Inderdaad! Ik voorspel net zo'n ramp als de dbz filmquote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een grote naam hoef je niet te verwachten, maar de regisseur zou toch wel enige kennis van het actiegenre moeten hebben
Ze gaan hard de laatste tijd, maar zo hardquote:
Waarom. Chichi was fucking lekker manquote:Op zondag 18 april 2010 22:34 schreef lelouch het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik voorspel net zo'n ramp als de dbz film
Nee, want dan ben ik de buitenstaander.....quote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we tomoya inmiddels maar eens inwijden in onze besloten groep?
Wat voor series houdt je van?quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ben er een tijdje uit geweest, maar zijn er de laatste tijd nog echt goede nieuwe series uitgekomen!?
En ik zag in dat 2010 winter overzicht katanagatari staan, wat me qua omschrijving wel leuk lijkt, maar is bittorrent helemaal 'uit' nu ofzo? Want echt veel seeds heeft het daar helaas niet.
Ja, neem 'm bij jouw groep.quote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
Nee, bittorent is nog steeds de manier om anime te downloaden. Al is 't lastig om voor sommige series 'n goede torrent te vinden.quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ben er een tijdje uit geweest, maar zijn er de laatste tijd nog echt goede nieuwe series uitgekomen!?
En ik zag in dat 2010 winter overzicht katanagatari staan, wat me qua omschrijving wel leuk lijkt, maar is bittorrent helemaal 'uit' nu ofzo? Want echt veel seeds heeft het daar helaas niet.
Maar ik dacht dat jij mij ook lief vondquote:
Over wat voor groep hebben jullie het?quote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij mij ook lief vond
Als hij de ontgroening overleeftquote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
Dat weet je als hier een foto van jou komt te staanquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Over wat voor groep hebben jullie het?
Er is al een filmpje geweestquote:Op zondag 18 april 2010 23:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat weet je als hier een foto van jou komt te staan
Ik ben hem kwijt.quote:
De toffe users groepquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Over wat voor groep hebben jullie het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar kunnen mods dus per definitie niet in.quote:
Maar ik zat er toch al in voordat ik mod wasquote:Op zondag 18 april 2010 23:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
daar kunnen mods dus per definitie niet in.
Heb destijds gekeken of ik hem kon vinden, zelfs een oproep geplaatst.......................................quote:
Mushishi, Death Note, Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Michiko to Hatchin, Black Lagoon, Hajime No Ippo, en ook de wat oudere goede series.quote:
linkjes, of ik ga genoeg materiaal bij elkaar zoeken om je geband te krijgenquote:
maar dat wil ik helemaal nietquote:Op maandag 19 april 2010 00:30 schreef Quir het volgende:
Nu je het zo zegt, ban me maar 's, knul.
Vraag aan Xaryna of ik de link mag PM-en.quote:
Rainbow eerste 2 eps zijn zeer goedquote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef Yi-Long het volgende:
Absoluut.quote:
Welkom terug. Ben je met het vliegtuig?quote:
Neequote:Op maandag 19 april 2010 12:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Welkom terug. Ben je met het vliegtuig?
Londen is saai als je Rome hebt gezien.quote:
Ik ga naar Australië deze zomerquote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Londen is saai als je Rome hebt gezien.
Volgende week waarschijnlijk naar Müchen en verder
Voor hoe lang? Ik hoor steeds meer mensen die een half jaar of langer gaan.quote:
Londen is ook leuk als je Rome hebt gezien.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Londen is saai als je Rome hebt gezien.
Volgende week waarschijnlijk naar Müchen en verder
Een jaar.quote:Op maandag 19 april 2010 16:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Voor hoe lang? Ik hoor steeds meer mensen die een half jaar of langer gaan.
Ik sta trouwens in remlof's sig
Ik vond persoonlijk in Rome veel meer te beleven, de sfeer was er ook rustiger en de stad gewoon vele malen mooier.quote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Londen is ook leuk als je Rome hebt gezien.
Seen both, Rome is a different kind of city
En wat vindt vriendlief daarvan?quote:
Die is hartstikke blij natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 16:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En wat vindt vriendlief daarvan?
Ik heb hem beledigd en dat vond hij het waard in zijn sig te zetten.
Hij is blij dat ik een jaar komquote:
Een ander kan je wel late- rofloflfolfol.quote:
Geen humor in champloo? Dan heb je inderdaad wat gemist.quote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef Tomoya het volgende:
Humor van Champloo of Trigun? Ik heb denk ik iets gemist, want de humor was soms ver te zoeken. Cowboy Bebop komt daar het meest in de buurt, imo.
Michiko to Hatchin is van dezelfde maker als Champloo/Bebop. Black Lagoon is ook een leuke serie.quote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef TheThirdMark het volgende:
Nog een serie van de afgelopen jaren met de humor van Champloo en Trigun?
Liefst een aflevering of 25 (dus maar 1 seizoen)?
Iemand?
quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Een ander kan je wel late- rofloflfolfol.
25 is 2 seizoenenquote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef TheThirdMark het volgende:
Nog een serie van de afgelopen jaren met de humor van Champloo en Trigun?
Liefst een aflevering of 25 (dus maar 1 seizoen)?
Iemand?
Ik ben me bewust van zowel de ongepastheid als de foutheid, maar iemand moest het doen.quote:
Ga eens anime kijken luiaard.quote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van zowel de ongepastheid als de foutheid, maar iemand moest het doen.
Ga jij eens ecchi kijken.quote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van zowel de ongepastheid als de foutheid, maar iemand moest het doen.
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij fan bent van het herladen?quote:
Dat was Ascendancy, de stoere volwassen man.quote:Op maandag 19 april 2010 19:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ga jij eens ecchi kijken.![]()
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij fan bent van het herladen?
dat je dat nu pas beseftquote:Op maandag 19 april 2010 20:40 schreef Ascendancy het volgende:
FMA is een saaie ongeinspireerde kutserie.
Beetje? Zwaar overrated. Ik snap eigenlijk niet waarom ik het tot vorige week nog keekquote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef Tomoya het volgende:
Niks mis met FMA, wel een beetje overrated.
Ik ook nietquote:Op maandag 19 april 2010 20:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Beetje? Zwaar overrated. Ik snap eigenlijk niet waarom ik het tot vorige week nog keek
Smakeloos. De 1e serie was nog erger.quote:Op maandag 19 april 2010 20:53 schreef Xaryna het volgende:
Ik kijk het nu (eerste serie) en ik vind het wel heel goed
Waarom is het overrated dan?quote:Op maandag 19 april 2010 20:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Beetje? Zwaar overrated. Ik snap eigenlijk niet waarom ik het tot vorige week nog keek
omdat een 10+ op een schaal van 1 tot 10 niet kanquote:
Bij FMA wel.quote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
omdat een 10+ op een schaal van 1 tot 10 niet kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef rakotto het volgende:
![]()
Wat gaat er de volgende aflevering gebeuren? Speculaties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef gniffie het volgende:
[..]Nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee man.Ieder zijn ding gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Is dat een leuke serie? Ik weet wel dat vroeger Captain Tsubasa erg leuk was, maar van deze serie heb ik nog nooit gehoord.quote:
[..]
Nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh wacht, het is een lege armor![]()
[..]
Nee man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Ze vechten tegen een angel maar niemand kan dood. En vooral dat ze geen muziek mogen maken ofzoquote:
De manga is iig leukquote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is dat een leuke serie? Ik weet wel dat vroeger Captain Tsubasa erg leuk was, maar van deze serie heb ik nog nooit gehoord.
Thanksquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
De manga is iig leukJe ziet het meer uit perspectief van de trainer. Hij kneed zeg maar het team
Is toch niet zo moeilijk of wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet al te moeilijk hoor
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk of wel?Ja maar wat willen ze ermee. Het is een flinterdun plot en ik snap niet wat ze er uberhaupt mee kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet al te moeilijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Heb ze allemaal maar in de download gezetquote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
25 is 2 seizoenen
Probeer eens gungrave.
Of eden of the east.
En evt. code geass.
Veel zoals trigun is er eigenlijk niet. Soms ben ik daar blij om, zeer verslavende anime maar het moralistische was om van te walgen.
Oh en Grenadier: Trigun in een chickjasje.
Reloaden in grenadier
Je kan ze allicht proberenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb ze allemaal maar in de download gezet
Ja en het verhaal van de manga is erg goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:46 schreef DJ_ het volgende:
grrrrr , blijkt dat eps 47 van Nana nog lang de laatste niet is , en dat het pas verder gaat als de manga klaar is die nog steeds loopt .
R1 of R2?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:03 schreef rakotto het volgende:
Er komt eindelijk vooruitgang in het verhaal van Code geass na 19 afleveringen.
maar ik lees geen manga'squote:Op dinsdag 20 april 2010 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en het verhaal van de manga is erg goed
Maar dat was toch al bekend bij je DJ_? Ik weet zeker dat ik het in het verleden vaak gepost heb
Oooh toen ik die keek streamde ik nog alles wat ik keek, en toen liep ik vast bij 19 omdat ik 20 nergens kon vindenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:38 schreef rakotto het volgende:
r1Ja, maar het wordt nu echt cool.
Dat was het al, maar vanaf 19..
En dan uiteraard hd!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oooh toen ik die keek streamde ik nog alles wat ik keek, en toen liep ik vast bij 19 omdat ik 20 nergens kon vinden
Moet ik toch eens opnieuw zien, en dan helemaal.
Bij mij gaat 't naar mijn 1080p TV in 720p.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:21 schreef rakotto het volgende:
Hehe, op de voormalige boxtorrent staat alles in 1080p, freeleech.Wat is dat toch zo mooi op een HDTV.
Neeee, dat is nu net het probleem van Nana. De manga lijkt 4-jaarlijks te zijn maar zelfs dan halen ze bijna nooit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar ik lees geen manga's![]()
en kan best zijn dat je dat gepost hebt maar dat is niet blijven hangen dan![]()
is die manga wekelijks ?
Wat is een boxtorrent?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:21 schreef rakotto het volgende:
Hehe, op de voormalige boxtorrent staat alles in 1080p, freeleech.Wat is dat toch zo mooi op een HDTV.
Dat is de voormalige naam van baka btquote:
hoezo? Ik gebruik PS3 media server.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Bij mij gaat 't naar mijn 1080p TV in 720p.
Grafische kaart doet ineens lastig om resoluties hoger dan 1600x1200.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is de voormalige naam van baka bt
[..]
hoezo? Ik gebruik PS3 media server.
Nah, ik denk dat ik hem bij mijn vriend ga kijken. Die heeft hem vast ergens op dvd gebrand.quote:
Sommige 1080p materiaal kan ik niet afspelen... Maar wel op de PS3. Als het goed is wordt er gebruik gemaakt van je PS3... Als je dat gebruikt om te streamen.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Grafische kaart doet ineens lastig om resoluties hoger dan 1600x1200.
Zelfs je grafische kaart mag je niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Grafische kaart doet ineens lastig om resoluties hoger dan 1600x1200.
Ach wat mis je aan geen anime kijken.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef Quir het volgende:
Ik geloof niet dat ik iets mis als ik Angel Beats drop.
Ik ben geen Japanner dus geen van diequote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef Ascendancy het volgende:
Wie van die ben jij?
Ik vind dat we een keer elfen lief moeten larpen. Ik ben lucy wel. Kan ik jullie allemaal doodmaken![]()
Hakuouki overigens gedropped. Zag er saai en huilerig uit en ik weet niet of t aan de raw, de encode, of gewoon de serie lag. Maar DB's versie was baggervideo.
Ben je daar niet te oud voor?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben geen Japanner dus geen van die
De meiden in die pix ziet er wel appetijtelijk uit
In de liefde is leeftijd onbelangrijkquote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben je daar niet te oud voor?
Ze lijken me meer wat voor mij
Kom vechten dan. Voor zulke meisjes ben ik een moordmachinequote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef wdn het volgende:
[..]
In de liefde is leeftijd onbelangrijk
Zolang ze maar volwassen zijn
Eerlijk delen kan toch ookquote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Voor zulke meisjes ben ik een moordmachine
Je kan nooit teveel vrouwen in je bed hebben.quote:
...en wat is baka.bt!? Gewoon een torrentsite vol met anime?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat is de voormalige naam van baka bt
bakabt.comquote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en wat is baka.bt!? Gewoon een torrentsite vol met anime?
Hoezo gezeur. Alsof jullie niet van piemels houdenquote:
Het was een grapje, zovan dat ik liever niet veel vrouwen in bed heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo gezeur. Alsof jullie niet van piemels houden
Ik denk niet dat de mods, behalve quing hier langskomenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:40 schreef rakotto het volgende:
Ik dacht dat je niet mocht linken.Vandaar die hints.
Hij gaat er vast een slot op gooien nuquote:Op donderdag 22 april 2010 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mods, behalve quing hier langskomen
Het is wel een leuke outfit, op zich. Nee, ik ben het niet, ik heb blond haarquote:Op donderdag 22 april 2010 18:31 schreef Ascendancy het volgende:
Ga ik ook even sexy cosplay meisjes zoeken.
Kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Sorry als jij het bent xarnya
ik zie niets hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mods, behalve quing hier langskomen
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Ascendancy het volgende:
Jullie zijn mij vanaf morgen voor even kwijt.
Festival, dan anderhalve dag thuis en dan naar de beierse alpen met mijn rugzak.
Afhankelijk van hoe erg ik jullie mis blijf ik een week tot een maand.
EFF?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Ascendancy het volgende:
Jullie zijn mij vanaf morgen voor even kwijt.
Festival, dan anderhalve dag thuis en dan naar de beierse alpen met mijn rugzak.
Afhankelijk van hoe erg ik jullie mis blijf ik een week tot een maand.
Nee dusquote:
Hoeveel meets zijn er nou eigenlijk echt geslaagd?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef zquing het volgende:
Elf Fantasy Fair volgens mij, maar ik ga je missenNiet te lang wegblijven, want ik ga een 100topics Anime meet organiseren(welke deze keer wel echt doorgaat :") )
Allemaal! Stop met spammen!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga 100 nog wel meemaken, maandag ben ik thuis om rugzak in te pakken/gedag te zeggen tegen mijn vriendin.
Met de oude garde(ruim voor jouw tijd) best wel wat, met de nieuwe geen 1quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee dus
[..]
Hoeveel meets zijn er nou eigenlijk echt geslaagd?
[..]
Allemaal! Stop met spammen!
Ik post dan ook geen link maar text hequote:Op donderdag 22 april 2010 17:40 schreef rakotto het volgende:
Ik dacht dat je niet mocht linken.Vandaar die hints.
Nou voel ik me een newbiequote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Met de oude garde(ruim voor jouw tijd) best wel wat, met de nieuwe geen 1
Kom jij trouwens op de 100 topics aan anime meet?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik post dan ook geen link maar text he
Waar? Wanneer?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Kom jij trouwens op de 100 topics aan anime meet?
ben even aan 't animochecken, zal in 't weekend ff een nieuw topic aanmaken daarvoorquote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
(ik heb die discussie gemist denk ik...)
Dat klopt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik post dan ook geen link maar text he
Hangt er vanaf wanneer het is, maar ik zal mijn best doen!quote:
kom je niet voor mijquote:Op donderdag 22 april 2010 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
ik kom alleen als xarnya komt.
Ja. En na een paar biertjes ga ik subtiel met Xarnya flirten en haar voor quings neus wegstelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef lelouch het volgende:
En wat gebeurd er op zo'n meet, bier zuipen en over anime lullen?
Typ het nou es goed, en je hebt een vriendin en je kan me niet van quing stelen want die heeft me nietquote:Op donderdag 22 april 2010 22:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja. En na een paar biertjes ga ik subtiel met Xarnya flirten en haar voor quings neus wegstelen.
Oepsquote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Typ het nou es goed, en je hebt een vriendin en je kan me niet van quing stelen want die heeft me niet![]()
Maar bedankt voor de waarschuwing
Gaan we dan ook anime kijken, of alleen lullen?
Gebruik je mij nou om hem om te kopen?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maar ik heb besloten je aan quing te geven. Hij is lievv.
@arctic: Sinds wanneer is dat een probleem.
Ik had alles voor je over, en dan behandel je me zo?quote:
Zeg het en ik mep hem in elkaar voor jequote:Op donderdag 22 april 2010 23:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik had alles voor je over, en dan behandel je me zo?
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Zeg het en ik mep hem in elkaar voor je
Dat komt daarna vanzelfquote:Op donderdag 22 april 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
WIl je nog steeds je chicks terug?
Tsja als zij de grote nieuwe liefde is van je leven, dan moet je haar proberen te weerhouden van haar reis naar Australie.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
@arctic: Sinds wanneer is dat een probleem.
Och ik ben best vrijgevig hoor mocht je Xaryna eens willen lenenquote:
Nu is Qunix gereset.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:31 schreef Ascendancy het volgende:
Dan snap je het niet. Jij komt omdat peer.
SPOILER: hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Die is echt leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:03 schreef Tomoya het volgende:
Shakugan no Shana aan het kijken. Begint goed, yes!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef wdn het volgende:
en natuurlijk een verplichte... meloenbrood!
Dit kreeg ik toen ik melonpans zocht:quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:43 schreef wdn het volgende:
en natuurlijk een verplichte... meloenbrood!
WTFquote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Dit kreeg ik toen ik melonpans zocht:
NSFW:
http://dagobah.biz/flash/Melonpans_Cabine.swf
quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
NSFW:
Wow, dus je hebt animeliefhebbers en je hebt dat,quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
NSFW:
Beetje ziek naar mijn idee, maar je hebt ook vele andere verslavingen met hetzelfde effect.quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
NSFW:
Iedereen die het topic volgt begrijpt hem welquote:Op zondag 25 april 2010 18:44 schreef wdn het volgende:
54 is uit. De kenners zullen wel weten wat ik bedoel
Dat je al fappende met je kussens met getekende dames naar andere getekende dames zit te kijken?quote:Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Beetje ziek naar mijn idee, maar je hebt ook vele andere verslavingen met hetzelfde effect.
tmd raze is niks mis mee en ik kon mooi kijken tijdens met de voetbalwedstrijd op mutequote:
valt wel mee. Ik ben bij 93 gestopt en daar is de anime nu.quote:
Wie zegt dat hij/zij al fappend met kussens met getekende dames naar andere getekende dames kijkt? Naast dat zijn er genoeg verzamelaars die kasten en planken vol met kabouters, smurfen, strip figuren, Disney figuren of ander dergelijke verzamelobjecten. En wie zegt dat die verzamelaars daar niet naar fappen?quote:Op zondag 25 april 2010 19:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat je al fappende met je kussens met getekende dames naar andere getekende dames zit te kijken?
Ik ken weinig verslavingen met dat effect
Waarom zijn het dan allemaal half naakte dames. En geen mannen ookquote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij/zij al fappend met kussens met getekende dames naar andere getekende dames kijkt? Naast dat zijn er genoeg verzamelaars die kasten en planken vol met kabouters, smurfen, strip figuren, Disney figuren of ander dergelijke verzamelobjecten. En wie zegt dat die verzamelaars daar niet naar fappen?
En ik dacht dat dat filmpje disturbing genoeg was. Naja, die gast heeft een vriendin en zijn otaku leven opgegeven.quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij/zij al fappend met kussens met getekende dames naar andere getekende dames kijkt? Naast dat zijn er genoeg verzamelaars die kasten en planken vol met kabouters, smurfen, strip figuren, Disney figuren of ander dergelijke verzamelobjecten. En wie zegt dat die verzamelaars daar niet naar fappen?
een stuk sneller in ieder geval.quote:Op zondag 25 april 2010 20:54 schreef Quir het volgende:
Hoe snel gaat DB Kai en is het leuk om te kijken?
Ah, dat ga ik eens proberen zodadelijk.quote:Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
een stuk sneller in ieder geval.
Ik ben bij 16 en vegeta is al verslagen.
Maar Vegeta was de leukstequote:Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
een stuk sneller in ieder geval.
Ik ben bij 16 en vegeta is al verslagen.
Een vriend van mij is enorme ecchi fan, en heeft ook allemaal beeldjes en posters en zulks. Die laat hij allemaal heel duur invliegen vanuit Japan. Maar wel alleen de dames, uiteraard.quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Vrij triest vind ik dat klinkenquote:Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef Xaryna het volgende:
Een vriend van mij is enorme ecchi fan, en heeft ook allemaal beeldjes en posters en zulks. Die laat hij allemaal heel duur invliegen vanuit Japan. Maar wel alleen de dames, uiteraard.
Het valt mee, het blijft bij een hobby. Hij heeft gewoon een baan en vriendin enzo. Alleen één kamer is zijn beeldjeskamer, vol met vitrinekastenquote:
Zolang je maar niet als deze gast eindigt.quote:Op zondag 25 april 2010 14:28 schreef Tomoya het volgende:
[..]
NSFW:
quote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef rakotto het volgende:
DB KAI aflevering 53 gezien en Frieza is dood en planeet namek is aan het einde geexplodeerd. Guru is ook dood gegaan op aarde en in de volgende ep komt de draak uit zodat de namek naar een nieuwe planeet gaan.
dan hoor je hier niet thuisquote:
Nou die hoef ik niet meer te zienquote:Op zondag 25 april 2010 22:51 schreef rakotto het volgende:
DB KAI aflevering 53 gezien en Frieza is dood en planeet namek is aan het einde geexplodeerd. Guru is ook dood gegaan op aarde en in de volgende ep komt de draak uit zodat de namek naar een nieuwe planeet gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
meen je dit serieusquote:Op maandag 26 april 2010 05:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan hoor je hier niet thuis, ondanks dat veel mensen zeiken dat het kut is moet je het gewoon gezien hebben als je anime kijkt.
vind het zelf niet kut maar nog steeds leuk
Hoe je het ook bekijkt. DBZ is gewoon classic. En waarschijnlijk de grootste veroorzaker van populariteit in de westerse wereld.quote:Op maandag 26 april 2010 11:17 schreef wdn het volgende:
Ja, iedereen moet minimaal een gevecht Goku - Vegeta gezien hebben.
En dan ook ieder tergende minuut van het origineel. Elke upgrade en elke comback.
Nee, daar krijg je meer animeliefhebbers mee in de wereld. Zeker weten
Laat de dan naar DRRR! kijken
pokemonquote:Op maandag 26 april 2010 11:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt. DBZ is gewoon classic. En waarschijnlijk de grootste veroorzaker van populariteit in de westerse wereld.
Ik ben ook met bleach en DBZ begonnen hoor.
Jep, goed.quote:Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef .Cake. het volgende:
The Melancholy of Haruhi Suzumiya, any good?
Pff, DBZ... da's lang geleden dat dat uitgezonden werd! Met Krilin die alleen goed was in doodgaan en daardoor Goku in Saiyan (?)-mode zetten. En laten we natuurlijk niet vergeten dat het soms wel drie afleveringen kan duren voordat een move klaar was voor gebruik... Good times
Meh, gaat wel.quote:Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef .Cake. het volgende:
Ja. Maar vooral ge-hyped toendertijd. Het is een anime waarbij de makers nogal met tijd spelen door te klooien met de volgorde van de afleveringen. Wat het best frustrerend kan makenquote:Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef .Cake. het volgende:
dit dus.quote:Op maandag 26 april 2010 11:11 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind wel dat DBZ in ieder lijstje thuis hoort
Die super kamehamehaquote:Op maandag 26 april 2010 11:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jep, goed.
En die scene met die bal zonne-energie uit grassprietjes ofzo, die duurde wel een week, en maar monologen voeren terwijl hij oplaadde
Hij liegt, Freeza is niet dood!quote:Op maandag 26 april 2010 08:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou die hoef ik niet meer te zien
* wdn heeft dbz ook gezien
Oh ho!quote:Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Maar vooral ge-hyped toendertijd. Het is een anime waarbij de makers nogal met tijd spelen door te klooien met de volgorde van de afleveringen. Wat het best frustrerend kan maken
TMD Razequote:
En waarom zou ik die niet willen?quote:
Ik twijfel...quote:Op maandag 26 april 2010 11:11 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind wel dat DBZ in ieder lijstje thuis hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |