. Ik twijfel of de kleur wel bij me past, dus ik had het opgesmeerd, foto gemaakt en er weer afgehaald. Heb dus ook geen clean-up gedaan, want wist toch al dat ik het eraf ging halen. Dit is van anderhalve week terug geloof ik, maar toen lukte het me niet om een foto te posten.
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinst, ook vorige week, Lost in mud - lila nogwat - sweeter than sweet. Kleinemeisjeskleur, die laatste.. niet echt geschikt op lange nagels.
[ afbeelding ]
Vanmiddag nieuwe set acryl gezet. Was mn korte nagels weer zat. Nog zonder lakje, gewoon kaal. Ben nu aan het verzinnen wat ik erop zal doen..
Oh en excuses voor mijn foto's. Het lukt me echt niet om er iets fatsoenlijks van te maken. Ze zijn bewogen en de kleur is niet echt je-van-het.
Edit > oe, ik zie nu de foto van ijsdraakje. Cool!!
Ja! die flakies blijven echt aan je nagels plakken en je hele vingers zitten eronderquote:Op zondag 25 april 2010 19:01 schreef Skaai het volgende:
Oh en wat is dat killing zeg, Gosh Rainbow van je nagels af krijgen.
en ook voor Juud; hier verkoopt kruidvat het ook niet hoor, Trekpleister heeft daarentegen genoeg!quote:Op zondag 25 april 2010 12:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk!
ik heb nog nooit manhattan gezien bij kruidvat, de kruidvat hier heeft het niet
Moooi!! En fotos maken van wat je er nu op doet hequote:Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hihi, wat leuk! Altijd leuk toch? Complimentjes...quote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
en ook voor Juud; hier verkoopt kruidvat het ook niet hoor, Trekpleister heeft daarentegen genoeg!
[..]
Moooi!! En fotos maken van wat je er nu op doet he
@ Joysa, Ooi86, IJsdraakje, AmyGrace bedankt voor de reacties! Het is inderdaad heel bescheiden maar het ziet er ook heel sjiek uit, heb alweer allemaal complimenten gekregen, daarnet zelfs van kerels in de sportschool
Wat ontzettend mooi!quote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef AmyGrace het volgende:
M'n nieuwste aanwinst, Nfu Oh 51over Show-your-feet-paars:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lastig om op de foto te krijgen.. In het echt 100x mooier. Echt!Ik zit al de hele dag over m'n nagels te kwijlen. Nou ja, bij wijze van spreken dan hè?
Heeel heel erg mooiquote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lastig om op de foto te krijgen.. In het echt 100x mooier. Echt!Ik zit al de hele dag over m'n nagels te kwijlen. Nou ja, bij wijze van spreken dan hè?
In IRL niet hoor, AA heeft fijnere glitters en Sexy Siren heeft geen gouden glitters.quote:Op zondag 25 april 2010 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk! lijkt wel een beetje absolutely alice zo
Heel mooi diequote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 19:32 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben niet van paars, maar ik vind 'm mooi Amygrace![]()
Done Out in Deco heeft het autowassen ongeschonden overleefd
Ik zit ook nog steeds te twijfelen over nfu oh 51 omdat ik al 3 kleuren flakies heb... Maar kan deze kleur ook alleen gedragen worden?? Ik zie dat iedereen er altijd een kleurtje onder doet, maar ben eigenlijk benieuwd wat ie in z´n uppie doet.quote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
NFUOH 51quote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In z'n uppie:quote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te twijfelen over nfu oh 51 omdat ik al 3 kleuren flakies heb... Maar kan deze kleur ook alleen gedragen worden?? Ik zie dat iedereen er altijd een kleurtje onder doet, maar ben eigenlijk benieuwd wat ie in z´n uppie doet.
Thanks Delta!!! Enne...quote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NFUOH 51
[..]
In z'n uppie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 laagjes
Ohquote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In mijn hoofd was het leuker... vandaar..quote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef Juud- het volgende:
[..]
What's with the? Ik vind het mooi!
En princess-a: Die Manhattanlakjes.. waar verkopen ze die? Hier bij de Kruidvat heb ik ze nog nooit gezien geloof ik. Ziet er sjiek uit wat je op hebt,
ff fotospam van mijn kant:
[ afbeelding ]
Catrice - i scream peach. Ik twijfel of de kleur wel bij me past, dus ik had het opgesmeerd, foto gemaakt en er weer afgehaald. Heb dus ook geen clean-up gedaan, want wist toch al dat ik het eraf ging halen. Dit is van anderhalve week terug geloof ik, maar toen lukte het me niet om een foto te posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag nieuwe set acryl gezet. Was mn korte nagels weer zat. Nog zonder lakje, gewoon kaal. Ben nu aan het verzinnen wat ik erop zal doen..
Oh en excuses voor mijn foto's. Het lukt me echt niet om er iets fatsoenlijks van te maken. Ze zijn bewogen en de kleur is niet echt je-van-het.
Edit > oe, ik zie nu de foto van ijsdraakje. Cool!!
Mooi is ze he??quote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Blauwe glitter is briljant!!quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik werd nieuwsgierig, Dorothy Who? naast Sexy Siren en Absolutely Alice over zwart:
[ afbeelding ]
Blauwe glitter
Pretty!! Ik vind m wel mooier met een kleurtje er onder denk ik...quote:Op zondag 25 april 2010 20:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
NFUOH 51
[..]
In z'n uppie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 laagjes
Oeh, leuk!! Weet je al wat je gaat bestellen??quote:Op zondag 25 april 2010 20:43 schreef Lindytje het volgende:
Oh.... én: ik ga een eerste bestelling bij TD doen!!! WOOHOOOOO!!! Ik mag papa's cc gebruiken!!
Ja, ik heb een lijstje!!quote:Op zondag 25 april 2010 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, leuk!! Weet je al wat je gaat bestellen??
Tof! Die heb ik nog nooit gezien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |